abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88279253
Uitleg hoe dit bericht te snappen:
Lees aub eerst de tekst met het > teken er voor, deze tekst is afkomstig uit een artikel op vrij nederland.
Dan daarna de tekst zonder speciaal teken er voor, hetgeen mijn opmerkingen zijn, die tussen de tekst van het stuk op de juiste plekken commentaar geven. 'Gevorderde' fora- en usegroup gebruikers kunnen in 1 keer alles lezen doorgaans.

>Rehwinkel moest van PvdA Ruttes ongehuwd zijn kritiseren

En al die vreemdgangers, ook van bijv. cda, geeeennn kritiek
natuurlijk. Bruiddumpen? no problem! pedo? no probs !

>De PvdA heeft tijdens de verkiezingscampagne prominente partijleden
>gemaand

Yep typisch pvda, altijd met een brilletje op de vermoordde onschuld
spelen en moord en brand roepen, anderen uitmaken voor van alles en
nog wat, die partij is dus mentaal ziek want vele van die zaken doen
zij dubbel en dwars, 2 x meer..

>om kritisch te zijn over feit dat Nederland met Mark Rutte
>mogelijk een ongetrouwde premier zou krijgen.

Laten we even afwachten, hij heeft in elk geval geen thuis-problemen
en gezeur over afwezigheid. Hij kan naar de hoeren/vriendinnen zonder
schandaal e.d. Misschien is het wel een voordeel zelfs.

> Rehwinkel: PvdA wilde dat ik Rutte zou kritiseren

Ja daar is de ware aard en het sovjet gezicht der pvda weer...

>Dat blijkt uit uitspraken van prominent PvdA’er Peter Rehwinkel (46)
>deze week in het weekblad Elsevier.
>
>Ongetrouwd
>Rehwinkel is oud-Tweede en -Eerste Kamerlid en nu burgemeester van
>Groningen. ‘Tijdens de laatste verkiezingscampagne is mij in
>partijkringen letterlijk gezegd dat ik veel kritischer moest zijn over
>het feit dat we een ongetrouwde premier zouden krijgen.’ Hij zegt de
>opdracht te hebben genegeerd. ‘Zo armoedig wil ik mij niet verliezen
>in de politiek. Getrouwd of niet: hoezo issue?’

Nu nog een stap verder Reh, weg bij die enge club.

Dacht ik net dat het niet gekker kan bij de pvda, moet ik nu toch maar besluiten die vraag niet meer te stellen...
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  woensdag 3 november 2010 @ 10:40:03 #2
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_88279337
Ehm kun je de post ook begrijpelijk overdoen?
  woensdag 3 november 2010 @ 10:41:01 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_88279365
Ik geloof het gelijk.
pi_88279401
TS is nog niet 'gevorderd' genoeg om te quoten blijkbaar.

quote:
'PvdA wilde vrijgezel Rutte aanvallen'

AMSTERDAM - De PvdA heeft ten tijde van de verkiezingscampagne zijn prominente partijleden de opdracht gegeven kritiek te uiten over het feit dat Nederland met Mark Rutte (VVD) een premier zou krijgen die niet is getrouwd.

Dat zegt oud-Tweede Kamerlid Peter Rehwinkel in weekblad Elsevier. Rehwinkel negeerde naar eigen zeggen de oproep van zijn partij.

“Tijdens de laatste verkiezingscampagne is mij in partijkringen letterlijk gezegd dat ik veel kritischer moest zijn over het feit dat we een ongetrouwde premier zouden krijgen."
"Zo armoedig wil ik mij niet verliezen in de politiek. Getrouwd of niet: hoezo issue?”, aldus de huidige burgemeester van Groningen.
Bron

[ Bericht 89% gewijzigd door Wokkel op 03-11-2010 10:48:06 ]
pi_88279600
PvdA :')
  woensdag 3 november 2010 @ 10:52:56 #6
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_88279640
Wat een soap-niveau :')
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_88279641
"Wilde vrijgezel Rutte".

Ik moest lachen. :').
  † In Memoriam † woensdag 3 november 2010 @ 10:55:07 #8
230491 Zith
pls tip
pi_88279697
Dat dit kan in de politiek :o
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_88279703
quote:
Op woensdag 3 november 2010 10:40 schreef Hexagon het volgende:
Ehm kun je de post ook begrijpelijk overdoen?
Of jij je opleiding, dat lijkt me een strakker plan. ( Hint: anderen snappen het en reageren inhoudelijk, die zal je wel heel erg slim vinden!? )
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_88279739
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 10:55 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Of jij je opleiding, dat lijkt me een strakker plan. ( Hint: anderen snappen het en reageren inhoudelijk, die zal je wel heel erg slim vinden!? )
Gast, doe moeilijk. :').

Gebruik de [q]-tag. :').
pi_88279761
quote:
Op woensdag 3 november 2010 10:42 schreef Wokkel het volgende:
TS is nog niet 'gevorderd' genoeg om te quoten blijkbaar.
[..]

Bron

^^^^ zie je ut ?
Ik dacht laat ik het eens zo proberen, met quotes (je kan mijn posts kan je zo vinden door mijn nickname te klikken) , quote blokjes en dan de opmerkingen werkt ook voor veel < 105 iq niet zo bleek.
pi_88279776
quote:
Op woensdag 3 november 2010 10:56 schreef zarGon het volgende:

[..]

Gast, doe moeilijk. :').

Gebruik de [q]-tag. :').
Mensen die andere mensen aansporen de [q]-tag te gebruiken zijn links!!!11
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
  woensdag 3 november 2010 @ 10:57:45 #13
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_88279783
Godstering TS, doe gewoon, quote fatsoenlijk. :r.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 3 november 2010 @ 10:57:54 #14
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_88279790
quote:
Op woensdag 3 november 2010 10:55 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Zie je zelf ook niet dat het een slechte OP is?

Ontopic: belachelijk als dit waar is. Kijk, dat op fok! of in programma's als Koefnoen grapjes worden gemaakt over dat 'ie nog bij zijn moeder zou wonen, dat moet kunnen. Maar er is in politieke zin natuurlijk totaal niets mis mee om vrijgezel te zijn, dus het is schandalig om daar een campagnepunt van te maken.
pi_88279791
quote:
Op woensdag 3 november 2010 10:57 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

^^^^ zie je ut ?
Ik dacht laat ik het eens zo proberen, met quotes (je kan mijn posts kan je zo vinden door mijn nickname te klikken) , quote blokjes en dan de opmerkingen werkt ook voor veel < 105 iq niet zo bleek.
Neem maar gewoon van een ander aan dat [quote] of [q] beter werkt :')
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
  woensdag 3 november 2010 @ 10:59:09 #16
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_88279829
TS dacht, 1995 belde, ik neem es op? :{?
pi_88279831
quote:
Op woensdag 3 november 2010 10:57 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

^^^^ zie je ut ?
De manier waarop jij het doet is er één uit 1995 en dan doe je het nog verkeerd ook.
  woensdag 3 november 2010 @ 10:59:30 #18
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_88279835
Wow, dit is wel heel ernstig.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
pi_88279929
Klagertjes? wat ben jij voor reageerder? :
Rob Wijnberg: 7 soorten forum schrijvers/reageerders

Nu weer on topic graag, en wie het niet snapt, niet reageren, elders gaan wat je wel snapt, of lezen en leren :P

En ja het is echt waar, aldus Rehwinkel.
Zie voor een bron v/h het stuk bijv. :
http://www.elsevier.nl/we(...)tiseren.htm?rss=true

En ook apart: http://www.vn.nl/Archief/(...)egering-gemoeten.htm <-- Hero pvv Brinkman zegt: pvda had in de regering gemoeten. Dat is ook een aandachtgeil mannetje hoor..

Verder op herhaling : Bos stuurde altijd een verspieder naar de fractie vergaderingen:
quote:
Bos stuurt 'verspieder' naar fractie
Vice-premier Wouter Bos stuurt sinds een jaar zijn politiek assistent iedere week naar de vergadering van de PvdA-fractie in de Tweede Kamer. Dat onthult Vrij Nederland deze week.

Staatsrechtkenners in de PvdA reageren verontrust. Oud-senator Erik Jurgens: 'De fractie moet in vrijheid kunnen spreken over het kabinetsbeleid. Daar moet geen verspieder bij zitten die alles kan doorrapporteren aan de vice-premier. (...) Ik vind het hoogst onjuist dat de fractie dit laat gebeuren.'
Googleze voor that one! ;)
pi_88279936
Indien dit waar is mag dit gerust schandalig worden genoemd. Dit is wat mij betreft een hufterige manier van campagnevoeren. Een lijsttrekker val je aan op zijn standpunten, niet op zijn persoonlijke situatie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 3 november 2010 @ 11:03:19 #21
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_88279939
quote:
Op woensdag 3 november 2010 10:59 schreef mlg het volgende:
Wow, dit is wel heel ernstig.
Hoezo? Je bent namelijk positief over politieke bewegingen die dezelfde soort laagbijdegronde campagnes voeren.
  woensdag 3 november 2010 @ 11:04:46 #22
294269 mlg
pi_88279984
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 11:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hoezo? Je bent namelijk positief over politieke bewegingen die dezelfde soort laagbijdegronde campagnes voeren.
Nu doel je op de dutch tea party, maar je zit met zulke kinderachtige opmerkingen duidelijk op het PvdA niveau van het artikel.
pi_88279988
Ik kan me nou niet echt PVDA-aanvallen op Rutte's singlestatus herinneren uit de campagne?

Dus of ik heb ergens wat gemist, wat zo zou kunnen... of alle PVDA-prominenten vonden dit net zo'n onzinnig idee als ik het vind;)
pi_88280023
quote:
Op woensdag 3 november 2010 10:57 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Neem maar gewoon van een ander aan dat [quote] of [q] beter werkt :')
Ah wel nee, dit is nivo stage-lopen -> downspinnen wat sommige (al dan niet bewust) proberen.
Of de tekst nu een quote is (dan snappen anderen het zogenaamd weer niet) of voorafgegaan is door een > teken, lees, snap, reageer, of loop door.

Maar de bottomline snap je? de pvda is een heel enge partij met "gekken in de top en nog gekkeren die hen volgen"? ( Vrij naar het spreekwoord vraagje: wie is er gekker, de gek, of zij die hem/haar volgen? )
  woensdag 3 november 2010 @ 11:06:03 #25
294269 mlg
pi_88280024
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 11:04 schreef kalinzar het volgende:
Ik kan me nou niet echt PVDA-aanvallen op Rutte's singlestatus herinneren uit de campagne?

Dus of ik heb ergens wat gemist, wat zo zou kunnen... of alle PVDA-prominenten vonden dit net zo'n onzinnig idee als ik het vind;)
Ben je het filmpje over Rutte en zijn moeder vergeten? Daar was de PvdA ook al bij betrokken.
  woensdag 3 november 2010 @ 11:06:18 #26
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_88280034
quote:
Op woensdag 3 november 2010 11:04 schreef mlg het volgende:

[..]

Nu doel je op de dutch tea party, maar je zit met zulke kinderachtige opmerkingen duidelijk op het PvdA niveau van het artikel.
Waarom dan?

Ik wijs je enkel op de balk waar jij naar andermans splinter wijst.
pi_88280091
quote:
Op woensdag 3 november 2010 11:04 schreef kalinzar het volgende:

pi_88280180
Ah, de PvdA verWilderst... wat sneu voor ze.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_88280186
quote:
Op woensdag 3 november 2010 11:06 schreef mlg het volgende:

Ben je het filmpje over Rutte en zijn moeder vergeten? Daar was de PvdA ook al bij betrokken.
Of de uiting dat de pvda 'oorlog' tegen de pvv/regering moet voeren.
Laatst was er zo een pvda sheeple zo TROTS op de linkse relletjesmakers die met grote meerderheid de NIET incognito geklede 'english defense league' aftuigde terwijl de politie die wel aanwezig was, amper ingreep.
Die engelsen stonden de pers keurig te woord, waren geen bomberjack kaalkoppen, hadden geen wapens, worden ze met messen bedreigd, en de polite keek toe.. Dat was in het 'journaal' van een nieuwe zender, gelieerd aan een site die hier niet genoemd kan worden zonder dat er wat flauwvallen of gaan schuimbekken :)

Maar echt erg is boven en naast dit topic het 'sovjet gedrag' van de pvda.
Want weet jij nog al die 'incidenten' waarbij ze de media trachtten te beinvloedden en zelfs oplages terug wilden halen? redacteuren onder druk zetten e.d ?
  woensdag 3 november 2010 @ 11:11:01 #30
294269 mlg
pi_88280189
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 11:06 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Waarom dan?

Ik wijs je enkel op de balk waar jij naar andermans splinter wijst.
Ga gewoon weg, kinderachtig mormel.

Ik ga graag in discussie met linkse mensen, niet om mijn standpunten door te drukken, maar om tot nieuwe inzichten te komen. Er blijven verrekt weinig linkse mensen over waar je normaal mee in discussie kunt treden zonder die puberige opmerkingen.

Geef me maar even bronnen waarbij de dutch tea party om iemand zijn huwelijksituatie spreekt.
pi_88280190
De PvdA is te triest voor woorden.
Ik moet gelijk aan de Herfkensmentaliteit denken.
  woensdag 3 november 2010 @ 11:13:18 #32
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_88280277
Herinnert u zich deze nog?

[ Bericht 34% gewijzigd door Ringo op 03-11-2010 11:58:47 ]
  woensdag 3 november 2010 @ 11:13:20 #33
198365 Morendo
The Real Deal
pi_88280278
De PvdA zuigt, maar goed dat was toch al algemeen bekend?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_88280408
quote:
Op woensdag 3 november 2010 11:13 schreef Morendo het volgende:
De PvdA zuigt, maar goed dat was toch al algemeen bekend?
Nee helaas is dat niet algemeen bekend. OK ze verloren VIER van de 7 EU zetels, ze verloren 33% van de raadzetels in het land, hadden een bekende en veroordeelde pedo-senator in de 1e kamer, maar toch zijn er veel sheeples die de bobo's alles vergeven. Rehwinkel is een prettige uitzondering, hoewel ook die in de partij blijft denk ik. Zoek je echter op complete besturen en raadsleden / provincie leden die opstapten, dat waren er de laatste 2 jaar meer dan ooit.

Maar dat is zo vreemd niet, nu ik ook dit weer lees, het kan dus echt nog wel gekker bij de pvda, de bodem is nog niet bereikt.
pi_88280436
De PvdA wordt steeds lachwekkender. Ze zijn wat mij betreft de PVV al voorbij.
  woensdag 3 november 2010 @ 11:19:36 #36
294269 mlg
pi_88280481
De peilingen even in de gaten houden hoe volwassen Nederland nog is.
  woensdag 3 november 2010 @ 11:24:59 #37
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_88280641
Volslagen idioot plan. Vast afkomstig van die doorgeslagen campagne-mannetjes die een keer stage in Amerika hebben gelopen :')

Maar goed, geloof niet dat het ook maar enige rol van betekenis heeft gespeeld in de campagne. En had het dat wel gedaan, dan was het keihard op hun bordje teruggekomen. Nederland is dol op persoonlijke aanvallen, maar minder dol op aanvallen op het prive-leven van politici.
  woensdag 3 november 2010 @ 11:28:29 #38
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_88280734
quote:
Op woensdag 3 november 2010 11:11 schreef mlg het volgende:

Geef me maar even bronnen waarbij de dutch tea party om iemand zijn huwelijksituatie spreekt.
Nergens, maar verder is hun retoriek van even laag niveau
pi_88280752
quote:
Op woensdag 3 november 2010 11:03 schreef fokthesystem het volgende:
En ook apart: http://www.vn.nl/Archief/(...)egering-gemoeten.htm <-- Hero pvv Brinkman zegt: pvda had in de regering gemoeten. Dat is ook een aandachtgeil mannetje hoor
Heeej shit, ik had geen screencapture gemaakt, ik moest het nog lezen, maar er stond PvdA, zo waren ze er mee bezig daar blijkbaar :) Maar de kop is nu- en het gaat over : PVV had wEl in de regering gemoeten, aldus aandachtsgeil kereltje brinkman.
  woensdag 3 november 2010 @ 11:31:43 #40
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_88280843
Maar om even centraal te gaan

Dit is inderdaad wel heel erg laagbijdegronds en triest van degenen die die binnen de PvdA wilden doen. Dan ben je tot in je diepste vezels een opportunist.

Alleenstaanden vormen een belangrijk deel van de samenleving en worden al door het CDA systematisch genaaid. Als de PvdA ze dan ook nog gaat afschilderen als een soort tweederangspersonen (want dat is het wanneer je een single als minder geschikt zou achten) dan wordt ik daar zelfs als niet alleenstaande niet vrolijk van. De politiek zou geen enkel oordeel moeten hebben over dit soort persoonlijke levenszaken.
pi_88280871
quote:
Op woensdag 3 november 2010 11:28 schreef Hexagon het volgende:
Allemaal brood en spelen wat men uitdist in campagnes.
Gewoon kijken naar de top en wat die dEden en willen doen, dan ben je er.

Verder is ppolitiek HEEL SIMPEL eigenlijk, de bottomline is namelijk : stemmen, voor of tegen een voorstel.

NL is niet democratisch, niet echt en 150 en 75 experts in de kamers zou beter zijn dan die 'kiesclubs' die we nu hebben. Ook hier weer een pvda-gegeven : die 'wegen' de stemmingen op bijeenkomsten, dus niet stemmen = uitslag (behalve bij poppetjes kiezen) maar je mag het zeggen en we zien wel wat we er mee doen... Zo was de pvda achterban tegen de EU, maar de pvda politici stemden toch VOOR, ze hadden de stemmen 'gewogen'.. . . zeg maar : 'waarvan akte' en nu onze eigen lijn gewoon weer volgen.

PvdA is heel sterk in : do as we say, not as we do !
  woensdag 3 november 2010 @ 11:41:08 #42
294269 mlg
pi_88281119
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 11:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ze dragen een mening uit, net zoals jij de mening uitdraagt wat ik niet afdoe als laag niveau, maar als eent tekortkoming van een mentaliteit.
  woensdag 3 november 2010 @ 11:42:42 #43
294269 mlg
pi_88281163
Het principe is sowieso kinderachtig, maar dat een partij die zich sociaal noemt dit doet is hypocriet. Hoe serieus kunnen wij het sociale imago van de PvdA nog nemen?
  woensdag 3 november 2010 @ 11:44:51 #44
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_88281228
quote:
Op woensdag 3 november 2010 11:42 schreef mlg het volgende:
Het principe is sowieso kinderachtig, maar dat een partij die zich sociaal noemt dit doet is hypocriet. Hoe serieus kunnen wij het sociale imago van de PvdA nog nemen?
Niet overdrijven he. Een doorgeslagen spindoctor is wat anders dan de PvdA.
  woensdag 3 november 2010 @ 11:52:39 #45
294269 mlg
pi_88281460
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 11:44 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Een spindoctor geeft slechts advies, en kennelijk werd dit opgevolgd door de PvdA leden die ermee instemde. Het zegt heel veel over de PvdA.
  woensdag 3 november 2010 @ 11:54:42 #46
198365 Morendo
The Real Deal
pi_88281538
quote:
Op woensdag 3 november 2010 11:44 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Hoezo? Die spindoctors zijn gewoon in dienst van de PvdA. En op het moment dat zij het campagne-filmpje (Rutte's moeder) ter goedkeuring aanboden aan de PvdA-top dan hadden die geen toestemming moeten geven voor publicatie. Nu ze wel toestemming gaven, kunnen ze achteraf de handen niet meer in onschuld wassen.
  woensdag 3 november 2010 @ 11:55:21 #47
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_88281561
quote:
Op woensdag 3 november 2010 11:52 schreef mlg het volgende:

[..]

Een spindoctor geeft slechts advies, en kennelijk werd dit opgevolgd door de PvdA leden die ermee instemde. Het zegt heel veel over de PvdA.
Hoezo, door welke PvdA-leden is dit opgevolgd dan? Namen en rugnummers svp :s)
  woensdag 3 november 2010 @ 11:57:07 #48
294269 mlg
pi_88281626
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 11:55 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Hoezo, door welke PvdA-leden is dit opgevolgd dan? Namen en rugnummers svp :s)
Dat moet je aan de burgermeester van Groningen vragen, hij citeert het zelf ook als PvdA.
  woensdag 3 november 2010 @ 11:57:18 #49
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_88281632
quote:
Op woensdag 3 november 2010 11:54 schreef Morendo het volgende:

[..]

Hoezo? Die spindoctors zijn gewoon in dienst van de PvdA. En op het moment dat zij het campagne-filmpje (Rutte's moeder) ter goedkeuring aanboden aan de PvdA-top dan hadden die geen toestemming moeten geven voor publicatie. Nu ze wel toestemming gaven, kunnen ze achteraf de handen niet meer in onschuld wassen.
Filmpje net pas gezien. Maar is dit echt goedgekeurd door de PVDA-top? Als dat zo is, is het echt te sneu voor woorden hoor, dat ben ik helemaal met je eens.
pi_88281654
Wat hadden de bobo's van de pvda precies over Rutte's vrijgezelle bestaan moeten zeggen? Bij een partij als de christenunie of de sgp kan ik me hier nog een voorstelling van maken. Wanneer is de pvda top precies de weg kwijtgeraakt?
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
  woensdag 3 november 2010 @ 11:58:33 #51
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_88281675
quote:
Op woensdag 3 november 2010 11:57 schreef mlg het volgende:

[..]

Dat moet je aan de burgermeester van Groningen vragen, hij citeert het zelf ook als PvdA.
Hij citeert dat aan hem gevraagd is om daar op in te spelen door een of andere spindoctor. Niet dat allerlei leden instemmend aan het knikken waren, of dat advies opgevolgd hebben.

En nogmaals, kan me geen PvdA'er herinneren die hier op heeft ingespeeld. Jij wel?
pi_88281740
quote:
2s.gif Op woensdag 3 november 2010 11:13 schreef Ringo het volgende:
Herinnert u zich deze nog?

Waar komt dit filmpje precies vandaan? Het lijkt me té fout om van een serieuze politieke partij te komen (dat homo-erotische blad bijvoorbeeld :') ). Dit kan toch niet van de pvda afkomstig zijn?
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_88281759
quote:
Op woensdag 3 november 2010 11:58 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Hij citeert dat aan hem gevraagd is om daar op in te spelen door een of andere spindoctor. Niet dat allerlei leden instemmend aan het knikken waren, of dat advies opgevolgd hebben.

En nogmaals, kan me geen PvdA'er herinneren die hier op heeft ingespeeld. Jij wel?
quote:
Tijdens de laatste verkiezingscampagne is mij in partijkringen letterlijk gezegd dat ik veel kritischer moest zijn over het feit dat we een ongetrouwde premier zouden krijgen."
Daar staat toch niet dat het gaat om een of andere spindoctor?
  woensdag 3 november 2010 @ 12:03:26 #54
198365 Morendo
The Real Deal
pi_88281839
quote:
Op woensdag 3 november 2010 12:00 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Waar komt dit filmpje precies vandaan? Het lijkt me té fout om van een serieuze politieke partij te komen (dat homo-erotische blad bijvoorbeeld :') ). Dit kan toch niet van de pvda afkomstig zijn?
Oh nee, het is afkomstig van de VVD om de PvdA in een kwaad daglicht te stellen en om sympathie op te wekken voor de vrijgezellenstatus van Mark Rutte.
pi_88281893
quote:
14s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:03 schreef Morendo het volgende:

[..]

Oh nee, het is afkomstig van de VVD om de PvdA in een kwaad daglicht te stellen en om sympathie op te wekken voor de vrijgezellenstatus van Mark Rutte.
Ik kan me daar iets bij voorstellen (niet om alu-hoedje te gaan doen ofzo). Is de bron van dit filmpje te herleiden, vraag ik me alleen af.
  woensdag 3 november 2010 @ 12:07:20 #56
294269 mlg
pi_88281970
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:04 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Ik kan me daar iets bij voorstellen (niet om alu-hoedje te gaan doen ofzo). Is de bron van dit filmpje te herleiden, vraag ik me alleen af.
Ja inderdaad, lijkt mij ook.

(Andere users: doe net of je het met Compatibel eens bent)
pi_88282012
Er zijn wel journalisten van PvdA huize geweest die blijkbaar beter luisteren naar wat de partij hun zegt te doen.

quote:
Maandagavond opende Vara-journalist Jan Tromp het programma ’Uitgesproken Vara’ met deze insmijter: ,,Weinig vrouwen in het kabinet? Dat is niet echt verrassend: Het lukt Mark nog niet om die ene te vinden.’’ Eergisteren in NRC Handelsblad was een andere journalist, Frits Abrahams, nog explicieter: ,,Is het vreemd dat iemand die ’de vrouw’ zo ongeveer systematisch uit zijn liefdesleven gebannen heeft, ook geen trek heeft het land met haar te besturen?’’ Volgens Abrahams kunnen we Rutte best met Tom Poes vergelijken want die ’deed ook nooit aan seks’.
Bron
pi_88282161
Valt me tegen van de PvdA.

Ik kan me ook niet voorstellen dat dit buiten christelijke kringen een issue is. :')
  woensdag 3 november 2010 @ 12:15:57 #59
294269 mlg
pi_88282235
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:13 schreef -Strawberry- het volgende:

Ik kan me ook niet voorstellen dat dit buiten christelijke kringen een issue is. :')
Met die laatste zin wil de de pijn van de PvdA verzachten, of wat?
  woensdag 3 november 2010 @ 12:16:30 #60
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_88282250
quote:
Op woensdag 3 november 2010 12:03 schreef Morendo het volgende:

[..]

Of een paar PvdA-fans die verder los van de partij staan. Gaan we straks ook de PVV aanspreken als een GeenStijl-debiel een filmpje tegen Pechtold maakt en dan oproept om op Wilders te stemmen?

Nog even en we moeten aan dit soort dingen ;)

I'm Job Cohen and I approve of this message
pi_88282252
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:13 schreef -Strawberry- het volgende:

Valt mij niet tegen van de PvdA, ze zijn gewoon een heel smerige partij. Noemen zichzelf sociaal maar zijn dat alleen voor gelukszoekers. Sociaal tegen bijvoorbeeld alleen verdieners zijn ze niet.

Net zoiets als dat Superjob mensen opriep om het kabinet maar stelselmatig 'Bruin 1' te noemen
pi_88282281
quote:
Op woensdag 3 november 2010 11:44 schreef Hephaistos. het volgende:

Niet zo de bumper voor pvda spelen aub. Je ziet zelf intussen toch ook wel dat dit goedgekeurd is en in de praktijk gebracht , aan de bobo gemaand is ?
Het gaat hier niet om een uit de prullenbak gevist memo blaadje hoor !
pi_88282292
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:15 schreef mlg het volgende:

[..]

Met die laatste zin wil de de pijn van de PvdA verzachten, of wat?
Nee, juist niet. Dat de christelijken hiermee zouden komen had ik verwacht, van de PvdA niet.
pi_88282331
quote:
Op woensdag 3 november 2010 12:16 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Of een paar PvdA-fans die verder los van de partij staan. Gaan we straks ook de PVV aanspreken als een GeenStijl-debiel een filmpje tegen Pechtold maakt en dan oproept om op Wilders te stemmen?

Nog even en we moeten aan dit soort dingen ;)
[ http://www.volkskrant.nl/multimedia/archive/00092/Job_Cohen_92004b.jpg&t=1]afbeelding ]
I'm Job Cohen and I approve of this message
Het waren geen ´paar PvdA fans die verder los van de partij staan´. Ze waren juist enorm verbonden met de partij en Cohen, één van de makers was zelfs campagnelid.

quote:
Het filmpje verscheen maandag op de websites Stemhok.nl en de VARA-weblog Joop.nl. Ondanks dat de PvdA direct afstand nam van de video, zijn de makers wel degelijk vooraanstaande PvdA'ers, schrijft het AD dinsdag.

Campagnelid
Zo waren twee van de redacteuren van Stemhok.nl adviseur van (toen nog) burgemeester van Amsterdam Job Cohen, nu lijsttrekker voor de PvdA. Remco Asselbergs was zijn woordvoerder, Luc Holleman adviseur op integratiegebied. Een derde redactielid, Marcel Boontje, is zelfs prominent campagnelid van de PvdA
Bron
  woensdag 3 november 2010 @ 12:21:50 #65
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_88282375
quote:
Op woensdag 3 november 2010 12:20 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Het waren geen ´paar PvdA fans die verder los van de partij staan´. Ze waren juist enorm verbonden met de partij en Cohen, één van de makers was zelfs campagnelid.
[..]

Bron
Ok, dat vroeg ik me dus af. Dan is het gewoon een schandalig filmpje waar je de PVDA op mag aanvallen.
pi_88282405
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:07 schreef mlg het volgende:

[..]

(Andere users: doe net of je het met Compatibel eens bent)
Jij bent grappig zeg! ^O^
  woensdag 3 november 2010 @ 12:22:42 #67
294269 mlg
pi_88282406
Ik ben voor een ban.
  woensdag 3 november 2010 @ 12:23:43 #68
294269 mlg
pi_88282442
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:22 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Jij bent grappig zeg! ^O^
Dat is niet om grappig te zijn, maar jij bent erop uit om een discussie te laten ontsporen en daar hebben wij geen zin in.
pi_88282517
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:23 schreef mlg het volgende:

[..]

Dat is niet om grappig te zijn, maar jij bent erop uit om een discussie te laten ontsporen en daar hebben wij geen zin in.
Ik vraag alleen naar de bron van het filmpje (staat hier inmiddels ook ^O^ ). Je weet verder niets van mijn intenties, of die van anderen. Laten we er dus geen 'wij-zij' verhaal van maken.
pi_88282586
In de VS gaat nu het debat over fatsoen.
Politici die elkaar persoonlijk afmaken en FOX die er nog een schepje bovenop doet door Obama een racist en drugsdealer te noemen. :D

Het begint er bij de PvdA ook op te lijken..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_88282893
quote:
Op woensdag 3 november 2010 12:28 schreef Kluupkluup het volgende:
In de VS gaat nu het debat over fatsoen.
Politici die elkaar persoonlijk afmaken en FOX die er nog een schepje bovenop doet door Obama een racist en drugsdealer te noemen. :D

Het begint er bij de PvdA ook op te lijken..
Weet je hoeveel spindokters de pvda had afgelopen verkiezing? 200+ !
En rutte ? -1- (Wel de ex- 1e media advies man van willem alexander)

Overigens is de pvda hier al veel langer mee bezig,maar dat was doortrapter. Nu proberen ze het inderdaad USA style en gaan gelukkig NAT in NL :)
Voorheen als je wat tegen bijv. getinte criminelen had, dan was je ineens 100% xenofoob http://nl.wikipedia.org/wiki/Xenofobie
Oftewel kaltstellen door de boodschapper te slaan vanwege wandaden tegen de menselijkheid, ook als het om -1- waar feit gaat.

De pvda wees altijd al naar kritische mensen die hun 'beleid' aanvielen enmaakten die zwart.
Zolang _anderen_ daar in tuinen, er in meegaan, was dat een aktie met effect.

Nu keert het, anno 2010, zich langzaamaan tegen hen, dat 'sovjet gedrag'. Dus staan de oude garde lieden met deze manier van doen er nu zo bij, al snappen ze dat zelf nog niet, kwartje moet nog vallen: -O-
pi_88282907
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:23 schreef mlg het volgende:

[..]

Wat is er mis met kritisch zijn en niet alles maar voor waar aan te nemen?
pi_88283692
De illusie hebben dat dit niet gebeurd bij andere partijen :')
  woensdag 3 november 2010 @ 13:05:12 #74
294269 mlg
pi_88283772
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat is er mis met kritisch zijn en niet alles maar voor waar aan te nemen?
En een PvdA burgermeester zit in het complot om zijn eigen partij te ondermijnen? Dat is niet kritisch zijn, maar bekrompen zijn.
pi_88283860
quote:
Op woensdag 3 november 2010 11:05 schreef fokthesystem het volgende:
Maar de bottomline snap je? de pvda is een heel enge partij met "gekken in de top en nog gekkeren die hen volgen"? ( Vrij naar het spreekwoord vraagje: wie is er gekker, de gek, of zij die hem/haar volgen? )
Ja, dat is de bottomline van zo om en nabij de 80% van de topics hier, dus dat hadden we kunnen raden. :')
pi_88283914
quote:
Op woensdag 3 november 2010 13:02 schreef Deckard het volgende:
Ennnnn weer een pvda bumper..
Kijk hullie doen het ook, mja, maar de pvda 2 X vaker, smeriger en erger.

Daarbij geef maar een voorbeeld wat hieraan gelijk staat, gaat je niet lukken, komt vast geen reactie van en op dus.
pi_88283956
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:05 schreef mlg het volgende:

[..]

En een PvdA burgermeester zit in het complot om zijn eigen partij te ondermijnen? Dat is niet kritisch zijn, maar bekrompen zijn.
Ik ben kritisch op de pvda, ik vraag hier immer waar ze in godsnaam de weg zijn kwijtgeraakt. Ik doelde ook niet op uitspraak van de burgemeester maar op het filmpje. Dat heeft niets met een complot oid te te maken, ik vroeg me alleen maar af wie het filmpje gemaakt heeft. Je hoeft je daar niet meteen vol wantrouwen op te storten hoor.
  woensdag 3 november 2010 @ 13:12:03 #78
294269 mlg
pi_88283977
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:09 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Ennnnn weer een pvda bumper..
Kijk hullie doen het ook, mja, maar de pvda 2 vaker, smeriger en erger.

Daarbij geef maar een voorbeeld wat hieraan gelijk staat, gaat je niet lukken, komt vast geen reactie van en op dus.
Ik begrijp de verontwaardiging wel. Sinds de verkiezingsuitslag ligt links alleen maar onder vuur, en rechts blijft maar scoren.
  woensdag 3 november 2010 @ 13:13:53 #79
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_88284040
quote:
Op woensdag 3 november 2010 10:59 schreef Wokkel het volgende:

[..]

De manier waarop jij het doet is er één uit 1995 en dan doe je het nog verkeerd ook.
Ej, zo reageer ik ook in mail en daar is niks mis mee. Alleen kan je het ook zo doen op een forum

quote:
Dit is mijn reactie op een quote

quote:
nog een quote
Dus.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_88284059
quote:
Op woensdag 3 november 2010 13:08 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Ja, dat is de bottomline van zo om en nabij de 80% van de topics hier, dus dat hadden we kunnen raden. :')
Wat je nu sec stelt/zegt = ja de pvda is in 80% van de topics hier te duiden als 'een partij van gekken' met dito volgers. Bedoel je dat ook?
Zo nee dan aub wat uitgebreider vertellen wat je wel bedoelt.
  woensdag 3 november 2010 @ 13:14:34 #81
198365 Morendo
The Real Deal
pi_88284061
quote:
Op woensdag 3 november 2010 13:02 schreef Deckard het volgende:
Dat klopt, de partnerkeuze van een politicus aanvallen komt alleen voor bij de meest verrotte partij van Nederland (tenzij jij een paar andere voorbeelden weet).
En ik vind het nu wel tijd worden voor Cohen, de man die altijd rept over 'fatsoen' e.d. om publiekelijk zijn excuses aan te bieden.
pi_88284104
quote:
14s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:14 schreef Morendo het volgende:

[..]

Dat klopt, de partnerkeuze van een politicus aanvallen komt alleen voor bij de meest verrotte partij van Nederland (tenzij jij een paar andere voorbeelden weet).
En ik vind het nu wel tijd worden voor Cohen, de man die altijd rept over 'fatsoen' e.d. om publiekelijk zijn excuses aan te bieden.
Hij zal hier vast niet blij mee zijn. De arme man zal meerdere keren met weemoed hebben teruggedacht aan Amsterdam.
pi_88284150
quote:
Op woensdag 3 november 2010 13:13 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ej, zo reageer ik ook in mail en daar is niks mis mee. Alleen kan je het ook zo doen op een forum
[..]

Dit is mijn reactie op een quote
[..]

Dus.
Je zegt het zelf al, je reageert. TS reageerde nergens op maar begon meteen door het verhaal heen te ratelen.
  woensdag 3 november 2010 @ 13:17:48 #84
294269 mlg
pi_88284160
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:11 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Ik ben kritisch op de pvda, ik vraag hier immer waar ze in godsnaam de weg zijn kwijtgeraakt. Ik doelde ook niet op uitspraak van de burgemeester maar op het filmpje. Dat heeft niets met een complot oid te te maken, ik vroeg me alleen maar af wie het filmpje gemaakt heeft. Je hoeft je daar niet meteen vol wantrouwen op te storten hoor.
Dat was hoe ik over jouw post dacht.

Je kunt zelf toch wel bedenken dat de VVD niet zo'n filmpje gaat maken over hun eigen fractievoorzitter.

Het filmpje is gemaakt door Remco Asselberg, voormalig woordvoerder van PvdA Haarlemmermeer. Uiteraard is dit na aanleiding van de PvdA-top die de opdracht gaf om Rutte met zijn ongehuwdheid te 'pesten'.
pi_88284194
quote:
14s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:14 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ik vind het wel terecht om de status van Rutte aan te vallen. Het is wat mij betreft valide kritiek die je kan uiten. Niks op tegen. Persoonlijk denk ik niet dat die status echt veel kwaad kan, misschien zelfs een positief punt. Je moet altijd de zwakke punten van de tegenpartij er uit vissen. Dat gebeurd overal.
  woensdag 3 november 2010 @ 13:20:19 #86
294269 mlg
pi_88284242
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:18 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ik vind het wel terecht om de status van Rutte aan te vallen. Het is wat mij betreft valide kritiek die je kan uiten. Niks op tegen. Persoonlijk denk ik niet dat die status echt veel kwaad kan, misschien zelfs een positief punt. Je moet altijd de zwakke punten van de tegenpartij er uit vissen. Dat gebeurd overal.
Mag ik jou dan ook aanvallen om je herhaaldelijke spellingsfouten?
  woensdag 3 november 2010 @ 13:22:55 #87
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_88284348
quote:
Op woensdag 3 november 2010 13:17 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al, je reageert. TS reageerde nergens op maar begon meteen door het verhaal heen te ratelen.
You doubt my logic, you say is flawed. I do not like that! ;)
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_88284472
quote:
Op woensdag 3 november 2010 13:18 schreef Deckard het volgende:
Het kan je niks schelen, het is normaal, moet kunnen, hullie doen ut ook allemaal..
Zoals je dit stelt, daarom snap ik niet wat je in dit topic doet, en 'doen' niet letterlijk nemen a.u.b.

En men roept het wel vaak, menig pvda-verdediger doet dat, maar laat voorbeelden achterwege, ook dat is iets wat meer stemmers hopelijk snel doorzien nu is een keer.

[ Bericht 0% gewijzigd door fokthesystem op 03-11-2010 13:34:35 ]
pi_88284546
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:20 schreef mlg het volgende:

[..]

Mag ik jou dan ook aanvallen om je herhaaldelijke spellingsfouten?
Als je vindt dat dat de discussie verstoord, zeker.
pi_88284709
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:27 schreef fokthesystem het volgende:
Het kan je niks schelen, het is normaal, moet kunnen, hullie doen ut ook allemaal..
Zoals je dit stelt, daarom snap ik niet wat je in dit topic doet, en 'doen' niet letterlijk nemen a.u.b.

En men roept het wel vaak, menig pvda-verdediger doet dat, maar laat voorbeelden achterwege, ook dat is iets wat meer stemmers hopleijk snel doorzien nu is een keer.
Je verteld niets nieuws onder de zon. Ik snap werkelijk waar de zogenaamde verontwaardiging niet. Er is ook al zoveel kritiek geweest op Cohen voor de verkiezingen op zijn eventuele premierschap vanwege zijn geschiedenis in Amsterdam. Wat is dan moeilijk te begrijpen aan het gegeven dat een vrijgezelle man wellicht een slechtere beslissingen kan nemen. In beide gevallen wordt de omgeving er bij betrokken die invloed hebben op iemands kwalificaties als premier.
pi_88284893
Het commentaar van VVD'ertjes en PVV'ertjes die Cohen eindeloos aanvallen op zijn persoon, stemt mij ietwat verrast.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_88284908
quote:
Op woensdag 3 november 2010 13:34 schreef Deckard het volgende:

[quote]Je verteld niets nieuws onder de zon.
Dus rehwinkel heeft al die tijd gezwegen, het speelt al langer bij de pvda, maar pas nu 'practiseert men het' jouw inziens?

quote:
Ik snap werkelijk waar de zogenaamde verontwaardiging niet.
Zogenaamde... Het is nogal wat als een partij a la sovjet unie oude stijl zijn sub-bobo's'maant de premier aan te vallen om zo het klootjes volk te kneden, en dat met zijn niet getrouwd zijn.

quote:
Er is ook al zoveel kritiek geweest op Cohen voor de verkiezingen op zijn eventuele premierschap vanwege zijn geschiedenis in Amsterdam.
Je ziet werkelijk geen verschil tussen prive en werk? resultaten uit het verlden, garanties voor morgen e.d. door en van bestuurders?

quote:
Wat is dan moeilijk te begrijpen aan het gegeven dat een vrijgezelle man wellicht een slechtere beslissingen kan nemen. In beide gevallen wordt de omgeving er bij betrokken die invloed hebben op iemands kwalificaties als premier.
Het (wederom) domme 'wat is er moeilijk aan...' slaat de plank weer volledig mis.
Verder pakt de pvda een item waar geen presedent voor is in NL.
Ze kunnen hoogstens (opportuun weer eens, de nare dingen, de leuke laat men vaak weg en zwijgt men over-) naar buitenlanden wijzen. Echter daar kan een premier wel 10 vrouwen hebben, ook nooit getrouwd zijn, jammer dus voor de pvda.

Kortom, de pvda roept over moraal en normen, zegt A, maar doet B, op niks af ook nog eens.
pi_88284958
NOrmen en waarden is iets voor het christentuig, oh korsakov-patient
pi_88284994
quote:
Op woensdag 3 november 2010 13:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het commentaar van VVD'ertjes en PVV'ertjes die Cohen eindeloos aanvallen op zijn persoon, stemt mij ietwat verrast.
ja maar zover bekend heeft of had ie een korte romance met 1 van die 3 turkse caberetiers-groepje meiden van hallal.
We kunnen het ook over cohen zijn vrouw hebben e.d. maar daar gaat het niet om, het gaat om de bestuurder cohen, en dus zijn _werk_verleden_.
Bij rutte gaat het om zijn werk nu en straks.
Ik zie dat mensen dat verschil niet zien, maar 'snappen doe ik dat niet' ;)
pi_88285144
quote:
Op woensdag 3 november 2010 13:41 schreef Deckard het volgende:
NOrmen en waarden is iets voor het christentuig, oh korsakov-patient
hup en een jij-bak zijweggetje inslaan, zo pvda ook weer.
Plus jij roept het voor de pvda, dUs is de kans dat je er zelf aan lijd enorm te noemen.
Verder ken je de oorsprong van de 'christentuig kerk' in NL? Dan bezie je Cohen toch ook zo neem ik aan?

quote:
"De Amsterdamse burgemeester Job Cohen vindt het geen probleem als straatcoaches vrouwen geen hand geven als hun geloof dit verbiedt.

Dat heeft de burgemeester gezegd in antwoord op vragen van CDA-raadslid Maurice Limmen, meldt De Telegraaf. Aanleiding was een artikel in het NRC Handelsblad, waaruit bleek dat een straatcoach weigerde vrouwen de hand te schudden. "
Normen en waarden gaan voor iedereen op, of niet.
Ook cohen gebruikt die woorden, ze zijn van pre- lpf/cda/vvd kabinet ook nog eens. Balkenende gebruikte het vaak, cohen ook :
quote:
"Of, zoals Cohen het ooit formuleerde: „Juist voor onze samenleving is het moeilijk om andere normen en waarden niet te tolereren. Want door die niet te tolereren, loop je het risico je eigen normen en waarden onderuit te halen.” "

[ Bericht 4% gewijzigd door fokthesystem op 03-11-2010 14:00:01 ]
pi_88285585
Tja, dat krijg je bij de partij van de geestelijke armoede. Volgens mij is er geen enkele partij in de Nederlandse politiek zo verdwaald en ideologisch hol als de PvdA.
pi_88285748
quote:
Op woensdag 3 november 2010 13:57 schreef Picchia het volgende:
Tja, dat krijg je bij de partij van de geestelijke armoede. Volgens mij is er geen enkele partij in de Nederlandse politiek zo verdwaald en ideologisch hol als de PvdA.
Het is m.i. veel erger dan dat. Het 'geluk' is alleen dat het anno nu niet meer zo goed 'groeit' 'in de huidige politieke gronden', die vieze, bewust verkozen tactieken van de pvda-top.
  woensdag 3 november 2010 @ 14:08:30 #98
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_88286073
Tsja, de PvdA.... Minstens zo'n pareltje als Geert Wilders en z'n kornuiten :')
Intelligent, but fucked up.
pi_88286397
quote:
Op woensdag 3 november 2010 14:08 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Tsja, de PvdA.... Minstens zo'n pareltje als Geert Wilders en z'n kornuiten :')
Zeker in dit geval ja. :)

Ik bedoel, rehwinkel is praktiserend en open homofiel.
Niet getrouwd ook nog. Stel dat hij ooit president wordt, hebben we toch wat problemen volgens de pvda pravda richtlijnen :
Homo's hoeven dan geen homo hatende islam aanhanger de hand te schudden ?
Moet ie juist wel of nIEt trouwen ? van de pvda dan, inzake zijn bezoek aan het buitenland, immers de oh zo christelijke(?) USA ziet ze al komen, een getrouwd homo-stel, idem gaat vast nog sterker op voor andere landen. etc.
pi_88286563
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:17 schreef mlg het volgende:

[..]

Dat was hoe ik over jouw post dacht.

Je kunt zelf toch wel bedenken dat de VVD niet zo'n filmpje gaat maken over hun eigen fractievoorzitter.

Het filmpje is gemaakt door Remco Asselberg, voormalig woordvoerder van PvdA Haarlemmermeer. Uiteraard is dit na aanleiding van de PvdA-top die de opdracht gaf om Rutte met zijn ongehuwdheid te 'pesten'.
Het flimpje is een schande, ik hoop dat alle andere politieke partijen hier een voorbeeld aan nemen en zich nooit verlagen tot dit soort praktijken.
  woensdag 3 november 2010 @ 14:23:43 #101
294269 mlg
pi_88286689
Toch vond ik het filmpje wel grappig, maar om dit als wapen in een campagne tegen je tegenstander de gebruiken is wel erg onproffesioneel :D

Dit is meer iets voor een puberale geenstijler. :)
pi_88286818
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:42 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

ja maar zover bekend heeft of had ie een korte romance met 1 van die 3 turkse caberetiers-groepje meiden van hallal.
We kunnen het ook over cohen zijn vrouw hebben e.d. maar daar gaat het niet om, het gaat om de bestuurder cohen, en dus zijn _werk_verleden_.
Bij rutte gaat het om zijn werk nu en straks.
Ik zie dat mensen dat verschil niet zien, maar 'snappen doe ik dat niet' ;)
De geloofwaardigheid of populariteit van politici pogen te ondermijnen door die persoon in een kwaad daglicht te stellen. Is, helaas, een maar al te veelvoorkomend verschijnsel. Of dat nu is door feiten te verdraaien over het presteren van de op één na best burgemeester ter wereld of door te suggereren dat de vrijgezelle partijleider van de VVD met mannen slaapt.

Een pot nat.
pi_88286858
Ik dacht eerst aan iets als koefnoen ofzo, het ligt er allemaal zo dik bovenop; zijn moeder, de rommel, het homo-erotische tijdschrift. Dat had iig beter gekund, bijvoorbeeld zoals de Amerikanen het doen (en laten we dit soort praktijken ook in Amerika houden).
pi_88288192
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:46 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

hup en een jij-bak zijweggetje inslaan, zo pvda ook weer.
Geil woord he. Taalmode :')

quote:
Plus jij roept het voor de pvda, dUs is de kans dat je er zelf aan lijd enorm te noemen.
Ik roep niks voor de pvda.

quote:
Verder ken je de oorsprong van de 'christentuig kerk' in NL? Dan bezie je Cohen toch ook zo neem ik aan?
Nee.
  woensdag 3 november 2010 @ 15:11:16 #105
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_88288493
PvdA haar ware gezicht.
Rutte is succesvol dus wordt hij aangepakt op single zijn, aangewreven dat hij homo is.
Triestheid ten top
Maarten van Rossum doet ook al zulke homofobe uitspraken
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 3 november 2010 @ 16:04:34 #106
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_88290512
Wie wilt nog beweren dat de PvdA een 'fatsoenlijke' partij is? Iemand?
  woensdag 3 november 2010 @ 16:05:50 #107
45206 Pietverdriet
pi_88290553
quote:
Op woensdag 3 november 2010 16:04 schreef Holograph het volgende:
Nee joh, het zijn er een paar die het verpesten voor de rest...
pi_88290712
Ah, dus de partijtop heeft prominenten opgeroepen om Rutte hierop aan te vallen en alle prominenten hebben dat geweigerd... Tuurlijk...!
pi_88291087
quote:
Op woensdag 3 november 2010 16:10 schreef FTWO het volgende:
Ah, dus de partijtop heeft prominenten opgeroepen om Rutte hierop aan te vallen en alle prominenten hebben dat geweigerd... Tuurlijk...!
Wil je nou eigenlijk zeggen dat Rehwinkel poep praat?
  woensdag 3 november 2010 @ 16:34:49 #110
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88291615
quote:
Op woensdag 3 november 2010 16:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee joh, het zijn er een paar die het verpesten voor de rest...
Inderdaad, een paar mafketels dat zich bestuur der PvdA noemt en de richtlijnen maakt En oplegt.
Maar laat ze het op deze manier lekker verpesten voor henzelf en de pvv/vvd zetels toewerpen, op naar de 10 zetels, 10 te veel voor de pvda !
pi_88292029
een partij zonder aansprekend inhoudelijk verhaal moet toch wat
  woensdag 3 november 2010 @ 16:50:01 #112
45206 Pietverdriet
pi_88292140
quote:
Op woensdag 3 november 2010 16:10 schreef FTWO het volgende:
Zie filmpje, paar hebben erg hun best gedaan.
Net zoals Maarten van Rossum
  woensdag 3 november 2010 @ 16:50:36 #113
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88292157
quote:
Op woensdag 3 november 2010 16:21 schreef Wokkel het volgende:

JA! althans Ploumen alvast wel , de pvda laat van schrik weten :

quote:
De woordvoerder van PvdA-voorzitter Lilianne Ploumen zei in een reactie: „Het zou schandalig zijn als het waar zou zijn. Als iemand dit gesuggereerd heeft, kan hij een stevig gesprek met de partijvoorzitter verwachten. Hier is niemand bekend met iemand die zoiets ooit gesuggereerd zou hebben.”
bron http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland

Something (nu ja, alles bijna..-) is rotten in the pvda-mark.
pi_88292963
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 16:21 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Ik vind de gebruikte formuleringen van Elsevier idd heel onwaarschijnlijk. Maar wellicht zal Rehwinkel daar nog wel iets over zeggen... Tot die tijd kan een ieder natuurlijk verder gaan met het ongenuanceerd bashen.
  woensdag 3 november 2010 @ 17:15:59 #115
294269 mlg
pi_88293151
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 17:10 schreef FTWO het volgende:

[..]

Ik vind de gebruikte formuleringen van Elsevier idd heel onwaarschijnlijk. Maar wellicht zal Rehwinkel daar nog wel iets over zeggen... Tot die tijd kan een ieder natuurlijk verder gaan met het ongenuanceerd bashen.
Waar staat dat prominenten hebben geweigerd? Ik zal dit soort zaakjes ook door de nieuwkomers laten oplossen, ik zal als prominent mijn carriere hier toch echt niet voor op het spel zetten.
pi_88294222
Schandalig, ze moeten dat subsidie slurpende PVDA zooitje opdoeken..

LOL
Klink ik al een beetje als een `Henk en Ingrid` w/
  woensdag 3 november 2010 @ 17:58:07 #117
177885 JoaC
Het is patat
pi_88294705
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_88294980
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 15:11 schreef Pietverdriet het volgende:
PvdA haar ware gezicht.
Rutte is succesvol dus wordt hij aangepakt op single zijn, aangewreven dat hij homo is.
Triestheid ten top
Maarten van Rossum doet ook al zulke homofobe uitspraken
Dus als je zegt dat je denkt dat iemand een homo is, maakt jou dat tot homofoob. Jammer dat je users niet kan blocken op een forum, want ik houd graag van wat logica in een discussie.
  woensdag 3 november 2010 @ 18:19:07 #119
294269 mlg
pi_88295446
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 18:06 schreef Deckard het volgende:

[..]

Dus als je zegt dat je denkt dat iemand een homo is, maakt jou dat tot homofoob. Jammer dat je users niet kan blocken op een forum, want ik houd graag van wat logica in een discussie.
Het is wel zwaar triest dat deze vooraanstaande PvdA leden de suggestie wouden wekken dat Rutte een homo is.
pi_88296177
Homo zelfs.

Rare discussie eigenlijk. We hebben het over iets dat niet is gebruikt tijdens de campagne, maar schijnbaar intern een keer aan de orde is gekomen.
pi_88296489
Sommige prominente PvdA'ers hebben zich schandelijk misdragen tijdens de verkiezingscampagne. Het dubieuze filmpje over het huis van Mark Rutte heeft er beslist aan bijgedragen dat ik op het laatste moment naar D66 ben geswitcht.

Ook deze stellingname omtrent het single-zijn van Mark Rutte is bizar. Alsof het niet kan en mag om single te zijn. Steeds meer Nederlanders zijn single. Het lijkt me bepaald niet verkeerd dat zo'n demografische ontwikkeling ook eens tot uitdrukking komt in een premier die single is. En hetzelfde zou ik vinden als hij homo was. Waarom moet dat in vredesnaam een issue zijn? Ook, als je SGP heet, begrijp ik dat nog, maar bij de PvdA?

Het is in elk geval goed dat de partijleiding toen (thuisfilmpje) en nu (single-zijn benadrukken) krachtig afstand neemt van die acties. Ze zijn de PvdA onwaardig.
pi_88296740
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 18:19 schreef mlg het volgende:

[..]

Het is wel zwaar triest dat deze vooraanstaande PvdA leden de suggestie wouden wekken dat Rutte een homo is.
Net zoals VVD-ers de indruk willen wekken dat Cohen graag thee wil drinken met de daders en ze een zak geld willen mee geven en niet wil zoeken naar oplossingen.

Ja raar, dan vind ik de indruk wekken met dat hij een homo niet echt noemenswaardig. Het slaat nergens op omdat je er niks mee bereikt, maar goed als ze daar hun energie in willen steken....
  woensdag 3 november 2010 @ 18:53:30 #123
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_88296762
Kan iemand zich het stuk herinneren van Frits Abrahams in het NRC? Daar ging hij ook in op het feit dat Rutte geen vrouw heeft.
  woensdag 3 november 2010 @ 19:30:10 #124
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_88298324
quote:
Op woensdag 3 november 2010 11:58 schreef Compatibel het volgende:
Wat hadden de bobo's van de pvda precies over Rutte's vrijgezelle bestaan moeten zeggen? Bij een partij als de christenunie of de sgp kan ik me hier nog een voorstelling van maken. Wanneer is de pvda top precies de weg kwijtgeraakt?
In 1933.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_88298466
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 16:04 schreef Holograph het volgende:
Vergeleken met de PVV, VVD, CDA is het PVDA een fatsoenlijke partij.
  woensdag 3 november 2010 @ 19:41:57 #126
294269 mlg
pi_88298874
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 18:52 schreef Deckard het volgende:

[..]

Net zoals VVD-ers de indruk willen wekken dat Cohen graag thee wil drinken met de daders en ze een zak geld willen mee geven en niet wil zoeken naar oplossingen.

Ja raar, dan vind ik de indruk wekken met dat hij een homo niet echt noemenswaardig. Het slaat nergens op omdat je er niks mee bereikt, maar goed als ze daar hun energie in willen steken....
Dat heeft Cohen zelf gezegd, dus ja.. Een echtpaar met Marokkaanse buren werden gepest, waarop Cohen zei dat hij thee gaat drinken met de Marokkaanse buren, en vervolgens werd 'door' Cohen aangeraden dat het Nederlandse echtpaar ging verhuizen.
pi_88299964
Broooonn?
  woensdag 3 november 2010 @ 20:18:00 #128
294269 mlg
pi_88300495
quote:
10s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
Broooonn?
Dit geval heb ik het al een hele tijd terug op het journaal gezien, maar zoek maar is voor de grap op google met trefwoorden als Cohen, slotervaart, diamantstraat, echtpaar, marrokaan. Zonder enig twijfel zul je daar tig gevallen vinden waar Cohen is even gezellig een kopje thee gaat drinken met daders.
pi_88300638
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 19:41 schreef mlg het volgende:

[..]

Dat heeft Cohen zelf gezegd, dus ja.. Een echtpaar met Marokkaanse buren werden gepest, waarop Cohen zei dat hij thee gaat drinken met de Marokkaanse buren, en vervolgens werd 'door' Cohen aangeraden dat het Nederlandse echtpaar ging verhuizen.
Ben blij dat jij alle ins en outs kent van deze situatie .. oh wacht.
  woensdag 3 november 2010 @ 20:24:14 #130
294269 mlg
pi_88300784
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:21 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ben blij dat jij alle ins en outs kent van deze situatie .. oh wacht.
quote:
Een snackbareigenaar en zijn vrouw uit Amsterdam zijn door een groep Marokkanen uit hun wijk geterroriseerd. De gemeente heeft het echtpaar na lange tijd uitgekocht.

De afgelopen jaren werden de ruiten bij snackbar Raphaël van Frieda en Michel Awad in De Baarsjes 38 keer ingegooid. Een groep Marokkaanse jongeren kon het echtpaar aan de van Kinsbergenstraat jarenlang ongestraft terroriseren.

De snackbar werd 21 jaar geleden door het echtpaar geopend. De uit Egypte afkomstige familie Awad beschouwt het dan ook als een nederlaag dat ze zijn weggepest, maar voor hun eigen gemoedsrust stoppen ze ermee.

De verzekering besloot na tientallen gesneuvelde ruiten niet meer te vergoeden. Het stadsdeel De Baarsjes heeft de zaak overgenomen en gaat er een buurt informatiepunt in vestigen.

De intimidatie en vechtpartijen begonnen acht jaar geleden. "Deze jongens zeggen de ergste dingen over je vader en moeder, maar als je iets terugzegt zijn ze diep gekrenkt", aldus het paar in Het Parool. Autobanden werden lekgestoken en rond oud en nieuw werden de ruiten ingegooid en schreven de Marokkanen 'Happy New Year' op de stoep.
Oke, de thee mis ik in het artikel, maar er zal ongetwijfeld die dag wel thee aan te pas zijn gekomen.
pi_88300930
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:24 schreef mlg het volgende:

[..]

[..]

Oke, de thee mis ik in het artikel, maar er zal ongetwijfeld die dag wel thee aan te pas zijn gekomen.
|:(
  woensdag 3 november 2010 @ 20:28:13 #132
294269 mlg
pi_88300950
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:27 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

|:(
Het is niet het verhaal waar ik het over had.

De essentie is in ieder geval dat mensen daar gewoon uitgekocht worden, dan wel het advies krijgen om te vertrekken.
pi_88300979
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:24 schreef mlg het volgende:

[..]

[..]

Oke, artikel gelezen. En nu? Staat toch nergens dat Cohen met de daders is gaan thee drinken en ze een zak met geld heeft gegeven?
pi_88301139
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:28 schreef mlg het volgende:

[..]

De essentie is in ieder geval dat mensen daar gewoon uitgekocht worden, dan wel het advies krijgen om te vertrekken.
Ziet u een betere oplossing? Behalve alle betrokkenen, mogelijke betrokkenen en andere Marokkaans uitziende (hang)jongeren voor een paar jaar vasthouden?
  woensdag 3 november 2010 @ 20:34:47 #135
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_88301246
Natuurlijk willen ze dat bekritiseren.
Want gehuwden denken dat niet gehuwden stiekem allemaal heel graag gehuwd zouden willen zijn.
  woensdag 3 november 2010 @ 20:39:36 #136
294269 mlg
pi_88301458
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:28 schreef Deckard het volgende:

[..]

Oke, artikel gelezen. En nu? Staat toch nergens dat Cohen met de daders is gaan thee drinken en ze een zak met geld heeft gegeven?
Mijn samengevatte verhaal ging ook niet over dit artikel.
  woensdag 3 november 2010 @ 20:40:49 #137
294269 mlg
pi_88301527
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:32 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ziet u een betere oplossing? Behalve alle betrokkenen, mogelijke betrokkenen en andere Marokkaans uitziende (hang)jongeren voor een paar jaar vasthouden?
Dus zo wordt erover nagedacht? Ik snap hem.
pi_88301659
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:39 schreef mlg het volgende:

[..]

Mijn samengevatte verhaal ging ook niet over dit artikel.
Goed dat je een artikel bij hebt gehaald die er niet toe doet. Om mijn argument kracht te zetten heb ik hier een artikel over bassie en adriaan.

quote:
Bassie en Adriaan (Bas van Toor en Aad van Toor) was een Nederlands artiestenduo tot en met 2003, dat bekend werd via de gelijknamige televisieserie (1978-1996), de voorstellingen en de vele merchandising. De televisieserie was zeer populair en het programma kan nog steeds één van de bekendste Nederlandse kinderseries worden genoemd.

Bassie is een clown die vooral te herkennen is aan zijn rood geruite pak en zijn groene broek, ook is hij opvallend door zijn platte rode neus. Adriaan is een acrobaat en is vooral te herkennen aan zijn paars/blauw blouse met ruches in de stijl van de jaren 70 van de 20e eeuw.

Een opvallend feit is dat de broers alle rechten, marketing en merchandising in eigen beheer hielden waardoor het nu vermogende mannen zijn geworden. In totaal zijn er inmiddels meer dan 4 miljoen videobanden/dvd's verkocht. In de periode 1980-1982 had het duo in samenwerking met Joop van den Ende zelfs een groot eigen circus genaamd (TROS) Circus Bassie en Adriaan waarmee het duo succesvol door Nederland en België toerde. Tevens zijn ze medeverantwoordelijk voor het succes van circus Renz in de periode 1978-1989. Daarvoor waren de broers Van Toor al 25 jaar wereldwijd actief als acrobaten onder de naam The Crocksons en de komieken The Melton Brothers. In 1997 werden ze benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje-Nassau. Op 31 december 2003 was er De Bassie en Adriaan 24 uurs-marathon.
  woensdag 3 november 2010 @ 20:48:22 #139
294269 mlg
pi_88301925
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:43 schreef Deckard het volgende:

[..]

Goed dat je een artikel bij hebt gehaald die er niet toe doet. Om mijn argument kracht te zetten heb ik hier een artikel over bassie en adriaan.

[..]

Je moet even leren associëren, dan komt het wel goed.
pi_88301961
Deckard _O_ _O-
  woensdag 3 november 2010 @ 20:51:10 #141
294269 mlg
pi_88302056
quote:
14s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
Deckard _O_ _O-
Lachen he ^O^. Jammer genoeg ben ik al over die humor gegroeid.

Stelletje kleuters.
pi_88302460
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:48 schreef mlg het volgende:
Je moet even leren associëren, dan komt het wel goed.
Oh, ik associeer heel goed anders. Jij komt met een artikel aanzetten die jouw argumentatie zou moeten onderbouwen dat het helemaal niet ging over de suggestie wekken maar dat het ging over de keiharde feiten.

Vervolgens spreek ik je daar op aan dat dat niet klopt en jouw repliek is, is dat het artikel niets met jouw verhaal te maken heeft. Nou, dank je dan voor de verkwistte tijd die ik er dan aan heb besteed.
  woensdag 3 november 2010 @ 21:17:29 #143
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_88303400
Dat Cohen gaat theedrinken met dadergroepen is anders gewoon een feit van algemene bekendheid. Daar kon de familie Van Gogh al furieus over worden.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  woensdag 3 november 2010 @ 21:21:15 #144
294269 mlg
pi_88303614
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:58 schreef Deckard het volgende:

[..]

Oh, ik associeer heel goed anders. Jij komt met een artikel aanzetten die jouw argumentatie zou moeten onderbouwen dat het helemaal niet ging over de suggestie wekken maar dat het ging over de keiharde feiten.

Vervolgens spreek ik je daar op aan dat dat niet klopt en jouw repliek is, is dat het artikel niets met jouw verhaal te maken heeft. Nou, dank je dan voor de verkwistte tijd die ik er dan aan heb besteed.
Nee, je associeert niet goed, want ik gaf al aan dat het artikel niet op mijn verhaal sloeg, maar dat het wel een gebruikelijke zaak was onder het bewind van Cohen, dat niet de daders, maar de slachtoffers moeten vertrekken als er problemen zijn.

Maar om even op het oorspronkelijke terug te komen. Dat 'thee drinken' komt niet van Cohen, dat is meer loop der jaren een algemeen bekendheid geworden.
pi_88303693
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 21:17 schreef Sachertorte het volgende:
Dat Cohen gaat theedrinken met dadergroepen is anders gewoon een feit van algemene bekendheid. Daar kon de familie Van Gogh al furieus over worden.
Ik zal u hetzelfde vragen als ik mlg een paar berichten terug ook al vroeg. Mag ik daarvoor een bron? Ik twijfel namelijk over de juistheid van uw bewering.
  woensdag 3 november 2010 @ 21:25:12 #146
294269 mlg
pi_88303821
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 21:22 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ik zal u hetzelfde vragen als ik mlg een paar berichten terug ook al vroeg. Mag ik daarvoor een bron? Ik twijfel namelijk over de juistheid van uw bewering.
Dan blijf je aan de juistheid twijfelen. Wat boeit het mij nou als je niks van de maatschappij afweet. :N

Vooruit, ik zal dit 'moeilijke' initiatief vergemakkelijken: http://www.google.nl/#hl=(...)&fp=3a66c32208470e5e
pi_88303917
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 21:21 schreef mlg het volgende:

[..]

Nee, je associeert niet goed, want ik gaf al aan dat het artikel niet op mijn verhaal sloeg, maar dat het wel een gebruikelijke zaak was onder het bewind van Cohen, dat niet de daders, maar de slachtoffers moeten vertrekken als er problemen zijn.
En wat heeft dat nou met mijn verhaal te maken? Totaal niets.

quote:
Maar om even op het oorspronkelijke terug te komen. Dat 'thee drinken' komt niet van Cohen, dat is meer loop der jaren een algemeen bekendheid geworden.
Meer stigmatisering door de andere zijde. Net zoals we het ook over 'linkse hobbies' hebben. Nog een paar maanden en men gaat er echt in geloven dat dat bestaat.
  woensdag 3 november 2010 @ 21:32:11 #148
294269 mlg
pi_88304202
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 21:27 schreef Deckard het volgende:

[..]
Je hebt een eigenaardig probleempje met het vatten van de context.

quote:
En wat heeft dat nou met mijn verhaal te maken? Totaal niets.

[..]

Meer stigmatisering door de andere zijde. Net zoals we het ook over 'linkse hobbies' hebben. Nog een paar maanden en men gaat er echt in geloven dat dat bestaat.
Zal best, maar het ging erom dat de VVD dat theedrinken in de wereld heeft geholpen, maar dat komt meer vanwege bepaalde opmerkingen van Cohen over theedrinken, waar sites als geenstijl dat als de manier van problemen oplossen door Cohen omschrijven.

Niet discussie waardig verder.
pi_88304220
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 21:25 schreef mlg het volgende:

[..]

Dan blijf je aan de juistheid twijfelen. Wat boeit het mij nou als je niks van de maatschappij afweet. :N

Vooruit, ik zal dit 'moeilijke' initiatief vergemakkelijken: http://www.google.nl/#hl=(...)&fp=3a66c32208470e5e
Het feit dat er niets geleverd word qua bronnen bevestigd enkel en alleen dat deze zogenaamde 'algemene kennis' niets dan politieke vuilspuiterij is.
  woensdag 3 november 2010 @ 21:34:51 #150
294269 mlg
pi_88304361
quote:
13s.gif Op woensdag 3 november 2010 21:32 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Het feit dat er niets geleverd word qua bronnen bevestigd enkel en alleen dat deze zogenaamde 'algemene kennis' niets dan politieke vuilspuiterij is.
Waarom associeert iedereen Job Cohen met thee dan? Zeker omdat hij de enige in Nederland is die thee drinkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door mlg op 03-11-2010 21:40:48 ]
pi_88304712
Zoek en u zult vinden.

quote:
13s.gif Op woensdag 3 november 2010 21:32 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')