quote:als het zo koud blijft welOp dinsdag 26 oktober 2010 13:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vanavond bij club4love; sneeuwballen en ijspegels
quote:Hoezo?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:42 schreef Kuukske het volgende:
Hmpf. Ik ga nooit meer werken in de vakantieperiode.
quote:ik kan ook niet tegen wol. Mijn huid is sowieso gevoelig kan ook niet tegen kant aan lingerie dan krijg ik spontaan rode vlekken en jeuk.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:43 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weerWas ff naar de stad geweest. Dacht ff lekker te shoppen in de hema, wat een drukte
En een paar dingen die ik wilde hebben waren er niet
Had ook in de folder nog een leuk vest gezien, maar daar zat natuurlijk weer
wol
in waar ik niet tegen kan
quote:stoerOp dinsdag 26 oktober 2010 13:44 schreef suikertaartje het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
quote:D'r is geen fuck te doen
quote:wat dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:43 schreef TJDoornbos het volgende:
jezus een gesprek met een advocate is geen tof iets.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:42 schreef Kuukske het volgende:
Hmpf. Ik ga nooit meer werken in de vakantieperiode.
quote:je werkt bij de hemaOp dinsdag 26 oktober 2010 13:43 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weerWas ff naar de stad geweest. Dacht ff lekker te shoppen in de hema, wat een drukte
En een paar dingen die ik wilde hebben waren er niet
Had ook in de folder nog een leuk vest gezien, maar daar zat natuurlijk weer
wol
in waar ik niet tegen kan
quote:hoezo?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:43 schreef TJDoornbos het volgende:
quote:Nee, niet echt.
quote:Wat heb je uitgevroten?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:43 schreef TJDoornbos het volgende:
quote:werd idd tijdOp dinsdag 26 oktober 2010 13:44 schreef suikertaartje het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
quote:Wat goedd!Op dinsdag 26 oktober 2010 13:44 schreef suikertaartje het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
quote:Ohja preciesOp dinsdag 26 oktober 2010 13:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik kan ook niet tegen wol. Mijn huid is sowieso gevoelig kan ook niet tegen kant aan lingerie dan krijg ik spontaan rode vlekken en jeuk.
quote:
quote:ik zag het ook ineensOp dinsdag 26 oktober 2010 13:49 schreef Panda72 het volgende:
Deze layout verdwijnt binnenkort. De nieuwe layout is reeds beschikbaar en kan op de optiespagina worden geselecteerd door voor 'New Decade' te kiezen.
In het Feedback forum lopen meerdere relevante topics over de nieuwe layout.
Nou lekker dan ik vind de nieuwe layout heel niet fijn.![]()
quote:ik zou niet meer anders willenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zag het ook ineens![]()
en idd de nieuwe layout is niet fijn
quote:Ik had 'm nog niet eens gezien.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:49 schreef Panda72 het volgende:
Deze layout verdwijnt binnenkort. De nieuwe layout is reeds beschikbaar en kan op de optiespagina worden geselecteerd door voor 'New Decade' te kiezen.
In het Feedback forum lopen meerdere relevante topics over de nieuwe layout.
Nou lekker dan ik vind de nieuwe layout heel niet fijn.![]()
quote:Dit dus. Het was ff wennen, maar nu zou ik niet meeer terug willen hoor.
quote:wheheheOp dinsdag 26 oktober 2010 13:52 schreef suikertaartje het volgende:
Hihi, ik ging Thijs dus net eten geven, maar was nog even bezig. Ik zei tegen hem: we gaan zo eten hoor!
Hij zei: politieauto dan mee? Ik zei: ja hoor, je mag wel een auto mee aan tafel.
Kijk ik even 3 minuten niet, is dit het resultaat (inclusief zelf op de stoel klimmen)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:52 schreef suikertaartje het volgende:
Hihi, ik ging Thijs dus net eten geven, maar was nog even bezig. Ik zei tegen hem: we gaan zo eten hoor!
Hij zei: politieauto dan mee? Ik zei: ja hoor, je mag wel een auto mee aan tafel.
Kijk ik even 3 minuten niet, is dit het resultaat (inclusief zelf op de stoel klimmen)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |