quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 10:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen: het doet me in dit geval echt f*cking veel pijn!
quote:Die hebben we wel en ik zou het greeg doen maar ik denk niet dat het loont voor 1 bakje saladeOp dinsdag 26 oktober 2010 10:18 schreef Panda72 het volgende:
Trev hebben jullie ook een bezorgservice? Ik heb opeens trek in een salade. Zo ja er hoeven maar iets meer dan 150 km worden afgelegd om het te bezorgen.![]()
quote:Erg jammer. Vliegt er niet ergens een postduif rond dan bind je een bakje salade aan zijn poot en voilaOp dinsdag 26 oktober 2010 10:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die hebben we wel en ik zou het greeg doen maar ik denk niet dat het loont voor 1 bakje salade
quote:Helaas niet en ben je niet bang dat die duif het dan op eet?Op dinsdag 26 oktober 2010 10:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Erg jammer. Vliegt er niet ergens een postduif rond dan bind je een bakje salade aan zijn poot en voila
quote:oh ja dat kan natuurlijk. Nou laat dan maar zitten *pruilt*Op dinsdag 26 oktober 2010 10:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helaas niet en ben je niet bang dat die duif het dan op eet?
quote:* Trevland geeft ST een knuffelOp dinsdag 26 oktober 2010 10:26 schreef suikertaartje het volgende:![]()
![]()
![]()
het is al gebeurd...
* suikertaartje sleept zich naar de kapper
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 10:26 schreef suikertaartje het volgende:![]()
![]()
![]()
het is al gebeurd...
quote:AwwwOp dinsdag 26 oktober 2010 10:26 schreef suikertaartje het volgende:![]()
![]()
![]()
het is al gebeurd...
quote:Maar dan heb je heb je wel een gevulde duif.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
oh ja dat kan natuurlijk. Nou laat dan maar zitten *pruilt*
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 10:52 schreef wel.o.k het volgende:![]()
Haar hond is overleden .
Het doet haar heel veel pijn .
Maar binnen diep van binnen .
Weet zij dat hij altijd bij haar zal zijn .
Nog zit ze te huilen .
Te huilen van verdriet .
Omdat haar lieve hond .
haar zomaar verliet
[ afbeelding ]
quote:jups, kon ik even rustig ontbijtenOp dinsdag 26 oktober 2010 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
en toen was het stil...
is het topic gekilled door een knuffelbeer
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 10:26 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
het is al gebeurd...
quote:dat went hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 11:40 schreef Panda72 het volgende:
Ik ben zo blij met het nieuwe programma om vergaderzalen te boeken (NOT) het systeem is takketraag en loopt vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |