Dat was het al voor de uitzending.. want Boskamp is aanwezigquote:
Helemaalquote:
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 1 november 2010 20:42 schreef Jojoortje het volgende:
Donder toch op met die B&B.
Oh, dat zei ik vorige week geloof ik ook
Klopt, maar toch kijk ik ook elke week naar SV.quote:Op maandag 1 november 2010 20:45 schreef mrstylo het volgende:
dit is echt veel frisser dan dat prostaat programma van Studio Voetbal
En ik zit wachten tot dat hij Genee een mep verkoopt als ie de wijsneus gaat uithangen.quote:Op maandag 1 november 2010 20:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wacht op het moment dat Boskamp Derksen gaat meppen
Ik ook maar wanneer ik SV mis kijk ik niet terug en bij VI weer wel.quote:Op maandag 1 november 2010 20:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt, maar toch kijk ik ook elke week naar SV.
Same herequote:Op maandag 1 november 2010 20:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ook maar wanneer ik SV mis kijk ik niet terug en bij VI weer wel.
Sjek doet het wel beter dan Tom.quote:Op maandag 1 november 2010 20:50 schreef Plasterk het volgende:
Studio Voetbal is een beetje de Jack van Geldershow. Schoenmaker blijf bij je leest en ga wedstrijden van Nederland verslaan.
Eens, Toine was wel erg sterk vond ik een paar weken terugquote:Op maandag 1 november 2010 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sjek doet het wel beter dan Tom.
Vind ik niet met Tom is het wellicht iets houteriger maar er is tenminste iets meer inhoud. En niet alleen de richting die Jack op wil met een onderwerp.quote:Op maandag 1 november 2010 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sjek doet het wel beter dan Tom.
Er worden te weinig koeken gegeven.quote:
Ze willen Barcelona nabootsen.. Alleen zagen ze zelf al wel in dat ze niet zo goed als Barca zouden wordenquote:Op maandag 1 november 2010 21:44 schreef BeamofLight het volgende:
wat is dat met Vitesse? Ik volg het niet op tv
Je hebt een primeur ik zal de Privé bellen! Of hoe de roddelbladen ook heten.quote:Op maandag 1 november 2010 21:53 schreef Yankee het volgende:
Theo, de man die nog steeds minderjarige meisjes achter discotheken neukt
ah nee joh..laat gaanquote:Op maandag 1 november 2010 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt een primeur ik zal de Privé bellen! Of hoe de roddelbladen ook heten.
Stuk beter dan een samenvatting van een willekeurige wedstrijd met de nieuwste singel van Danny Vera op de achtergrond.quote:Op maandag 1 november 2010 21:57 schreef DrDentz het volgende:
Wat moeten we met dit zouteloze Eredivisie Live promotiefilmpje
Nee hij was midden in een verhaal en had geen zin om onderbroken te worden door een zoveelste herhaling van dat schitterende filmpje. Dus haakte er op in door te zeggen "Ja dat is die man":Pquote:Op maandag 1 november 2010 21:59 schreef TheGeneral het volgende:
Knipping snapt de hint van Genee niet
Veronica! In ieder geval weg van B&Bquote:
Danke Schonquote:Op maandag 1 november 2010 22:25 schreef Ronaldsen het volgende:
MP4 voor de liefhebber
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
hoe?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:54 schreef laucas het volgende:
[..]
Werkt bij mij ook niet meer sinds ie de nieuwste silverprutje heeft geinstalleerd dus gewoon een oudere versie erop
quote:Op maandag 1 november 2010 22:25 schreef Ronaldsen het volgende:
MP4 voor de liefhebber
Thank you very much, indeed.quote:Op maandag 1 november 2010 22:25 schreef Ronaldsen het volgende:
MP4 voor de liefhebber
Ja weet je, kijk als jij daar zin in hebt, dan zou ik zeggen dAN DOE JIJ DAT TOCH LEKKUUUR OFNIEHAHAHAAH zit gewoon vi terug te kijken die gekquote:Op dinsdag 2 november 2010 01:52 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Thank you very much, indeed.
's nachts VI terug kijken.. Is toch heerlijk man.
6x door rood met 160/180kmquote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:19 schreef kalinhos het volgende:
Ik vind Drenthe wel sympathiek altijd, niks mis mee.
Met deze post heb jij een gezellige Saunabeurt gewonnen bij René in de achtertuin. Is toch lekker man..quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:33 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ja weet je, kijk als jij daar zin in hebt, dan zou ik zeggen dAN DOE JIJ DAT TOCH LEKKUUUR OFNIEHAHAHAAH zit gewoon vi terug te kijken die gek
quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:47 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Met deze post heb jij een gezellige Saunabeurt gewonnen bij René in de achtertuin. Is toch lekker man..
[ afbeelding ]
Van 15:00 - 17:00.quote:
Oppassen ventje, een koek kun je krijgenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:53 schreef Outlined het volgende:
Wat een ongemanierde lul (john bosman of zo) zat er in de uitzending
Ach donderstraal toch op manquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:53 schreef Outlined het volgende:
Wat een ongemanierde lul (john bosman of zo) zat er in de uitzending
quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:52 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
's nachts VI terug kijken.. Is toch heerlijk man.
Ja heel grappig maar dat kwam vandaag naar buiten en ik heb dit bericht vrijdag al gepost, nerd.quote:
Bijna een half miljoen kijkers. Je bent niet echt thuis in de wereld van de kijkcijfers denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:07 schreef Johan_Boskamp het volgende:
[..]
Oppassen ventje, een koek kun je krijgen
Bij ieder compliment van Johan zal hij er een bij halen denk ik.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:36 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop dat ze de fragmenten terughalen waarin Johan hem in het begin met de grond gelijkt maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |