quote:Er komt een ballon aanwaaien die een assistent oppakt en vervolgens kapot trapt. Ferguson schrikt zich dood en zegt 'fuck off'Op vrijdag 29 oktober 2010 21:36 schreef PabloLopez het volgende:
wat was het verhaal van die ballon en ferguson?
quote:Ik had mooi even de tijd om rustig een pilsje te pakken, Drenthe zegt inderdaad niets nuttigs.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:50 schreef Ambrosius het volgende:
Nuttig gesprek weer met Drenthe, kap het gewoon af, hij zegt toch niks boeiends en alles twee keer. Wel handig, want hij is slecht te verstaan.
quote:je bent net optijdOp vrijdag 29 oktober 2010 21:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Nog even melden hier hoor, maandag Boskamp
quote:Geen Tijl
quote:vind ik ook crap! heb geen bewijs nodig om trouw aan de club te zijn! je doet het niet voor NL maar voor de club!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:19 schreef kalinhos het volgende:
Ik vind Drenthe wel sympathiek altijd, niks mis mee.
Ik word wel moe van dat continue gesmeek van feyenoordsupporters om erkenning dat ze zo trouw zijn. Het ging de laatste dagen neit over Feyenoord en dat ze slecht voetballen, nee het ging alleen over de supporters die toch terugkwamen. Doe toch normaal met z'n allen. 9/10 wedstrijden zijn, net als bij Ajax en daar kunnen er nog meer in, niet eens uitverkocht. Al die flauwekul nu van de laatste dagen.
quote:HeldOp vrijdag 29 oktober 2010 23:17 schreef bascross het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
quote:Thanks mate.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:17 schreef bascross het volgende:
quote:Hij was gister idd niet slecht. Hij begint eindelijk was losser te worden.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Prima uitzending weer! Emile begint steeds beter z'n draai te vinden
quote:Vind hem nog steeds niks aanOp zaterdag 30 oktober 2010 11:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij was gister idd niet slecht. Hij begint eindelijk was losser te worden.
hoezo terecht? of hoor je ook bij dat zielige groepje dat elkaar naroept?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 10:47 schreef Lo-Fi het volgende:
Was een puike uitzending gisteravond. Lekker ook dat Johan Vitesse ff - terecht - belachelijk maakte.
Lachwekkend om een "trainer" aan te stellen die nog nooit heeft aangetoond zijn vak te beheersen en niets weet van de Nederlandse competitie. En hij moet dan een door en door verrotte club opnieuw opbouwen? Laat me niet lachen. Weer een sprong in het duister van de Arnhemse prutsers.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:53 schreef djstoffel het volgende:
hoezo terecht? of hoor je ook bij dat zielige groepje dat elkaar naroept?
Niet weten waar je het over hebt, maar toch een mening proberen te hebben over iets.
wat doe trouwens in een vitesseforum als je het een neppe, zoutloze en bekrompen club vind overigens??quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:59 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Lachwekkend om een "trainer" aan te stellen die nog nooit heeft aangetoond zijn vak te beheersen en niets weet van de Nederlandse competitie.. En die moet dan een door en door verrotte club opnieuw opbouwen? Laat me niet lachen. Weer een sprong in het duister van de Arnhemse prutsers.
En dit heb ik vrijwel direct na zijn aanstelling al gezegd in het Vitesse-topic, dus van naroepen is totaal geen sprake.
Misschien moet je je eens inlezen en niet zoveel sneue aannames doen. Je komt over als een echte Vitessenaar. Nep, zoutloos en bekrompen.![]()
quote:
Ik vind het ook een waardeloze club, maar dat weerhoudt mij er zeker niet van om zo nu en dan mijn mening te geven over het beleid daar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:11 schreef djstoffel het volgende:
[..]
wat doe trouwens in een vitesseforum als je het een neppe, zoutloze en bekrompen club vind overigens??
Krijg je daar een harde van om je te profileren daar als vitesse basher?
Ga met zo´n puberaal figuur nieteens in discussie. Zonde van de tijd. Get a life!
ach, ieder zn hobby.. Zat ik er toch niet ver naast met mn inschatting.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:15 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ik vind het ook een waardeloze club, maar dat weerhoudt mij er zeker niet van om mijn mening te geven over het beleid daar.
Er is bijna geen beter vermaak dan leedvermaak.
gewoon een kansloze sloeberclub die met al die nikszeggende buitenlanders eerder in de belgische eerste klasse volstaat dan in de eredivisie. grote treurige kutbedoeling daar zeg, hahaha.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:09 schreef pberends het volgende:
Vitesse zou eigenlijk geen Nederlandse licentie meer mogen hebben.
Werkt bij mij ook niet meer sinds ie de nieuwste silverprutje heeft geinstalleerd dus gewoon een oudere versie eropquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:58 schreef Parafernalia het volgende:
Kunnen jullie via http://www.rtl.nl/xl/u/548ac51f-a5c6-3ffd-854c-e4afe1027e47 de uitzending nog bekijken? BIj mij werkt het sinds een week ofzo niet meer.
En ja ik heb Silverlight
Werkt prima hier.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:58 schreef Parafernalia het volgende:
Kunnen jullie via http://www.rtl.nl/xl/u/548ac51f-a5c6-3ffd-854c-e4afe1027e47 de uitzending nog bekijken? BIj mij werkt het sinds een week ofzo niet meer.
En ja ik heb Silverlight
Vet man! Hopen dat rasentertainer Emile er dan ook is.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:59 schreef w00h00 het volgende:
Over een paar weekjes uitzending bijwonen!
Johan Boskamp, dacht ik.quote:Op maandag 1 november 2010 19:23 schreef Type-R het volgende:
welke gast vandaag? Was dat niet die grote Jordania vriend?
Boskamp was coach in Georgie.quote:Op maandag 1 november 2010 20:32 schreef DrDentz het volgende:
Waarom is hij dan een vriend van Jordania, waar kent hij die kerel van
Nani had van mij rood gehad vanwege opzettelijk hands en spelbederfquote:Op maandag 1 november 2010 20:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zou hebben gefloten als scheids toen die aanvaller naar de bal liep.
Dat was het al voor de uitzending.. want Boskamp is aanwezigquote:
Helemaalquote:
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 1 november 2010 20:42 schreef Jojoortje het volgende:
Donder toch op met die B&B.
Oh, dat zei ik vorige week geloof ik ook
Klopt, maar toch kijk ik ook elke week naar SV.quote:Op maandag 1 november 2010 20:45 schreef mrstylo het volgende:
dit is echt veel frisser dan dat prostaat programma van Studio Voetbal
En ik zit wachten tot dat hij Genee een mep verkoopt als ie de wijsneus gaat uithangen.quote:Op maandag 1 november 2010 20:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wacht op het moment dat Boskamp Derksen gaat meppen
Ik ook maar wanneer ik SV mis kijk ik niet terug en bij VI weer wel.quote:Op maandag 1 november 2010 20:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt, maar toch kijk ik ook elke week naar SV.
Same herequote:Op maandag 1 november 2010 20:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ook maar wanneer ik SV mis kijk ik niet terug en bij VI weer wel.
Sjek doet het wel beter dan Tom.quote:Op maandag 1 november 2010 20:50 schreef Plasterk het volgende:
Studio Voetbal is een beetje de Jack van Geldershow. Schoenmaker blijf bij je leest en ga wedstrijden van Nederland verslaan.
Eens, Toine was wel erg sterk vond ik een paar weken terugquote:Op maandag 1 november 2010 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sjek doet het wel beter dan Tom.
Vind ik niet met Tom is het wellicht iets houteriger maar er is tenminste iets meer inhoud. En niet alleen de richting die Jack op wil met een onderwerp.quote:Op maandag 1 november 2010 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sjek doet het wel beter dan Tom.
Er worden te weinig koeken gegeven.quote:
Ze willen Barcelona nabootsen.. Alleen zagen ze zelf al wel in dat ze niet zo goed als Barca zouden wordenquote:Op maandag 1 november 2010 21:44 schreef BeamofLight het volgende:
wat is dat met Vitesse? Ik volg het niet op tv
Je hebt een primeur ik zal de Privé bellen! Of hoe de roddelbladen ook heten.quote:Op maandag 1 november 2010 21:53 schreef Yankee het volgende:
Theo, de man die nog steeds minderjarige meisjes achter discotheken neukt
ah nee joh..laat gaanquote:Op maandag 1 november 2010 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt een primeur ik zal de Privé bellen! Of hoe de roddelbladen ook heten.
Stuk beter dan een samenvatting van een willekeurige wedstrijd met de nieuwste singel van Danny Vera op de achtergrond.quote:Op maandag 1 november 2010 21:57 schreef DrDentz het volgende:
Wat moeten we met dit zouteloze Eredivisie Live promotiefilmpje
Nee hij was midden in een verhaal en had geen zin om onderbroken te worden door een zoveelste herhaling van dat schitterende filmpje. Dus haakte er op in door te zeggen "Ja dat is die man":Pquote:Op maandag 1 november 2010 21:59 schreef TheGeneral het volgende:
Knipping snapt de hint van Genee niet
Veronica! In ieder geval weg van B&Bquote:
Danke Schonquote:Op maandag 1 november 2010 22:25 schreef Ronaldsen het volgende:
MP4 voor de liefhebber
hoe?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:54 schreef laucas het volgende:
[..]
Werkt bij mij ook niet meer sinds ie de nieuwste silverprutje heeft geinstalleerd dus gewoon een oudere versie erop
quote:Op maandag 1 november 2010 22:25 schreef Ronaldsen het volgende:
MP4 voor de liefhebber
Thank you very much, indeed.quote:Op maandag 1 november 2010 22:25 schreef Ronaldsen het volgende:
MP4 voor de liefhebber
Ja weet je, kijk als jij daar zin in hebt, dan zou ik zeggen dAN DOE JIJ DAT TOCH LEKKUUUR OFNIEHAHAHAAH zit gewoon vi terug te kijken die gekquote:Op dinsdag 2 november 2010 01:52 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Thank you very much, indeed.
's nachts VI terug kijken.. Is toch heerlijk man.
6x door rood met 160/180kmquote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:19 schreef kalinhos het volgende:
Ik vind Drenthe wel sympathiek altijd, niks mis mee.
Met deze post heb jij een gezellige Saunabeurt gewonnen bij René in de achtertuin. Is toch lekker man..quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:33 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ja weet je, kijk als jij daar zin in hebt, dan zou ik zeggen dAN DOE JIJ DAT TOCH LEKKUUUR OFNIEHAHAHAAH zit gewoon vi terug te kijken die gek
quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:47 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Met deze post heb jij een gezellige Saunabeurt gewonnen bij René in de achtertuin. Is toch lekker man..
[ afbeelding ]
Van 15:00 - 17:00.quote:
Oppassen ventje, een koek kun je krijgenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:53 schreef Outlined het volgende:
Wat een ongemanierde lul (john bosman of zo) zat er in de uitzending
Ach donderstraal toch op manquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:53 schreef Outlined het volgende:
Wat een ongemanierde lul (john bosman of zo) zat er in de uitzending
quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:52 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
's nachts VI terug kijken.. Is toch heerlijk man.
Ja heel grappig maar dat kwam vandaag naar buiten en ik heb dit bericht vrijdag al gepost, nerd.quote:
Bijna een half miljoen kijkers. Je bent niet echt thuis in de wereld van de kijkcijfers denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:07 schreef Johan_Boskamp het volgende:
[..]
Oppassen ventje, een koek kun je krijgen
Bij ieder compliment van Johan zal hij er een bij halen denk ik.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:36 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop dat ze de fragmenten terughalen waarin Johan hem in het begin met de grond gelijkt maakt
Wat kijk je nou dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 20:45 schreef TLC het volgende:
Mijn God, dat kasteel van Nigel de Jong...je kunt veel van em zeggen maar hij woont toch wat rianter dan de meesten van ons
Dat was met een ander jasjequote:Op vrijdag 5 november 2010 20:30 schreef Eenskijken het volgende:
kwam rene nou net nog ff binnenlopen?of was dat eerder al?
Hahaha!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:11 schreef Yankee het volgende:
[..]
kun je mooi even een cursus Nederlands gaan volgen ondertussen
![]()
Misschien spreekt hij wel vanuit 3e persoon enkelvoud over zichzelf.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:11 schreef Yankee het volgende:
[..]
kun je mooi even een cursus Nederlands gaan volgen ondertussen
![]()
Hoe kom je eigenlijk aan deze links? Het was een tijdje te downloaden op de site voor de ipad, toen kreeg je die links vanzelf. Maar nu hebben ze iets aangepast. Kennelijk is er toch een manier om er aan te komen, maar hoe??quote:Op maandag 1 november 2010 22:25 schreef Ronaldsen het volgende:
MP4 voor de liefhebber
http://www.rtl.nl/service/gemist/device/ipad/feed/index.xml?day=5quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:31 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk aan deze links? Het was een tijdje te downloaden op de site voor de ipad, toen kreeg je die links vanzelf. Maar nu hebben ze iets aangepast. Kennelijk is er toch een manier om er aan te komen, maar hoe??
Dit was die site ja. Maar wanneer je hier naartoe gaat, wordt er doorgelinkt naar RTL XL.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:41 schreef Bestolene het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/service/gemist/device/ipad/feed/index.xml?day=5
Ach het werd wel een soort aan hem gevraagd, en als Van Breukelen wat hij in VI oranje flikte bij mij deed. Dan zou ik het verhaal ook opnieuw inkoppen als de kans werd gegevenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wéér het hele Hans van Breukelen verhaal. Wat een akelig type is die JD toch geworden.
Het wordt tijd dat jij voor ons een nieuwe Bingo samensteltquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:18 schreef DrDentz het volgende:
Derksen zou ook een enorme lul zijn als hij naar de studio rijdt om vervolgens z'n mond te houden natuurlijk. Wij als kijker verwachten een mening, en die geeft hij.
Aah, lekker op de bank hangen en VI terug kijken.. Is heerlijk man.quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:45 schreef Hajko het volgende:
Bedankt weer!quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:45 schreef Hajko het volgende:
Hoe kom je aan deze links? Inderdaad via Philips NET tv zoals gesuggereerd werd?quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:45 schreef Hajko het volgende:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:37 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze links? Inderdaad via Philips NET tv zoals gesuggereerd werd?
het is erg simpel, het enige dat je nodig hebt is een useragent faker in Firefox. Als je de useragent op ipad zet, en je surft naar rtlgemist.nl krijg je een aangepaste website met directe mp4 linksquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:37 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze links? Inderdaad via Philips NET tv zoals gesuggereerd werd?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:37 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:44 schreef Type-R het volgende:
http://www.rtl.nl/service/gemist/device/ipad/feed/index.xml
/\ Deze link "opslaan als" op je HD, en openen in een tekst bewerker. en dan link zoeken.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:14 schreef msnk het volgende:
Waar waren die beelden van met Bert en consorten?
Er werd gevraagd of ze de ruzie van VI Oranje bijgelegd hadden omdat ze naast elkaar zaten in de zaal. Als er dan vervolgens weer een enorme hoeveelheid vuilspuiterij losbarst terwijl hij daarvoor nauwelijks een moel losgemaakt heeft dan is dat duidelijk een poging om te scoren ten koste van een ander..quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach het werd wel een soort aan hem gevraagd, en als Van Breukelen wat hij in VI oranje flikte bij mij deed. Dan zou ik het verhaal ook opnieuw inkoppen als de kans werd gegeven
En ondanks het verlies, deed excelsior het lang niet slecht in Tukkerlandquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:25 schreef Morendo het volgende:
Ik verheug me nu al op de aankomende pesterij van Genee tegen Johan over Vleminckx.
Het ligt dan aan de keeperquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:25 schreef Morendo het volgende:
Ik verheug me nu al op de aankomende pesterij van Genee tegen Johan over Vleminckx.
Iddquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:25 schreef Morendo het volgende:
Ik vond dat Johan dat uitstekend afhandelde in Doordekken gisteren.quote:Op zondag 7 november 2010 16:16 schreef DrDentz het volgende:
Johan gaat toch nooit zeggen dat hij Vleminckx wel goed vindt. Een mening wordt één keer bepaald en die kan niet bijdraaien.
Dan had je gister moeten kijken, rond 10 uur / Nederland 1quote:Op maandag 8 november 2010 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat Ajax en mijn vraag aan 't licht komt.
quote:Op maandag 8 november 2010 20:34 schreef Type-R het volgende:
[..]
Dan had je gister moeten kijken, rond 10 uur / Nederland 1
whehe, heb em 6 jaar lang zien ploeteren, uitglijden, en van de 10 voorzetten belandden er 8 over de achterlijn of in het publiekquote:Op maandag 8 november 2010 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vorig seizoen speelde Verhoek slechts 32 wedstrijden, dus het was toen vast geen basisspeler, Johan!
zn broer is ook al zo'n technische klasbakquote:Op maandag 8 november 2010 20:47 schreef tong80 het volgende:
Vanenburg. Wat een held als voetballer.
Ik wil niet de ouwe zak oud hangen maar kennen jullie hem nog als voetballer ?
EK-88 in dienst van het elftal terwijl ie het talent had om zelf de ster te zijn. Grote voetballer.
Was een technisch zeer begaafde voetballer, must voor de voetballiefhebber. Vanenburg anno 2010 lijkt als talkshowgast echter nog steeds in dienst van het team te spelen: hij komt er nooit aan te pas tegen de kanonnen Derksen en Gijp..quote:Op maandag 8 november 2010 20:47 schreef tong80 het volgende:
Vanenburg. Wat een held als voetballer.
Ik wil niet de ouwe zak oud hangen maar kennen jullie hem nog als voetballer ?
EK-88 in dienst van het elftal terwijl ie het talent had om zelf de ster te zijn. Grote voetballer.
Neefquote:Op maandag 8 november 2010 20:49 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
zn broer is ook al zo'n technische klasbak![]()
neef idd....quote:Op maandag 8 november 2010 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
NeefDe beste zaalvoetballer van Nederland. Speelt in België trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |