Maar maar mijn quoteknopje is stukquote:
Nu niet meerquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar maar mijn quoteknopje is stuk![]()
met jeroen van koningsbrugge en dennis van der ven, satirisch sketch programmaquote:
humor is gelukkig niet subjectief hehquote:
Klik dan ook 1 keer op invoerenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:57 schreef D. het volgende:
Ik krijg bij iedere post "Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten!"
dan zijn je posts een beetje eentonig me dunktquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:57 schreef D. het volgende:
Ik krijg bij iedere post "Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten!"
Golfquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat wil/heb jij dan, toch niet zo'n golf
F5.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:57 schreef D. het volgende:
ik bedoel niet het programma, das awesomequote:Op vrijdag 5 november 2010 22:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
met jeroen van koningsbrugge en dennis van der ven, satirisch sketch programma
[..]
humor is gelukkig niet subjectief heh
Waarom is jij nu ineens zo gemeen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk...[ afbeelding ]
ze zijn toch zelf weggegaanquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik bedoel niet het programma, das awesome
ik bedoel hoe ze gekickt werden van de omroep en de naam draadstaal en alle typetjes wegens contractuele verplichtingen achter moesten laten...
Ongesteldquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom is jij nu ineens zo gemeen?
Zou graag een oude belastingvrije Mini willen rijden.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oké dat valt me nog mee, maar wat dan wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |