quote:pannenkoek met bacon en stroopOp dinsdag 26 oktober 2010 12:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is waar
en dan stroop erop
quote:gadverdammeOp dinsdag 26 oktober 2010 12:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is waar
en dan stroop erop
quote:Kalamari saladeOp dinsdag 26 oktober 2010 12:54 schreef Panda72 het volgende:
Octopus Paul dood
werd door tijdens het WK voetbal de uitslag van wedstrijden goed te 'voorspellen', is dood.
© AFPPaul stierf in de nacht van maandag op dinsdag een natuurlijke dood, zo meldt het Duitse Express.
De algemeen directeur van Sea Life in Oberhausen, het verblijf van Paul, zegt het dier te zullen missen.
“Het is voor ons een geruststellende gedachte dat hij bij ons een goed leven heeft gehad, met de best mogelijke zorg”, aldus Stefan Porwoll.
Succes
De octopus boekte zijn grootste succes door Spanje vooraf als winnaar aan te wijzen van de finale van het wereldkampioenschap voetbal tegen Nederland. De Spanjaarden wonnen inderdaad.
De inktvis voorspelde eerder alle wedstrijden van het Duitse elftal correct. Ook tijdens het EK van 2008 voorspelde Paul alle wedstrijden van Duitsland goed, op de finale na.
Bij Sea Life hangen de vlaggen dinsdag halfstok.
mmmmm van Paul kan een lekker tapasgerechtje worden klaargemaakt![]()
[ afbeelding ]
quote:Joah!
quote:
quote:Vooral in Griekenland, op het terras met uitzicht over zee
quote:wel met bacon en niet met spek hehOp dinsdag 26 oktober 2010 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kalamari salade
[..]
Joah!![]()
Ik ga binnenkort maar weer eens pannenkoeken bakken
quote:KSC-dieetOp dinsdag 26 oktober 2010 12:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zo, ik hoef geen ontbijt meer na de onsmakelijke gerechten en recepten![]()
quote:heb ik geen last vanOp dinsdag 26 oktober 2010 12:59 schreef PeZu het volgende:
ik ga maar een fruit snack pakken want ik krijg freaking veel honger van dat gepraat over eten
quote:Joah, want bacon is lekkerderOp dinsdag 26 oktober 2010 12:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
wel met bacon en niet met spek heh![]()
vooral van die dikke plakken bak bacon > ontbijtspek & katenspek
quote:Nice
quote:atkins dieet ofzo?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah, want bacon is lekkerderMaar dan niet te dik, daar houd ik persoonlijk weer niet van
![]()
[..]
NiceM'n diëtist zal blij met jullie zijn
quote:hee jij *KNUF*Op dinsdag 26 oktober 2010 13:10 schreef suikertaartje het volgende:
Zo. Weer thuis, voor en na foto's gemaakt van Thijs (klein verschil maar), een knuffel gehaald bij meneer Taart en hulpdienst-badspeeltjes gekocht bij Prenatal.
Nu nog even lunchen en dan kan ik weer even zitten...
quote:STOp dinsdag 26 oktober 2010 13:10 schreef suikertaartje het volgende:
Zo. Weer thuis, voor en na foto's gemaakt van Thijs (klein verschil maar), een knuffel gehaald bij meneer Taart en hulpdienst-badspeeltjes gekocht bij Prenatal.
quote:Maar dat is omdat jij ook heel lief bent.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:10 schreef suikertaartje het volgende:
Oh en jullie zijn lief (ik las even terug)
quote:* wel.o.k wacht op foto´sOp dinsdag 26 oktober 2010 13:10 schreef suikertaartje het volgende:
quote:maar jij ookOp dinsdag 26 oktober 2010 13:10 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Nee, gewoon gezond eten
quote:LieverdOp dinsdag 26 oktober 2010 13:10 schreef suikertaartje het volgende:
quote:ferb
quote:vanavond bij club4love; sneeuwballen en ijspegelsOp dinsdag 26 oktober 2010 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik hoop wel dat de verwarmingsmonteur een beetje op tijd is vandaag
quote:Jij ookOp dinsdag 26 oktober 2010 13:10 schreef suikertaartje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |