Komt het huishouden idd ook nog eens klaar!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:25 schreef dawg het volgende:
[..]
gewoon niet neuken, das veel efficienter.
Ik vraag het natuurlijk ook alleen maar om te verifieren of Samzz net zo hip is als wij.quote:
Tsja, ik kan er ook niks aan doen, de geur van babypoep tijdens het neuken is gewoon fucking geil.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
ja, ook al mag je dat de volgende keer eerst wel even zeggen. Toch schrikken, als je zoiets voor de eerste keer meemaakt.
quote:
pun intended?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Komt het huishouden idd ook nog eens klaar!
Dat niet alleen, die textuur en vooral smaaksensatie!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja, ik kan er ook niks aan doen, de geur van babypoep tijdens het neuken is gewoon fucking geil.
Ik hou van Holland kijken.quote:
Ja verdomme heb je nou weer eruit zitten eten ? Ik moet nog een week doen met deze.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat niet alleen, die textuur en vooral smaaksensatie!
hey, het was jouw fetish.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja verdomme heb je nou weer eruit zitten eten ? Ik moet nog een week doen met deze.
Klopt. Maar dat ben ik nog niet.quote:
Laptop op je rugquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik meende laatst mee te hebben gekregen dat Fok!'en tijdens de seks helemaal in is.
Hoe is je tentamen gegaan of moet je nog?quote:
Nou ok.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat ben ik nog niet.
teennagels knippen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou ok.
Dan euh... Je nagels knippen?
Ik weet het nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe is je tentamen gegaan of moet je nog?
Aardbeitjes etenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou ok.
Dan euh... Je nagels knippen?
Stijve tepels koudquote:
quote:
quote:
Ik ben altijd blij (of naja... vaak) dat er bij ons snel een sleutel met antwoorden komt (bij MC tentamens). En nu? Twee weken wachten ofzo?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het nietIk vind dat altijd moeilijk inschatten met meerkeuze... Helemaal met tentamens die zo verrekte moeilijk zijn...
quote:
Jij kan dan niet, dus geen optiequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:33 schreef Kluts het volgende:
Kut. Moet een meeting inplannen. En de ENIGE optie is op de dag van mijn verjaardag en ik moet daarbij aanwezig zijn.
Dag vrije verjaardag.
Kan je hem niet zo vroeg mogelijk inplannen zodat je een halve dag vrij kan nemen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:33 schreef Kluts het volgende:
Kut. Moet een meeting inplannen. En de ENIGE optie is op de dag van mijn verjaardag en ik moet daarbij aanwezig zijn.
Dag vrije verjaardag.
Wat? Is toch zoquote:
Het MOET in november. En er is echt nergens ruimte inde agenda's voor een andere dag.quote:
god straft meteen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:33 schreef Kluts het volgende:
Dag vrije verjaardag.
Schoonouders proberen uit te leggen waarom je de auto niet van de oprit kunt halen op 't momentquote:
Das wel een goeie. Het is van 10.00 tot 11.00 dus ik kan evt ook alleen daarheen gaan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je hem niet zo vroeg mogelijk inplannen zodat je een halve dag vrij kan nemen?
Drama zegquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja maar daar heb ik nu niks aan
agossiequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heul niet! Zeker niet voor een zomermeisje...
Heerlijkquote:
Ja eh, een goed paar harde tepels, gone to wastequote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Das wel een goeie. Het is van 10.00 tot 11.00 dus ik kan evt ook alleen daarheen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |