quote:Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsIn memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Disclaimer:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:goed gedaan he
quote:moeten we je daar ook nog mee helpen te onthoudenOp maandag 25 oktober 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
Als ik er aan denk dan maak ik een voor en na foto..vorige keer ook gedaan..nou, dat was duidelijk
quote:Nee hoor, als ik het niet doe geeft het niet, maar we MOETEN naar de kapperOp maandag 25 oktober 2010 23:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
moeten we je daar ook nog mee helpen te onthouden
quote:geheugensteuntje voor ST
quote:joh, ik me al afvragen wie die thijs nu weer is
quote:LeukOp maandag 25 oktober 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
Als ik er aan denk dan maak ik een voor en na foto..vorige keer ook gedaan..nou, dat was duidelijk
quote:Trusten!Op maandag 25 oktober 2010 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje dirigeert zichzelf even naar bed nu![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
quote:trusten STOp maandag 25 oktober 2010 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
quote:wij blijven niet stil zitten hier
quote:Truste suikertaartjeOp maandag 25 oktober 2010 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wij blijven niet stil zitten hier
quote:Heb ik nog wat gemist?
quote:dankjewel symOp maandag 25 oktober 2010 23:34 schreef Symphonic het volgende:
TT aangepast.
Damn, ik kom hier veel te weinig, maar ik kan het ff niet bijhouden allemaal
quote:niet veel
quote:klopt
quote:Heb je geen snuggie/verwarming/thee/koffie?
quote:laat me eens radenOp maandag 25 oktober 2010 23:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heb je geen snuggie/verwarming/thee/koffie?![]()
quote:Ohhhhhhhhhhno. Geen snuggie voor mijOp maandag 25 oktober 2010 23:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laat me eens raden![]()
jij hebt het alle 4
quote:idem hierOp maandag 25 oktober 2010 23:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhno. Geen snuggie voor mij![]()
Ik heb verwarming en ik had thee.Weet nu ff niet wat ik nog ga eten/drinken, zit al een half uur te bedenken
quote:Oeh. Ja, iets hartigs. Hmmm.Op maandag 25 oktober 2010 23:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idem hier![]()
ik denk dat ik nog maar een broodje gyros ga maken![]()
quote:nee helaas niet....Op maandag 25 oktober 2010 23:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dankjewel sym![]()
de rest is een smoesje
quote:en in de KSC ben je nog wel begonnenOp dinsdag 26 oktober 2010 00:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee helaas niet....
I mod 3 fora en mijn hart ligt in de TAL SC, en 2 SC tegelijk werkt gewoon niet
quote:sorryOp dinsdag 26 oktober 2010 00:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh. Ja, iets hartigs. Hmmm.
Haha jij met je kwartet
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 00:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sorry![]()
ik kon het niet laten
quote:kloptOp dinsdag 26 oktober 2010 00:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en in de KSC ben je nog wel begonnen
quote:er zijn idd heel veel nieuwe hier erbij gekomenOp dinsdag 26 oktober 2010 00:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt
Maar ik ben eruit gegroeid. Een invasie van een aantal mensen waar ik niet zoveel mee heb.
Geeft niets, deze SC is nog steeds leuk, alleen heb ik een ander plekje gevonden met mensen waar ik veel meer mee heb.
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 25-10-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 083 suikertaartje
02. 072 Trevland
03. 070 goldfinger1963
04. 063 PeZu
05. 039 TJDoornbos
06. 035 Enfermera
07. 034 Marijkezwolle
08. 032 Panda72
09. 027 wel.o.k
10. 025 Ladylike
11. 023 MPG
12. 021 LovelyLady
13. 017 DaMart
14. 009 Ferb
15. 007 Solique
16. 005 Fha
17. 005 friemelaar
18. 003 JaniesBrownie
19. 003 Muck
20. 002 Ace-of-Spades
Reeks-statistieken!
quote:Soms heb je dat ja, dat ken ikOp dinsdag 26 oktober 2010 00:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt
Maar ik ben eruit gegroeid. Een invasie van een aantal mensen waar ik niet zoveel mee heb.
Geeft niets, deze SC is nog steeds leuk, alleen heb ik een ander plekje gevonden met mensen waar ik veel meer mee heb.
quote:Kewl
quote:toen ik afhaakte kwam er een golf mensen binnen die het niet zo gelziie maakten hier.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er zijn idd heel veel nieuwe hier erbij gekomen![]()
maar dat maakt het juist zo gezellie
quote:ik trek me daar niks van aanOp dinsdag 26 oktober 2010 00:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toen ik afhaakte kwam er een golf mensen binnen die het niet zo gelziie maakten hier.
Als ik stelselmatig genegeerd word blijf ik liever gewoon weg. En het is al evem geleden hoor, maar het was echt niet meer fijn.
quote:kliekjes horen hier idd niet thuisOp dinsdag 26 oktober 2010 00:14 schreef Symphonic het volgende:
en niet de mensen die ik nu hier zie, maar een kliekje die toen de boel hier overnam
quote:ik ben verbaasd dat ik nog zo hoog sta
quote:Top 100 van maandag 25 oktober 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
24. 165 Symphonic
30. 145 goldfinger1963
35. 137 PeZu
68. 089 suikertaartje
72. 088 Pheno
81. 085 naatje_1
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 00:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben verbaasd dat ik nog zo hoog sta
quote:Doe je goed
quote:jawel maar brrrrrrOp maandag 25 oktober 2010 23:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhno. Geen snuggie voor mij![]()
Ik heb verwarming en ik had thee.Weet nu ff niet wat ik nog ga eten/drinken, zit al een half uur te bedenken
quote:in een sc heb je altijd wel kliekjes of newbie die dat zo ervarenOp dinsdag 26 oktober 2010 00:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik trek me daar niks van aan![]()
[..]
kliekjes horen hier idd niet thuis
quote:kliekjes is niet erg, maar er kwam een complete opgeheven SC hier binnenvallen en dat was niet fijnOp dinsdag 26 oktober 2010 00:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
in een sc heb je altijd wel kliekjes of newbie die dat zo ervaren
quote:mijn tenen blijven koud
quote:Ahw.
quote:ik gok de onz scOp dinsdag 26 oktober 2010 00:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kliekjes is niet erg, maar er kwam een complete opgeheven SC hier binnenvallen en dat was niet fijn
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 00:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ahw.* Enfermera maakt een warme kruikje
![]()
quote:dat is natuurlijk prima, maar hoe ze toen de boel over namen was echt beschamend, en voor mij de reden om af te hakenOp dinsdag 26 oktober 2010 00:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik gok de onz sc
Daarvan zijn er toch een aantal blijven plakken
quote:Ik was fok moe toen maar ik kan me er wat bij voorstellen, ik ken de onz sc wel een beetjeOp dinsdag 26 oktober 2010 00:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is natuurlijk prima, maar hoe ze toen de boel over namen was echt beschamend, en voor mij de reden om af te haken
quote:is dat zo
quote:Trusten!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 00:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
is dat zo
Ook wel logisch me zo'n naam
quote:handig handigOp dinsdag 26 oktober 2010 00:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Trusten!
[..]
Ik ben Zuster Merel![]()
quote:Voor bijna al uw medische advies
quote:ik slaap slecht door pijn, er is iets niet helemaal in orde met de spieren en pezen in mijn onderrug waardoor ik veel pijn heb, maar gelukkig morgen intake gesprek voor therapie.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Voor bijna al uw medische advies![]()
Maar hoe ist met jou behalve de koude tenen?Wat doe je zo laat nog hier?
quote:Oh, das kut johOp dinsdag 26 oktober 2010 00:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik slaap slecht door pijn, er is iets niet helemaal in orde met de spieren en pezen in mijn onderrug waardoor ik veel pijn heb, maar gelukkig morgen intake gesprek voor therapie.
quote:het heeft wel even geduurd voordat ik zovet was hoor, rare ha, gekke fysio daarna mbv de zorgbemiddeling is alles wel snel gegaanOp dinsdag 26 oktober 2010 00:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, das kut joh
Fijn dat je morgen al een afspraak hebt
quote:Oh.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
het heeft wel even geduurd voordat ik zovet was hoor, rare ha, gekke fysio daarna mbv de zorgbemiddeling is alles wel snel gegaan
quote:gebeurd best vaak vooral huisartsen zijn makkelijk en laks, idd helaasOp dinsdag 26 oktober 2010 01:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh.Ja, soms, mensen die in de gezondheidszorg werken..
Zonde hoor. Ik ken het, helaas gebeurd dat.
Die nieuwe layout is wel grappig trouwens
quote:Ja, idd.. Heb ook al veel pummels meegemaaktOp dinsdag 26 oktober 2010 01:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
gebeurd best vaak vooral huisartsen zijn makkelijk en laks, idd helaas
Decade is tof
quote:best vreemd dat je bij zo'n beroep vaak lakse pummels treftOp dinsdag 26 oktober 2010 01:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, idd.. Heb ook al veel pummels meegemaaktBah.
Haha ja
quote:Ja, niet alleen bij bezoekjes voor mezelf maar ook zeker in mn werkOp dinsdag 26 oktober 2010 01:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
best vreemd dat je bij zo'n beroep vaak lakse pummels treft
Ik ga toch maar een poging wagen tot slapen want ook slaap je niet als je ligt dan rust je wel
Fijne nacht en vast truste voor zo/straks
quote:Ik ben druk.
quote:Ik bedoel hier bij mij op het werk, er is geen prei meer en komt pas na 10:15, dus zeker 1 uur pauze nuOp dinsdag 26 oktober 2010 09:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja echt manik kom amper boven de 30 posts per dag
quote:Prei? waar werk jij ook alweer?Op dinsdag 26 oktober 2010 09:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel hier bij mij op het werk, er is geen prei meer en komt pas na 10:15, dus zeker 1 uur pauze nu
quote:Ik denk andere bezigheden zoals poetsen of zoOp dinsdag 26 oktober 2010 09:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ben druk.
ST heeft vandaag wel wat anders aan haar hoofd![]()
En waar de andere lieve fokdames zijn weet ik niet.
quote:Oh ja dat was hetOp dinsdag 26 oktober 2010 09:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij een groentekwekerij en dan voornamelijk prei
quote:Geen idee, hoezo dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 09:37 schreef TJDoornbos het volgende:
mijn fokdame is haar kamer opruimen en opnieuw inrichten (van 2 kamers 1 kamer maken)
kan iemand mij uitleggen waarom je iemand waar je 25 jaar getrouwd mee bent compleet afbrand?
quote:gewoon zie veel mensen om me heen na een scheiding om zich heen slaan naar de ander maar niemand lijkt te beseffen dat je niks voor niks 10/15/20/25 jaar bij elkaar of zelfs getrouwd ben!
quote:Kan je zien hoe iemaned kan veranderen, helaas lang niet altijd ten goedeOp dinsdag 26 oktober 2010 09:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
gewoon zie veel mensen om me heen na een scheiding om zich heen slaan naar de ander maar niemand lijkt te beseffen dat je niks voor niks 10/15/20/25 jaar bij elkaar of zelfs getrouwd ben!
quote:laat ik het zo zeggen: het doet me in dit geval echt f*cking veel pijn!Op dinsdag 26 oktober 2010 09:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je zien hoe iemaned kan veranderen, helaas lang niet altijd ten goede
quote:Dat is zwaar kloteOp dinsdag 26 oktober 2010 10:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen: het doet me in dit geval echt f*cking veel pijn!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 10:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen: het doet me in dit geval echt f*cking veel pijn!
quote:Die hebben we wel en ik zou het greeg doen maar ik denk niet dat het loont voor 1 bakje saladeOp dinsdag 26 oktober 2010 10:18 schreef Panda72 het volgende:
Trev hebben jullie ook een bezorgservice? Ik heb opeens trek in een salade. Zo ja er hoeven maar iets meer dan 150 km worden afgelegd om het te bezorgen.![]()
quote:Erg jammer. Vliegt er niet ergens een postduif rond dan bind je een bakje salade aan zijn poot en voilaOp dinsdag 26 oktober 2010 10:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die hebben we wel en ik zou het greeg doen maar ik denk niet dat het loont voor 1 bakje salade
quote:Helaas niet en ben je niet bang dat die duif het dan op eet?Op dinsdag 26 oktober 2010 10:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Erg jammer. Vliegt er niet ergens een postduif rond dan bind je een bakje salade aan zijn poot en voila
quote:oh ja dat kan natuurlijk. Nou laat dan maar zitten *pruilt*Op dinsdag 26 oktober 2010 10:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helaas niet en ben je niet bang dat die duif het dan op eet?
quote:* Trevland geeft ST een knuffelOp dinsdag 26 oktober 2010 10:26 schreef suikertaartje het volgende:![]()
![]()
![]()
het is al gebeurd...
* suikertaartje sleept zich naar de kapper
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 10:26 schreef suikertaartje het volgende:![]()
![]()
![]()
het is al gebeurd...
quote:AwwwOp dinsdag 26 oktober 2010 10:26 schreef suikertaartje het volgende:![]()
![]()
![]()
het is al gebeurd...
quote:Maar dan heb je heb je wel een gevulde duif.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
oh ja dat kan natuurlijk. Nou laat dan maar zitten *pruilt*
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 10:52 schreef wel.o.k het volgende:![]()
Haar hond is overleden .
Het doet haar heel veel pijn .
Maar binnen diep van binnen .
Weet zij dat hij altijd bij haar zal zijn .
Nog zit ze te huilen .
Te huilen van verdriet .
Omdat haar lieve hond .
haar zomaar verliet
[ afbeelding ]
quote:jups, kon ik even rustig ontbijtenOp dinsdag 26 oktober 2010 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
en toen was het stil...
is het topic gekilled door een knuffelbeer
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 10:26 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
het is al gebeurd...
quote:dat went hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 11:40 schreef Panda72 het volgende:
Ik ben zo blij met het nieuwe programma om vergaderzalen te boeken (NOT) het systeem is takketraag en loopt vast.
quote:Ik wil niet dat het went ik wil dat het systeem niet meer zo takketraag is. Het kost mij potverdorie een dik kwartier om 1 lousy vergadering in te boeken.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat went hoor![]()
wok! kan jij even snel in het helpdeskpakket kijken naar incident.....
neewel langzaam
quote:zelfs op mijn 10 jaar oude laptop kan ik, sneller opstarten en een vergadering inplannen in outlookOp dinsdag 26 oktober 2010 11:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik wil niet dat het went ik wil dat het systeem niet meer zo takketraag is. Het kost mij potverdorie een dik kwartier om 1 lousy vergadering in te boeken.
quote:Outlook heb ik hier ook maar biij ons worden regelmatig vergaderingen geboekt met lunch/koffie,thee,water/warme maaltijden en die moeten in dat systeem worden ingeboekt zodat het kan worden doorberekend dus outlook zal helaas niet werkenOp dinsdag 26 oktober 2010 11:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
zelfs op mijn 10 jaar oude laptop kan ik, sneller opstarten en een vergadering inplannen in outlook_!
quote:tuurlijk wel je kan toch ook een algemene afdelings agenda hebben maar goed als het een kwartier duurt dan heeft iemand enorm lopen falen. In een kwartier schrijf je zo'n progammaatje en dan werkt het zodat je binnen een minuut klaar bentOp dinsdag 26 oktober 2010 11:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Outlook heb ik hier ook maar biij ons worden regelmatig vergaderingen geboekt met lunch/koffie,thee,water/warme maaltijden en die moeten in dat systeem worden ingeboekt zodat het kan worden doorberekend dus outlook zal helaas niet werken
quote:Ja zo'n algmene afdelings agenda kan ook natuurlijk maar dit systeem berekend de kosten van de vergaderingen door aan de desbetreffende persoon. Prachtig systeem als het werktOp dinsdag 26 oktober 2010 11:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuurlijk wel je kan toch ook een algemene afdelings agenda hebben maar goed als het een kwartier duurt dan heeft iemand enorm lopen falen. In een kwartier schrijf je zo'n progammaatje en dan werkt het zodat je binnen een minuut klaar bent
quote:ja als alles zou werken zoals het moest dan ja dan waren er een hoop mensen werkloosOp dinsdag 26 oktober 2010 11:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja zo'n algmene afdelings agenda kan ook natuurlijk maar dit systeem berekend de kosten van de vergaderingen door aan de desbetreffende persoon. Prachtig systeem als het werkt
quote:goedemorgen zuster merel
quote:Pezu
quote:
quote:TJ
quote:
quote:enferOp dinsdag 26 oktober 2010 12:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pezu![]()
[..]
[..]
TJ
[..]
Hoe ist met de heren?
quote:Ik heb mijn lunch al op
quote:Goed, alleen bij mijn werk gaat het hard, ze lunnen met het rooien het niet bij houdenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pezu![]()
[..]
[..]
TJ
[..]
Hoe ist met de heren?
quote:smakelijk trev
quote:ik moet nog aan mijn ontbijt beginnen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 12:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
smakelijk trev
[..]
ik moet nog aan mijn ontbijt beginnen
quote:Dat gaat wel lukkenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
smakelijk trev
[..]
ik moet nog aan mijn ontbijt beginnen
quote:Panda
quote:Vast wel toch?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
zou ST nou met thijs naar de kapper zijn geweest
quote:Goed en met jou?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
PandaHoe ist?
[..]
Vast wel toch?ze had toch om 11 uur een afspraak?
quote:dat zou ik dus echt niet kunnen opeten als ontbijt
quote:black pudding
quote:Goed
quote:ja arme ST.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:32 schreef Bengeltje het volgende:
Wat leuk zo'n welkom.
Ik las deze pagina iets terug. Heeft Suikertaartje haar hond moeten laten inslapen?![]()
Sterkte meid.
quote:Ik ook niet hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 12:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zou ik dus echt niet kunnen opeten als ontbijt
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 12:32 schreef Bengeltje het volgende:
Wat leuk zo'n welkom.
Ik las deze pagina iets terug. Heeft Suikertaartje haar hond moeten laten inslapen?![]()
Sterkte meid.
quote:Ik droom heel vaak heel raar.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
GoedLekker geslapen, wel raar gedroomd
Over parket wat slecht gelegd was enzo
Don't ask, het ging echt nergens over
quote:sterkte STOp dinsdag 26 oktober 2010 10:26 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
het is al gebeurd...
quote:Ja?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
Heel veel sterkte ST!![]()
Ik moet zo ook maar eens gaan ontbijten![]()
quote:Middag AlleenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
quote:Black pudding? Is dat niet bloedworst of hoe heet dat?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
black puddingen nog wat soda bread erbij
![]()
min de bonen en aardappel drek graag
quote:soort van bloedworst jaOp dinsdag 26 oktober 2010 12:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Black pudding? Is dat niet bloedworst of hoe heet dat?
Zo'n Engels ontbijt is niets voor mij.
quote:marijkeOp dinsdag 26 oktober 2010 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
quote:Ik ookOp dinsdag 26 oktober 2010 12:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja?
Ik droom vooral raar in een bepaalde periode in de maand![]()
[..]
quote:Ik heb vannacht ook wazig gedroomdOp dinsdag 26 oktober 2010 12:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja?
Ik droom vooral raar in een bepaalde periode in de maand![]()
[..]
Nog niet gedaan?
Ik heb net een banaantje op XD Dat was mn ontbijt
quote:bloedworstOp dinsdag 26 oktober 2010 12:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Black pudding? Is dat niet bloedworst of hoe heet dat?
Zo'n Engels ontbijt is niets voor mij.
quote:Das niet mijn ontbijt dat is een plaatje van een onbijt. Ik heb dit ontbijt niet zelf klaargemaakt ook niet laten klaar maken of besteld dus het is niet mijn ontbijtOp dinsdag 26 oktober 2010 12:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
marijke![]()
moet je het ontbijt van panda nemen
quote:Middag Trev
quote:GF!Op dinsdag 26 oktober 2010 12:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
marijke![]()
moet je het ontbijt van panda nemen
quote:Wat zeg je, kom je ontbijt voor me maken?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Das niet mijn ontbijt dat is een plaatje van een onbijt. Ik heb dit ontbijt niet zelf klaargemaakt ook niet laten klaar maken of besteld dus het is niet mijn ontbijt
quote:HahaOp dinsdag 26 oktober 2010 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb vannacht ook wazig gedroomdIets met thriller-achtige settings vol mysterie enzo
NeeHad net maar besloten dat ik dan toch maar mijn warme bed uit moest
Heb uren liggen nadenken en soezelen
Het is zo'n dag
Dus ik twijfel tussen nog heel even gaan liggen of douchen en ontbijten
![]()
quote:Bloedworst is op zijn tijd weer lekker, witte bonen ook, worst zeker.
quote:oeh coolOp dinsdag 26 oktober 2010 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb vannacht ook wazig gedroomdIets met thriller-achtige settings vol mysterie enzo
quote:Ik zou het toch echt wel eens willen proberenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Middag Trev
[..]
GF!
Als dat een Engels ontbijt is dan word ik daar niet blij van![]()
quote:bloedworst is bahOp dinsdag 26 oktober 2010 12:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bloedworst is op zijn tijd weer lekker, witte bonen ook, worst zeker.![]()
Alleen niet samen en zeker niet als ontbijt.
quote:Hihihi, ja, dan moet het welOp dinsdag 26 oktober 2010 12:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HahaxD
Zohee, lekker![]()
Ja, dat is altijd een moeilijke keuze, ik ken het xD Maar ik moest er wel uit om half 12, mn moeder komt zo dus ja
quote:Moet je met de boot naar Engeland gaan, is niet duur meer en daar hebben ze altijd full English breakfastsOp dinsdag 26 oktober 2010 12:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou het toch echt wel eens willen proberen
quote:LiebchenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
quote:dan moet je het er maar bij zeggenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Das niet mijn ontbijt dat is een plaatje van een onbijt. Ik heb dit ontbijt niet zelf klaargemaakt ook niet laten klaar maken of besteld dus het is niet mijn ontbijt
quote:Net als balkenbrij
quote:Liebchen!
quote:witte bonenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
quote:oke dan heb je dan wel weer gelijk inOp dinsdag 26 oktober 2010 12:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je het er maar bij zeggen
quote:ik moet het ook niet hebbenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GF!
Als dat een Engels ontbijt is dan word ik daar niet blij van![]()
quote:dat bedoel ikOp dinsdag 26 oktober 2010 12:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
quote:Ik had zo'n Engels ontbijt een keer om 5 uur 's ochtends op een veerbootOp dinsdag 26 oktober 2010 12:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou het toch echt wel eens willen proberen
quote:Ik heb het nog nooit geproefd en ik wil het ook niet proeven heb wel eens een recept van balkenbrij gezienOp dinsdag 26 oktober 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Net als balkenbrijDat at mijn vader vroeger nog wel eens, man als dat gebakken wordt, die lucht!!
![]()
[..]
quote:Zullen we naar York of New Castle gaan? KerstshoppenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had zo'n Engels ontbijt een keer om 5 uur 's ochtends op een veerboot
quote:Dat eet ik twee keer per jaar, en vooral niet thuisOp dinsdag 26 oktober 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Net als balkenbrijDat at mijn vader vroeger nog wel eens, man als dat gebakken wordt, die lucht!!
![]()
quote:[..]
Liebchen!
Ik loop wat achter
quote:Goed om te weten, dan ga ik dus niet mee bokbier drinkenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat eet ik twee keer per jaar, en vooral niet thuis.
Vrijdag bij de bokbieravonden dan met carnaval wellicht nog een keer.
[..]
Moet kunnen
.
quote:balkenbrij of bloedworstOp dinsdag 26 oktober 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
quote:kerstshoppenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zullen we naar York of New Castle gaan? Kerstshoppen
quote:Jij liever dan ik
quote:dat is waarOp dinsdag 26 oktober 2010 12:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
Maar moet er echt zin in hebben.
quote:pannenkoek met bacon en stroopOp dinsdag 26 oktober 2010 12:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is waar
en dan stroop erop
quote:gadverdammeOp dinsdag 26 oktober 2010 12:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is waar
en dan stroop erop
quote:Kalamari saladeOp dinsdag 26 oktober 2010 12:54 schreef Panda72 het volgende:
Octopus Paul dood
werd door tijdens het WK voetbal de uitslag van wedstrijden goed te 'voorspellen', is dood.
© AFPPaul stierf in de nacht van maandag op dinsdag een natuurlijke dood, zo meldt het Duitse Express.
De algemeen directeur van Sea Life in Oberhausen, het verblijf van Paul, zegt het dier te zullen missen.
“Het is voor ons een geruststellende gedachte dat hij bij ons een goed leven heeft gehad, met de best mogelijke zorg”, aldus Stefan Porwoll.
Succes
De octopus boekte zijn grootste succes door Spanje vooraf als winnaar aan te wijzen van de finale van het wereldkampioenschap voetbal tegen Nederland. De Spanjaarden wonnen inderdaad.
De inktvis voorspelde eerder alle wedstrijden van het Duitse elftal correct. Ook tijdens het EK van 2008 voorspelde Paul alle wedstrijden van Duitsland goed, op de finale na.
Bij Sea Life hangen de vlaggen dinsdag halfstok.
mmmmm van Paul kan een lekker tapasgerechtje worden klaargemaakt![]()
[ afbeelding ]
quote:Joah!
quote:
quote:Vooral in Griekenland, op het terras met uitzicht over zee
quote:wel met bacon en niet met spek hehOp dinsdag 26 oktober 2010 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kalamari salade
[..]
Joah!![]()
Ik ga binnenkort maar weer eens pannenkoeken bakken
quote:KSC-dieetOp dinsdag 26 oktober 2010 12:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zo, ik hoef geen ontbijt meer na de onsmakelijke gerechten en recepten![]()
quote:heb ik geen last vanOp dinsdag 26 oktober 2010 12:59 schreef PeZu het volgende:
ik ga maar een fruit snack pakken want ik krijg freaking veel honger van dat gepraat over eten
quote:Joah, want bacon is lekkerderOp dinsdag 26 oktober 2010 12:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
wel met bacon en niet met spek heh![]()
vooral van die dikke plakken bak bacon > ontbijtspek & katenspek
quote:Nice
quote:atkins dieet ofzo?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah, want bacon is lekkerderMaar dan niet te dik, daar houd ik persoonlijk weer niet van
![]()
[..]
NiceM'n diëtist zal blij met jullie zijn
quote:hee jij *KNUF*Op dinsdag 26 oktober 2010 13:10 schreef suikertaartje het volgende:
Zo. Weer thuis, voor en na foto's gemaakt van Thijs (klein verschil maar), een knuffel gehaald bij meneer Taart en hulpdienst-badspeeltjes gekocht bij Prenatal.
Nu nog even lunchen en dan kan ik weer even zitten...
quote:STOp dinsdag 26 oktober 2010 13:10 schreef suikertaartje het volgende:
Zo. Weer thuis, voor en na foto's gemaakt van Thijs (klein verschil maar), een knuffel gehaald bij meneer Taart en hulpdienst-badspeeltjes gekocht bij Prenatal.
quote:Maar dat is omdat jij ook heel lief bent.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:10 schreef suikertaartje het volgende:
Oh en jullie zijn lief (ik las even terug)
quote:* wel.o.k wacht op foto´sOp dinsdag 26 oktober 2010 13:10 schreef suikertaartje het volgende:
quote:maar jij ookOp dinsdag 26 oktober 2010 13:10 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Nee, gewoon gezond eten
quote:LieverdOp dinsdag 26 oktober 2010 13:10 schreef suikertaartje het volgende:
quote:ferb
quote:vanavond bij club4love; sneeuwballen en ijspegelsOp dinsdag 26 oktober 2010 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik hoop wel dat de verwarmingsmonteur een beetje op tijd is vandaag
quote:Jij ookOp dinsdag 26 oktober 2010 13:10 schreef suikertaartje het volgende:
quote:als het zo koud blijft welOp dinsdag 26 oktober 2010 13:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vanavond bij club4love; sneeuwballen en ijspegels
quote:Hoezo?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:42 schreef Kuukske het volgende:
Hmpf. Ik ga nooit meer werken in de vakantieperiode.
quote:ik kan ook niet tegen wol. Mijn huid is sowieso gevoelig kan ook niet tegen kant aan lingerie dan krijg ik spontaan rode vlekken en jeuk.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:43 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weerWas ff naar de stad geweest. Dacht ff lekker te shoppen in de hema, wat een drukte
En een paar dingen die ik wilde hebben waren er niet
Had ook in de folder nog een leuk vest gezien, maar daar zat natuurlijk weer
wol
in waar ik niet tegen kan
quote:stoerOp dinsdag 26 oktober 2010 13:44 schreef suikertaartje het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
quote:D'r is geen fuck te doen
quote:wat dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:43 schreef TJDoornbos het volgende:
jezus een gesprek met een advocate is geen tof iets.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:42 schreef Kuukske het volgende:
Hmpf. Ik ga nooit meer werken in de vakantieperiode.
quote:je werkt bij de hemaOp dinsdag 26 oktober 2010 13:43 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weerWas ff naar de stad geweest. Dacht ff lekker te shoppen in de hema, wat een drukte
En een paar dingen die ik wilde hebben waren er niet
Had ook in de folder nog een leuk vest gezien, maar daar zat natuurlijk weer
wol
in waar ik niet tegen kan
quote:hoezo?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:43 schreef TJDoornbos het volgende:
quote:Nee, niet echt.
quote:Wat heb je uitgevroten?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:43 schreef TJDoornbos het volgende:
quote:werd idd tijdOp dinsdag 26 oktober 2010 13:44 schreef suikertaartje het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
quote:Wat goedd!Op dinsdag 26 oktober 2010 13:44 schreef suikertaartje het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
quote:Ohja preciesOp dinsdag 26 oktober 2010 13:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik kan ook niet tegen wol. Mijn huid is sowieso gevoelig kan ook niet tegen kant aan lingerie dan krijg ik spontaan rode vlekken en jeuk.
quote:
quote:ik zag het ook ineensOp dinsdag 26 oktober 2010 13:49 schreef Panda72 het volgende:
Deze layout verdwijnt binnenkort. De nieuwe layout is reeds beschikbaar en kan op de optiespagina worden geselecteerd door voor 'New Decade' te kiezen.
In het Feedback forum lopen meerdere relevante topics over de nieuwe layout.
Nou lekker dan ik vind de nieuwe layout heel niet fijn.![]()
quote:ik zou niet meer anders willenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zag het ook ineens![]()
en idd de nieuwe layout is niet fijn
quote:Ik had 'm nog niet eens gezien.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:49 schreef Panda72 het volgende:
Deze layout verdwijnt binnenkort. De nieuwe layout is reeds beschikbaar en kan op de optiespagina worden geselecteerd door voor 'New Decade' te kiezen.
In het Feedback forum lopen meerdere relevante topics over de nieuwe layout.
Nou lekker dan ik vind de nieuwe layout heel niet fijn.![]()
quote:Dit dus. Het was ff wennen, maar nu zou ik niet meeer terug willen hoor.
quote:wheheheOp dinsdag 26 oktober 2010 13:52 schreef suikertaartje het volgende:
Hihi, ik ging Thijs dus net eten geven, maar was nog even bezig. Ik zei tegen hem: we gaan zo eten hoor!
Hij zei: politieauto dan mee? Ik zei: ja hoor, je mag wel een auto mee aan tafel.
Kijk ik even 3 minuten niet, is dit het resultaat (inclusief zelf op de stoel klimmen)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:52 schreef suikertaartje het volgende:
Hihi, ik ging Thijs dus net eten geven, maar was nog even bezig. Ik zei tegen hem: we gaan zo eten hoor!
Hij zei: politieauto dan mee? Ik zei: ja hoor, je mag wel een auto mee aan tafel.
Kijk ik even 3 minuten niet, is dit het resultaat (inclusief zelf op de stoel klimmen)
[ afbeelding ]
quote:Je wordt geacht die uit je hoofd te kennen.
quote:stomme palkrollerOp dinsdag 26 oktober 2010 13:52 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:gevonden
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je wordt geacht die uit je hoofd te kennen.
quote:
quote:ja dagOp dinsdag 26 oktober 2010 13:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Ja ik dacht al, wat doet die
quote:oeh vertelOp dinsdag 26 oktober 2010 13:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja dag![]()
heb wel wat beters om uit me hoofd te kennen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:52 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:dat wil jij niet weten
quote:jawel anders vroeg ik het niet
quote:Ook dat kun je uitzetten.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
wel irritant die achtergrond kleur van je eigen posts
quote:kun je ook instellen hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:bij mij is het nog gewoon wit maar ik gebruik nu nog de baggerlayout.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:Hihi, nee, nu plakte hij niet zo hard (daar zat hij een minuut na de foto zijn t-shirt mee te rollen
quote:uitzetten nietOp dinsdag 26 oktober 2010 14:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook dat kun je uitzetten.
[ afbeelding ]
quote:haha ok dan, zijn de otooo's al en een keer geplakrolt?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, nee, nu plakte hij niet zo hard (daar zat hij een minuut na de foto zijn t-shirt mee te rollen)
quote:Jup.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:02 schreef PeZu het volgende:
haha ok dan, zijn de otooo's al en een keer geplakrolt?![]()
quote:
quote:Zie je welOp dinsdag 26 oktober 2010 14:07 schreef suikertaartje het volgende:
Nu je die smilies kunt vastzetten vind ik de nieuwe layout toch wel okee
quote:ik ging er over klagen in de feedback en danny deed het gelijk makenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:07 schreef suikertaartje het volgende:
quote:wat goedOp dinsdag 26 oktober 2010 14:08 schreef PeZu het volgende:
ik ging er over klagen in de feedback en danny deed het gelijk maken
quote:dat heb ik dus ookOp dinsdag 26 oktober 2010 14:07 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Ja, en zo kan je er gewoon vast aan wennen, voordat je echt moetOp dinsdag 26 oktober 2010 14:09 schreef Panda72 het volgende:
Ook maar vast de nieuwe layout ingesteld hoewel ik het wel wennen vind. Maar goed alles went behalve ........
quote:flesOp dinsdag 26 oktober 2010 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
deze layout ma gewoon blijven van mij hoor
quote:maar dat doet 'ie niet, dus.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
deze layout ma gewoon blijven van mij hoor
quote:ja dat vond ik ook, dat was bt whet enige wat ik minder vond aan decade, nu is ie perfect
quote:gooi 't in feedbackOp dinsdag 26 oktober 2010 14:11 schreef Panda72 het volgende:
wat ik wel jammer vind is dat je je lettertype nog steeds niet kunt vergroten
quote:Had het gisteren al ingesteld maar toen dacht ik blegh helemaal niet leuk dus toen weer op de bagger gezet. Maar nu dus toch maar de nieuweOp dinsdag 26 oktober 2010 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en zo kan je er gewoon vast aan wennen, voordat je echt moet
quote:kan wel, als je een abbo hebt kun je met css de lettertypes in post groter makenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:11 schreef Panda72 het volgende:
quote:waar kan ik dat vinden?
quote:control +Op dinsdag 26 oktober 2010 14:11 schreef Panda72 het volgende:
quote:Ik wil geen abboOp dinsdag 26 oktober 2010 14:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan wel, als je een abbo hebt kun je met css de lettertypes in post groter maken
anders kun je altijd nog ctrl indrukken plus omhoog scrollen
quote:Ik weet niet waar 't aan ligt maar ik krijg gelijk hoofdpijn / zere ogen van deze layout.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:07 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Same hereOp dinsdag 26 oktober 2010 14:13 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
[..]
Ik weet niet waar 't aan ligt maar ik krijg gelijk hoofdpijn / zere ogen van deze layout.
Was vorige keer (toen hij spontaan overging ) ook zo, iemand een idee waar dat aan kan liggen of hoe ik het kan voorkomen?
Op zich is hij wel mooi, maar voor mij dus bere irritant
quote:Rustige kleuren zelf instellen misschien?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:13 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
[..]
Ik weet niet waar 't aan ligt maar ik krijg gelijk hoofdpijn / zere ogen van deze layout.
Was vorige keer (toen hij spontaan overging ) ook zo, iemand een idee waar dat aan kan liggen of hoe ik het kan voorkomen?
Op zich is hij wel mooi, maar voor mij dus bere irritant
quote:MPG'er
quote:ik heb rustige kleuren maar vind het nog steeds niet fijnOp dinsdag 26 oktober 2010 14:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Rustige kleuren zelf instellen misschien?
quote:"ctrl" en "+" dan?
quote:ctrl en dan scrollen of anders de plus toets: +
quote:oh okeOp dinsdag 26 oktober 2010 14:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ctrl en dan scrollen of anders de plus toets: +
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |