Haar hoofd en haar reet passen niet op haar lichaamquote:
Als vrouwen hier op zitten te wachten...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:49 schreef franklop het volgende:
wat een trieste lui zijn het eigenlijk ook, scoren echt nauwelijks iets
Ja dat wil ik zeggen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:49 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je die niet kent?
nee das ook wel waar, maar dan nog met al die praatjesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:50 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Als vrouwen hier op zitten te wachten...
Alsof ieder wijf met haar kop op tv wilt komen als ze net geneukt isquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:49 schreef franklop het volgende:
wat een trieste lui zijn het eigenlijk ook, scoren echt nauwelijks iets
De rodeo kende ik, maar de houdini had ik nog niet gehoord.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:49 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je die niet kent?
Why?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:51 schreef iBenny het volgende:
Ik vind dit nu al de leukste aflevering
Vullen geen gaatjesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:51 schreef franklop het volgende:
[..]
nee das ook wel waar, maar dan nog met al die praatjes
Underworld - Scribblequote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:51 schreef WeirdWestMan het volgende:
Hoe heet dat Drum & Bass nummer?
Grote kans dat het van Audio Bullys is, van hun laatste cd (Higher than the Eiffel)quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:51 schreef WeirdWestMan het volgende:
Hoe heet dat Drum & Bass nummer?
Voor deze keerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nope, ik kan wel klaarkomen en mijn vrouw ook, telt dat?
Google maar eens op Dirty Sanchezquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:51 schreef fratsman het volgende:
[..]
De rodeo kende ik, maar de houdini had ik nog niet gehoord.
Richard Vission & Static Revenger Starring Luciana - I like that?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:53 schreef knny het volgende:
Van wie was dat nr net dat ze draaide.....
And it's ok ofzo werd er gezongen
Heb ik hierboven gemeldquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:53 schreef knny het volgende:
Van wie was dat nr net dat ze draaide.....
And it's ok ofzo werd er gezongen
Ahquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:54 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Heb ik hierboven gemeldUnderworld - Scribble
Vast wel, haar tieten zijn fakking kleinquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:53 schreef Waalwijker het volgende:
Heeft Roos die bikini bij de kinderafdeling gekocht ofzo?
Nee laat maar...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:53 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Google maar eens op Dirty Sanchez
Waarom sokken dragen als je geen voeten heb waarom een bh dragen als je geen tieten hebquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:56 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Vast wel, haar tieten zijn fakking klein
En dat ding is ook niet bepaald bijzonder als hij lijkt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:57 schreef Djokotron het volgende:
Van die McDonalds reclame word je toch ook strontflauw
Satésaus? Met van die gefrituurde uitjes? Lekkah!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:57 schreef Djokotron het volgende:
Van die McDonalds reclame word je toch ook strontflauw
Echt, wat een hoer, ook dat gedrag van haar. Altijd andere vrouwen afzeiken terwijl ze zelfs de lelijkste van dat hele eiland is. No offense, kan ze misschien weinig aan doen, maar dat arrogante gedrag, wtf...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:56 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Vast wel, haar tieten zijn fakking klein
Dit dus. Dacht ik kijk even naar Jurassic Park, opeens vlogen de minuten, boah geak! Zo mijn kamer in. Nu heb ik ook deel 1 gemist.quote:
en een kaassouffléquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:57 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Satésaus? Met van die gefrituurde uitjes? Lekkah!
Dat is steeds hetzelfde stukje gekopieerd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:58 schreef Silver_Shark het volgende:
Elke keer zie je wel steeds dat sniper roos neuk
Is dan ook het enige dat er geneukt wordt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:58 schreef Silver_Shark het volgende:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:58 schreef Silver_Shark het volgende:
Elke keer zie je wel steeds dat sniper roos een lijk neuk
Weinig te zienquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:58 schreef Silver_Shark het volgende:
Volgens mij Bibiquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:02 schreef fratsman het volgende:
Wie was die kolos in dat nonnenpak?
Gelijk heeft 'iequote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:03 schreef Ambrosius het volgende:
Theo doet dus nog steeds hetzelfde, beetje populair doen, af en toe draaien en jonge wijven neuken.
Inderdaadquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:03 schreef Ambrosius het volgende:
Theo doet dus nog steeds hetzelfde, beetje populair doen, af en toe draaien en jonge wijven neuken.
Living the dream!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:03 schreef Ambrosius het volgende:
die blijft in zijn midlife crisisquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:03 schreef JaneDoe het volgende:
mental theodie is ondertussen 50 ofzo?
zij is zo saai dat ze amper in beeld komtquote:
Denk dat een boel fokkers daar zo voor tekenenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:03 schreef Ambrosius het volgende:
die amanda waar hij vroeger wel eens mee om ging, is de dochter van oud-leraar van me, verhalen die we van die gast hoordenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:03 schreef Ambrosius het volgende:
Kayleigh zag er te ingewikkeld uit voor de voice-overquote:
Ze is kankerlekker.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:05 schreef fervente het volgende:
[..]
zij is zo saai dat ze amper in beeld komt
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:05 schreef franklop het volgende:
[..]
die amanda waar hij vroeger wel eens mee om ging, is de dochter van oud-leraar van me, verhalen die we van die gast hoorden
Jaquote:
2 lekke banden jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:05 schreef Djokotron het volgende:
Zó ... die heeft ook wat voor de deur liggen![]()
die jaquote:
Waar laat jij al je spulletjes dan? In je BH?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:06 schreef Inx het volgende:
Met je tasje op de dansvloerBegrijpen zal ik het nooit.
Ja, zij had toch ook nog gewoon HAVO gedaan? Anyway, ze doet zich dommer voor dan ze is. En Roos al helemaal.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:07 schreef Bellatrix het volgende:
Volgens mij is Elize nog best wel slim,
Ff een kwartiertje (ofzo) wachtenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:09 schreef royalroyce het volgende:
Hoelaat komt ie online op rtlgemist?
Heb 'm niet kunnen kijken
Hier, een plaatje zodat je niet slecht slaapt vannacht.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Stoer joh nu wil Jokertje vast met je spelen.
Geld in m'n bh, telefoon gewoon niet meenemen, andere spulletjes aan je/een vriend geven. Klaar.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:07 schreef fervente het volgende:
[..]
Waar laat jij al je spulletjes dan? In je BH?
Dat probeer ik wel eens, maar mijn mobiel past daar toch echt niet in.
Iedere keer anders. Vorige week best laat.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:09 schreef royalroyce het volgende:
Hoelaat komt ie online op rtlgemist?
Heb 'm niet kunnen kijken
volgens mij zijn er8 afleveringen hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:10 schreef Djokotron het volgende:
Care van die matsoe, volgende week toch laatste aflevering
Dat is altijd zo kut he, sta je daar als kerel met je hele broek vol gepropt met lipgloss, sleutels en portemonnee van anderenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:10 schreef Inx het volgende:
[..]
Geld in m'n bh, telefoon gewoon niet meenemen, andere spulletjes aan je/een vriend geven. Klaar.![]()
Ik vind het er gewoon raar uitzien, dansen met een tas onder je arm.
Echt waar? Tegenvaller.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:10 schreef Djokotron het volgende:
Care van die matsoe, volgende week toch laatste aflevering
iddquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:10 schreef Shasty het volgende:
Die vriendin van barbie zorgt al voor meer vermaak dan de standaard gasten in 4 weken
En dat strookt niet met elkaar omdat?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:11 schreef franklop het volgende:
[..]
volgens mij zijn er8 afleveringen hoor
Denk het wel.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:12 schreef RobertJV92 het volgende:
Volgende week toch de 8e (en dus de laatste dan)?
Nee, 10 toch? Dit was iig aflevering 7. Kwaliteitsafleveringquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:11 schreef franklop het volgende:
[..]
volgens mij zijn er8 afleveringen hoor
Kijk dan niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:12 schreef fervente het volgende:
[..]
Echt waar? Tegenvaller.
Sowieso valt het eigenlijk elke week tegen.
Volgens mij ook 10quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, 10 toch? Dit was iig aflevering 7. KwaliteitsafleveringZo wil ik Cherso zien, vies, ranzig, frituur, en relletjes
Ik dacht ook 10 ja. Ze zeiden toen op 538 dat er nog 8 kwamen. Toen waren er net 2 geweest geloof ik.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, 10 toch? Dit was iig aflevering 7. KwaliteitsafleveringZo wil ik Cherso zien, vies, ranzig, frituur, en relletjes
In deze aflevering is er genoeg gebeurd. Niet zeuren.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:15 schreef Oorlogsheld het volgende:
Er gebeurd echt helemaal niets..
RTL Gemistquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:20 schreef junkiesietze het volgende:
ik heb t gemist, waar kan ik het zsm terug kijken ?
Ik kreeg even een flashback naar de nieuwe aflevering van Southpark die ik vanmorgen zag. Zag opvallende overeenkomsten tussen de Snooki (zo'n mokkel uit Jersey Shore) persiflagequote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:18 schreef heloef het volgende:
RTL heeft gezegd tien weken dus lijkt me sterk dat volgende week de laatste aflevering is.
Maar dan wat anders dacht je dat Barbie een slet was komt de 10 keer ergere versie van haar aanvliegen uit Den Haag. Wat een slet zeg die versier ik zelfs nog
Wow jij hebt ook geen hoge dunk van jezelf hé?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:18 schreef heloef het volgende:
RTL heeft gezegd tien weken dus lijkt me sterk dat volgende week de laatste aflevering is.
Maar dan wat anders dacht je dat Barbie een slet was komt de 10 keer ergere versie van haar aanvliegen uit Den Haag. Wat een slet zeg die versier ik zelfs nog
Je zou vermist raken tussen die tieten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:18 schreef heloef het volgende:
Barbie is ook geen slet hoor die heb nog maar 2x iemand gehosseld ofzo.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:18 schreef heloef het volgende:
Nee en ik noem het zelfkennisquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow jij hebt ook geen hoge dunk van jezelf hé?
thnxquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:54 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Heb ik hierboven gemeldUnderworld - Scribble
Komt door het beginnende syndroom van Korsakovquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:23 schreef marcodej het volgende:
Die Joker begint steeds vertiefder te praten...
Nee dat vind ik nu ook niet meer ik dacht na die castingtape dat ze iedere avond iemand anders zijn zaad op der gezicht zou hebben zitten. Maar na een paar afleveringen zag je wel dat ze geen slet is.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Barbie is ook geen slet hoor die heb nog maar 2x iemand gehosseld ofzo.
Ach in boze dronken staat kwam er uit hoe ze erover dacht. Ze is de camera's gewoon zat. Waardoor ze zich niet helemaal kon laten gaat op haar verjaardag. Wellicht zijn alle "vrouwen" in dit programma een beetje cameraschuw waardoor er niks van terecht komt. Ja op Roos na, maar die had ik liever saai gezienquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat vind ik nu ook niet meer ik dacht na die castingtape dat ze iedere avond iemand anders zijn zaad op der gezicht zou hebben zitten. Maar na een paar afleveringen zag je wel dat ze geen slet is.
Ik heb het gevoel dat er iets met zijn moeder aan de hand is.quote:
1. Ik kijk er niet 100 keer naar.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kijk dan niet.Van die mensen die 100 keer naar iets kijken, en dan elke keer weer zeiken.
Heb je na 6 afleveringen nog steeds niet door dat het niets voor jou is? Dan ben je gewoon hardleers.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:31 schreef fervente het volgende:
[..]
1. Ik kijk er niet 100 keer naar.
2. Ik zeg niet dat ik het NIET leuk vind. Het valt gewoon elke keer weer tegen, wat betekent dat ik er elke keer te veel van verwacht (dat het net zo leuk is als Jersey Shore bvb). En dat is dan ook de reden dat ik elke week toch weer kijk.
Thanks!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:40 schreef Type-R het volgende:
Wat zijn jullie ongeduldig zeg
uitzending van 14/10/2010
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)herso_s1_a7.MiMe.mp4
Je kan volgens mij ook gewoon in je explorerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:44 schreef Type-R het volgende:
http://www.rtl.nl/service/gemist/device/ipad/feed/index.xml
/\ Deze link "opslaan als" op je HD, en openen in een tekst bewerker. en dan link zoeken.
QFT - die Kayleigh is 100% een Snookie.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik kreeg even een flashback naar de nieuwe aflevering van Southpark die ik vanmorgen zag. Zag opvallende overeenkomsten tussen de Snooki (zo'n mokkel uit Jersey Shore) persiflage"SNOOKIE WANTS SMOSH MOSH"
Dit is de RTL Gemist iPad versie, alles andere OS/ browsers worden redirect naar de normale RTL gemist. daarom moet je de xml downloaden voordat je er überhaupt naar toe g aatquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:47 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Je kan volgens mij ook gewoon in je explorer
View > Source
doen.
En dan ctrl + f en zoeken op mp4 of flv ofzo.
Ja dat was ik ik heb alleen maar gezegd dat ik het gevoel had dat er iets met zijn moeder aan de hand wasquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:07 schreef pietkanarie het volgende:
Ik dacht dat oh, oh cherso 8 afleveringen had, maar het zijn er 10 gelukkig.
Volgens www.ohohcherso.com
Ben benieuwd wat er met Matsoe Matsoe is (wat een heerlijk droge humor heeft die "ik ben ook nog maar een klein jongentje voor wie gezorgd moet worden. Anders ga ik...).
Las hier iets over zijn moeder? Ik heb er ff naar gezocht, maar kon niet vinden dat er iets met Joey's moeder zou zijn??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |