Komt het huishouden idd ook nog eens klaar!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:25 schreef dawg het volgende:
[..]
gewoon niet neuken, das veel efficienter.
Ik vraag het natuurlijk ook alleen maar om te verifieren of Samzz net zo hip is als wij.quote:
Tsja, ik kan er ook niks aan doen, de geur van babypoep tijdens het neuken is gewoon fucking geil.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
ja, ook al mag je dat de volgende keer eerst wel even zeggen. Toch schrikken, als je zoiets voor de eerste keer meemaakt.
quote:
pun intended?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Komt het huishouden idd ook nog eens klaar!
Dat niet alleen, die textuur en vooral smaaksensatie!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja, ik kan er ook niks aan doen, de geur van babypoep tijdens het neuken is gewoon fucking geil.
Ik hou van Holland kijken.quote:
Ja verdomme heb je nou weer eruit zitten eten ? Ik moet nog een week doen met deze.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat niet alleen, die textuur en vooral smaaksensatie!
hey, het was jouw fetish.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja verdomme heb je nou weer eruit zitten eten ? Ik moet nog een week doen met deze.
Klopt. Maar dat ben ik nog niet.quote:
Laptop op je rugquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik meende laatst mee te hebben gekregen dat Fok!'en tijdens de seks helemaal in is.
Hoe is je tentamen gegaan of moet je nog?quote:
Nou ok.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat ben ik nog niet.
teennagels knippen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou ok.
Dan euh... Je nagels knippen?
Ik weet het nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe is je tentamen gegaan of moet je nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |