Aardbeitjes etenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou ok.
Dan euh... Je nagels knippen?
Stijve tepels koudquote:
quote:
quote:
Ik ben altijd blij (of naja... vaak) dat er bij ons snel een sleutel met antwoorden komt (bij MC tentamens). En nu? Twee weken wachten ofzo?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het nietIk vind dat altijd moeilijk inschatten met meerkeuze... Helemaal met tentamens die zo verrekte moeilijk zijn...
quote:
Jij kan dan niet, dus geen optiequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:33 schreef Kluts het volgende:
Kut. Moet een meeting inplannen. En de ENIGE optie is op de dag van mijn verjaardag en ik moet daarbij aanwezig zijn.
Dag vrije verjaardag.
Kan je hem niet zo vroeg mogelijk inplannen zodat je een halve dag vrij kan nemen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:33 schreef Kluts het volgende:
Kut. Moet een meeting inplannen. En de ENIGE optie is op de dag van mijn verjaardag en ik moet daarbij aanwezig zijn.
Dag vrije verjaardag.
Wat? Is toch zoquote:
Het MOET in november. En er is echt nergens ruimte inde agenda's voor een andere dag.quote:
god straft meteen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:33 schreef Kluts het volgende:
Dag vrije verjaardag.
Schoonouders proberen uit te leggen waarom je de auto niet van de oprit kunt halen op 't momentquote:
Das wel een goeie. Het is van 10.00 tot 11.00 dus ik kan evt ook alleen daarheen gaan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je hem niet zo vroeg mogelijk inplannen zodat je een halve dag vrij kan nemen?
Drama zegquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja maar daar heb ik nu niks aan
agossiequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heul niet! Zeker niet voor een zomermeisje...
Heerlijkquote:
Ja eh, een goed paar harde tepels, gone to wastequote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Das wel een goeie. Het is van 10.00 tot 11.00 dus ik kan evt ook alleen daarheen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |