nee das ook wel waar, maar dan nog met al die praatjesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:50 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Als vrouwen hier op zitten te wachten...
Alsof ieder wijf met haar kop op tv wilt komen als ze net geneukt isquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:49 schreef franklop het volgende:
wat een trieste lui zijn het eigenlijk ook, scoren echt nauwelijks iets
De rodeo kende ik, maar de houdini had ik nog niet gehoord.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:49 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je die niet kent?
Why?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:51 schreef iBenny het volgende:
Ik vind dit nu al de leukste aflevering
Vullen geen gaatjesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:51 schreef franklop het volgende:
[..]
nee das ook wel waar, maar dan nog met al die praatjes
Underworld - Scribblequote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:51 schreef WeirdWestMan het volgende:
Hoe heet dat Drum & Bass nummer?
Grote kans dat het van Audio Bullys is, van hun laatste cd (Higher than the Eiffel)quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:51 schreef WeirdWestMan het volgende:
Hoe heet dat Drum & Bass nummer?
Voor deze keerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nope, ik kan wel klaarkomen en mijn vrouw ook, telt dat?
Google maar eens op Dirty Sanchezquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:51 schreef fratsman het volgende:
[..]
De rodeo kende ik, maar de houdini had ik nog niet gehoord.
Richard Vission & Static Revenger Starring Luciana - I like that?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:53 schreef knny het volgende:
Van wie was dat nr net dat ze draaide.....
And it's ok ofzo werd er gezongen
Heb ik hierboven gemeldquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:53 schreef knny het volgende:
Van wie was dat nr net dat ze draaide.....
And it's ok ofzo werd er gezongen
Ahquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:54 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Heb ik hierboven gemeldUnderworld - Scribble
Vast wel, haar tieten zijn fakking kleinquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:53 schreef Waalwijker het volgende:
Heeft Roos die bikini bij de kinderafdeling gekocht ofzo?
Nee laat maar...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:53 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Google maar eens op Dirty Sanchez
Waarom sokken dragen als je geen voeten heb waarom een bh dragen als je geen tieten hebquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:56 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Vast wel, haar tieten zijn fakking klein
En dat ding is ook niet bepaald bijzonder als hij lijkt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:57 schreef Djokotron het volgende:
Van die McDonalds reclame word je toch ook strontflauw
Satésaus? Met van die gefrituurde uitjes? Lekkah!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:57 schreef Djokotron het volgende:
Van die McDonalds reclame word je toch ook strontflauw
Echt, wat een hoer, ook dat gedrag van haar. Altijd andere vrouwen afzeiken terwijl ze zelfs de lelijkste van dat hele eiland is. No offense, kan ze misschien weinig aan doen, maar dat arrogante gedrag, wtf...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:56 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Vast wel, haar tieten zijn fakking klein
Dit dus. Dacht ik kijk even naar Jurassic Park, opeens vlogen de minuten, boah geak! Zo mijn kamer in. Nu heb ik ook deel 1 gemist.quote:
en een kaassouffléquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:57 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Satésaus? Met van die gefrituurde uitjes? Lekkah!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |