quote:jawel maar brrrrrrOp maandag 25 oktober 2010 23:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhno. Geen snuggie voor mij![]()
Ik heb verwarming en ik had thee.Weet nu ff niet wat ik nog ga eten/drinken, zit al een half uur te bedenken
quote:in een sc heb je altijd wel kliekjes of newbie die dat zo ervarenOp dinsdag 26 oktober 2010 00:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik trek me daar niks van aan![]()
[..]
kliekjes horen hier idd niet thuis
quote:kliekjes is niet erg, maar er kwam een complete opgeheven SC hier binnenvallen en dat was niet fijnOp dinsdag 26 oktober 2010 00:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
in een sc heb je altijd wel kliekjes of newbie die dat zo ervaren
quote:mijn tenen blijven koud
quote:Ahw.
quote:ik gok de onz scOp dinsdag 26 oktober 2010 00:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kliekjes is niet erg, maar er kwam een complete opgeheven SC hier binnenvallen en dat was niet fijn
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 00:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ahw.* Enfermera maakt een warme kruikje
![]()
quote:dat is natuurlijk prima, maar hoe ze toen de boel over namen was echt beschamend, en voor mij de reden om af te hakenOp dinsdag 26 oktober 2010 00:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik gok de onz sc
Daarvan zijn er toch een aantal blijven plakken
quote:Ik was fok moe toen maar ik kan me er wat bij voorstellen, ik ken de onz sc wel een beetjeOp dinsdag 26 oktober 2010 00:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is natuurlijk prima, maar hoe ze toen de boel over namen was echt beschamend, en voor mij de reden om af te haken
quote:is dat zo
quote:Trusten!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 00:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
is dat zo
Ook wel logisch me zo'n naam
quote:handig handigOp dinsdag 26 oktober 2010 00:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Trusten!
[..]
Ik ben Zuster Merel![]()
quote:Voor bijna al uw medische advies
quote:ik slaap slecht door pijn, er is iets niet helemaal in orde met de spieren en pezen in mijn onderrug waardoor ik veel pijn heb, maar gelukkig morgen intake gesprek voor therapie.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Voor bijna al uw medische advies![]()
Maar hoe ist met jou behalve de koude tenen?Wat doe je zo laat nog hier?
quote:Oh, das kut johOp dinsdag 26 oktober 2010 00:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik slaap slecht door pijn, er is iets niet helemaal in orde met de spieren en pezen in mijn onderrug waardoor ik veel pijn heb, maar gelukkig morgen intake gesprek voor therapie.
quote:het heeft wel even geduurd voordat ik zovet was hoor, rare ha, gekke fysio daarna mbv de zorgbemiddeling is alles wel snel gegaanOp dinsdag 26 oktober 2010 00:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, das kut joh
Fijn dat je morgen al een afspraak hebt
quote:Oh.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
het heeft wel even geduurd voordat ik zovet was hoor, rare ha, gekke fysio daarna mbv de zorgbemiddeling is alles wel snel gegaan
quote:gebeurd best vaak vooral huisartsen zijn makkelijk en laks, idd helaasOp dinsdag 26 oktober 2010 01:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh.Ja, soms, mensen die in de gezondheidszorg werken..
Zonde hoor. Ik ken het, helaas gebeurd dat.
Die nieuwe layout is wel grappig trouwens
quote:Ja, idd.. Heb ook al veel pummels meegemaaktOp dinsdag 26 oktober 2010 01:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
gebeurd best vaak vooral huisartsen zijn makkelijk en laks, idd helaas
Decade is tof
quote:best vreemd dat je bij zo'n beroep vaak lakse pummels treftOp dinsdag 26 oktober 2010 01:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, idd.. Heb ook al veel pummels meegemaaktBah.
Haha ja
quote:Ja, niet alleen bij bezoekjes voor mezelf maar ook zeker in mn werkOp dinsdag 26 oktober 2010 01:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
best vreemd dat je bij zo'n beroep vaak lakse pummels treft
Ik ga toch maar een poging wagen tot slapen want ook slaap je niet als je ligt dan rust je wel
Fijne nacht en vast truste voor zo/straks
quote:Ik ben druk.
quote:Ik bedoel hier bij mij op het werk, er is geen prei meer en komt pas na 10:15, dus zeker 1 uur pauze nuOp dinsdag 26 oktober 2010 09:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja echt manik kom amper boven de 30 posts per dag
quote:Prei? waar werk jij ook alweer?Op dinsdag 26 oktober 2010 09:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel hier bij mij op het werk, er is geen prei meer en komt pas na 10:15, dus zeker 1 uur pauze nu
quote:Ik denk andere bezigheden zoals poetsen of zoOp dinsdag 26 oktober 2010 09:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ben druk.
ST heeft vandaag wel wat anders aan haar hoofd![]()
En waar de andere lieve fokdames zijn weet ik niet.
quote:Oh ja dat was hetOp dinsdag 26 oktober 2010 09:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij een groentekwekerij en dan voornamelijk prei
quote:Geen idee, hoezo dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 09:37 schreef TJDoornbos het volgende:
mijn fokdame is haar kamer opruimen en opnieuw inrichten (van 2 kamers 1 kamer maken)
kan iemand mij uitleggen waarom je iemand waar je 25 jaar getrouwd mee bent compleet afbrand?
quote:gewoon zie veel mensen om me heen na een scheiding om zich heen slaan naar de ander maar niemand lijkt te beseffen dat je niks voor niks 10/15/20/25 jaar bij elkaar of zelfs getrouwd ben!
quote:Kan je zien hoe iemaned kan veranderen, helaas lang niet altijd ten goedeOp dinsdag 26 oktober 2010 09:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
gewoon zie veel mensen om me heen na een scheiding om zich heen slaan naar de ander maar niemand lijkt te beseffen dat je niks voor niks 10/15/20/25 jaar bij elkaar of zelfs getrouwd ben!
quote:laat ik het zo zeggen: het doet me in dit geval echt f*cking veel pijn!Op dinsdag 26 oktober 2010 09:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je zien hoe iemaned kan veranderen, helaas lang niet altijd ten goede
quote:Dat is zwaar kloteOp dinsdag 26 oktober 2010 10:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen: het doet me in dit geval echt f*cking veel pijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |