En dat strookt niet met elkaar omdat?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:11 schreef franklop het volgende:
[..]
volgens mij zijn er8 afleveringen hoor
Denk het wel.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:12 schreef RobertJV92 het volgende:
Volgende week toch de 8e (en dus de laatste dan)?
Nee, 10 toch? Dit was iig aflevering 7. Kwaliteitsafleveringquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:11 schreef franklop het volgende:
[..]
volgens mij zijn er8 afleveringen hoor
Kijk dan niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:12 schreef fervente het volgende:
[..]
Echt waar? Tegenvaller.
Sowieso valt het eigenlijk elke week tegen.
Volgens mij ook 10quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, 10 toch? Dit was iig aflevering 7. KwaliteitsafleveringZo wil ik Cherso zien, vies, ranzig, frituur, en relletjes
Ik dacht ook 10 ja. Ze zeiden toen op 538 dat er nog 8 kwamen. Toen waren er net 2 geweest geloof ik.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, 10 toch? Dit was iig aflevering 7. KwaliteitsafleveringZo wil ik Cherso zien, vies, ranzig, frituur, en relletjes
In deze aflevering is er genoeg gebeurd. Niet zeuren.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:15 schreef Oorlogsheld het volgende:
Er gebeurd echt helemaal niets..
RTL Gemistquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:20 schreef junkiesietze het volgende:
ik heb t gemist, waar kan ik het zsm terug kijken ?
Ik kreeg even een flashback naar de nieuwe aflevering van Southpark die ik vanmorgen zag. Zag opvallende overeenkomsten tussen de Snooki (zo'n mokkel uit Jersey Shore) persiflagequote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:18 schreef heloef het volgende:
RTL heeft gezegd tien weken dus lijkt me sterk dat volgende week de laatste aflevering is.
Maar dan wat anders dacht je dat Barbie een slet was komt de 10 keer ergere versie van haar aanvliegen uit Den Haag. Wat een slet zeg die versier ik zelfs nog
Wow jij hebt ook geen hoge dunk van jezelf hé?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:18 schreef heloef het volgende:
RTL heeft gezegd tien weken dus lijkt me sterk dat volgende week de laatste aflevering is.
Maar dan wat anders dacht je dat Barbie een slet was komt de 10 keer ergere versie van haar aanvliegen uit Den Haag. Wat een slet zeg die versier ik zelfs nog
Je zou vermist raken tussen die tieten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:18 schreef heloef het volgende:
Barbie is ook geen slet hoor die heb nog maar 2x iemand gehosseld ofzo.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:18 schreef heloef het volgende:
Nee en ik noem het zelfkennisquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow jij hebt ook geen hoge dunk van jezelf hé?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |