Iddquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:25 schreef Morendo het volgende:
Ik verheug me nu al op de aankomende pesterij van Genee tegen Johan over Vleminckx.
Ik vond dat Johan dat uitstekend afhandelde in Doordekken gisteren.quote:Op zondag 7 november 2010 16:16 schreef DrDentz het volgende:
Johan gaat toch nooit zeggen dat hij Vleminckx wel goed vindt. Een mening wordt één keer bepaald en die kan niet bijdraaien.
Dan had je gister moeten kijken, rond 10 uur / Nederland 1quote:Op maandag 8 november 2010 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat Ajax en mijn vraag aan 't licht komt.
quote:Op maandag 8 november 2010 20:34 schreef Type-R het volgende:
[..]
Dan had je gister moeten kijken, rond 10 uur / Nederland 1
whehe, heb em 6 jaar lang zien ploeteren, uitglijden, en van de 10 voorzetten belandden er 8 over de achterlijn of in het publiekquote:Op maandag 8 november 2010 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vorig seizoen speelde Verhoek slechts 32 wedstrijden, dus het was toen vast geen basisspeler, Johan!
zn broer is ook al zo'n technische klasbakquote:Op maandag 8 november 2010 20:47 schreef tong80 het volgende:
Vanenburg. Wat een held als voetballer.
Ik wil niet de ouwe zak oud hangen maar kennen jullie hem nog als voetballer ?
EK-88 in dienst van het elftal terwijl ie het talent had om zelf de ster te zijn. Grote voetballer.
Was een technisch zeer begaafde voetballer, must voor de voetballiefhebber. Vanenburg anno 2010 lijkt als talkshowgast echter nog steeds in dienst van het team te spelen: hij komt er nooit aan te pas tegen de kanonnen Derksen en Gijp..quote:Op maandag 8 november 2010 20:47 schreef tong80 het volgende:
Vanenburg. Wat een held als voetballer.
Ik wil niet de ouwe zak oud hangen maar kennen jullie hem nog als voetballer ?
EK-88 in dienst van het elftal terwijl ie het talent had om zelf de ster te zijn. Grote voetballer.
Neefquote:Op maandag 8 november 2010 20:49 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
zn broer is ook al zo'n technische klasbak![]()
neef idd....quote:Op maandag 8 november 2010 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
NeefDe beste zaalvoetballer van Nederland. Speelt in België trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |