Er was eens..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een Volvo V40quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat het Picasso-gehalte onder TG-kijkers niet groot is
Ik denk het ook nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat het Picasso-gehalte onder TG-kijkers niet groot is
Over Duitsland en dan de Achterhoek inquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:48 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Bij nijmegen, welke richting moet ik opgooien?
Doe eens lief tegen STquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, iedereen heeft zijn/haar tekortkomingen
ik rij 40-50.000 km per jaar, dus heb ik meer aan een zuinige dieselquote:
En een Suzuki Swiftquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, iedereen heeft zijn/haar tekortkomingen
Citroen C4 picasso?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet
Ach hij rijdt 1 op 20 en ik mag er 1800 kilo mee trekken.
Dus mijn droomauto
haha en er is geen zuinige volvo?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik rij 40-50.000 km per jaar, dus heb ik meer aan een zuinige diesel
Gaat lastig worden, ik riskeer het er niet op; drink hem zelf wel leegquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Over Duitsland en dan de Achterhoek in
Zei ik tochquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:50 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Gaat lastig worden, ik riskeer het er niet op; drink hem zelf wel leeg
het nadeel van LPG is dat het niet kan trekken, en ik heb regelmatig een trailer met 2 paarden erin achter mijn auto hangenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:51 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Staat hier voor de deur, zilveren versie met LPG ingebouwd.
Nee hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:50 schreef pgrferrari het volgende:
Met een kusje van suikertaartje val ik zo in slaap
Maar het lijkt er op dat jij het dichtste bij woontquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:51 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Had ik toch maar eerder moeten luisteren
ehm..ja!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik rij 40-50.000 km per jaar, dus heb ik meer aan een zuinige diesel
nou uhmquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:50 schreef pgrferrari het volgende:
Met een kusje van suikertaartje val ik zo in slaap
Kan wel maar op ten duur wordt dat wel minder ja, was de vorige auto van mijn ouders ook, ging met de caravan op het laatst ook niet meer, nu hebben ze weer een dieselquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het nadeel van LPG is dat het niet kan trekken, en ik heb regelmatig een trailer met 2 paarden erin achter mijn auto hangen
Mwah dat valt nog redelijk mee. Heeft vaak zat een bakkie puin achter gehangen, maar over het algemeen gebruiken we hem daar ook niet voor. Verre afstanden worden ermee gereden. Wintersport etc.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het nadeel van LPG is dat het niet kan trekken, en ik heb regelmatig een trailer met 2 paarden erin achter mijn auto hangen
Achterin ellende, voorin lekker.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:53 schreef Symphonic het volgende:
Maar by far de lekkerste auto die ik ooit gehad heb ook
Vooral op de lange afstand
er zijn geen betere auto's voor de lange afstand.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:53 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Mwah dat valt nog redelijk mee. Heeft vaak zat een bakkie puin achter gehangen, maar over het algemeen gebruiken we hem daar ook niet voor. Verre afstanden worden ermee gereden. Wintersport etc.
nee hoor, maar ik sta niet voor de gevolgen in...quote:
Ik ben hier te gast he, ik pas me dus enigzins aanquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
En ik sta te kijken dat hij ook nog luistert
dan val ik altijd zo in slaap jaquote:
Euh, denk achterin ook genoeg ruimte hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:54 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Achterin ellende, voorin lekker.
Maar dat kan ook komen door m'n lange poten
zelfs ik kan er zitten (1.91)quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Euh, denk achterin ook genoeg ruimte hoor
whehehe ik ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan val ik altijd zo in slaap ja![]()
Verste wat ik gedaan heb was frankrijk, alpen. Aankomende wintersport naar oostenrijk ga ik niet mee met de auto, dan pak ik de trein samen met m'n zus.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zijn geen betere auto's voor de lange afstand.
Ik ben er nu een paar keer mee naar Portugal gereden. Echt ideaal
Ik vind ze wel nicequote:Op vrijdag 5 november 2010 23:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nouja, Volvo is niet slecht hoor, maar niet mijn ding
Mijn ouders hebben zo'n soort model alleen dan van Renaultquote:
Ik moet er niet meer aan denken.quote:
vet handig met een kindquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:55 schreef D. het volgende:
Ow, nouja, Volvo is niet slecht hoor, maar niet mijn ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |