quote:
Ja, en dan tijdens het verorberen van dat heerlijke steakje allemaal zielige verhalen over koetjes opsteken zeker.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij nu eens steak eet, dan eet ik wel wat andersIk heb lekker geen problemen met vlees en vleeseters.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
als het goed is lig je met verstikkingsverschijnselen tegen je kussen met je hoofd, niks staren bij.
Oh helemaal waar. Maar probeer het maar eens uit te schakelen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt alleen jezelf ermee als het je blijft irriteren.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moest er ook al aan denken
Hang gewoon een tv aan het plafondquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zeker. Als het er niet uitziet, waar moet je anders naar staren tijdens de sex?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:17 schreef Gasol het volgende:
[..]
[..]
Hang gewoon een tv aan het plafond
Dat idd. Als het eenmaal opvalt, raak je het niet meer kwijt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh helemaal waar. Maar probeer het maar eens uit te schakelen.
ik kan me voor dat soort mensen afsluiten als ik iets kijk of lees...quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt alleen jezelf ermee als het je irriteert.
kom maar op, ik kan het handelen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij vist naar een evil klutsmomentje jij.
Soms wissel ik het ook af met naar de muur staren tijdens het op zijn hondjes genomen worden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Naar het plafond staren tijdens de seks![]()
Dat doe je toch niet
Tijdens een andere klus heeft mijn manager me wel eens gevraagd extra op hem te letten. Hij heeft het nu niet gevraagd, dus ik doe het niet. Ik denk dat het hier weer mis gaat (deze jongen is helemaal niet geschikt voor de IT, niet in dit soort organisatie's iig), als hij mij dan weer vraagt, dan wil ik daar wel compensatie voor. Ik ben geen bedrijfspsycholoog.quote:
Saai.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:17 schreef dawg het volgende:
[..]
kom maar op, ik kan het handelen.how's that for bait?
beetman staat er weer gekleurd opquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Soms wissel ik het ook af met naar de muur staren tijdens het op zijn hondjes genomen worden.
Kutquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en dan tijdens het verorberen van dat heerlijke steakje allemaal zielige verhalen over koetjes opsteken zeker.
Ook als het dan om aandacht te krijgen in je zij gaat prikken?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan me voor dat soort mensen afsluiten als ik iets kijk of lees...
hell, dan sluit ik me voor iedereen af zonder het door te hebben
Die weet als geen ander dat ik nooit serieus mijn sexleven uit de doeken zal doen op een openbaar forum.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
beetman staat er weer gekleurd op
Hang je niet uit het raam?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:19 schreef missbehavin het volgende:
Ja tijd voor een peuk, gezellig naar buiten
Je kunt ondertussen ook een goed boek lezen natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Soms wissel ik het ook af met naar de muur staren tijdens het op zijn hondjes genomen worden.
Of je nagels lakken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt ondertussen ook een goed boek lezen natuurlijk.
Het achterhuis?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schaamt ie zich voor zn luier-fetish?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die weet als geen ander dat ik nooit serieus mijn sexleven uit de doeken zal doen op een openbaar forum.
Ik meende laatst mee te hebben gekregen dat Fok!'en tijdens de seks helemaal in is.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |