abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 november 2010 @ 11:58:33 #51
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_88281675
quote:
Op woensdag 3 november 2010 11:57 schreef mlg het volgende:

[..]

Dat moet je aan de burgermeester van Groningen vragen, hij citeert het zelf ook als PvdA.
Hij citeert dat aan hem gevraagd is om daar op in te spelen door een of andere spindoctor. Niet dat allerlei leden instemmend aan het knikken waren, of dat advies opgevolgd hebben.

En nogmaals, kan me geen PvdA'er herinneren die hier op heeft ingespeeld. Jij wel?
pi_88281740
quote:
2s.gif Op woensdag 3 november 2010 11:13 schreef Ringo het volgende:
Herinnert u zich deze nog?

Waar komt dit filmpje precies vandaan? Het lijkt me té fout om van een serieuze politieke partij te komen (dat homo-erotische blad bijvoorbeeld :') ). Dit kan toch niet van de pvda afkomstig zijn?
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_88281759
quote:
Op woensdag 3 november 2010 11:58 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Hij citeert dat aan hem gevraagd is om daar op in te spelen door een of andere spindoctor. Niet dat allerlei leden instemmend aan het knikken waren, of dat advies opgevolgd hebben.

En nogmaals, kan me geen PvdA'er herinneren die hier op heeft ingespeeld. Jij wel?
quote:
Tijdens de laatste verkiezingscampagne is mij in partijkringen letterlijk gezegd dat ik veel kritischer moest zijn over het feit dat we een ongetrouwde premier zouden krijgen."
Daar staat toch niet dat het gaat om een of andere spindoctor?
  woensdag 3 november 2010 @ 12:03:26 #54
198365 Morendo
The Real Deal
pi_88281839
quote:
Op woensdag 3 november 2010 12:00 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Waar komt dit filmpje precies vandaan? Het lijkt me té fout om van een serieuze politieke partij te komen (dat homo-erotische blad bijvoorbeeld :') ). Dit kan toch niet van de pvda afkomstig zijn?
Oh nee, het is afkomstig van de VVD om de PvdA in een kwaad daglicht te stellen en om sympathie op te wekken voor de vrijgezellenstatus van Mark Rutte.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_88281893
quote:
14s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:03 schreef Morendo het volgende:

[..]

Oh nee, het is afkomstig van de VVD om de PvdA in een kwaad daglicht te stellen en om sympathie op te wekken voor de vrijgezellenstatus van Mark Rutte.
Ik kan me daar iets bij voorstellen (niet om alu-hoedje te gaan doen ofzo). Is de bron van dit filmpje te herleiden, vraag ik me alleen af.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
  woensdag 3 november 2010 @ 12:07:20 #56
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_88281970
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:04 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Ik kan me daar iets bij voorstellen (niet om alu-hoedje te gaan doen ofzo). Is de bron van dit filmpje te herleiden, vraag ik me alleen af.
Ja inderdaad, lijkt mij ook.

(Andere users: doe net of je het met Compatibel eens bent)
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
pi_88282012
Er zijn wel journalisten van PvdA huize geweest die blijkbaar beter luisteren naar wat de partij hun zegt te doen.

quote:
Maandagavond opende Vara-journalist Jan Tromp het programma ’Uitgesproken Vara’ met deze insmijter: ,,Weinig vrouwen in het kabinet? Dat is niet echt verrassend: Het lukt Mark nog niet om die ene te vinden.’’ Eergisteren in NRC Handelsblad was een andere journalist, Frits Abrahams, nog explicieter: ,,Is het vreemd dat iemand die ’de vrouw’ zo ongeveer systematisch uit zijn liefdesleven gebannen heeft, ook geen trek heeft het land met haar te besturen?’’ Volgens Abrahams kunnen we Rutte best met Tom Poes vergelijken want die ’deed ook nooit aan seks’.
Bron
pi_88282161
Valt me tegen van de PvdA.

Ik kan me ook niet voorstellen dat dit buiten christelijke kringen een issue is. :')
  woensdag 3 november 2010 @ 12:15:57 #59
294269 mlg
pi_88282235
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:13 schreef -Strawberry- het volgende:

Ik kan me ook niet voorstellen dat dit buiten christelijke kringen een issue is. :')
Met die laatste zin wil de de pijn van de PvdA verzachten, of wat?
  woensdag 3 november 2010 @ 12:16:30 #60
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_88282250
quote:
Op woensdag 3 november 2010 12:03 schreef Morendo het volgende:

[..]

Of een paar PvdA-fans die verder los van de partij staan. Gaan we straks ook de PVV aanspreken als een GeenStijl-debiel een filmpje tegen Pechtold maakt en dan oproept om op Wilders te stemmen?

Nog even en we moeten aan dit soort dingen ;)

I'm Job Cohen and I approve of this message
pi_88282252
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:13 schreef -Strawberry- het volgende:

Valt mij niet tegen van de PvdA, ze zijn gewoon een heel smerige partij. Noemen zichzelf sociaal maar zijn dat alleen voor gelukszoekers. Sociaal tegen bijvoorbeeld alleen verdieners zijn ze niet.

Net zoiets als dat Superjob mensen opriep om het kabinet maar stelselmatig 'Bruin 1' te noemen
pi_88282281
quote:
Op woensdag 3 november 2010 11:44 schreef Hephaistos. het volgende:

Niet overdrijven he. Een doorgeslagen spindoctor is wat anders dan de PvdA.
Niet zo de bumper voor pvda spelen aub. Je ziet zelf intussen toch ook wel dat dit goedgekeurd is en in de praktijk gebracht , aan de bobo gemaand is ?
Het gaat hier niet om een uit de prullenbak gevist memo blaadje hoor !
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_88282292
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:15 schreef mlg het volgende:

[..]

Met die laatste zin wil de de pijn van de PvdA verzachten, of wat?
Nee, juist niet. Dat de christelijken hiermee zouden komen had ik verwacht, van de PvdA niet.
pi_88282331
quote:
Op woensdag 3 november 2010 12:16 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Of een paar PvdA-fans die verder los van de partij staan. Gaan we straks ook de PVV aanspreken als een GeenStijl-debiel een filmpje tegen Pechtold maakt en dan oproept om op Wilders te stemmen?

Nog even en we moeten aan dit soort dingen ;)
[ http://www.volkskrant.nl/multimedia/archive/00092/Job_Cohen_92004b.jpg&t=1]afbeelding ]
I'm Job Cohen and I approve of this message
Het waren geen ´paar PvdA fans die verder los van de partij staan´. Ze waren juist enorm verbonden met de partij en Cohen, één van de makers was zelfs campagnelid.

quote:
Het filmpje verscheen maandag op de websites Stemhok.nl en de VARA-weblog Joop.nl. Ondanks dat de PvdA direct afstand nam van de video, zijn de makers wel degelijk vooraanstaande PvdA'ers, schrijft het AD dinsdag.

Campagnelid
Zo waren twee van de redacteuren van Stemhok.nl adviseur van (toen nog) burgemeester van Amsterdam Job Cohen, nu lijsttrekker voor de PvdA. Remco Asselbergs was zijn woordvoerder, Luc Holleman adviseur op integratiegebied. Een derde redactielid, Marcel Boontje, is zelfs prominent campagnelid van de PvdA
Bron
  woensdag 3 november 2010 @ 12:21:50 #65
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_88282375
quote:
Op woensdag 3 november 2010 12:20 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Het waren geen ´paar PvdA fans die verder los van de partij staan´. Ze waren juist enorm verbonden met de partij en Cohen, één van de makers was zelfs campagnelid.
[..]

Bron
Ok, dat vroeg ik me dus af. Dan is het gewoon een schandalig filmpje waar je de PVDA op mag aanvallen.
pi_88282405
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:07 schreef mlg het volgende:

[..]

(Andere users: doe net of je het met Compatibel eens bent)
Jij bent grappig zeg! ^O^
  woensdag 3 november 2010 @ 12:22:42 #67
294269 mlg
pi_88282406
Ik ben voor een ban.
  woensdag 3 november 2010 @ 12:23:43 #68
294269 mlg
pi_88282442
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:22 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Jij bent grappig zeg! ^O^
Dat is niet om grappig te zijn, maar jij bent erop uit om een discussie te laten ontsporen en daar hebben wij geen zin in.
pi_88282517
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:23 schreef mlg het volgende:

[..]

Dat is niet om grappig te zijn, maar jij bent erop uit om een discussie te laten ontsporen en daar hebben wij geen zin in.
Ik vraag alleen naar de bron van het filmpje (staat hier inmiddels ook ^O^ ). Je weet verder niets van mijn intenties, of die van anderen. Laten we er dus geen 'wij-zij' verhaal van maken.
pi_88282586
In de VS gaat nu het debat over fatsoen.
Politici die elkaar persoonlijk afmaken en FOX die er nog een schepje bovenop doet door Obama een racist en drugsdealer te noemen. :D

Het begint er bij de PvdA ook op te lijken..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_88282893
quote:
Op woensdag 3 november 2010 12:28 schreef Kluupkluup het volgende:
In de VS gaat nu het debat over fatsoen.
Politici die elkaar persoonlijk afmaken en FOX die er nog een schepje bovenop doet door Obama een racist en drugsdealer te noemen. :D

Het begint er bij de PvdA ook op te lijken..
Weet je hoeveel spindokters de pvda had afgelopen verkiezing? 200+ !
En rutte ? -1- (Wel de ex- 1e media advies man van willem alexander)

Overigens is de pvda hier al veel langer mee bezig,maar dat was doortrapter. Nu proberen ze het inderdaad USA style en gaan gelukkig NAT in NL :)
Voorheen als je wat tegen bijv. getinte criminelen had, dan was je ineens 100% xenofoob http://nl.wikipedia.org/wiki/Xenofobie
Oftewel kaltstellen door de boodschapper te slaan vanwege wandaden tegen de menselijkheid, ook als het om -1- waar feit gaat.

De pvda wees altijd al naar kritische mensen die hun 'beleid' aanvielen enmaakten die zwart.
Zolang _anderen_ daar in tuinen, er in meegaan, was dat een aktie met effect.

Nu keert het, anno 2010, zich langzaamaan tegen hen, dat 'sovjet gedrag'. Dus staan de oude garde lieden met deze manier van doen er nu zo bij, al snappen ze dat zelf nog niet, kwartje moet nog vallen: -O-
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_88282907
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:23 schreef mlg het volgende:

[..]

Wat is er mis met kritisch zijn en niet alles maar voor waar aan te nemen?
pi_88283692
De illusie hebben dat dit niet gebeurd bij andere partijen :')
  woensdag 3 november 2010 @ 13:05:12 #74
294269 mlg
pi_88283772
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat is er mis met kritisch zijn en niet alles maar voor waar aan te nemen?
En een PvdA burgermeester zit in het complot om zijn eigen partij te ondermijnen? Dat is niet kritisch zijn, maar bekrompen zijn.
pi_88283860
quote:
Op woensdag 3 november 2010 11:05 schreef fokthesystem het volgende:
Maar de bottomline snap je? de pvda is een heel enge partij met "gekken in de top en nog gekkeren die hen volgen"? ( Vrij naar het spreekwoord vraagje: wie is er gekker, de gek, of zij die hem/haar volgen? )
Ja, dat is de bottomline van zo om en nabij de 80% van de topics hier, dus dat hadden we kunnen raden. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')