Ff een kwartiertje (ofzo) wachtenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:09 schreef royalroyce het volgende:
Hoelaat komt ie online op rtlgemist?
Heb 'm niet kunnen kijken
Hier, een plaatje zodat je niet slecht slaapt vannacht.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Stoer joh nu wil Jokertje vast met je spelen.
Geld in m'n bh, telefoon gewoon niet meenemen, andere spulletjes aan je/een vriend geven. Klaar.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:07 schreef fervente het volgende:
[..]
Waar laat jij al je spulletjes dan? In je BH?
Dat probeer ik wel eens, maar mijn mobiel past daar toch echt niet in.
Iedere keer anders. Vorige week best laat.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:09 schreef royalroyce het volgende:
Hoelaat komt ie online op rtlgemist?
Heb 'm niet kunnen kijken
volgens mij zijn er8 afleveringen hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:10 schreef Djokotron het volgende:
Care van die matsoe, volgende week toch laatste aflevering
Dat is altijd zo kut he, sta je daar als kerel met je hele broek vol gepropt met lipgloss, sleutels en portemonnee van anderenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:10 schreef Inx het volgende:
[..]
Geld in m'n bh, telefoon gewoon niet meenemen, andere spulletjes aan je/een vriend geven. Klaar.![]()
Ik vind het er gewoon raar uitzien, dansen met een tas onder je arm.
Echt waar? Tegenvaller.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:10 schreef Djokotron het volgende:
Care van die matsoe, volgende week toch laatste aflevering
iddquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:10 schreef Shasty het volgende:
Die vriendin van barbie zorgt al voor meer vermaak dan de standaard gasten in 4 weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |