quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren: Op Fok mag ik je
Ik had daarvoor het eten betaald, ze stond erop.. ik hou niet van ruziequote:
durf er niks over te zeggen heb alleen gedronkenquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Happy hour houdt hier in dat iedere cocktail die je bestelt, die krijg je dubbel![]()
![]()
Maar het ziet er wel relaxed uit, was het eten goed?
Oh, dan is het goedquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had daarvoor het eten betaald, ze stond erop.. ik hou niet van ruzie
[..]
durf er niks over te zeggen heb alleen gedronken
Te makkelijk: niemand heeft verschil gemerktquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:01 schreef Kluts het volgende:
Ik ben een beetje irritant vanmiddag geloof ik.
Vandaag wel?quote:
Zó makkelijk, dat ik er niet eens om moest glimlachen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Te makkelijk: niemand heeft verschil gemerkt.
Ik ken je niet in het echtquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Terwijl ik in het echt nóg leuker ben.
Dat is idd in en in triest.quote:
Wie niet?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:01 schreef Kluts het volgende:
Ik ben een beetje irritant vanmiddag geloof ik.
En wat ga je eten dan?quote:
ik!quote:
Ik was niet misselijk hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerst iedereen misselijk, nu iedereen irritant..
Het is inderdaad jammer dat je mij niet irl kentquote:
Wat let je!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:04 schreef stbabylon het volgende:
Ik kon hem ontlopen in de trein, op het vliegveld en in het vliegtuig, maar na het landen nu alweer 2 uur opgetrokken met een stotterende collega... en ik krijg moordneigingen...
kijken of ik ook echt gelijk zou krijgen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan naar de bekende weg dawgie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |