en ik had wel het idee dat je geheel serieus wasquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die weet als geen ander dat ik nooit serieus mijn sexleven uit de doeken zal doen op een openbaar forum.
Een kruiswoordpuzzeltje maken.quote:
dan krijg ik een elleboogreflex... sorryquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:19 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ook als het dan om aandacht te krijgen in je zij gaat prikken?
Haha nee, jij gemenerd, mij het balkon opsturen hequote:
Da's wel een beetje lastig als er steeds iemand tegen je aan ligt te stotenquote:
Nee, ik ben altijd zo vervelend.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:20 schreef dawg het volgende:
[..]
pms?
of ben je zwanger?hormonen die door je lijfje sjeezen enzo?
Joe en ik hebben een trend gezetquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik meende laatst mee te hebben gekregen dat Fok!'en tijdens de seks helemaal in is.
Dus, hippe vogel die jij bent, jij hebt nu seks?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik meende laatst mee te hebben gekregen dat Fok!'en tijdens de seks helemaal in is.
Wij allemaal toch?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus, hippe vogel die jij bent, jij hebt nu seks?
Zekers, niet iedereen waardeert het als je tijdens de sex een gebruikte luier op je hoofd wilt zetten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:21 schreef Gasol het volgende:
[..]
Schaamt ie zich voor zn luier-fetish?
De was opvouwen.quote:
Uhu. Met mijn ogen is niks mis.quote:
quote:
en hiervan moet ik natuurlijk weer de M.I. krijgen..... ga toch heenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zekers, niet iedereen waardeert het als je tijdens de sex een gebruikte luier op je hoofd wilt zetten.
Met wie dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus, hippe vogel die jij bent, jij hebt nu seks?
ja, ook al mag je dat de volgende keer eerst wel even zeggen. Toch schrikken, als je zoiets voor de eerste keer meemaakt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zekers, niet iedereen waardeert het als je tijdens de sex een gebruikte luier op je hoofd wilt zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |