ik was niet speciaal op de lapo aan het azen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
ik wist het gewoon.... tenminste, dat onze namen erin zouden staan
Je bent niet blauw meerquote:
nee maar toen ik zag dat jij die had zat ik er al op te wachtenquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:37 schreef dawg het volgende:
[..]
ik was niet speciaal op de lapo aan het azen.
Smoesjesquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:37 schreef dawg het volgende:
[..]
ik was niet speciaal op de lapo aan het azen.
dan wist jij het eerder dan ik.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
nee maar toen ik zag dat jij die had zat ik er al op te wachten
nietquote:
Dat kan allemaal op dezelfde plekquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:35 schreef dawg het volgende:
[..]
hapje eten, meer drinken, chick regelen, all ends good.
dat ziet er wel relax uit ja.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan allemaal op dezelfde plek![]()
http://www.hugosloungemalta.com/
rival en ik zijn ook heel liefquote:
die spanplafonds zijn ingehangen door amateurs.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan allemaal op dezelfde plek![]()
http://www.hugosloungemalta.com/
Is het ook. En heerlijk eten en goede cocktailsquote:
Met zo´n TT geloof ik dat directquote:
Welke homo heeft dat op zijn gewetenquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die spanplafonds zijn ingehangen door amateurs.![]()
beroepsdeformatie heet dat geloof ik.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nooit zo op het plafond gelet eigenlijk
![]()
Met dit weer? Ik dacht het ff nietquote:
Idd... de bomen zitten helemaal onder groene prut door die regenquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:49 schreef dawg het volgende:
het is wel kutweer om nu in een boom te gaan zitten
Ja, niemand wil meequote:Op dinsdag 2 november 2010 13:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er staan er genoeg voor je deur! [/flauw]
Hier regent het momenteel niet, maar de bomen zijn wel nat jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, niemand wil mee
En eigenlijk is het best kutweer.
Nouk, rival, wtf doen jullie in die boom?
Het regent!
ik? lief? sinds wanneer?quote:
met goed gezelschap boeien dat soort kleine dingetjes nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:50 schreef Yuki het volgende:
Nouk, rival, wtf doen jullie in die boom?
Het regent!
Dinsdag cocktailnightquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:47 schreef rival het volgende:
over lounchen gesproken...
dat kan in de wereldstad purmerend ook heel goed
http://www.purefoodanddrinks.eu/fotoos.php
En voor de leukste is zelfs de leukste UI niet leuk genoeg!quote:
Vanwaar die enge, doch spannende ontwikkeling?quote:
als jij het zegt.... ik was daar zaterdag voor het eerst en heb de rekening niet gezien/betaaldquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:52 schreef Barbusse het volgende:
Alleen nog steeds wel prijzig vergeleken met het happy hour hier...
Pure is sowieso niet echt goedkoopquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dinsdag cocktailnightNeem jij Nouk daar naar toe voor jullie date zodra jullie uit de boom geklommen zijn?
![]()
Alleen nog steeds wel prijzig vergeleken met het happy hour hier...
quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
beroepsdeformatie heet dat geloof ik.
Het valt me echt meteen op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Profiteur!quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
als jij het zegt.... ik was daar zaterdag voor het eerst en heb de rekening niet gezien/betaald
Ja vertel ons dat eensquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:53 schreef Kluts het volgende:
Vanwaar die enge, doch spannende ontwikkeling?
Wat zal ik daarop zeggenquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
En voor de leukste is zelfs de leukste UI niet leuk genoeg!
Wat er in je opkomt. Ik kan het wel handelen.quote:
Ik mag jou welquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat er in je opkomt. Ik kan het wel handelen.
Happy hour houdt hier in dat iedere cocktail die je bestelt, die krijg je dubbelquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
als jij het zegt.... ik was daar zaterdag voor het eerst en heb de rekening niet gezien/betaald
Oke.quote:
Dat denk je! Maar ik ben een vreselijk rotwijf hoor.quote:
Wacht.. Kluts die luistert naar mij? Volgensmij is ze ernstig ziek..quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke.
*neemt een slok redbull en gorgelt.*
ja, net zo irritant als een kerstmutsje.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:57 schreef dawg het volgende:
[..]
is die s je standaard pi? irritant ding
Krea is een grote grap ja.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:57 schreef Nouk84 het volgende:
Waarom is Krea geen mod meer? Toch één grote grap?
ik wist het.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
ja, net zo irritant als een kerstmutsje.
Laat ik het anders formuleren: Op Fok mag ik jequote:Op dinsdag 2 november 2010 13:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat denk je! Maar ik ben een vreselijk rotwijf hoor.
Waarom vraag je dan naar de bekende weg dawgie?quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren: Op Fok mag ik je
Ik had daarvoor het eten betaald, ze stond erop.. ik hou niet van ruziequote:
durf er niks over te zeggen heb alleen gedronkenquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Happy hour houdt hier in dat iedere cocktail die je bestelt, die krijg je dubbel![]()
![]()
Maar het ziet er wel relaxed uit, was het eten goed?
Oh, dan is het goedquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had daarvoor het eten betaald, ze stond erop.. ik hou niet van ruzie
[..]
durf er niks over te zeggen heb alleen gedronken
Te makkelijk: niemand heeft verschil gemerktquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:01 schreef Kluts het volgende:
Ik ben een beetje irritant vanmiddag geloof ik.
Vandaag wel?quote:
Zó makkelijk, dat ik er niet eens om moest glimlachen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Te makkelijk: niemand heeft verschil gemerkt.
Ik ken je niet in het echtquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Terwijl ik in het echt nóg leuker ben.
Dat is idd in en in triest.quote:
Wie niet?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:01 schreef Kluts het volgende:
Ik ben een beetje irritant vanmiddag geloof ik.
En wat ga je eten dan?quote:
ik!quote:
Ik was niet misselijk hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerst iedereen misselijk, nu iedereen irritant..
Het is inderdaad jammer dat je mij niet irl kentquote:
Wat let je!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:04 schreef stbabylon het volgende:
Ik kon hem ontlopen in de trein, op het vliegveld en in het vliegtuig, maar na het landen nu alweer 2 uur opgetrokken met een stotterende collega... en ik krijg moordneigingen...
kijken of ik ook echt gelijk zou krijgen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan naar de bekende weg dawgie?
Maar dat is natuurlijk op te lossen!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is inderdaad jammer dat je mij niet irl kent
Gaat heen jij, met je plafond observatiesquote:
Ik vind het ongewenst verspreiden van bacillen anders een meer dan legitieme reden hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:04 schreef stbabylon het volgende:
Ik kon hem ontlopen in de trein, op het vliegveld en in het vliegtuig, maar na het landen nu alweer 2 uur opgetrokken met een stotterende collega... en ik krijg moordneigingen...
En andersom!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is inderdaad jammer dat je mij niet irl kent
Dat geloof ik welquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neem van mij aan, Kluts is een tof wijf
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaat heen jij, met je plafond observaties
In Nederland ook nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Engeland kom je er niet vanaf met voorarrest en 2 jaar voorwaardelijk
Yummmquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vers broodje, ene helft kaas andere helft filet americain
Uhu.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:05 schreef dawg het volgende:
[..]
kijken of ik ook echt gelijk zou krijgen.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het stotteren an sich zou geen probleem zijn, als hij niet continue grappige opmerkingen wil maken, die je na 2 woorden al door hebt, maar dan nog een paar minuten moet wachten met lachen. De complete scherpte gaat er van af, dus daardoor is elke opmerking al meteen om te janken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het ongewenst verspreiden van bacillen anders een meer dan legitieme reden hoor
Kutland is het ook.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Engeland kom je er niet vanaf met voorarrest en 2 jaar voorwaardelijk
kan ik er wat aan doen dat het gewoon lelijk is?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaat heen jij, met je plafond observaties
ze maakt alleen een beetje geluid.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laten we steak gaan eten! Oh wacht.quote:
quote:
Secreetquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Laten we steak gaan eten! Oh wacht.
Ik las snotterendequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het stotteren an sich zou geen probleem zijn, als hij niet continue grappige opmerkingen wil maken, die je na 2 woorden al door hebt, maar dan nog een paar minuten moet wachten met lachen. De complete scherpte gaat er van af, dus daardoor is elke opmerking al meteen om te janken.
Goed ideequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Laten we steak gaan eten! Oh wacht.
Ik snapte al niet wat je bedoelde met die bacillenquote:
Je kunt het voor je houden, genieten van je dubbele cocktails (in jouw geval twee appletini'squote:Op dinsdag 2 november 2010 14:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kan ik er wat aan doen dat het gewoon lelijk is?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snapte al niet wat je bedoelde met die bacillen
Een goed plafond is anders belangrijk hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt het voor je houden, genieten van je dubbele cocktails (in jouw geval twee appletini's) en heerlijke sushi.
quote:
quote:
Vissen is voor ouwe lullen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:09 schreef dawg het volgende:
[..]
en weer.
ondanks dat het regent is het wel goed visweer.
Zeker. Als het er niet uitziet, waar moet je anders naar staren tijdens de sex?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een goed plafond is anders belangrijk hoor
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt het voor je houden, genieten van je dubbele cocktails (in jouw geval twee appletini's) en heerlijke sushi.
Zelfs voor mij nietquote:
Daarom zou ik niet iemand willen vermoordenquote:
Ik moest er ook al aan denkenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zeker. Als het er niet uitziet, waar moet je anders naar staren tijdens de sex?
die PI verpest je postquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een goed plafond is anders belangrijk hoor
Hier op Malta wordt sex in het openbaar helaas bar weinig op waarde geschatquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Irritatie-compensatiequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarom zou ik niet iemand willen vermoorden
Hij's gewoon bloedirritant. Niet alleen het stotteren. Ander voorbeeld. Vrijdag vlogen we terug, best dat we samen vliegen, logisch ook, maar ik hoef niet continue te kletsen. Niet als ik wat aan het lezen ben op het vliegveld, niet als ik aan het lezen ben in het vliegtuig, niet als ik Mythbusters zit te kijken op de flaptop in het vliegtuig (met koptelefoon!!!) en zeker niet als ik even een kwartiertje mijn ogen dicht doe. Maar al die dingen doen hem niet beseffen dat ik misschien wel niet terug wil praten. Toch gewoon blijven proberen, zelfs nadat ik hem heb gezegd dat ik even niet luister.
Sociale vaardigheden: 0
Ik wil een extra vergoeding van de baas!
Als jij nu eens steak eet, dan eet ik wel wat andersquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
arme meisjes tochquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moest er ook al aan denken
Uiteraard moest je datquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij vist naar een evil klutsmomentje jij.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:13 schreef dawg het volgende:
[..]
wil je een hengel voor je verjaardag dan?
als het goed is lig je met verstikkingsverschijnselen tegen je kussen met je hoofd, niks staren bij.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt alleen jezelf ermee als het je irriteert.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:13 schreef stbabylon het volgende:
Daarom zou ik niet iemand willen vermoorden
Hij's gewoon bloedirritant. Niet alleen het stotteren. Ander voorbeeld. Vrijdag vlogen we terug, best dat we samen vliegen, logisch ook, maar ik hoef niet continue te kletsen. Niet als ik wat aan het lezen ben op het vliegveld, niet als ik aan het lezen ben in het vliegtuig, niet als ik Mythbusters zit te kijken op de flaptop in het vliegtuig (met koptelefoon!!!) en zeker niet als ik even een kwartiertje mijn ogen dicht doe. Maar al die dingen doen hem niet beseffen dat ik misschien wel niet terug wil praten. Toch gewoon blijven proberen, zelfs nadat ik hem heb gezegd dat ik even niet luister.
Sociale vaardigheden: 0
Ik wil een extra vergoeding van de baas!
En toch was het serieusquote:
quote:
Ja, en dan tijdens het verorberen van dat heerlijke steakje allemaal zielige verhalen over koetjes opsteken zeker.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij nu eens steak eet, dan eet ik wel wat andersIk heb lekker geen problemen met vlees en vleeseters.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
als het goed is lig je met verstikkingsverschijnselen tegen je kussen met je hoofd, niks staren bij.
Oh helemaal waar. Maar probeer het maar eens uit te schakelen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt alleen jezelf ermee als het je blijft irriteren.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hang gewoon een tv aan het plafondquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:17 schreef Gasol het volgende:
[..]
[..]
Hang gewoon een tv aan het plafond
Dat idd. Als het eenmaal opvalt, raak je het niet meer kwijt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh helemaal waar. Maar probeer het maar eens uit te schakelen.
ik kan me voor dat soort mensen afsluiten als ik iets kijk of lees...quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt alleen jezelf ermee als het je irriteert.
kom maar op, ik kan het handelen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij vist naar een evil klutsmomentje jij.
Soms wissel ik het ook af met naar de muur staren tijdens het op zijn hondjes genomen worden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Naar het plafond staren tijdens de seks![]()
Dat doe je toch niet
Tijdens een andere klus heeft mijn manager me wel eens gevraagd extra op hem te letten. Hij heeft het nu niet gevraagd, dus ik doe het niet. Ik denk dat het hier weer mis gaat (deze jongen is helemaal niet geschikt voor de IT, niet in dit soort organisatie's iig), als hij mij dan weer vraagt, dan wil ik daar wel compensatie voor. Ik ben geen bedrijfspsycholoog.quote:
Saai.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:17 schreef dawg het volgende:
[..]
kom maar op, ik kan het handelen.how's that for bait?
beetman staat er weer gekleurd opquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Soms wissel ik het ook af met naar de muur staren tijdens het op zijn hondjes genomen worden.
Kutquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en dan tijdens het verorberen van dat heerlijke steakje allemaal zielige verhalen over koetjes opsteken zeker.
Ook als het dan om aandacht te krijgen in je zij gaat prikken?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan me voor dat soort mensen afsluiten als ik iets kijk of lees...
hell, dan sluit ik me voor iedereen af zonder het door te hebben
Die weet als geen ander dat ik nooit serieus mijn sexleven uit de doeken zal doen op een openbaar forum.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
beetman staat er weer gekleurd op
Hang je niet uit het raam?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:19 schreef missbehavin het volgende:
Ja tijd voor een peuk, gezellig naar buiten
Je kunt ondertussen ook een goed boek lezen natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Soms wissel ik het ook af met naar de muur staren tijdens het op zijn hondjes genomen worden.
Of je nagels lakken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt ondertussen ook een goed boek lezen natuurlijk.
Het achterhuis?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schaamt ie zich voor zn luier-fetish?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die weet als geen ander dat ik nooit serieus mijn sexleven uit de doeken zal doen op een openbaar forum.
Ik meende laatst mee te hebben gekregen dat Fok!'en tijdens de seks helemaal in is.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
en ik had wel het idee dat je geheel serieus wasquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die weet als geen ander dat ik nooit serieus mijn sexleven uit de doeken zal doen op een openbaar forum.
Een kruiswoordpuzzeltje maken.quote:
dan krijg ik een elleboogreflex... sorryquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:19 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ook als het dan om aandacht te krijgen in je zij gaat prikken?
Haha nee, jij gemenerd, mij het balkon opsturen hequote:
Da's wel een beetje lastig als er steeds iemand tegen je aan ligt te stotenquote:
Nee, ik ben altijd zo vervelend.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:20 schreef dawg het volgende:
[..]
pms?
of ben je zwanger?hormonen die door je lijfje sjeezen enzo?
Joe en ik hebben een trend gezetquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik meende laatst mee te hebben gekregen dat Fok!'en tijdens de seks helemaal in is.
Dus, hippe vogel die jij bent, jij hebt nu seks?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik meende laatst mee te hebben gekregen dat Fok!'en tijdens de seks helemaal in is.
Wij allemaal toch?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus, hippe vogel die jij bent, jij hebt nu seks?
Zekers, niet iedereen waardeert het als je tijdens de sex een gebruikte luier op je hoofd wilt zetten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:21 schreef Gasol het volgende:
[..]
Schaamt ie zich voor zn luier-fetish?
De was opvouwen.quote:
Uhu. Met mijn ogen is niks mis.quote:
quote:
en hiervan moet ik natuurlijk weer de M.I. krijgen..... ga toch heenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zekers, niet iedereen waardeert het als je tijdens de sex een gebruikte luier op je hoofd wilt zetten.
Met wie dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus, hippe vogel die jij bent, jij hebt nu seks?
ja, ook al mag je dat de volgende keer eerst wel even zeggen. Toch schrikken, als je zoiets voor de eerste keer meemaakt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zekers, niet iedereen waardeert het als je tijdens de sex een gebruikte luier op je hoofd wilt zetten.
Komt het huishouden idd ook nog eens klaar!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:25 schreef dawg het volgende:
[..]
gewoon niet neuken, das veel efficienter.
Ik vraag het natuurlijk ook alleen maar om te verifieren of Samzz net zo hip is als wij.quote:
Tsja, ik kan er ook niks aan doen, de geur van babypoep tijdens het neuken is gewoon fucking geil.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
ja, ook al mag je dat de volgende keer eerst wel even zeggen. Toch schrikken, als je zoiets voor de eerste keer meemaakt.
quote:
pun intended?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Komt het huishouden idd ook nog eens klaar!
Dat niet alleen, die textuur en vooral smaaksensatie!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja, ik kan er ook niks aan doen, de geur van babypoep tijdens het neuken is gewoon fucking geil.
Ik hou van Holland kijken.quote:
Ja verdomme heb je nou weer eruit zitten eten ? Ik moet nog een week doen met deze.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat niet alleen, die textuur en vooral smaaksensatie!
hey, het was jouw fetish.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja verdomme heb je nou weer eruit zitten eten ? Ik moet nog een week doen met deze.
Klopt. Maar dat ben ik nog niet.quote:
Laptop op je rugquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe is je tentamen gegaan of moet je nog?quote:
Nou ok.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat ben ik nog niet.
teennagels knippen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou ok.
Dan euh... Je nagels knippen?
Ik weet het nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe is je tentamen gegaan of moet je nog?
Aardbeitjes etenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou ok.
Dan euh... Je nagels knippen?
Stijve tepels koudquote:
quote:
quote:
Ik ben altijd blij (of naja... vaak) dat er bij ons snel een sleutel met antwoorden komt (bij MC tentamens). En nu? Twee weken wachten ofzo?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het nietIk vind dat altijd moeilijk inschatten met meerkeuze... Helemaal met tentamens die zo verrekte moeilijk zijn...
quote:
Jij kan dan niet, dus geen optiequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:33 schreef Kluts het volgende:
Kut. Moet een meeting inplannen. En de ENIGE optie is op de dag van mijn verjaardag en ik moet daarbij aanwezig zijn.
Dag vrije verjaardag.
Kan je hem niet zo vroeg mogelijk inplannen zodat je een halve dag vrij kan nemen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:33 schreef Kluts het volgende:
Kut. Moet een meeting inplannen. En de ENIGE optie is op de dag van mijn verjaardag en ik moet daarbij aanwezig zijn.
Dag vrije verjaardag.
Wat? Is toch zoquote:
Het MOET in november. En er is echt nergens ruimte inde agenda's voor een andere dag.quote:
god straft meteen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:33 schreef Kluts het volgende:
Dag vrije verjaardag.
Schoonouders proberen uit te leggen waarom je de auto niet van de oprit kunt halen op 't momentquote:
Das wel een goeie. Het is van 10.00 tot 11.00 dus ik kan evt ook alleen daarheen gaan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je hem niet zo vroeg mogelijk inplannen zodat je een halve dag vrij kan nemen?
Drama zegquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja maar daar heb ik nu niks aan
agossiequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heul niet! Zeker niet voor een zomermeisje...
Heerlijkquote:
Ja eh, een goed paar harde tepels, gone to wastequote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Das wel een goeie. Het is van 10.00 tot 11.00 dus ik kan evt ook alleen daarheen gaan.
Als het goed is staan de antwoorden vandaag online. Maar ik weet niet waarquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij (of naja... vaak) dat er bij ons snel een sleutel met antwoorden komt (bij MC tentamens). En nu? Twee weken wachten ofzo?
Als je het koud hebt kan je tig dingen doen om het warm te krijgen.. als het te warm is word je juist gedwongen om niks te doenquote:
Beter kou, dan regenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heul niet! Zeker niet voor een zomermeisje...
Oh, ik dacht even efficient te doen en mijn post "Hier is het heerlijk, ik zit in T-shirt op m'n balkonnetje" en jouw reactie daarop "Niet iedereen zit op Malta." even over te slaanquote:
Enjoy!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:36 schreef stbabylon het volgende:
Jippie... discussie over kinderen met 1 van mijn beste vrienden... met 2 kinderen...
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja maar daar heb ik nu niks aan
Dat dacht ikquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:35 schreef Gasol het volgende:
[..]
agossie![]()
Je mag mijn jas wel lenen, die is heel fijn & warm
Jij hebt er op dit moment ook bijzonder weinig aan, JeeBee. Jij inspecteert het plafond.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, ik dacht even efficient te doen en mijn post "Hier is het heerlijk, ik zit in T-shirt op m'n balkonnetje" en jouw reactie daarop "Niet iedereen zit op Malta." even over te slaan
Er is wel een kleine kans dat je er in verdrinkt, hij is nogal grootquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk dat zijn de betere reacties
dat had ik in 5 tellen bekeken, zo pro ben ikquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt er op dit moment ook bijzonder weinig aan, JeeBee. Jij inspecteert het plafond.
Ik verdrink mijn ellende graagquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:39 schreef Gasol het volgende:
[..]
Er is wel een kleine kans dat je er in verdrinkt, hij is nogal groot
Haha oke. Bij ons staan ze inderdaad altijd op BB. Wie weet bij jou ook!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het goed is staan de antwoorden vandaag online. Maar ik weet niet waarIk denk BB.
En anders wachten ja
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik verdrink mijn ellende graag
Ik ben toch veel leuker om te inspecterenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt er op dit moment ook bijzonder weinig aan, JeeBee. Jij inspecteert het plafond.
Met mij zijn nog veel leukere dingen te doen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, in discussie met jou is toch leuk!
Ja maar dan moet ik naar buiten, waar het koud isquote:
Oeh maak me gek!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met mij zijn nog veel leukere dingen te doen.
Film of serie?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oeh Hitchhikers guide op tv vanavond
ik hou niet van kou, wel van warmtequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:36 schreef Gasol het volgende:
Als je het koud hebt kan je tig dingen doen om het warm te krijgen.. als het te warm is word je juist gedwongen om niks te doen
Het stucwerk op de muren zeker?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat had ik in 5 tellen bekeken, zo pro ben ik![]()
Dus alle tijd om me met andere dingen bezig te houden
Lastigquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik naar buiten, waar het koud is
Oh ja, dat ligt ook nog klaar om te lezen, kom ik ook maar niet aan toequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oeh Hitchhikers guide op tv vanavond
We zijn het eensquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
ik hou niet van kou, wel van warmte
Film, comedy centralquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Film of serie?
Ik denk dat ik vanavond in bad maar eens weer het hoorspel op zet
Heb je de trilogie van 5 of van 6 boeken?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, dat ligt ook nog klaar om te lezen, kom ik ook maar niet aan toe
Je zit me dus gewoon lekker te maken met een dode jasquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:42 schreef Gasol het volgende:
[..]
Lastig.. per post opsturen gaat em ook niet worden denk ik
neequote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben toch veel leuker om te inspecteren
Ehm, goeie vraag... ik geloof 6 maar ik weet het niet zekerquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je de trilogie van 5 of van 6 boeken?
You suck.. TRI-logy.. en dan vraag je naar 5 of 6 boekenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je de trilogie van 5 of van 6 boeken?
Ja ja, mits er een tafeltje tussen zit hequote:
Laat je verbeelding de vrije loop, zou ik zeggen.quote:
Ja nee, ik moet nog werkenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laat je verbeelding de vrije loop, zou ik zeggen.
Hij heeft nooit geleefd, dus hij kan niet dood zijnquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je zit me dus gewoon lekker te maken met een dode jas
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:44 schreef Gasol het volgende:
[..]
Hij heeft nooit geleefd, dus hij kan niet dood zijn
Levenloos is daar de juiste benaming voor
ja, anders durf ik niet natuurlijkquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ja, mits er een tafeltje tussen zit he
Niet goed?quote:
Tafeltjes kunnen zo opzij geschoven wordenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ja, mits er een tafeltje tussen zit he
Werk schmerkquote:
Ik kruip er desnoods overheen hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tafeltjes kunnen zo opzij geschoven worden
Gaan wij ook nog een keer onze verbeelding op de vrije loop laten?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laat je verbeelding de vrije loop, zou ik zeggen.
quote:
Til haar er gewoon opquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tafeltjes kunnen zo opzij geschoven worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |