Maar dat is natuurlijk op te lossen!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is inderdaad jammer dat je mij niet irl kent
Gaat heen jij, met je plafond observatiesquote:
Ik vind het ongewenst verspreiden van bacillen anders een meer dan legitieme reden hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:04 schreef stbabylon het volgende:
Ik kon hem ontlopen in de trein, op het vliegveld en in het vliegtuig, maar na het landen nu alweer 2 uur opgetrokken met een stotterende collega... en ik krijg moordneigingen...
En andersom!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is inderdaad jammer dat je mij niet irl kent
Dat geloof ik welquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neem van mij aan, Kluts is een tof wijf
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaat heen jij, met je plafond observaties
In Nederland ook nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Engeland kom je er niet vanaf met voorarrest en 2 jaar voorwaardelijk
Yummmquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vers broodje, ene helft kaas andere helft filet americain
Uhu.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:05 schreef dawg het volgende:
[..]
kijken of ik ook echt gelijk zou krijgen.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het stotteren an sich zou geen probleem zijn, als hij niet continue grappige opmerkingen wil maken, die je na 2 woorden al door hebt, maar dan nog een paar minuten moet wachten met lachen. De complete scherpte gaat er van af, dus daardoor is elke opmerking al meteen om te janken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het ongewenst verspreiden van bacillen anders een meer dan legitieme reden hoor
Kutland is het ook.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Engeland kom je er niet vanaf met voorarrest en 2 jaar voorwaardelijk
kan ik er wat aan doen dat het gewoon lelijk is?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaat heen jij, met je plafond observaties
ze maakt alleen een beetje geluid.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laten we steak gaan eten! Oh wacht.quote:
quote:
Secreetquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Laten we steak gaan eten! Oh wacht.
Ik las snotterendequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het stotteren an sich zou geen probleem zijn, als hij niet continue grappige opmerkingen wil maken, die je na 2 woorden al door hebt, maar dan nog een paar minuten moet wachten met lachen. De complete scherpte gaat er van af, dus daardoor is elke opmerking al meteen om te janken.
Goed ideequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Laten we steak gaan eten! Oh wacht.
Ik snapte al niet wat je bedoelde met die bacillenquote:
Je kunt het voor je houden, genieten van je dubbele cocktails (in jouw geval twee appletini'squote:Op dinsdag 2 november 2010 14:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kan ik er wat aan doen dat het gewoon lelijk is?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snapte al niet wat je bedoelde met die bacillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |