Komt het huishouden idd ook nog eens klaar!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:25 schreef dawg het volgende:
[..]
gewoon niet neuken, das veel efficienter.
Ik vraag het natuurlijk ook alleen maar om te verifieren of Samzz net zo hip is als wij.quote:
Tsja, ik kan er ook niks aan doen, de geur van babypoep tijdens het neuken is gewoon fucking geil.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
ja, ook al mag je dat de volgende keer eerst wel even zeggen. Toch schrikken, als je zoiets voor de eerste keer meemaakt.
quote:
pun intended?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Komt het huishouden idd ook nog eens klaar!
Dat niet alleen, die textuur en vooral smaaksensatie!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja, ik kan er ook niks aan doen, de geur van babypoep tijdens het neuken is gewoon fucking geil.
Ik hou van Holland kijken.quote:
Ja verdomme heb je nou weer eruit zitten eten ? Ik moet nog een week doen met deze.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat niet alleen, die textuur en vooral smaaksensatie!
hey, het was jouw fetish.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja verdomme heb je nou weer eruit zitten eten ? Ik moet nog een week doen met deze.
Klopt. Maar dat ben ik nog niet.quote:
Laptop op je rugquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik meende laatst mee te hebben gekregen dat Fok!'en tijdens de seks helemaal in is.
Hoe is je tentamen gegaan of moet je nog?quote:
Nou ok.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat ben ik nog niet.
teennagels knippen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou ok.
Dan euh... Je nagels knippen?
Ik weet het nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe is je tentamen gegaan of moet je nog?
Aardbeitjes etenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou ok.
Dan euh... Je nagels knippen?
Stijve tepels koudquote:
quote:
quote:
Ik ben altijd blij (of naja... vaak) dat er bij ons snel een sleutel met antwoorden komt (bij MC tentamens). En nu? Twee weken wachten ofzo?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het nietIk vind dat altijd moeilijk inschatten met meerkeuze... Helemaal met tentamens die zo verrekte moeilijk zijn...
quote:
Jij kan dan niet, dus geen optiequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:33 schreef Kluts het volgende:
Kut. Moet een meeting inplannen. En de ENIGE optie is op de dag van mijn verjaardag en ik moet daarbij aanwezig zijn.
Dag vrije verjaardag.
Kan je hem niet zo vroeg mogelijk inplannen zodat je een halve dag vrij kan nemen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:33 schreef Kluts het volgende:
Kut. Moet een meeting inplannen. En de ENIGE optie is op de dag van mijn verjaardag en ik moet daarbij aanwezig zijn.
Dag vrije verjaardag.
Wat? Is toch zoquote:
Het MOET in november. En er is echt nergens ruimte inde agenda's voor een andere dag.quote:
god straft meteen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:33 schreef Kluts het volgende:
Dag vrije verjaardag.
Schoonouders proberen uit te leggen waarom je de auto niet van de oprit kunt halen op 't momentquote:
Das wel een goeie. Het is van 10.00 tot 11.00 dus ik kan evt ook alleen daarheen gaan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je hem niet zo vroeg mogelijk inplannen zodat je een halve dag vrij kan nemen?
Drama zegquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja maar daar heb ik nu niks aan
agossiequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heul niet! Zeker niet voor een zomermeisje...
Heerlijkquote:
Ja eh, een goed paar harde tepels, gone to wastequote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Das wel een goeie. Het is van 10.00 tot 11.00 dus ik kan evt ook alleen daarheen gaan.
Als het goed is staan de antwoorden vandaag online. Maar ik weet niet waarquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij (of naja... vaak) dat er bij ons snel een sleutel met antwoorden komt (bij MC tentamens). En nu? Twee weken wachten ofzo?
Als je het koud hebt kan je tig dingen doen om het warm te krijgen.. als het te warm is word je juist gedwongen om niks te doenquote:
Beter kou, dan regenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heul niet! Zeker niet voor een zomermeisje...
Oh, ik dacht even efficient te doen en mijn post "Hier is het heerlijk, ik zit in T-shirt op m'n balkonnetje" en jouw reactie daarop "Niet iedereen zit op Malta." even over te slaanquote:
Enjoy!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:36 schreef stbabylon het volgende:
Jippie... discussie over kinderen met 1 van mijn beste vrienden... met 2 kinderen...
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja maar daar heb ik nu niks aan
Dat dacht ikquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:35 schreef Gasol het volgende:
[..]
agossie![]()
Je mag mijn jas wel lenen, die is heel fijn & warm
Jij hebt er op dit moment ook bijzonder weinig aan, JeeBee. Jij inspecteert het plafond.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, ik dacht even efficient te doen en mijn post "Hier is het heerlijk, ik zit in T-shirt op m'n balkonnetje" en jouw reactie daarop "Niet iedereen zit op Malta." even over te slaan
Er is wel een kleine kans dat je er in verdrinkt, hij is nogal grootquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk dat zijn de betere reacties
dat had ik in 5 tellen bekeken, zo pro ben ikquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt er op dit moment ook bijzonder weinig aan, JeeBee. Jij inspecteert het plafond.
Ik verdrink mijn ellende graagquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:39 schreef Gasol het volgende:
[..]
Er is wel een kleine kans dat je er in verdrinkt, hij is nogal groot
Haha oke. Bij ons staan ze inderdaad altijd op BB. Wie weet bij jou ook!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het goed is staan de antwoorden vandaag online. Maar ik weet niet waarIk denk BB.
En anders wachten ja
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik verdrink mijn ellende graag
Ik ben toch veel leuker om te inspecterenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt er op dit moment ook bijzonder weinig aan, JeeBee. Jij inspecteert het plafond.
Met mij zijn nog veel leukere dingen te doen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, in discussie met jou is toch leuk!
Ja maar dan moet ik naar buiten, waar het koud isquote:
Oeh maak me gek!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met mij zijn nog veel leukere dingen te doen.
Film of serie?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oeh Hitchhikers guide op tv vanavond
ik hou niet van kou, wel van warmtequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:36 schreef Gasol het volgende:
Als je het koud hebt kan je tig dingen doen om het warm te krijgen.. als het te warm is word je juist gedwongen om niks te doen
Het stucwerk op de muren zeker?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat had ik in 5 tellen bekeken, zo pro ben ik![]()
Dus alle tijd om me met andere dingen bezig te houden
Lastigquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik naar buiten, waar het koud is
Oh ja, dat ligt ook nog klaar om te lezen, kom ik ook maar niet aan toequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oeh Hitchhikers guide op tv vanavond
We zijn het eensquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
ik hou niet van kou, wel van warmte
Film, comedy centralquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Film of serie?
Ik denk dat ik vanavond in bad maar eens weer het hoorspel op zet
Heb je de trilogie van 5 of van 6 boeken?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, dat ligt ook nog klaar om te lezen, kom ik ook maar niet aan toe
Je zit me dus gewoon lekker te maken met een dode jasquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:42 schreef Gasol het volgende:
[..]
Lastig.. per post opsturen gaat em ook niet worden denk ik
neequote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben toch veel leuker om te inspecteren
Ehm, goeie vraag... ik geloof 6 maar ik weet het niet zekerquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je de trilogie van 5 of van 6 boeken?
You suck.. TRI-logy.. en dan vraag je naar 5 of 6 boekenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je de trilogie van 5 of van 6 boeken?
Ja ja, mits er een tafeltje tussen zit hequote:
Laat je verbeelding de vrije loop, zou ik zeggen.quote:
Ja nee, ik moet nog werkenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laat je verbeelding de vrije loop, zou ik zeggen.
Hij heeft nooit geleefd, dus hij kan niet dood zijnquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je zit me dus gewoon lekker te maken met een dode jas
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:44 schreef Gasol het volgende:
[..]
Hij heeft nooit geleefd, dus hij kan niet dood zijn
Levenloos is daar de juiste benaming voor
ja, anders durf ik niet natuurlijkquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ja, mits er een tafeltje tussen zit he
Niet goed?quote:
Tafeltjes kunnen zo opzij geschoven wordenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ja, mits er een tafeltje tussen zit he
Werk schmerkquote:
Ik kruip er desnoods overheen hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tafeltjes kunnen zo opzij geschoven worden
Gaan wij ook nog een keer onze verbeelding op de vrije loop laten?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laat je verbeelding de vrije loop, zou ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |