quote:Ik ben druk.
quote:Ik bedoel hier bij mij op het werk, er is geen prei meer en komt pas na 10:15, dus zeker 1 uur pauze nuOp dinsdag 26 oktober 2010 09:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja echt manik kom amper boven de 30 posts per dag
quote:Prei? waar werk jij ook alweer?Op dinsdag 26 oktober 2010 09:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel hier bij mij op het werk, er is geen prei meer en komt pas na 10:15, dus zeker 1 uur pauze nu
quote:Ik denk andere bezigheden zoals poetsen of zoOp dinsdag 26 oktober 2010 09:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ben druk.
ST heeft vandaag wel wat anders aan haar hoofd![]()
En waar de andere lieve fokdames zijn weet ik niet.
quote:Oh ja dat was hetOp dinsdag 26 oktober 2010 09:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij een groentekwekerij en dan voornamelijk prei
quote:Geen idee, hoezo dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 09:37 schreef TJDoornbos het volgende:
mijn fokdame is haar kamer opruimen en opnieuw inrichten (van 2 kamers 1 kamer maken)
kan iemand mij uitleggen waarom je iemand waar je 25 jaar getrouwd mee bent compleet afbrand?
quote:gewoon zie veel mensen om me heen na een scheiding om zich heen slaan naar de ander maar niemand lijkt te beseffen dat je niks voor niks 10/15/20/25 jaar bij elkaar of zelfs getrouwd ben!
quote:Kan je zien hoe iemaned kan veranderen, helaas lang niet altijd ten goedeOp dinsdag 26 oktober 2010 09:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
gewoon zie veel mensen om me heen na een scheiding om zich heen slaan naar de ander maar niemand lijkt te beseffen dat je niks voor niks 10/15/20/25 jaar bij elkaar of zelfs getrouwd ben!
quote:laat ik het zo zeggen: het doet me in dit geval echt f*cking veel pijn!Op dinsdag 26 oktober 2010 09:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je zien hoe iemaned kan veranderen, helaas lang niet altijd ten goede
quote:Dat is zwaar kloteOp dinsdag 26 oktober 2010 10:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen: het doet me in dit geval echt f*cking veel pijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |