abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 november 2010 @ 14:23:43 #101
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_88286689
Toch vond ik het filmpje wel grappig, maar om dit als wapen in een campagne tegen je tegenstander de gebruiken is wel erg onproffesioneel :D

Dit is meer iets voor een puberale geenstijler. :)
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
pi_88286818
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:42 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

ja maar zover bekend heeft of had ie een korte romance met 1 van die 3 turkse caberetiers-groepje meiden van hallal.
We kunnen het ook over cohen zijn vrouw hebben e.d. maar daar gaat het niet om, het gaat om de bestuurder cohen, en dus zijn _werk_verleden_.
Bij rutte gaat het om zijn werk nu en straks.
Ik zie dat mensen dat verschil niet zien, maar 'snappen doe ik dat niet' ;)
De geloofwaardigheid of populariteit van politici pogen te ondermijnen door die persoon in een kwaad daglicht te stellen. Is, helaas, een maar al te veelvoorkomend verschijnsel. Of dat nu is door feiten te verdraaien over het presteren van de op één na best burgemeester ter wereld of door te suggereren dat de vrijgezelle partijleider van de VVD met mannen slaapt.

Een pot nat.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_88286858
Ik dacht eerst aan iets als koefnoen ofzo, het ligt er allemaal zo dik bovenop; zijn moeder, de rommel, het homo-erotische tijdschrift. Dat had iig beter gekund, bijvoorbeeld zoals de Amerikanen het doen (en laten we dit soort praktijken ook in Amerika houden).
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_88288192
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:46 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

hup en een jij-bak zijweggetje inslaan, zo pvda ook weer.
Geil woord he. Taalmode :')

quote:
Plus jij roept het voor de pvda, dUs is de kans dat je er zelf aan lijd enorm te noemen.
Ik roep niks voor de pvda.

quote:
Verder ken je de oorsprong van de 'christentuig kerk' in NL? Dan bezie je Cohen toch ook zo neem ik aan?
Nee.
  woensdag 3 november 2010 @ 15:11:16 #105
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_88288493
PvdA haar ware gezicht.
Rutte is succesvol dus wordt hij aangepakt op single zijn, aangewreven dat hij homo is.
Triestheid ten top
Maarten van Rossum doet ook al zulke homofobe uitspraken
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 3 november 2010 @ 16:04:34 #106
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_88290512
Wie wilt nog beweren dat de PvdA een 'fatsoenlijke' partij is? Iemand?
  woensdag 3 november 2010 @ 16:05:50 #107
45206 Pietverdriet
pi_88290553
quote:
Op woensdag 3 november 2010 16:04 schreef Holograph het volgende:
Nee joh, het zijn er een paar die het verpesten voor de rest...
pi_88290712
Ah, dus de partijtop heeft prominenten opgeroepen om Rutte hierop aan te vallen en alle prominenten hebben dat geweigerd... Tuurlijk...!
pi_88291087
quote:
Op woensdag 3 november 2010 16:10 schreef FTWO het volgende:
Ah, dus de partijtop heeft prominenten opgeroepen om Rutte hierop aan te vallen en alle prominenten hebben dat geweigerd... Tuurlijk...!
Wil je nou eigenlijk zeggen dat Rehwinkel poep praat?
  woensdag 3 november 2010 @ 16:34:49 #110
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88291615
quote:
Op woensdag 3 november 2010 16:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee joh, het zijn er een paar die het verpesten voor de rest...
Inderdaad, een paar mafketels dat zich bestuur der PvdA noemt en de richtlijnen maakt En oplegt.
Maar laat ze het op deze manier lekker verpesten voor henzelf en de pvv/vvd zetels toewerpen, op naar de 10 zetels, 10 te veel voor de pvda !
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_88292029
een partij zonder aansprekend inhoudelijk verhaal moet toch wat
  woensdag 3 november 2010 @ 16:50:01 #112
45206 Pietverdriet
pi_88292140
quote:
Op woensdag 3 november 2010 16:10 schreef FTWO het volgende:
Zie filmpje, paar hebben erg hun best gedaan.
Net zoals Maarten van Rossum
  woensdag 3 november 2010 @ 16:50:36 #113
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_88292157
quote:
Op woensdag 3 november 2010 16:21 schreef Wokkel het volgende:

JA! althans Ploumen alvast wel , de pvda laat van schrik weten :

quote:
De woordvoerder van PvdA-voorzitter Lilianne Ploumen zei in een reactie: „Het zou schandalig zijn als het waar zou zijn. Als iemand dit gesuggereerd heeft, kan hij een stevig gesprek met de partijvoorzitter verwachten. Hier is niemand bekend met iemand die zoiets ooit gesuggereerd zou hebben.”
bron http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland

Something (nu ja, alles bijna..-) is rotten in the pvda-mark.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_88292963
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 16:21 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Ik vind de gebruikte formuleringen van Elsevier idd heel onwaarschijnlijk. Maar wellicht zal Rehwinkel daar nog wel iets over zeggen... Tot die tijd kan een ieder natuurlijk verder gaan met het ongenuanceerd bashen.
  woensdag 3 november 2010 @ 17:15:59 #115
294269 mlg
pi_88293151
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 17:10 schreef FTWO het volgende:

[..]

Ik vind de gebruikte formuleringen van Elsevier idd heel onwaarschijnlijk. Maar wellicht zal Rehwinkel daar nog wel iets over zeggen... Tot die tijd kan een ieder natuurlijk verder gaan met het ongenuanceerd bashen.
Waar staat dat prominenten hebben geweigerd? Ik zal dit soort zaakjes ook door de nieuwkomers laten oplossen, ik zal als prominent mijn carriere hier toch echt niet voor op het spel zetten.
pi_88294222
Schandalig, ze moeten dat subsidie slurpende PVDA zooitje opdoeken..

LOL
Klink ik al een beetje als een `Henk en Ingrid` w/
  woensdag 3 november 2010 @ 17:58:07 #117
177885 JoaC
Het is patat
pi_88294705
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_88294980
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 15:11 schreef Pietverdriet het volgende:
PvdA haar ware gezicht.
Rutte is succesvol dus wordt hij aangepakt op single zijn, aangewreven dat hij homo is.
Triestheid ten top
Maarten van Rossum doet ook al zulke homofobe uitspraken
Dus als je zegt dat je denkt dat iemand een homo is, maakt jou dat tot homofoob. Jammer dat je users niet kan blocken op een forum, want ik houd graag van wat logica in een discussie.
  woensdag 3 november 2010 @ 18:19:07 #119
294269 mlg
pi_88295446
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 18:06 schreef Deckard het volgende:

[..]

Dus als je zegt dat je denkt dat iemand een homo is, maakt jou dat tot homofoob. Jammer dat je users niet kan blocken op een forum, want ik houd graag van wat logica in een discussie.
Het is wel zwaar triest dat deze vooraanstaande PvdA leden de suggestie wouden wekken dat Rutte een homo is.
pi_88296177
Homo zelfs.

Rare discussie eigenlijk. We hebben het over iets dat niet is gebruikt tijdens de campagne, maar schijnbaar intern een keer aan de orde is gekomen.
pi_88296489
Sommige prominente PvdA'ers hebben zich schandelijk misdragen tijdens de verkiezingscampagne. Het dubieuze filmpje over het huis van Mark Rutte heeft er beslist aan bijgedragen dat ik op het laatste moment naar D66 ben geswitcht.

Ook deze stellingname omtrent het single-zijn van Mark Rutte is bizar. Alsof het niet kan en mag om single te zijn. Steeds meer Nederlanders zijn single. Het lijkt me bepaald niet verkeerd dat zo'n demografische ontwikkeling ook eens tot uitdrukking komt in een premier die single is. En hetzelfde zou ik vinden als hij homo was. Waarom moet dat in vredesnaam een issue zijn? Ook, als je SGP heet, begrijp ik dat nog, maar bij de PvdA?

Het is in elk geval goed dat de partijleiding toen (thuisfilmpje) en nu (single-zijn benadrukken) krachtig afstand neemt van die acties. Ze zijn de PvdA onwaardig.
pi_88296740
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 18:19 schreef mlg het volgende:

[..]

Het is wel zwaar triest dat deze vooraanstaande PvdA leden de suggestie wouden wekken dat Rutte een homo is.
Net zoals VVD-ers de indruk willen wekken dat Cohen graag thee wil drinken met de daders en ze een zak geld willen mee geven en niet wil zoeken naar oplossingen.

Ja raar, dan vind ik de indruk wekken met dat hij een homo niet echt noemenswaardig. Het slaat nergens op omdat je er niks mee bereikt, maar goed als ze daar hun energie in willen steken....
  woensdag 3 november 2010 @ 18:53:30 #123
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_88296762
Kan iemand zich het stuk herinneren van Frits Abrahams in het NRC? Daar ging hij ook in op het feit dat Rutte geen vrouw heeft.
  woensdag 3 november 2010 @ 19:30:10 #124
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_88298324
quote:
Op woensdag 3 november 2010 11:58 schreef Compatibel het volgende:
Wat hadden de bobo's van de pvda precies over Rutte's vrijgezelle bestaan moeten zeggen? Bij een partij als de christenunie of de sgp kan ik me hier nog een voorstelling van maken. Wanneer is de pvda top precies de weg kwijtgeraakt?
In 1933.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_88298466
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 16:04 schreef Holograph het volgende:
Vergeleken met de PVV, VVD, CDA is het PVDA een fatsoenlijke partij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')