quote:Wat zeg je, kom je ontbijt voor me maken?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Das niet mijn ontbijt dat is een plaatje van een onbijt. Ik heb dit ontbijt niet zelf klaargemaakt ook niet laten klaar maken of besteld dus het is niet mijn ontbijt
quote:HahaOp dinsdag 26 oktober 2010 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb vannacht ook wazig gedroomdIets met thriller-achtige settings vol mysterie enzo
NeeHad net maar besloten dat ik dan toch maar mijn warme bed uit moest
Heb uren liggen nadenken en soezelen
Het is zo'n dag
Dus ik twijfel tussen nog heel even gaan liggen of douchen en ontbijten
![]()
quote:Bloedworst is op zijn tijd weer lekker, witte bonen ook, worst zeker.
quote:oeh coolOp dinsdag 26 oktober 2010 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb vannacht ook wazig gedroomdIets met thriller-achtige settings vol mysterie enzo
quote:Ik zou het toch echt wel eens willen proberenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Middag Trev
[..]
GF!
Als dat een Engels ontbijt is dan word ik daar niet blij van![]()
quote:bloedworst is bahOp dinsdag 26 oktober 2010 12:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bloedworst is op zijn tijd weer lekker, witte bonen ook, worst zeker.![]()
Alleen niet samen en zeker niet als ontbijt.
quote:Hihihi, ja, dan moet het welOp dinsdag 26 oktober 2010 12:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HahaxD
Zohee, lekker![]()
Ja, dat is altijd een moeilijke keuze, ik ken het xD Maar ik moest er wel uit om half 12, mn moeder komt zo dus ja
quote:Moet je met de boot naar Engeland gaan, is niet duur meer en daar hebben ze altijd full English breakfastsOp dinsdag 26 oktober 2010 12:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou het toch echt wel eens willen proberen
quote:LiebchenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
Heel veel sterkte ST!![]()
Ik moet zo ook maar eens gaan ontbijten![]()
quote:dan moet je het er maar bij zeggenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Das niet mijn ontbijt dat is een plaatje van een onbijt. Ik heb dit ontbijt niet zelf klaargemaakt ook niet laten klaar maken of besteld dus het is niet mijn ontbijt
quote:Net als balkenbrij
quote:Liebchen!
quote:witte bonenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
quote:oke dan heb je dan wel weer gelijk inOp dinsdag 26 oktober 2010 12:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je het er maar bij zeggen
quote:ik moet het ook niet hebbenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GF!
Als dat een Engels ontbijt is dan word ik daar niet blij van![]()
quote:dat bedoel ikOp dinsdag 26 oktober 2010 12:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
quote:Ik had zo'n Engels ontbijt een keer om 5 uur 's ochtends op een veerbootOp dinsdag 26 oktober 2010 12:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou het toch echt wel eens willen proberen
quote:Ik heb het nog nooit geproefd en ik wil het ook niet proeven heb wel eens een recept van balkenbrij gezienOp dinsdag 26 oktober 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Net als balkenbrijDat at mijn vader vroeger nog wel eens, man als dat gebakken wordt, die lucht!!
![]()
[..]
quote:Zullen we naar York of New Castle gaan? KerstshoppenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had zo'n Engels ontbijt een keer om 5 uur 's ochtends op een veerboot
quote:Dat eet ik twee keer per jaar, en vooral niet thuisOp dinsdag 26 oktober 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Net als balkenbrijDat at mijn vader vroeger nog wel eens, man als dat gebakken wordt, die lucht!!
![]()
quote:[..]
Liebchen!
Ik loop wat achter
quote:Goed om te weten, dan ga ik dus niet mee bokbier drinkenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat eet ik twee keer per jaar, en vooral niet thuis.
Vrijdag bij de bokbieravonden dan met carnaval wellicht nog een keer.
[..]
Moet kunnen
.
quote:balkenbrij of bloedworstOp dinsdag 26 oktober 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
quote:kerstshoppenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zullen we naar York of New Castle gaan? Kerstshoppen
quote:Jij liever dan ik
quote:dat is waarOp dinsdag 26 oktober 2010 12:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
Maar moet er echt zin in hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |