Oh ja, dat ligt ook nog klaar om te lezen, kom ik ook maar niet aan toequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oeh Hitchhikers guide op tv vanavond
We zijn het eensquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
ik hou niet van kou, wel van warmte
Film, comedy centralquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Film of serie?
Ik denk dat ik vanavond in bad maar eens weer het hoorspel op zet
Heb je de trilogie van 5 of van 6 boeken?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, dat ligt ook nog klaar om te lezen, kom ik ook maar niet aan toe
Je zit me dus gewoon lekker te maken met een dode jasquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:42 schreef Gasol het volgende:
[..]
Lastig.. per post opsturen gaat em ook niet worden denk ik
neequote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben toch veel leuker om te inspecteren
Ehm, goeie vraag... ik geloof 6 maar ik weet het niet zekerquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je de trilogie van 5 of van 6 boeken?
You suck.. TRI-logy.. en dan vraag je naar 5 of 6 boekenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je de trilogie van 5 of van 6 boeken?
Ja ja, mits er een tafeltje tussen zit hequote:
Laat je verbeelding de vrije loop, zou ik zeggen.quote:
Ja nee, ik moet nog werkenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laat je verbeelding de vrije loop, zou ik zeggen.
Hij heeft nooit geleefd, dus hij kan niet dood zijnquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je zit me dus gewoon lekker te maken met een dode jas
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:44 schreef Gasol het volgende:
[..]
Hij heeft nooit geleefd, dus hij kan niet dood zijn
Levenloos is daar de juiste benaming voor
ja, anders durf ik niet natuurlijkquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ja, mits er een tafeltje tussen zit he
Niet goed?quote:
Tafeltjes kunnen zo opzij geschoven wordenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ja, mits er een tafeltje tussen zit he
Werk schmerkquote:
Ik kruip er desnoods overheen hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tafeltjes kunnen zo opzij geschoven worden
Gaan wij ook nog een keer onze verbeelding op de vrije loop laten?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laat je verbeelding de vrije loop, zou ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |