Vooral alles heel serieus gaan nemenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:51 schreef Freddeh het volgende:
Jongens... waarom nou weer die nare opmerkingen over mijn bewuste wielkeuze?![]()
Daarom die onderste smiley ook hequote:Op donderdag 4 november 2010 21:52 schreef Yankee het volgende:
[..]
Vooral alles heel serieus gaan nemen
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:54 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Daarom die onderste smiley ook he
Laat mij even helpen dan:quote:Op donderdag 4 november 2010 21:59 schreef Freddeh het volgende:
Heb een tijdje terug al gezegd een trainingsschema te gaan maken voor komend jaar... Ben er nog steeds niet aan toe gekomen...
Je hebt de rest van 2010 nog om op te bouwen naar dit schemaquote:Op donderdag 4 november 2010 22:06 schreef Freddeh het volgende:
Ja... Maar het is niet meer die 50km per dag die ik moet rijden, maar 100km.
misschien is de gps-computer uit onderstaande link het overwegen waard?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:33 schreef marcodej het volgende:
Bikemotion heeft me toch wel doen triggeren naar dat Garmin Edge-spul. Toch wel erg tof speelgoed, ik ga denk ik voor de 705... Maar ik ben dan zo'n figuur die het dan ook gelijk wil hebben, terwijl mijn ratio zegt tot het voorjaar te wachten (het is nu toch snertweer, en dan is de 800 ook uit, dus dat zal de prijs van de 705 doen zakken...)
Dilemma.
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:50 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
misschien is de gps-computer uit onderstaande link het overwegen waard?
www.bikeradar.com/news/ar(...)its-first-look-28318
Palen, dat kan wel wat netter he, er zijn ook nog dames op dit forumquote:Op donderdag 4 november 2010 22:03 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Laat mij even helpen dan:
Week 1-52
Maandag: vrij (maandag is een kutdag, want de eerste dag v/d week dat je werkt)
Dinsdag: fietsen
Woensdag: fietsen
Donderdag: fietsen
Vrijdag: fietsen
[Okselmode]
Zaterdag: fietsen of vrouwlief palen (afhankelijk van welke vlag er uithangt)
[/Okselmode]
Zondag: Fietsen
Klaar
Interessant, zie dat ze ook gpshorloges gaan maken. Benieuwd welke prijs die gaan hebben. Op Garmin na, is het huidige aanbod of erg duur, of zijn het noname artikelen waar je ook nog maar moet afwachten of het goed werkt. Mijn horloge werkt nog goed, maar zal na een paar jaar ook wel zijn beste tijd hebben gehad.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:50 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
misschien is de gps-computer uit onderstaande link het overwegen waard?
www.bikeradar.com/news/ar(...)its-first-look-28318
Heb je geen fiets?quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:24 schreef JortK het volgende:
Me auto is naar de garage. Morgen dus niet naar de shop
FSA heeft een witte compact wing geloof ik.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:12 schreef CyclingGirl het volgende:
Jongens ik heb 2 vragen. Ik ben op zoek naar een mooi wit stuur voor op mijn racfietsje. Het liefst een klein stuur want ik ben maar een klein meisje met korte armpjes
En, nog een vraag. Ik ga bij een nieuwe club rijden en daar doen ze aan een fietsregeling. Ik betaal dan 1100 euro voor een fiets en na het seizoen mag ik die volgens gunstige voorwaarden inruilen, wat houdt dit precies in?
quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:12 schreef CyclingGirl het volgende:
Jongens ik heb 2 vragen. Ik ben op zoek naar een mooi wit stuur voor op mijn racfietsje. Het liefst een klein stuur want ik ben maar een klein meisje met korte armpjes
En, nog een vraag. Ik ga bij een nieuwe club rijden en daar doen ze aan een fietsregeling. Ik betaal dan 1100 euro voor een fiets en na het seizoen mag ik die volgens gunstige voorwaarden inruilen, wat houdt dit precies in?
in combinatie met een witte stuurpen ziet dat er ook prima uit inderdaad, en het kost een stuk minderquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:34 schreef Freddeh het volgende:
Vind sowieso die combo's belachelijk hoog geprijsd. Zijn overigens wel de mooiste sturen die er te vinden zijn imho. Wat dan die prijs betreft zou ik eerder voor deze gaan:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:10 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Palen, dat kan wel wat netter he, er zijn ook nog dames op dit forumEn doe je dat alleen maar op zaterdag ????
Lijkt me goed! M'n Easton wielen zijn inmiddels aangekomen bij Rose, ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ze me laten weten of ze datgene gaan doen wat ik wil -->die rotzooi omruilen voor andere wielenquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:15 schreef Freddeh het volgende:
Goed.... Zullen we het nu weer over het berijden van fietsen gaan hebben dan?
Hahaha jij bent ergquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:09 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op deze opmerking. Op zaterdag kun je er dan wat meer tijd voor uit trekken (), de overige keren hoeft je er dus geen rekening mee te houden in je fietsschema
Vraag 1: Welke prijsklasse en is gewicht belangrijk?quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:12 schreef CyclingGirl het volgende:
Dan komen carbon sturen in beeld, wil je dat?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:46 schreef CyclingGirl het volgende:
Gewicht is belangrijk en prijs niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |