quote:Je wordt geacht die uit je hoofd te kennen.

quote:stomme palkrollerOp dinsdag 26 oktober 2010 13:52 schreef suikertaartje het volgende:
Hihi, ik ging Thijs dus net eten geven, maar was nog even bezig. Ik zei tegen hem: we gaan zo eten hoor!
Hij zei: politieauto dan mee? Ik zei: ja hoor, je mag wel een auto mee aan tafel.
Kijk ik even 3 minuten niet, is dit het resultaat (inclusief zelf op de stoel klimmen)
[ afbeelding ]

quote:gevonden

quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je wordt geacht die uit je hoofd te kennen.

quote:
 daar klikken en vinkje bij smilies aanzetten dan blijft ie staan  

quote:ja dagOp dinsdag 26 oktober 2010 13:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]

quote:Ja ik dacht al, wat doet die

quote:oeh vertelOp dinsdag 26 oktober 2010 13:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja dag![]()
heb wel wat beters om uit me hoofd te kennen

quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:52 schreef suikertaartje het volgende:
Hihi, ik ging Thijs dus net eten geven, maar was nog even bezig. Ik zei tegen hem: we gaan zo eten hoor!
Hij zei: politieauto dan mee? Ik zei: ja hoor, je mag wel een auto mee aan tafel.
Kijk ik even 3 minuten niet, is dit het resultaat (inclusief zelf op de stoel klimmen)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]

quote:dat wil jij niet weten

quote:jawel anders vroeg ik het niet

quote:Ook dat kun je uitzetten.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
wel irritant die achtergrond kleur van je eigen posts

quote:kun je ook instellen hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:

quote:bij mij is het nog gewoon wit maar ik gebruik nu nog de baggerlayout.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:

quote:Hihi, nee, nu plakte hij niet zo hard (daar zat hij een minuut na de foto zijn t-shirt mee te rollen

quote:uitzetten nietOp dinsdag 26 oktober 2010 14:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook dat kun je uitzetten.
[ afbeelding ]

quote:haha ok dan, zijn de otooo's al en een keer geplakrolt?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, nee, nu plakte hij niet zo hard (daar zat hij een minuut na de foto zijn t-shirt mee te rollen)

quote:Jup.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:02 schreef PeZu het volgende:
haha ok dan, zijn de otooo's al en een keer geplakrolt?![]()

quote:

quote:Zie je welOp dinsdag 26 oktober 2010 14:07 schreef suikertaartje het volgende:
Nu je die smilies kunt vastzetten vind ik de nieuwe layout toch wel okee

quote:ik ging er over klagen in de feedback en danny deed het gelijk makenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:07 schreef suikertaartje het volgende:

quote:wat goedOp dinsdag 26 oktober 2010 14:08 schreef PeZu het volgende:
ik ging er over klagen in de feedback en danny deed het gelijk maken

quote:dat heb ik dus ookOp dinsdag 26 oktober 2010 14:07 schreef suikertaartje het volgende:

quote:Ja, en zo kan je er gewoon vast aan wennen, voordat je echt moetOp dinsdag 26 oktober 2010 14:09 schreef Panda72 het volgende:
Ook maar vast de nieuwe layout ingesteld hoewel ik het wel wennen vind. Maar goed alles went behalve ........

quote:flesOp dinsdag 26 oktober 2010 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
deze layout ma gewoon blijven van mij hoor

quote:maar dat doet 'ie niet, dus.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
deze layout ma gewoon blijven van mij hoor

quote:ja dat vond ik ook, dat was bt whet enige wat ik minder vond aan decade, nu is ie perfect

quote:gooi 't in feedbackOp dinsdag 26 oktober 2010 14:11 schreef Panda72 het volgende:
wat ik wel jammer vind is dat je je lettertype nog steeds niet kunt vergroten

quote:Had het gisteren al ingesteld maar toen dacht ik blegh helemaal niet leuk dus toen weer op de bagger gezet. Maar nu dus toch maar de nieuweOp dinsdag 26 oktober 2010 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en zo kan je er gewoon vast aan wennen, voordat je echt moet

quote:kan wel, als je een abbo hebt kun je met css de lettertypes in post groter makenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:11 schreef Panda72 het volgende:

quote:waar kan ik dat vinden?

quote:control +Op dinsdag 26 oktober 2010 14:11 schreef Panda72 het volgende:

quote:Ik wil geen abboOp dinsdag 26 oktober 2010 14:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan wel, als je een abbo hebt kun je met css de lettertypes in post groter maken
anders kun je altijd nog ctrl indrukken plus omhoog scrollen

quote:Ik weet niet waar 't aan ligt maar ik krijg gelijk hoofdpijn / zere ogen van deze layout.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:07 schreef suikertaartje het volgende:

quote:Same hereOp dinsdag 26 oktober 2010 14:13 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
[..]
Ik weet niet waar 't aan ligt maar ik krijg gelijk hoofdpijn / zere ogen van deze layout.
Was vorige keer (toen hij spontaan overging ) ook zo, iemand een idee waar dat aan kan liggen of hoe ik het kan voorkomen?
Op zich is hij wel mooi, maar voor mij dus bere irritant

quote:Rustige kleuren zelf instellen misschien?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:13 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
[..]
Ik weet niet waar 't aan ligt maar ik krijg gelijk hoofdpijn / zere ogen van deze layout.
Was vorige keer (toen hij spontaan overging ) ook zo, iemand een idee waar dat aan kan liggen of hoe ik het kan voorkomen?
Op zich is hij wel mooi, maar voor mij dus bere irritant

quote:MPG'er

quote:ik heb rustige kleuren maar vind het nog steeds niet fijnOp dinsdag 26 oktober 2010 14:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Rustige kleuren zelf instellen misschien?

quote:"ctrl" en "+" dan?

quote:ctrl en dan scrollen of anders de plus toets: +

quote:oh okeOp dinsdag 26 oktober 2010 14:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ctrl en dan scrollen of anders de plus toets: +
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |