Dat was het al voor de uitzending.. want Boskamp is aanwezigquote:
Helemaalquote:
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 1 november 2010 20:42 schreef Jojoortje het volgende:
Donder toch op met die B&B.
Oh, dat zei ik vorige week geloof ik ook
Klopt, maar toch kijk ik ook elke week naar SV.quote:Op maandag 1 november 2010 20:45 schreef mrstylo het volgende:
dit is echt veel frisser dan dat prostaat programma van Studio Voetbal
En ik zit wachten tot dat hij Genee een mep verkoopt als ie de wijsneus gaat uithangen.quote:Op maandag 1 november 2010 20:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wacht op het moment dat Boskamp Derksen gaat meppen
Ik ook maar wanneer ik SV mis kijk ik niet terug en bij VI weer wel.quote:Op maandag 1 november 2010 20:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt, maar toch kijk ik ook elke week naar SV.
Same herequote:Op maandag 1 november 2010 20:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ook maar wanneer ik SV mis kijk ik niet terug en bij VI weer wel.
Sjek doet het wel beter dan Tom.quote:Op maandag 1 november 2010 20:50 schreef Plasterk het volgende:
Studio Voetbal is een beetje de Jack van Geldershow. Schoenmaker blijf bij je leest en ga wedstrijden van Nederland verslaan.
Eens, Toine was wel erg sterk vond ik een paar weken terugquote:Op maandag 1 november 2010 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sjek doet het wel beter dan Tom.
Vind ik niet met Tom is het wellicht iets houteriger maar er is tenminste iets meer inhoud. En niet alleen de richting die Jack op wil met een onderwerp.quote:Op maandag 1 november 2010 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sjek doet het wel beter dan Tom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |