Oh boefjequote:
Ik kan er ook nog wel een aantal opnoemen maar die zijn dan weer te duurquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zou graag een oude belastingvrije Mini willen rijden.
Anders een Toyota MR2.
En zo zijn er nog een aantal auto's.
Sowieso bekende mensen die janken als ze ineens iets minder geld hebben.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:01 schreef Panda72 het volgende:
Ieuw Marco Barsato hij doet altijd zo enorm zielig vind ik. Toen zijn bedrijf failliet ging wat een gejank zeg. En maar zielig doen maar hij heeft er volgens mij geen dag minder om gegeten. Er zijn heel wat mensen in Nederland die onder de armoedegrens leven en die naar de voedselbank moeten. En Marco B. loopt maar te janken.
Leg eens uit hoe je de tweede mooi kunt vinden als je de eerste ook wilt?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zou graag een oude belastingvrije Mini willen rijden.
Anders een Toyota MR2.
En zo zijn er nog een aantal auto's.
ja dan moet je maar niet opstappen of een contract tekenen waar dat in staatquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja oke, maar toch, als je je eigen creaties in moet leveren...
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe je de tweede mooi kunt vinden als je de eerste ook wilt?
Inderdaad ja hij doet danwel iets voor het goede doel War Chil, maar het is en blijft een jankerdquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:02 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Sowieso bekende mensen die janken als ze ineens iets minder geld hebben.
Mini....Toyota..je wilt ze allebei wel.quote:
Slaap lekkerquote:
Op zich wel ja maar deze aflevering sowiesoquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, die Porsche in Top Gear
er staat anders niet beidequote:Op vrijdag 5 november 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mini....Toyota..je wilt ze allebei wel.
Waarom?
Niet allebei.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mini....Toyota..je wilt ze allebei wel.
Waarom?
ah jonguh, ik zou maar oppassen als ik jou wasquote:
trustenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet allebei.
1 van die
Maar ik ga nu slapen.
beetje de vermoorde onschuld sopelen die achterbakse rotzak met zijn vuige nep muziekquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:01 schreef Panda72 het volgende:
Ieuw Marco Barsato bij de engerd van Peter van der Vorsthij doet altijd zo enorm zielig vind ik. Toen zijn bedrijf failliet ging wat een gejank zeg. En maar zielig doen maar hij heeft er volgens mij geen dag minder om gegeten. Er zijn heel wat mensen in Nederland die onder de armoedegrens leven en die naar de voedselbank moeten. En Marco B. loopt maar te janken.
Toffe aflevering ja? Zag alleen het begin maar ging toen achter de pc zitten. Misschien had ik toch moeten blijven kijkenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]
Op zich wel ja maar deze aflevering sowieso
Maar hoe kun je de Toyota nou willen als je een Mini OOK mooi vind?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet allebei.
1 van die
Maar ik ga nu slapen.
Is ook al een oude, waar ze met 3 sport auto's door Italië rijdenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:07 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Toffe aflevering ja? Zag alleen het begin maar ging toen achter de pc zitten. Misschien had ik toch moeten blijven kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |