Normaal hangen ze rond dit tijdstip bij de McDonald's dus wat LOEL je?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Zouden hun ouders wel weten dat ze nog zo laat op zijn?
inderdaadquote:Op donderdag 4 november 2010 19:52 schreef Ambrosius het volgende:
Wat is dit? Gewoon afkappen dit Matthijs, dom item.
Dat inderdaad ja.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:52 schreef Averroes het volgende:
Misschienwas het beter geweest als ze er één hadden uitgenodigd in plaats van alle vier, hoewel dit wel vermakelijk is!
is dat zo...verwar je haar niet met Lucia de Rijke??quote:Op donderdag 4 november 2010 19:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dan weet ik wel wie er wint. Zij, de documentaire maakster is ex kickbokser.
vier ghetto wijfen hebben fittie met een docu maakster.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:56 schreef Tinkepink het volgende:
Kom net binnenvallen. Waar gaat dit over
Ja verdorie, inderdaad verward. Ze lijkt er zo op.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
is dat zo...verwar je haar niet met Lucia de Rijke??
vorige keer was zij bij een ruzie met Negativ..toen zat ik zo te hopen dat ze zich er mee zou bemoeien
fantastische tv dit btw
Hier idem....quote:Op donderdag 4 november 2010 19:54 schreef Ambrosius het volgende:
En zap. Kijk over 3 minuten wel weer.
Shit, te vroeg.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:54 schreef Ambrosius het volgende:
En zap. Kijk over 3 minuten wel weer.
Natuurlijk, maar dat moet je toch gewoon wel weten, zelfs als je zo dom bent als die wijven. En die Mildred lacht zich dood, ze doet alsof ze het zo erg vindt, maar mooi allemaal gratis publiciteit dat morgen weer op dumpert en youtube rondgaat natuurlijkquote:Op donderdag 4 november 2010 19:57 schreef speknek het volgende:
Die Mildred is echt een irritant wijf, want alhoewel die meisjes allemaal tokkies zijn, hebben ze natuurlijk gewoon gelijk. De documentairemakers cherrypicken alle sappige dingen eruit en dan krijg je een zwaar vertekend beeld. Zwak dat ze het niet toe wil geven.
Zeker eens ja.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:58 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hoe irritant is het dat zij die meiden 10x "lieve meisjes" noemt. Vind ik echt denigrerend, los van wat je van die meiden vindt.
Matthijs kan er niet mee omgaan.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:00 schreef Verbal het volgende:
Waarom krijgen deze sloeries zoveel aandacht???
V.
eensquote:Op donderdag 4 november 2010 19:58 schreef VreemdeEend het volgende:
Ik vind het een goede inhoudelijke discussie waarin de standpunten door beide kanten in klare taal duidelijk worden gemaakt.
Hoezo?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:58 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hoe irritant is het dat zij die meiden 10x "lieve meisjes" noemt. Vind ik echt denigrerend, los van wat je van die meiden vindt.
Dit dusquote:Op donderdag 4 november 2010 19:59 schreef Patch het volgende:
Die meiden hebben gewoon een spiegel voorgehouden gekregen.
Waarheid is hard...
Neequote:Op donderdag 4 november 2010 20:05 schreef VreemdeEend het volgende:
Die Alexander is toch hopelijk al geweest (heb het begin gemist)
Nee, komt nog.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:05 schreef VreemdeEend het volgende:
Die Alexander is toch hopelijk al geweest (heb het begin gemist)
En ook nooit fijne oordopjes om die bagger rap zooi te luisteren nee altijd speakers op volume 42.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:04 schreef Eenskijken het volgende:
kuthoeren zijn het inderdaad. 'lieve meisjes'gelukkig geloven ze het zelf
Zij zijn het tuig dat je dagelijks tegenkomt, in het OV, overal. Ze schelden, slaan en schoppen als het hen uitkomt.
Het was niet ondertiteld dus helaas kan ik je niet helpen.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:05 schreef DatDitKanInNL het volgende:
kan iemand mij zeggen waar dat gezeik net over ging?!?!?!?!?!?
Geen ideequote:Op donderdag 4 november 2010 20:05 schreef DatDitKanInNL het volgende:
Iets met bitches en rippenquote:Op donderdag 4 november 2010 20:05 schreef DatDitKanInNL het volgende:
Stoepsloeries mopperen dat docu-maakster alleen de rottige dingen over hen laat zien.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:05 schreef DatDitKanInNL het volgende:
Yep, dit beeld hebben ze kunnen schieten en als die meiden een positief verhaal wilden vertellen dan hadden ze positief gedrag moeten vertonen.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:02 schreef Taurus het volgende:
Ik vind het wel eerlijk dat die Mildred gewoon toegeeft dat ze helemaal niet uit was op die raps en andere 'lieve' kanten. Dit was wat er gefilmd kon worden en ik geloof dat wel. Zeker als je die meiskes zo hoort praten.
dank u!quote:Op donderdag 4 november 2010 20:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Stoepsloeries mopperen dat docu-maakster alleen de rottige dingen over hen laat zien.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op donderdag 4 november 2010 20:07 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Zijn dit de pooiers van die bitches van zoëven ?
Jammer, dat is de enige die ik minder graag zie dan Felix Rottenberg, en dat is een hele prestatie.quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:08 schreef Meddo het volgende:
ik vind negers maar rare hoofden hebben
* Cynix ® mist zijn C64 soms nog wel eens. Wat een fun!quote:
Slijmerig elitair kutventje.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:11 schreef overflow- het volgende:
[..]
Waarom? Die gast is geniaal
.
Ach als Jort zijn zoon aanwezig is verteld hij zelden iets boeiend, maar al die haat gaat nergens over.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:11 schreef Cubewood. het volgende:
Volgens mij vind ook echt alleen Mathijs die kerel "leuk" hé.
Hij is geen whizzkid omdat hij met een spelcomputer weet om te gaan hoor.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:12 schreef Patch het volgende:
Waarom geven zoveel mensen af op die 23-jarige wizzkid?
But.. But.. But... OPRAH!!!quote:Op donderdag 4 november 2010 20:13 schreef DrDentz het volgende:
Huisvrouwen die juichen om een gameconsole
Oprah zou nog een verggescheten drol kunnen aanprijzen alsof het goud waard is.quote:
Het blijft een nerd hequote:Op donderdag 4 november 2010 20:16 schreef Cynix ® het volgende:
Klöpping flopt jammerlijk met zijn speer.
Ik kan helemaal niks bedenkenquote:Op donderdag 4 november 2010 20:16 schreef Cubewood. het volgende:
Toch kan dit Kinect ding best wel gaaf worden als, ze een paar volwaardige spellen hiervoor maken
Alexander werd even gekneckt door Kinect ja.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:17 schreef ConscienceNL het volgende:
Waar ging dit over? Keek net pas op het eindeKinect voor de Xbox 360?
Waarschijnlijk zou er nog meer gebabbeld moeten worden met die meisjes?quote:Op donderdag 4 november 2010 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
Ze zijn wel vroeg klaar weer vandaag.
Maar hij komt toch met meer technische dingetjes opdraven?quote:Op donderdag 4 november 2010 20:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hij is geen whizzkid omdat hij met een spelcomputer weet om te gaan hoor.
Nou nou nou, daarvoor moet hij nog heeeeel wat presterenquote:Op donderdag 4 november 2010 20:20 schreef Patch het volgende:
Maar hij komt toch met meer technische dingetjes opdraven?
Soort jonge Chriet Titulaer.
Vast welquote:Op donderdag 4 november 2010 20:20 schreef AryaMehr het volgende:
Ik ben wel benieuwd of er aan het eind nog een 'fittie' is tussen Mildred, Mathijs en de dames.
Gewoon 112 in de gaten houden...quote:Op donderdag 4 november 2010 20:20 schreef AryaMehr het volgende:
Ik ben wel benieuwd of er aan het eind nog een 'fittie' is tussen Mildred, Mathijs en de dames.
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:35 schreef borisbanaan het volgende:
Die nerd is er echt eentje die na een verloren potje World of Warcraft zijn toetsenbord finaal kapot beukt volgens mij. Zijn frustratie leek erg echt
Ja, dit dus.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:57 schreef speknek het volgende:
Die Mildred is echt een irritant wijf, want alhoewel die meisjes allemaal tokkies zijn, hebben ze natuurlijk gewoon gelijk. De documentairemakers cherrypicken alle sappige dingen eruit en dan krijg je een zwaar vertekend beeld. Zwak dat ze het niet toe wil geven.
ik mag die jonge Jort Kelder wel. Hj houdt zich goed staande in de show.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:35 schreef borisbanaan het volgende:
Die nerd is er echt eentje die na een verloren potje World of Warcraft zijn toetsenbord finaal kapot beukt volgens mij. Zijn frustratie leek erg echt
En dat terwijl ze eigenlijk veel spectaculairdere beelden zou hebben van meisjes blokkend aan hun huiswerk of in de weer met reageerbuisjes voor een scheikundeproef.quote:
Ja, daar sluit ik me ook bij aan.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:57 schreef speknek het volgende:
Ik meende hem iets te horen zeggen als "We hebben 2 dagen met jullie meegelopen en jullie wilden niets, en wij hebben natuurlijk ook onze werktijden".quote:Op donderdag 4 november 2010 20:00 schreef Loveless85 het volgende:
Die cameraman maakt het er ook niet beter op![]()
jaaaa, wow, zo hoort een vrouw er uit te zienquote:Op donderdag 4 november 2010 19:55 schreef Taurus het volgende:
Ik vind die met die piercing wel mooi.
Tsja, als je een positief verhaal wil dan zul je allereerst zelf positief gedrag moeten vertonen... Het is niet de schuld van Roethof dat ze dat blijkbaar niet hebben gedaan.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, daar sluit ik me ook bij aan.
En ook die verdediging van haar, dat ze er ook dingen bewust heeft uitgelaten om het beeld niet nòg erger te maken was zwak.
[..]
Ik meende hem iets te horen zeggen als "We hebben 2 dagen met jullie meegelopen en jullie wilden niets, en wij hebben natuurlijk ook onze werktijden".
Nee, dat maakt het er idd niet beter op.
Een goeie kerel die Ariequote:Op donderdag 4 november 2010 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
Ondanks mijn weerstand tegen gelovigen vind ik Arie Boomsma trouwens een uitstekende tafelheer.
Stukken beter dan die andere nieuwe gezichten (die ik zo gauw niet van naam ken).
Het was ongetwijfeld zo (al vond ik dat fragment van die beschrijving van die mishandeling best ver gaan), maar daar ging het niet om.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tsja, als je een positief verhaal wil dan zul je allereerst zelf positief gedrag moeten vertonen... Het is niet de schuld van Roethof dat ze dat blijkbaar niet hebben gedaan.
En waarom was de verdediging zwak? Misschien was het wel zo.
Idd, die viel me al op in het publiek.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:55 schreef Taurus het volgende:
Ik vind die met die piercing wel mooi.
Arie is een baas. Hij is tenminste zo'n christen die niet constant z'n bijbel door je strot probeert te duwen en die het ook prima vind als mensen niet geloven.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
Ondanks mijn weerstand tegen gelovigen vind ik Arie Boomsma trouwens een uitstekende tafelheer.
Stukken beter dan die andere nieuwe gezichten (die ik zo gauw niet van naam ken).
Dat hoor je nou niemand zeggen over die randdebielen van O o Cherso...quote:Op donderdag 4 november 2010 21:06 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat er een zekere machtsongelijkheid zit tussen een gehaaide programmamaakster, en meisjes die tijdens de opnames de impact van het uitzenden (misschien) nog niet doorhebben.
Dan moet je als programmamaakster die gevolgen wel duidelijk maken.
QFT.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
ze moet altijd zonodig op zoek naar de straatcultuur, domme doosquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:11 schreef alors het volgende:
Die Mildred is echt zo'n sensatiezoekster
Dit is ook wat ik bedoel met marginalen en overbodigen.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:52 schreef Verbal het volgende:
Volgens mij geven die meisjes op deze wijze Mildred gelijk
V.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Ofyles2 op 05-11-2010 00:25:24 ]
Verschrikkelijk is een understatement...quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:07 schreef Michie_ het volgende:
Ik vond die meisjes verschrikkelijk.
En dat lachen toen ze die beelden van de uitzending terug zagen was helemaal tenenkrommend.
Zo kunnen we wel doorgaan.quote:
Ik leg er 40 miljoen bij...quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:24 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zet 40 euro in dat die meiden niet het middel tegen kanker gaan uitvinden.
Ook mee eensquote:
Mijn zusje is net zo oud en kan straks ook bij het grofvuil...quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:27 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ook mee eens
Wat een non-valeurs zaten daar aan tafel zeg, ongekend. Die meisjes zijn 16 oid en je kunt ze nu al afschrijven. Tenenkrommend.
Vond ik ook! Hij kon zelfs wat zeggen zonder direct onderbroken te worden. Je zag ook dat hij probeerde een brug te slaan naar de twee partijen, echter kreeg hij daar niet de tijd voor (alhoewel ik uberhaupt twijfel of hij het met zulke heetgeblakerde types voor elkaar krijgt).quote:Op donderdag 4 november 2010 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
Hoezo? Gedraagt zij zich ook zo?quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mijn zusje is net zo oud en kan straks ook bij het grofvuil...
Degene die dat lukt, respect daarvoor.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vond ik ook! Hij kon zelfs wat zeggen zonder direct onderbroken te worden. Je zag ook dat hij probeerde een brug te slaan naar de twee partijen, echter kreeg hij daar niet de tijd voor (alhoewel ik uberhaupt twijfel of hij het met zulke heetgeblakerde types voor elkaar krijgt).
Yep. Helaas.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:36 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Hoezo? Gedraagt zij zich ook zo?
Arie haalde er het maximale uit, hier was verder geen eer aan te behalen. Blunder van het zuiverste water om de tafel in deze samenstelling uit te nodigen, en net als bij Storms/Kelder had Mathijs totaaaaal geen overwicht. Wat valt die man toch door de mand zeg, op het moment dat het verdergaat dan wat politiek en cultureel gelul met Rottenberg, Kelder en Mulder.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vond ik ook! Hij kon zelfs wat zeggen zonder direct onderbroken te worden. Je zag ook dat hij probeerde een brug te slaan naar de twee partijen, echter kreeg hij daar niet de tijd voor (alhoewel ik uberhaupt twijfel of hij het met zulke heetgeblakerde types voor elkaar krijgt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |