als jij het zegt.... ik was daar zaterdag voor het eerst en heb de rekening niet gezien/betaaldquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:52 schreef Barbusse het volgende:
Alleen nog steeds wel prijzig vergeleken met het happy hour hier...
Pure is sowieso niet echt goedkoopquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dinsdag cocktailnightNeem jij Nouk daar naar toe voor jullie date zodra jullie uit de boom geklommen zijn?
![]()
Alleen nog steeds wel prijzig vergeleken met het happy hour hier...
quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
beroepsdeformatie heet dat geloof ik.
Het valt me echt meteen op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Profiteur!quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
als jij het zegt.... ik was daar zaterdag voor het eerst en heb de rekening niet gezien/betaald
Ja vertel ons dat eensquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:53 schreef Kluts het volgende:
Vanwaar die enge, doch spannende ontwikkeling?
Wat zal ik daarop zeggenquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
En voor de leukste is zelfs de leukste UI niet leuk genoeg!
Wat er in je opkomt. Ik kan het wel handelen.quote:
Ik mag jou welquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat er in je opkomt. Ik kan het wel handelen.
Happy hour houdt hier in dat iedere cocktail die je bestelt, die krijg je dubbelquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
als jij het zegt.... ik was daar zaterdag voor het eerst en heb de rekening niet gezien/betaald
Oke.quote:
Dat denk je! Maar ik ben een vreselijk rotwijf hoor.quote:
Wacht.. Kluts die luistert naar mij? Volgensmij is ze ernstig ziek..quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke.
*neemt een slok redbull en gorgelt.*
ja, net zo irritant als een kerstmutsje.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:57 schreef dawg het volgende:
[..]
is die s je standaard pi? irritant ding
Krea is een grote grap ja.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:57 schreef Nouk84 het volgende:
Waarom is Krea geen mod meer? Toch één grote grap?
ik wist het.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
ja, net zo irritant als een kerstmutsje.
Laat ik het anders formuleren: Op Fok mag ik jequote:Op dinsdag 2 november 2010 13:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat denk je! Maar ik ben een vreselijk rotwijf hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |