quote:Je wordt geacht die uit je hoofd te kennen.
quote:stomme palkrollerOp dinsdag 26 oktober 2010 13:52 schreef suikertaartje het volgende:
Hihi, ik ging Thijs dus net eten geven, maar was nog even bezig. Ik zei tegen hem: we gaan zo eten hoor!
Hij zei: politieauto dan mee? Ik zei: ja hoor, je mag wel een auto mee aan tafel.
Kijk ik even 3 minuten niet, is dit het resultaat (inclusief zelf op de stoel klimmen)
[ afbeelding ]
quote:gevonden
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je wordt geacht die uit je hoofd te kennen.
quote:
daar klikken en vinkje bij smilies aanzetten dan blijft ie staan
quote:ja dagOp dinsdag 26 oktober 2010 13:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Ja ik dacht al, wat doet die
quote:oeh vertelOp dinsdag 26 oktober 2010 13:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja dag![]()
heb wel wat beters om uit me hoofd te kennen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:52 schreef suikertaartje het volgende:
Hihi, ik ging Thijs dus net eten geven, maar was nog even bezig. Ik zei tegen hem: we gaan zo eten hoor!
Hij zei: politieauto dan mee? Ik zei: ja hoor, je mag wel een auto mee aan tafel.
Kijk ik even 3 minuten niet, is dit het resultaat (inclusief zelf op de stoel klimmen)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:dat wil jij niet weten
quote:jawel anders vroeg ik het niet
quote:Ook dat kun je uitzetten.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
wel irritant die achtergrond kleur van je eigen posts
quote:kun je ook instellen hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:bij mij is het nog gewoon wit maar ik gebruik nu nog de baggerlayout.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:Hihi, nee, nu plakte hij niet zo hard (daar zat hij een minuut na de foto zijn t-shirt mee te rollen
quote:uitzetten nietOp dinsdag 26 oktober 2010 14:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook dat kun je uitzetten.
[ afbeelding ]
quote:haha ok dan, zijn de otooo's al en een keer geplakrolt?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, nee, nu plakte hij niet zo hard (daar zat hij een minuut na de foto zijn t-shirt mee te rollen)
quote:Jup.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:02 schreef PeZu het volgende:
haha ok dan, zijn de otooo's al en een keer geplakrolt?![]()
quote:
quote:Zie je welOp dinsdag 26 oktober 2010 14:07 schreef suikertaartje het volgende:
Nu je die smilies kunt vastzetten vind ik de nieuwe layout toch wel okee
quote:ik ging er over klagen in de feedback en danny deed het gelijk makenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:07 schreef suikertaartje het volgende:
Nu je die smilies kunt vastzetten vind ik de nieuwe layout toch wel okee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |