De geloofwaardigheid of populariteit van politici pogen te ondermijnen door die persoon in een kwaad daglicht te stellen. Is, helaas, een maar al te veelvoorkomend verschijnsel. Of dat nu is door feiten te verdraaien over het presteren van de op één na best burgemeester ter wereld of door te suggereren dat de vrijgezelle partijleider van de VVD met mannen slaapt.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:42 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
ja maar zover bekend heeft of had ie een korte romance met 1 van die 3 turkse caberetiers-groepje meiden van hallal.
We kunnen het ook over cohen zijn vrouw hebben e.d. maar daar gaat het niet om, het gaat om de bestuurder cohen, en dus zijn _werk_verleden_.
Bij rutte gaat het om zijn werk nu en straks.
Ik zie dat mensen dat verschil niet zien, maar 'snappen doe ik dat niet'
Geil woord he. Taalmodequote:Op woensdag 3 november 2010 13:46 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
hup en een jij-bak zijweggetje inslaan, zo pvda ook weer.
Ik roep niks voor de pvda.quote:Plus jij roept het voor de pvda, dUs is de kans dat je er zelf aan lijd enorm te noemen.
Nee.quote:Verder ken je de oorsprong van de 'christentuig kerk' in NL? Dan bezie je Cohen toch ook zo neem ik aan?
Nee joh, het zijn er een paar die het verpesten voor de rest...quote:Op woensdag 3 november 2010 16:04 schreef Holograph het volgende:
Wie wilt nog beweren dat de PvdA een 'fatsoenlijke' partij is? Iemand?
Wil je nou eigenlijk zeggen dat Rehwinkel poep praat?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:10 schreef FTWO het volgende:
Ah, dus de partijtop heeft prominenten opgeroepen om Rutte hierop aan te vallen en alle prominenten hebben dat geweigerd... Tuurlijk...!
Inderdaad, een paar mafketels dat zich bestuur der PvdA noemt en de richtlijnen maakt En oplegt.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee joh, het zijn er een paar die het verpesten voor de rest...
Zie filmpje, paar hebben erg hun best gedaan.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:10 schreef FTWO het volgende:
Ah, dus de partijtop heeft prominenten opgeroepen om Rutte hierop aan te vallen en alle prominenten hebben dat geweigerd... Tuurlijk...!
JA! althans Ploumen alvast wel , de pvda laat van schrik weten :quote:Op woensdag 3 november 2010 16:21 schreef Wokkel het volgende:
Wil je nou eigenlijk zeggen dat Rehwinkel poep praat?
bron http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenlandquote:De woordvoerder van PvdA-voorzitter Lilianne Ploumen zei in een reactie: „Het zou schandalig zijn als het waar zou zijn. Als iemand dit gesuggereerd heeft, kan hij een stevig gesprek met de partijvoorzitter verwachten. Hier is niemand bekend met iemand die zoiets ooit gesuggereerd zou hebben.”
Ik vind de gebruikte formuleringen van Elsevier idd heel onwaarschijnlijk. Maar wellicht zal Rehwinkel daar nog wel iets over zeggen... Tot die tijd kan een ieder natuurlijk verder gaan met het ongenuanceerd bashen.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:21 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Wil je nou eigenlijk zeggen dat Rehwinkel poep praat?
Waar staat dat prominenten hebben geweigerd? Ik zal dit soort zaakjes ook door de nieuwkomers laten oplossen, ik zal als prominent mijn carriere hier toch echt niet voor op het spel zetten.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:10 schreef FTWO het volgende:
[..]
Ik vind de gebruikte formuleringen van Elsevier idd heel onwaarschijnlijk. Maar wellicht zal Rehwinkel daar nog wel iets over zeggen... Tot die tijd kan een ieder natuurlijk verder gaan met het ongenuanceerd bashen.
Dus als je zegt dat je denkt dat iemand een homo is, maakt jou dat tot homofoob. Jammer dat je users niet kan blocken op een forum, want ik houd graag van wat logica in een discussie.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:11 schreef Pietverdriet het volgende:
PvdA haar ware gezicht.
Rutte is succesvol dus wordt hij aangepakt op single zijn, aangewreven dat hij homo is.
Triestheid ten top
Maarten van Rossum doet ook al zulke homofobe uitspraken
Het is wel zwaar triest dat deze vooraanstaande PvdA leden de suggestie wouden wekken dat Rutte een homo is.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:06 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dus als je zegt dat je denkt dat iemand een homo is, maakt jou dat tot homofoob. Jammer dat je users niet kan blocken op een forum, want ik houd graag van wat logica in een discussie.
Net zoals VVD-ers de indruk willen wekken dat Cohen graag thee wil drinken met de daders en ze een zak geld willen mee geven en niet wil zoeken naar oplossingen.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:19 schreef mlg het volgende:
[..]
Het is wel zwaar triest dat deze vooraanstaande PvdA leden de suggestie wouden wekken dat Rutte een homo is.
In 1933.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:58 schreef Compatibel het volgende:
Wat hadden de bobo's van de pvda precies over Rutte's vrijgezelle bestaan moeten zeggen? Bij een partij als de christenunie of de sgp kan ik me hier nog een voorstelling van maken. Wanneer is de pvda top precies de weg kwijtgeraakt?
Vergeleken met de PVV, VVD, CDA is het PVDA een fatsoenlijke partij.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:04 schreef Holograph het volgende:
Wie wilt nog beweren dat de PvdA een 'fatsoenlijke' partij is? Iemand?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |