quote:Er komt een ballon aanwaaien die een assistent oppakt en vervolgens kapot trapt. Ferguson schrikt zich dood en zegt 'fuck off'Op vrijdag 29 oktober 2010 21:36 schreef PabloLopez het volgende:
wat was het verhaal van die ballon en ferguson?
quote:Ik had mooi even de tijd om rustig een pilsje te pakken, Drenthe zegt inderdaad niets nuttigs.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:50 schreef Ambrosius het volgende:
Nuttig gesprek weer met Drenthe, kap het gewoon af, hij zegt toch niks boeiends en alles twee keer. Wel handig, want hij is slecht te verstaan.
quote:je bent net optijdOp vrijdag 29 oktober 2010 21:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Nog even melden hier hoor, maandag Boskamp
quote:Geen Tijl
quote:vind ik ook crap! heb geen bewijs nodig om trouw aan de club te zijn! je doet het niet voor NL maar voor de club!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:19 schreef kalinhos het volgende:
Ik vind Drenthe wel sympathiek altijd, niks mis mee.
Ik word wel moe van dat continue gesmeek van feyenoordsupporters om erkenning dat ze zo trouw zijn. Het ging de laatste dagen neit over Feyenoord en dat ze slecht voetballen, nee het ging alleen over de supporters die toch terugkwamen. Doe toch normaal met z'n allen. 9/10 wedstrijden zijn, net als bij Ajax en daar kunnen er nog meer in, niet eens uitverkocht. Al die flauwekul nu van de laatste dagen.
quote:HeldOp vrijdag 29 oktober 2010 23:17 schreef bascross het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
quote:Thanks mate.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:17 schreef bascross het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
quote:Hij was gister idd niet slecht. Hij begint eindelijk was losser te worden.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Prima uitzending weer! Emile begint steeds beter z'n draai te vinden
quote:Vind hem nog steeds niks aanOp zaterdag 30 oktober 2010 11:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij was gister idd niet slecht. Hij begint eindelijk was losser te worden.
hoezo terecht? of hoor je ook bij dat zielige groepje dat elkaar naroept?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 10:47 schreef Lo-Fi het volgende:
Was een puike uitzending gisteravond. Lekker ook dat Johan Vitesse ff - terecht - belachelijk maakte.
Lachwekkend om een "trainer" aan te stellen die nog nooit heeft aangetoond zijn vak te beheersen en niets weet van de Nederlandse competitie. En hij moet dan een door en door verrotte club opnieuw opbouwen? Laat me niet lachen. Weer een sprong in het duister van de Arnhemse prutsers.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:53 schreef djstoffel het volgende:
hoezo terecht? of hoor je ook bij dat zielige groepje dat elkaar naroept?
Niet weten waar je het over hebt, maar toch een mening proberen te hebben over iets.
wat doe trouwens in een vitesseforum als je het een neppe, zoutloze en bekrompen club vind overigens??quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:59 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Lachwekkend om een "trainer" aan te stellen die nog nooit heeft aangetoond zijn vak te beheersen en niets weet van de Nederlandse competitie.. En die moet dan een door en door verrotte club opnieuw opbouwen? Laat me niet lachen. Weer een sprong in het duister van de Arnhemse prutsers.
En dit heb ik vrijwel direct na zijn aanstelling al gezegd in het Vitesse-topic, dus van naroepen is totaal geen sprake.
Misschien moet je je eens inlezen en niet zoveel sneue aannames doen. Je komt over als een echte Vitessenaar. Nep, zoutloos en bekrompen.![]()
quote:
Ik vind het ook een waardeloze club, maar dat weerhoudt mij er zeker niet van om zo nu en dan mijn mening te geven over het beleid daar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:11 schreef djstoffel het volgende:
[..]
wat doe trouwens in een vitesseforum als je het een neppe, zoutloze en bekrompen club vind overigens??
Krijg je daar een harde van om je te profileren daar als vitesse basher?
Ga met zo´n puberaal figuur nieteens in discussie. Zonde van de tijd. Get a life!
ach, ieder zn hobby.. Zat ik er toch niet ver naast met mn inschatting.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:15 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ik vind het ook een waardeloze club, maar dat weerhoudt mij er zeker niet van om mijn mening te geven over het beleid daar.
Er is bijna geen beter vermaak dan leedvermaak.
gewoon een kansloze sloeberclub die met al die nikszeggende buitenlanders eerder in de belgische eerste klasse volstaat dan in de eredivisie. grote treurige kutbedoeling daar zeg, hahaha.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:09 schreef pberends het volgende:
Vitesse zou eigenlijk geen Nederlandse licentie meer mogen hebben.
Werkt bij mij ook niet meer sinds ie de nieuwste silverprutje heeft geinstalleerd dus gewoon een oudere versie eropquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:58 schreef Parafernalia het volgende:
Kunnen jullie via http://www.rtl.nl/xl/u/548ac51f-a5c6-3ffd-854c-e4afe1027e47 de uitzending nog bekijken? BIj mij werkt het sinds een week ofzo niet meer.
En ja ik heb Silverlight
Werkt prima hier.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:58 schreef Parafernalia het volgende:
Kunnen jullie via http://www.rtl.nl/xl/u/548ac51f-a5c6-3ffd-854c-e4afe1027e47 de uitzending nog bekijken? BIj mij werkt het sinds een week ofzo niet meer.
En ja ik heb Silverlight
Vet man! Hopen dat rasentertainer Emile er dan ook is.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:59 schreef w00h00 het volgende:
Over een paar weekjes uitzending bijwonen!
Johan Boskamp, dacht ik.quote:Op maandag 1 november 2010 19:23 schreef Type-R het volgende:
welke gast vandaag? Was dat niet die grote Jordania vriend?
Boskamp was coach in Georgie.quote:Op maandag 1 november 2010 20:32 schreef DrDentz het volgende:
Waarom is hij dan een vriend van Jordania, waar kent hij die kerel van
Nani had van mij rood gehad vanwege opzettelijk hands en spelbederfquote:Op maandag 1 november 2010 20:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zou hebben gefloten als scheids toen die aanvaller naar de bal liep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |