hoe?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:54 schreef laucas het volgende:
[..]
Werkt bij mij ook niet meer sinds ie de nieuwste silverprutje heeft geinstalleerd dus gewoon een oudere versie erop
quote:Op maandag 1 november 2010 22:25 schreef Ronaldsen het volgende:
MP4 voor de liefhebber
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Thank you very much, indeed.quote:Op maandag 1 november 2010 22:25 schreef Ronaldsen het volgende:
MP4 voor de liefhebber
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Ja weet je, kijk als jij daar zin in hebt, dan zou ik zeggen dAN DOE JIJ DAT TOCH LEKKUUUR OFNIEHAHAHAAH zit gewoon vi terug te kijken die gekquote:Op dinsdag 2 november 2010 01:52 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Thank you very much, indeed.
's nachts VI terug kijken.. Is toch heerlijk man.
6x door rood met 160/180kmquote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:19 schreef kalinhos het volgende:
Ik vind Drenthe wel sympathiek altijd, niks mis mee.
Met deze post heb jij een gezellige Saunabeurt gewonnen bij René in de achtertuin. Is toch lekker man..quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:33 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ja weet je, kijk als jij daar zin in hebt, dan zou ik zeggen dAN DOE JIJ DAT TOCH LEKKUUUR OFNIEHAHAHAAH zit gewoon vi terug te kijken die gek
quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:47 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Met deze post heb jij een gezellige Saunabeurt gewonnen bij René in de achtertuin. Is toch lekker man..
[ afbeelding ]
Van 15:00 - 17:00.quote:
Oppassen ventje, een koek kun je krijgenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:53 schreef Outlined het volgende:
Wat een ongemanierde lul (john bosman of zo) zat er in de uitzending
Ach donderstraal toch op manquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:53 schreef Outlined het volgende:
Wat een ongemanierde lul (john bosman of zo) zat er in de uitzending
quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:52 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
's nachts VI terug kijken.. Is toch heerlijk man.
Ja heel grappig maar dat kwam vandaag naar buiten en ik heb dit bericht vrijdag al gepost, nerd.quote:
Bijna een half miljoen kijkers. Je bent niet echt thuis in de wereld van de kijkcijfers denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:07 schreef Johan_Boskamp het volgende:
[..]
Oppassen ventje, een koek kun je krijgen
Bij ieder compliment van Johan zal hij er een bij halen denk ik.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:36 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop dat ze de fragmenten terughalen waarin Johan hem in het begin met de grond gelijkt maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |