quote:Ik wil niet dat het went ik wil dat het systeem niet meer zo takketraag is. Het kost mij potverdorie een dik kwartier om 1 lousy vergadering in te boeken.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat went hoor![]()
wok! kan jij even snel in het helpdeskpakket kijken naar incident.....
neewel langzaam
quote:zelfs op mijn 10 jaar oude laptop kan ik, sneller opstarten en een vergadering inplannen in outlookOp dinsdag 26 oktober 2010 11:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik wil niet dat het went ik wil dat het systeem niet meer zo takketraag is. Het kost mij potverdorie een dik kwartier om 1 lousy vergadering in te boeken.
quote:Outlook heb ik hier ook maar biij ons worden regelmatig vergaderingen geboekt met lunch/koffie,thee,water/warme maaltijden en die moeten in dat systeem worden ingeboekt zodat het kan worden doorberekend dus outlook zal helaas niet werkenOp dinsdag 26 oktober 2010 11:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
zelfs op mijn 10 jaar oude laptop kan ik, sneller opstarten en een vergadering inplannen in outlook_!
quote:tuurlijk wel je kan toch ook een algemene afdelings agenda hebben maar goed als het een kwartier duurt dan heeft iemand enorm lopen falen. In een kwartier schrijf je zo'n progammaatje en dan werkt het zodat je binnen een minuut klaar bentOp dinsdag 26 oktober 2010 11:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Outlook heb ik hier ook maar biij ons worden regelmatig vergaderingen geboekt met lunch/koffie,thee,water/warme maaltijden en die moeten in dat systeem worden ingeboekt zodat het kan worden doorberekend dus outlook zal helaas niet werken
quote:Ja zo'n algmene afdelings agenda kan ook natuurlijk maar dit systeem berekend de kosten van de vergaderingen door aan de desbetreffende persoon. Prachtig systeem als het werktOp dinsdag 26 oktober 2010 11:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuurlijk wel je kan toch ook een algemene afdelings agenda hebben maar goed als het een kwartier duurt dan heeft iemand enorm lopen falen. In een kwartier schrijf je zo'n progammaatje en dan werkt het zodat je binnen een minuut klaar bent
quote:ja als alles zou werken zoals het moest dan ja dan waren er een hoop mensen werkloosOp dinsdag 26 oktober 2010 11:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja zo'n algmene afdelings agenda kan ook natuurlijk maar dit systeem berekend de kosten van de vergaderingen door aan de desbetreffende persoon. Prachtig systeem als het werkt
quote:goedemorgen zuster merel
quote:Pezu
quote:
quote:TJ
quote:
quote:enferOp dinsdag 26 oktober 2010 12:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pezu![]()
[..]
[..]
TJ
[..]
Hoe ist met de heren?
quote:Ik heb mijn lunch al op
quote:Goed, alleen bij mijn werk gaat het hard, ze lunnen met het rooien het niet bij houdenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pezu![]()
[..]
[..]
TJ
[..]
Hoe ist met de heren?
quote:smakelijk trev
quote:ik moet nog aan mijn ontbijt beginnen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 12:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
smakelijk trev