Vooral alles heel serieus gaan nemenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:51 schreef Freddeh het volgende:
Jongens... waarom nou weer die nare opmerkingen over mijn bewuste wielkeuze?![]()
Daarom die onderste smiley ook hequote:Op donderdag 4 november 2010 21:52 schreef Yankee het volgende:
[..]
Vooral alles heel serieus gaan nemen
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:54 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Daarom die onderste smiley ook he
Laat mij even helpen dan:quote:Op donderdag 4 november 2010 21:59 schreef Freddeh het volgende:
Heb een tijdje terug al gezegd een trainingsschema te gaan maken voor komend jaar... Ben er nog steeds niet aan toe gekomen...
Je hebt de rest van 2010 nog om op te bouwen naar dit schemaquote:Op donderdag 4 november 2010 22:06 schreef Freddeh het volgende:
Ja... Maar het is niet meer die 50km per dag die ik moet rijden, maar 100km.
misschien is de gps-computer uit onderstaande link het overwegen waard?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:33 schreef marcodej het volgende:
Bikemotion heeft me toch wel doen triggeren naar dat Garmin Edge-spul. Toch wel erg tof speelgoed, ik ga denk ik voor de 705... Maar ik ben dan zo'n figuur die het dan ook gelijk wil hebben, terwijl mijn ratio zegt tot het voorjaar te wachten (het is nu toch snertweer, en dan is de 800 ook uit, dus dat zal de prijs van de 705 doen zakken...)
Dilemma.
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:50 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
misschien is de gps-computer uit onderstaande link het overwegen waard?
www.bikeradar.com/news/ar(...)its-first-look-28318
Palen, dat kan wel wat netter he, er zijn ook nog dames op dit forumquote:Op donderdag 4 november 2010 22:03 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Laat mij even helpen dan:
Week 1-52
Maandag: vrij (maandag is een kutdag, want de eerste dag v/d week dat je werkt)
Dinsdag: fietsen
Woensdag: fietsen
Donderdag: fietsen
Vrijdag: fietsen
[Okselmode]
Zaterdag: fietsen of vrouwlief palen (afhankelijk van welke vlag er uithangt)
[/Okselmode]
Zondag: Fietsen
Klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |