Een goed plafond is anders belangrijk hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt het voor je houden, genieten van je dubbele cocktails (in jouw geval twee appletini's) en heerlijke sushi.
quote:
quote:
Vissen is voor ouwe lullen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:09 schreef dawg het volgende:
[..]
en weer.
ondanks dat het regent is het wel goed visweer.
Zeker. Als het er niet uitziet, waar moet je anders naar staren tijdens de sex?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een goed plafond is anders belangrijk hoor
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt het voor je houden, genieten van je dubbele cocktails (in jouw geval twee appletini's) en heerlijke sushi.
Zelfs voor mij nietquote:
Daarom zou ik niet iemand willen vermoordenquote:
Ik moest er ook al aan denkenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zeker. Als het er niet uitziet, waar moet je anders naar staren tijdens de sex?
die PI verpest je postquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een goed plafond is anders belangrijk hoor
Hier op Malta wordt sex in het openbaar helaas bar weinig op waarde geschatquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Irritatie-compensatiequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarom zou ik niet iemand willen vermoorden
Hij's gewoon bloedirritant. Niet alleen het stotteren. Ander voorbeeld. Vrijdag vlogen we terug, best dat we samen vliegen, logisch ook, maar ik hoef niet continue te kletsen. Niet als ik wat aan het lezen ben op het vliegveld, niet als ik aan het lezen ben in het vliegtuig, niet als ik Mythbusters zit te kijken op de flaptop in het vliegtuig (met koptelefoon!!!) en zeker niet als ik even een kwartiertje mijn ogen dicht doe. Maar al die dingen doen hem niet beseffen dat ik misschien wel niet terug wil praten. Toch gewoon blijven proberen, zelfs nadat ik hem heb gezegd dat ik even niet luister.
Sociale vaardigheden: 0
Ik wil een extra vergoeding van de baas!
Als jij nu eens steak eet, dan eet ik wel wat andersquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
arme meisjes tochquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moest er ook al aan denken
Uiteraard moest je datquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moest er ook al aan denken
Jij vist naar een evil klutsmomentje jij.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:13 schreef dawg het volgende:
[..]
wil je een hengel voor je verjaardag dan?
als het goed is lig je met verstikkingsverschijnselen tegen je kussen met je hoofd, niks staren bij.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt alleen jezelf ermee als het je irriteert.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:13 schreef stbabylon het volgende:
Daarom zou ik niet iemand willen vermoorden
Hij's gewoon bloedirritant. Niet alleen het stotteren. Ander voorbeeld. Vrijdag vlogen we terug, best dat we samen vliegen, logisch ook, maar ik hoef niet continue te kletsen. Niet als ik wat aan het lezen ben op het vliegveld, niet als ik aan het lezen ben in het vliegtuig, niet als ik Mythbusters zit te kijken op de flaptop in het vliegtuig (met koptelefoon!!!) en zeker niet als ik even een kwartiertje mijn ogen dicht doe. Maar al die dingen doen hem niet beseffen dat ik misschien wel niet terug wil praten. Toch gewoon blijven proberen, zelfs nadat ik hem heb gezegd dat ik even niet luister.
Sociale vaardigheden: 0
Ik wil een extra vergoeding van de baas!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |