Als het goed is staan de antwoorden vandaag online. Maar ik weet niet waarquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij (of naja... vaak) dat er bij ons snel een sleutel met antwoorden komt (bij MC tentamens). En nu? Twee weken wachten ofzo?
Als je het koud hebt kan je tig dingen doen om het warm te krijgen.. als het te warm is word je juist gedwongen om niks te doenquote:
Beter kou, dan regenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heul niet! Zeker niet voor een zomermeisje...
Oh, ik dacht even efficient te doen en mijn post "Hier is het heerlijk, ik zit in T-shirt op m'n balkonnetje" en jouw reactie daarop "Niet iedereen zit op Malta." even over te slaanquote:
Enjoy!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:36 schreef stbabylon het volgende:
Jippie... discussie over kinderen met 1 van mijn beste vrienden... met 2 kinderen...
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja maar daar heb ik nu niks aan
Dat dacht ikquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:35 schreef Gasol het volgende:
[..]
agossie![]()
Je mag mijn jas wel lenen, die is heel fijn & warm
Jij hebt er op dit moment ook bijzonder weinig aan, JeeBee. Jij inspecteert het plafond.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, ik dacht even efficient te doen en mijn post "Hier is het heerlijk, ik zit in T-shirt op m'n balkonnetje" en jouw reactie daarop "Niet iedereen zit op Malta." even over te slaan
Er is wel een kleine kans dat je er in verdrinkt, hij is nogal grootquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk dat zijn de betere reacties
dat had ik in 5 tellen bekeken, zo pro ben ikquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt er op dit moment ook bijzonder weinig aan, JeeBee. Jij inspecteert het plafond.
Ik verdrink mijn ellende graagquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:39 schreef Gasol het volgende:
[..]
Er is wel een kleine kans dat je er in verdrinkt, hij is nogal groot
Haha oke. Bij ons staan ze inderdaad altijd op BB. Wie weet bij jou ook!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het goed is staan de antwoorden vandaag online. Maar ik weet niet waarIk denk BB.
En anders wachten ja
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik verdrink mijn ellende graag
Ik ben toch veel leuker om te inspecterenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt er op dit moment ook bijzonder weinig aan, JeeBee. Jij inspecteert het plafond.
Met mij zijn nog veel leukere dingen te doen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, in discussie met jou is toch leuk!
Ja maar dan moet ik naar buiten, waar het koud isquote:
Oeh maak me gek!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met mij zijn nog veel leukere dingen te doen.
Film of serie?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oeh Hitchhikers guide op tv vanavond
ik hou niet van kou, wel van warmtequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:36 schreef Gasol het volgende:
Als je het koud hebt kan je tig dingen doen om het warm te krijgen.. als het te warm is word je juist gedwongen om niks te doen
Het stucwerk op de muren zeker?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat had ik in 5 tellen bekeken, zo pro ben ik![]()
Dus alle tijd om me met andere dingen bezig te houden
Lastigquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik naar buiten, waar het koud is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |