quote:Je bedoelt toch de trompettist hoop ik en niet Maradonna?
quote:Klöpping?
quote:Maradonna is een viezerik, altijd geweest.Op woensdag 27 oktober 2010 20:06 schreef Injetta het volgende:
[..]
Je bedoelt toch de trompettist hoop ik en niet Maradonna?
quote:Dijkshoorn?
quote:Boeien.
quote:Zal je wel kunnen kopen in de webshop van Klopping.Op woensdag 27 oktober 2010 20:06 schreef Cassius het volgende:
Iemand meer info over dat helikopterding?
quote:\
quote:Het heet Parrot A.R.Drone.Op woensdag 27 oktober 2010 20:06 schreef Cassius het volgende:
Iemand meer info over dat helikopterding?
quote:Vast.... maar het blijft K*Tmuziek..Op woensdag 27 oktober 2010 20:09 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
\
Lekker kortzichtig... die gozer heeft meer talent in z'n kleine teen dan jij ooit zal hebben!
quote:Je kan gewoon niet buiten je smaak om denkenOp woensdag 27 oktober 2010 20:10 schreef Injetta het volgende:
[..]
Vast.... maar het blijft K*Tmuziek..
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:12 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Je kan gewoon niet buiten je smaak om denkenMaar dat maakt niet uit. Er zijn vast dingen waar je wel verstand van hebt.
quote:Ik heb nergens verstand van... Is best lekker...Op woensdag 27 oktober 2010 20:12 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Je kan gewoon niet buiten je smaak om denkenMaar dat maakt niet uit. Er zijn vast dingen waar je wel verstand van hebt.
quote:Zelfs niet van quotenOp woensdag 27 oktober 2010 20:14 schreef Injetta het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nergens verstand van... Is best lekker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |