quote:Je kan veel zeggen maar niet dat er een lange break in zitOp zondag 24 oktober 2010 14:23 schreef eQuaL het volgende:
Oeh ff TT luisteren, verwachting kut
*edit* ...![]()
quote:InShock was best ok. Goed druk. Extra ruimte open om te chillen en te etenOp zondag 24 oktober 2010 13:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik keur em goedBoy hoe was Inshock?
[..]
Hij weet het zelf ook
quote:Maakt het nummer niet veel beterOp zondag 24 oktober 2010 14:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen maar niet dat er een lange break in zit
quote:Dat zal wel, alleen ik kom niet voor een dj die van de ene melodie in de andere melodie mixt. Ik wil ook gewoon vol gas die voetjes van de vloerOp zondag 24 oktober 2010 14:05 schreef ElDani het volgende:
[..]
Is tegenwoordig gewoon de standaardopbouw van ongeveer 90% van de tracks hoor
quote:Ik vind deze echt wel vet eigenlijk! Lekker korte break, heerlijke euforische melodie.. Ik kan hem goed waarderen!Op zondag 24 oktober 2010 14:47 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Maakt het nummer niet veel beter
Als je dit vergelijkt met wat de NC 1.5 jaar geleden maakten, zijn echt totaal andere artiesten geworden
quote:Zoals iemand laatst al opmerkte (of iets in die trant):Op zondag 24 oktober 2010 15:03 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Dat zal wel, alleen ik kom niet voor een dj die van de ene melodie in de andere melodie mixt. Ik wil ook gewoon vol gas die voetjes van de vloer
quote:AmenOp zondag 24 oktober 2010 15:19 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Zoals iemand laatst al opmerkte (of iets in die trant):
Terug naar de tijd dat je blij was dat je eindelijk even kon uitrusten na al dat raggen bij een break
Maar ik ben echt geen tegenstander van goeie melodieën/breaks. Jammer alleen wel dat sommige artiesten het iets te serieus nemen, soms is de break 1/2 van het hele nummer![]()
Draait stiekem Showtek: I wont! back! down! You fucking clown!![]()
quote:Dik in orde inderdaad!Op zondag 24 oktober 2010 15:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik vind Robot's Dream ook een prima plaatje
quote:haha zijn twitter reactie op jouw tweet is wel geestig vind ikOp zondag 24 oktober 2010 14:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
OP zit er niet goed uit
Zatox, tja.... ik ga het toch maar eens zeggen. Een verwachte standaard set![]()
Noem de laatste nummers van Zatox plus degene die nog niet officieel gereleased zijn en je hebt zijn set compleet. HIj moet gewoon samen met Tatanka draaien, want die gooit er tenminste nog wat anders zoals scary track![]()
quote:haha, ik moest er ook om lachen. Wou eigenlijk zeggen dat de verandering zou zijn als ie zonder petje zou draaien.Op zondag 24 oktober 2010 15:42 schreef de_huig het volgende:
[..]
haha zijn twitter reactie op jouw tweet is wel geestig vind ik![]()
maar met een meer serieuze noot..het is nooit goed wat dj's doen..als ze gevarieerd draaien (oud en nieuw werk en zovel van zichzelf als anderen) dan zijn er weer mensen die zeggen: ik ga naar zatox kijken, dan wil ik de nieuwste zatox-platen horen..
en vice versa
quote:Ach, een goede afwisseling tussen nieuw/oud en populair kan moeilijk een slechte set worden denk ik danOp zondag 24 oktober 2010 15:42 schreef de_huig het volgende:
[..]
haha zijn twitter reactie op jouw tweet is wel geestig vind ik![]()
maar met een meer serieuze noot..het is nooit goed wat dj's doen..als ze gevarieerd draaien (oud en nieuw werk en zovel van zichzelf als anderen) dan zijn er weer mensen die zeggen: ik ga naar zatox kijken, dan wil ik de nieuwste zatox-platen horen..
en vice versa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thera is trouwens een held! Hoort ie Radio Alarm, komt ie naar me toe gerent luid schreeuwend: FIYAAAAAAAAAAAAAAH. Volgens mij wist hij dat ik dat nummer wel leuk vind![]()
quote:goldOp zondag 24 oktober 2010 16:10 schreef eQuaL het volgende:
Welk nummer doe ik na![]()
"Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"
Hij werd gisteravond door DBSTF en Max Enforcer (original) gedraaid, maar ik denk dat ik daar in mijn eentje Fok! representeerde![]()
Wel een van de beter nummers van 2010![]()
quote:Sportief!DailymomentsNL ahhh yeah u right man.. I still have to play some tracks like that and not only the new stuff .. U was there??
quote:You Hate me or you love me, TRUST meOp zondag 24 oktober 2010 13:54 schreef de_huig het volgende:
ik las dit..en ik dacht echt: bartman, wat loop je nou weer te zeveren..
quote:Dat hoor ik graag.maar, m'n beste, je hebt volkomen gelijk..!![]()
quote:nu voel je de liefde..en morgen kun je weer niet meer lopenOp zondag 24 oktober 2010 17:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
even een korteTVP.post
[..]
You Hate me or you love me, TRUST me![]()
[..]
Dat hoor ik graag.![]()
![]()
![]()
ik voel de liefde
quote:Ik vraag me wel eens af wat voor bazen hardstyle producer Armin van Buuren zou zijn geweest. Fuck Wildstylez...Op zondag 24 oktober 2010 17:05 schreef eQuaL het volgende:
Ik vraag me wel eens af wat voor bazen trance producer Wildstylez geweest zou zijn, fuck Armin van Buuren![]()
quote:Idd ! En ik vind em echt niet goed, echt niet..Op zondag 24 oktober 2010 18:24 schreef Mind.Illusion het volgende:
Een compleet soort persbericht op de homgepage, waarin in youtube video geplaatst wordt over het anthem van Qlimax is ook wel een beeeeeeeetje overdreven niet....Kan je net zo goed over elke nieuwe track die op youtube staat zo'n bericht maken...
quote:Ik luister/ kijk nooit naar youtube movies van ongereleasde tracks. Compleet nutteloos imo. Ik luister het vanzelf wel als de volledige release kan kopen in 320 kbps. Oordeel vellen over youtube filmpie met matig geluid is....
quote:Gisteren ook gehoord, weinig aan.Op zondag 24 oktober 2010 18:18 schreef haakon het volgende:
http://www.hardtraxx.nl/n(...)r-brennan-heart.html
ik vind hem niet slecht, maar ook zeker niet goed..
quote:Fuck him! Fuck Santos! Fuck Demille! Fuck Clady! Fuck them all! Fuck them all! They're a dime a dozen. You... you, man. You're special. You're special to me.
quote:
quote:**fixedOp zondag 24 oktober 2010 15:40 schreef ElDani het volgende:
Trouwens een kleine faal in de TT: Het is Don't Be Left Behind. Mi scuzi.
quote:Ik snap het gedoe eromheen niet zo, zo bijzonder is het toch ook weer niet?Op zondag 24 oktober 2010 19:54 schreef Baronpilsener het volgende:
Leuk voor Hhz, maar laten we niet vergeten dat DJMag top100 niet meer is dan een populariteitswedstrijd.
quote:die is vetOp donderdag 21 oktober 2010 20:13 schreef Krulliewullie het volgende:
Om het goeie voorbeeld te geven:
quote:toffe plaat
quote:oeiOp zaterdag 23 oktober 2010 16:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Alphaverb heeft trouwens een collab gemaakt met The Machine, ben benieuwd![]()
quote:ik heb een verjaardag vrijdag waar ongeveer alle kameraden ook heengaan, dus gok dat het geen Dieka wordtOp zondag 24 oktober 2010 01:19 schreef haakon het volgende:
Ohja Remco! Ga je vrijdag nog naar Cross Night?
quote:Voor de meesten komt het een beetje over als een gehypt lijstje waarbij niet de kwaliteit bovenaan staat, maar de populariteit.Op zondag 24 oktober 2010 20:31 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik snap het gedoe eromheen niet zo, zo bijzonder is het toch ook weer niet?
quote:Nice!Op zondag 24 oktober 2010 22:37 schreef RiKe het volgende:
Fear FM komt terug woohooo!![]()
http://www.fear.fm/we-want-fearfm-back/
quote:Nee man. Vond het vorig jaar echt te erg tegenvallen dat ik maar heb besloten niet te gaanOp zondag 24 oktober 2010 18:52 schreef 16meter het volgende:
Je kunt in ieder geval de opzet van de track en de break/melodie beoordelen.
Niet zo best inderdaad. Ga je trouwens naar Qlimax haakon?
quote:Sinds ze aan het failliet gaan zijn ?Op zondag 24 oktober 2010 20:55 schreef ReMcOrE het volgende:
trouwens, sinds wanneer zijn die weer zo into hardstyle dan?
quote:Hellsystem - Set Me UpOp zondag 24 oktober 2010 19:40 schreef Koepert het volgende:
Grrr irritatie hier.. K weet zeker dat t in n nummer verwerkt is.... alleen niet zeker of t Hardstyle of Hardcore is.... Lololyrics biedt geen uitkomst.. komt uit Street Kings..
[..]
quote:ja, dat bericht had ik ook al ergens gehoordOp maandag 25 oktober 2010 02:48 schreef haakon het volgende:
[..]
Sinds ze aan het failliet gaan zijn ?
Nee geen idee man. Maakt me ook weinig uit, voor een 10tje zo'n line-up sla ik niet over !
quote:Gonsde al een tijdje. Word een hele dikke programmering voor zover ik weet!Op zondag 24 oktober 2010 22:37 schreef RiKe het volgende:
Fear FM komt terug woohooo!![]()
http://www.fear.fm/we-want-fearfm-back/
quote:Ik wist dat het er eigenlijk aan zat te komen, maar zo'n bevestiging is toch leuk!Op maandag 25 oktober 2010 10:00 schreef ElDani het volgende:
[..]
Gonsde al een tijdje. Word een hele dikke programmering voor zover ik weet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KuchMijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
quote:Op de Oblivian release staat Rauwe Brok, Brokkie Hard is dan OF een andere track, OF de naam is veranderd.Op maandag 25 oktober 2010 11:16 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat is nou eigenlijk: Rauwe Brok of Brokkie Hard ?
Ik dacht Brokkie Hard maar ik kom het allebei tegen
quote:Heb de vraag maar eens gesteld op twitter. Ennuh hun tracks staan nu alle 3 in de top 3Op maandag 25 oktober 2010 11:21 schreef RiKe het volgende:
[..]
Op de Oblivian release staat Rauwe Brok, Brokkie Hard is dan OF een andere track, OF de naam is veranderd.
quote:idd ... Ik zie Lanoz reageren op de vraag:Op maandag 25 oktober 2010 11:21 schreef RiKe het volgende:
Op de Oblivian release staat Rauwe Brok, Brokkie Hard is dan OF een andere track, OF de naam is veranderd.
quote:Lekkere TL trouwens van hem @ Hardstation FMdat was eerst de titel idd, op hardstyle.com is ie iig als rauwe brok uitgekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je vindt, ...
quote:Die top 10 downloads op downloads portals stellen over 't algemeen vrij weinig voor hoorOp maandag 25 oktober 2010 11:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Heb de vraag maar eens gesteld op twitter. Ennuh hun tracks staan nu alle 3 in de top 3
quote:Kun je dus eigenlijk nagaan hoe weinig tracks worden gekocht. Zielig eigenlijk.Op maandag 25 oktober 2010 11:57 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Die top 10 downloads op downloads portals stellen over 't algemeen vrij weinig voor hoorEigenlijk elke nieuwe release beland wel zo hoog. Ik weet bijvoorbeeld dat een release van Mythica Records op Junodownload destijd 9 tot 12 keer gekocht was en stond al gelijk 2e in de top 10. Een nieuwe release hoeft dus maar enkele keer gekocht te worden, om gelijk zo hoog te eindigen
quote:Jah tis al paar jaar zo. Geld wordt verdiend met de optredens en niet meer met de muziekverkoop. Al denk ik wel dat als de grote namen nog met vinyl hadden gedraaid, meer amateur dj's dat ook hadden gedaan en er dus meer vinyl verkocht zou wordenOp maandag 25 oktober 2010 12:24 schreef ElDani het volgende:
[..]
Kun je dus eigenlijk nagaan hoe weinig tracks worden gekocht. Zielig eigenlijk.
quote:bambambam!Op maandag 25 oktober 2010 13:40 schreef Koepert het volgende:
Tudutudutuutuutududutudutututdutudutuuu Now that.... my friend... is beautiful..... OH MY GOD!!!
quote:Now that.... my friend... is beautifulOp maandag 25 oktober 2010 13:40 schreef Koepert het volgende:
Tudutudutuutuutududutudutututdutudutuuu Now that.... my friend... is beautiful..... OH MY GOD!!!
quote:The Hard WayOp maandag 25 oktober 2010 13:40 schreef Koepert het volgende:
quote:Ik wel, maargoed... das ook logischOp maandag 25 oktober 2010 13:56 schreef Krulliewullie het volgende:
Wie van jullie koopt er daadwerkelijk nog muziek eigenlijk? Ik niet in ieder geval
quote:AVIO Records
Already too much information for one day, but what they hell... did you know a release is coming up by a new artist for AVIO Records?
quote:welk nummer is dit?Op maandag 25 oktober 2010 16:08 schreef Krulliewullie het volgende:
I am not DOWN WITH THE STANDING!! BAM BAM BAM BAM *snijdend geluid* BAM BAM BAM BAM *snijdend geluid* BAM BAM BAM BAM *snijdend geluid* BAM BAM BAM BAM *snijdend geluid*![]()
![]()
Het begint hier wel een beetje op een agressief getint schreeuwtopic te lijken nu
quote:The DemandOp maandag 25 oktober 2010 16:22 schreef T_Killer het volgende:
Iets van Crypsis(met luna?) of chain reaction, maar kan zo even niet de titel komen opkomen en zit op werk dus kan niet bladeren in mijn immense HS-collection om het op te zoeken
quote:Ik dacht eigenlijk serieus van niet?
quote:Snijdende geluidenOp maandag 25 oktober 2010 16:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
dank heren! echt een heerlijke plaat
quote:cutting hardstyle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Zal ik het zo zeggen, als jij gaat, ga ik ook! En anders ga ik misschien toch welOp maandag 25 oktober 2010 16:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Heel misschien ook aanwezig op Thrillogy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil
quote:ghihi ik dacht: "I am not down with the bandit"Op maandag 25 oktober 2010 16:08 schreef Krulliewullie het volgende:
I am not DOWN WITH THE STANDING!! BAM BAM BAM BAM *snijdend geluid* BAM BAM BAM BAM *snijdend geluid* BAM BAM BAM BAM *snijdend geluid* BAM BAM BAM BAM *snijdend geluid*![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:40 schreef Da_Ripper het volgende:
Zit nog steeds te wachten op de ID van Crypsis & Kold Konexion ...
gokje: Bandit
quote:Hmm..... nu je het zegtOp maandag 25 oktober 2010 18:23 schreef Koepert het volgende:
Volgens mij he...
Beide...
In dat YT van Rip..
@ 1.32 min & 2.20min
I'm not down with the Bandit...I'm demanding the truth like every other man did..
@ 2.58 min
I'm not down with the standing...imagine not doing whatever you're demanding..
quote:Not down with the standard*Op maandag 25 oktober 2010 16:08 schreef Krulliewullie het volgende:
![]()
Het begint hier wel een beetje op een agressief getint schreeuwtopic te lijken nu
Nog wat nieuws:
[..]
quote:Wat ben je toch weer goed bezig! En eigenlijk alle brainstormende mensen die meededen ookOp maandag 25 oktober 2010 18:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Zal ik jullie dan maar uit dit grote dilemma van twijfels verlossen
@ 3:45
I, am not, down with the standard
The man did, not do, what every other man did
quote:Ik voel het als mijn plicht jullie de juiste kennis wat betreft hardstylemuziek te educaterenOp maandag 25 oktober 2010 18:57 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer goed bezig! En eigenlijk alle brainstormende mensen die meededen ook. Ik gaat even editten
quote:Ik heb net ook maar eventjes een mixje gemaaktOp maandag 25 oktober 2010 10:14 schreef RiKe het volgende:
Mijn mix hebben ze in ieder geval binnen (8 tracks in net geen 30min is best netjes dacht ik zo).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch een behoorlijk fijne tracklist al zeg ik zelf![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik heb net ook maar eventjes een mixje gemaakt
Zorg eens héél snel dat die in mijn mailbox komt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch een behoorlijk fijne tracklist al zeg ik zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik heb net ook maar eventjes een mixje gemaakt
Ga je em uploaden ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch een behoorlijk fijne tracklist al zeg ik zelf
The Outside Agency
quote:Ja ik sta nog steeds niet in die PM-lijst, als iemand die mij ff doorstuurt dan stuur ik hem wel rond
quote:Echt zo'n heerlijke kippevel plaat
quote:Not down with the standing.
quote:eens!
quote:Eensch!Op dinsdag 26 oktober 2010 09:23 schreef Mind.Illusion het volgende:
Vind bass modulators sowieso goeie tracks makenZijn beetje ondergewaardeerd imo....
quote:Zou het niet de bedoeling zijn dat het zo klinkt, beetje rave stijl ofzo?Op dinsdag 26 oktober 2010 09:30 schreef NLS04 het volgende:
Als Max Enforcer maakt ie goede platen maar als evil activities wordt het echt met de productie treuriger:
Die synth klinkt eerder als hands-up dan hardcoreNee dan valt het met teloorgang van harstyle nog wel mee als ik dit soort mainstream hardcore hoor..
quote:Ik vind de hardcore sinds 2006 ook al niet veel meer aan. Die distorted kicks enzo, ik wil bambambam niet kraakkraakkraak. Hardstyle neigt ook al een beetje die richting op te gaan, hoef van mij nietOp dinsdag 26 oktober 2010 09:30 schreef NLS04 het volgende:
Als Max Enforcer maakt ie goede platen maar als evil activities wordt het echt met de productie treuriger:
Die synth klinkt eerder als hands-up dan hardcoreNee dan valt het met teloorgang van harstyle nog wel mee als ik dit soort mainstream hardcore hoor..
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 09:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
Beter die viper remix van your smile
quote:Lijkt er wel op idd!Op dinsdag 26 oktober 2010 10:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
hehe hij is ook gewoon fijn
Ik kwam gister ook nog tot een ontdekking:
Meneer Frontliner een melodietje geript? of ligt het aan mij?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 10:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
hehe hij is ook gewoon fijn
Ik kwam gister ook nog tot een ontdekking:
&
Meneer Frontliner een melodietje geript? of ligt het aan mij?
quote:Welke droom? Dat ie dat melodietje zelf gemaakt heeft? Who the fuck cares? T is toch n goeie plaat?Op dinsdag 26 oktober 2010 10:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
of wordt straks die droom ook in deugen gegooid?
quote:Is ook zo, en het is met eenOp dinsdag 26 oktober 2010 10:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Welke droom? Dat ie dat melodietje zelf gemaakt heeft? Who the fuck cares? T is toch n goeie plaat?
quote:Ya think?....Op dinsdag 26 oktober 2010 10:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Is ook zo, en het is met een
Denk dat een heel groot percentage tracks de melodieën en vocals toch gejat zijn
quote:Wees gerust, dat gebeurt in Trance net zo, dus hoeft niet eens te betekenen dat dat ene nummer de eerste was met die melodieOp dinsdag 26 oktober 2010 11:02 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ya think?....
Hardstyle is nu eenmaal n muziekstijl die melodietjes en vocals (vaker filmquotes) hergebruikt.. Zolang dat goed en niet te 1-op-1 gebeurd, is t toch prima.
quote:Yeah i know... denk wel bij 3/4 van alle 'elektronische muziek'Op dinsdag 26 oktober 2010 11:07 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wees gerust, dat gebeurt in Trance net zo, dus hoeft niet eens te betekenen dat dat ene nummer de eerste was met die melodie
quote:Mwah, zal wel iets speciaal voor die aussies zijn (gaat ook aardig los overigens). Staat ook bij dat die track niet gereleased gaat worden.Op dinsdag 26 oktober 2010 09:30 schreef NLS04 het volgende:
quote:Wij stonde verdomme klaar om te gaan haakt de chauf af, gelukkig maar dat ik de avond ervoor geen kaarten besteld had.. Maar als ik het zo hoor heb ik niet al te veel gemist..Op dinsdag 26 oktober 2010 11:06 schreef Sethje het volgende:
Ansarat was leuk, niet meer en niet minderna een dagje duitse bierfeesten in de voetbalkantine ben ik ook weer boven water
quote:Helemaal eens. Matige remix! Doet het orgineel geen eer aanOp dinsdag 26 oktober 2010 09:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Zou het niet de bedoeling zijn dat het zo klinkt, beetje rave stijl ofzo?
Verder vind ik het maar een matige rework hoor![]()
Beter die viper remix van your smile
quote:Maakt opzich niet uit toch? Ook vocals rippen uit films e.d. is misschien niet altijd origineel maar zolang ze er wat leuks van makenOp dinsdag 26 oktober 2010 11:17 schreef Koepert het volgende:
[..]
Yeah i know... denk wel bij 3/4 van alle 'elektronische muziek'
House, dubstep, hardcore, techno, etc etc.
quote:Oh ik bedoel het ook niet echt als negatieve kritiek, maar meer naar aanleiding van Boy's "droom"Op dinsdag 26 oktober 2010 13:29 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Maakt opzich niet uit toch? Ook vocals rippen uit films e.d. is misschien niet altijd origineel maar zolang ze er wat leuks van maken
quote:Gigi D'agostino - L'amour ToujouraOp dinsdag 26 oktober 2010 12:27 schreef eQuaL het volgende:
Jaaaah raad het nummer, nu een lastige![]()
Toe
Toedoedoedoe
Toedoedoedoe
Toedoe doe doe doe doe
(x2)
Niet een van de favoriete artiesten hier![]()
quote:Mwah... Die vocals van Ultra-Sonic daarentegenOp dinsdag 26 oktober 2010 09:30 schreef NLS04 het volgende:
quote:Ja helaas is dat alweer zolang geleden dat de files pleitte zijn en er waarschijnlijk nooit iets mee word gedaan.....Op dinsdag 26 oktober 2010 14:13 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik wil J&W - Sonic in betere kwaliteit.
quote:Ben ook nog niet onverdeeld enthousiast... maar dat zal kwestie van wennen zijn.. en ach, wie gaat er nou enthousiast worden van een layoutOp dinsdag 26 oktober 2010 14:28 schreef eQuaL het volgende:
Pfff even wennen zeg, deze nieuwe lay-out![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:28 schreef eQuaL het volgende:
quote:gewoon bagger blijven gebruiken tot het echt niet meer kan, daarna ga ik pas wennen aan iets nieuwsOp dinsdag 26 oktober 2010 14:30 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ben ook nog niet onverdeeld enthousiast... maar dat zal kwestie van wennen zijn.. en ach, wie gaat er nou enthousiast worden van een layout
quote:Dat dus.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:44 schreef Sethje het volgende:
Ik gebruik die nieuwe nu al 3,4 maanden ofzo en in t begin vond ik het ook kut maar als je er aan gewend bent maakt het helemaal geen zak uit
quote:Was voor een jaar of 2 geleden heel populair, dook in veel setjes op, maar was net zo snel weer verdwenen als dat ie kwamOp dinsdag 26 oktober 2010 15:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow kwam naar boven. Werd ook gedraaid op InShockprops voor wie die draaide, volgens mij tijdens Ran-D zelf
quote:Okee wat een KUT LAYOUTOp dinsdag 26 oktober 2010 15:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow kwam naar boven. Werd ook gedraaid op InShockprops voor wie die draaide, volgens mij tijdens Ran-D zelf
quote:Vind hem ook niet lekker werken.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:28 schreef eQuaL het volgende:
quote:Ik vind hem ook niks, veels te licht en klein wat het heel onduidelijk maakt.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:28 schreef eQuaL het volgende:
quote:Met welke nummers gaan ze dat dan opvullen vraag ik me dan af?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:01 schreef ElDani het volgende:
[..]
Vind hem ook niet lekker werken.
Overigens valt er uit een recente tweet van Ran-D te lezen dat er een A2 Album komt.. (ja, nog zo'n ding).
quote:Dat bedoelde ik..Op dinsdag 26 oktober 2010 18:40 schreef Bertje_NL het volgende:
Als het goed is wordt het een A2-Records album...
quote:Substream:Op maandag 25 oktober 2010 12:23 schreef Tha_Bartman het volgende:![]()
Op 3 min![]()
Voor een Max Enforcer plaat ben ik er niet weg van
quote:ik zou er op losgaanOp dinsdag 26 oktober 2010 09:30 schreef NLS04 het volgende:
quote:Missin' is gewoon onder zijn Wildstylez alias uitgekomenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:17 schreef ReMcOrE het volgende:
Outsiderz deed me denken aan Wildstylez en dat deed me weer denken aan dit:![]()
quote:zoals gezegd:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:29 schreef ElDani het volgende:
Dilemma is trouwens nu als officiele preview:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:23 schreef ReMcOrE het volgende:
Dilemma: hoe vet?!![]()
![]()
![]()
![]()
(en ja, dat meen ik!)
quote:Ooee daar zijn ze weer, de verliefdheiskriebelsOp dinsdag 26 oktober 2010 19:17 schreef ReMcOrE het volgende:
Outsiderz deed me denken aan Wildstylez en dat deed me weer denken aan dit:![]()
quote:deze is ook fijnOp dinsdag 26 oktober 2010 19:32 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ooee daar zijn ze weer, de verliefdheiskriebels![]()
![]()
Toch vind ik deze versie zachter, dromeriger en nog veel fijner klinken:
quote:Nette line-upOp dinsdag 26 oktober 2010 19:36 schreef haakon het volgende:
Vrijdag Cross Night:
Line-up:
B-Front
D-Block & S-te-Fan
Deepack
Ran-D
MC: Da Syndrome
voor een 10tje
quote:Waar halen jullie al die grote namen zo vandaan zo dichtbij? Als ik een feestje wil bezoeken zit ik meteen aan Rotterdam oid. In de buurt van Haarlem/Leiden wordt zo bijzonder weinig georganiseerd. Is ook lastig voor de Dj's hier in de buurt. Qua grotere namen zit hier in de buurt toch genoeg: Luna, Pavo, Josh & Wesz, Beat Providers en Bass Modulators zitten hier allemaal in de buurt zover ik weet.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Nette line-up
Hier zaterdag lokaal feestje met B-Front, Zatox en Psyko Punkz...
quote:ik weet het niet en ik klaag nietOp dinsdag 26 oktober 2010 19:45 schreef ElDani het volgende:
[..]
Waar halen jullie al die grote namen zo vandaan zo dichtbij?\
quote:Hier heb je ook amper feestjes hoor...Op dinsdag 26 oktober 2010 19:45 schreef ElDani het volgende:
[..]
Waar halen jullie al die grote namen zo vandaan zo dichtbij? Als ik een feestje wil bezoeken zit ik meteen aan Rotterdam oid. In de buurt van Haarlem/Leiden wordt zo bijzonder weinig georganiseerd. Is ook lastig voor de Dj's hier in de buurt. Qua grotere namen zit hier in de buurt toch genoeg: Luna, Pavo, Josh & Wesz, Beat Providers en Bass Modulators zitten hier allemaal in de buurt zover ik weet.
quote:Mixen gaat goed! Nummers zelf vind ik niet zo boeiend, maar dat is een kwestie van smaakOp dinsdag 26 oktober 2010 18:44 schreef T-Force het volgende:
Niemand iets te zeggen over mijn setje trouwens?Opbouwende kritiek mag ook he, dat heb ik het liefste zelfs
quote:Naast de 2Dangerous komt er nog een showOp dinsdag 26 oktober 2010 20:33 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Mixen gaat goed! Nummers zelf vind ik niet zo boeiend, maar dat is een kwestie van smaak
Ik zat trouwens te denken, zou het nou niet briljant zijn als Alphaverb of Thera oid bij FearFM een wekelijkse show doet? Of afwisselendGoeie marketing en meteen ook dikke reclame voor FearFM...
quote:Zover ik weet inderdaad heel dikOp dinsdag 26 oktober 2010 21:17 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Naast de 2Dangerous komt er nog een show
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en daar ging het om, niet om de artiest
quote:Die quote knop laat zich pas zien als je de muis in het bericht houdt dat je wilt quotenOp dinsdag 26 oktober 2010 21:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben ik nou gek of mis ik gewoon de quote button in de nieuwe lay-out.
quote:Herkenbaar! Lekkere euforische nummers zijn dat.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:46 schreef T_Killer het volgende:
Ik zat gisteren in de bus van stage naar Arnhem CS om naar huis te gaan. Zoals gewoonlijk had ik mijn ipod in. Moe maar voldaan zat ik dus in die bus, want had lekker wat werk verzet dus voelde me goed. De bus reed op een weg die langs de Rijn loopt. Ik genoot van het uitzicht van een stad aan de rivier, de zon scheen en verwarmde mijn gezicht, de glinstering op het water deed me verlangen naar de zomer......en tijdens dit schilderachtige tafereel luisterde ik naar (skip even naar 1.58, krijg die YT link niet zo dattie dat automatisch doet)
* T_Killer traantje wegpinken doet
quote:Niet in Firefox dus....Op dinsdag 26 oktober 2010 21:51 schreef RiKe het volgende:
[..]
Die quote knop laat zich pas zien als je de muis in het bericht houdt dat je wilt quoten
quote:Thema-instellingen (rechtsboven); vastzetten; quote/edit aanvinken.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:17 schreef Gezicht het volgende:
Ik krijg nu ook geen quote-knop te zien, terwijl ik die eerder wel degelijk heb gezien. Ik gebruik Chrome.
quote:De nieuwste aanwinst van TiLLT, Andy Blom, 21 jaar. Heeft al op Defqon gestaan en bij ons op de Hardtraxx Future Stage (Qontinent Preparty), was toen een erg dikke set.
quote:hardstyle, checkOp dinsdag 26 oktober 2010 21:46 schreef T_Killer het volgende:
Jawel, Dilemma is wel vet (wie is waverider btw?). Rauwe HS is vet, maar een mooie melodie is ook echt machtig, leef je bijvoorbeeld even in in mij bij het volgende verhaal:
Ik zat gisteren in de bus van stage naar Arnhem CS om naar huis te gaan. Zoals gewoonlijk had ik mijn ipod in. Moe maar voldaan zat ik dus in die bus, want had lekker wat werk verzet dus voelde me goed. De bus reed op een weg die langs de Rijn loopt. Ik genoot van het uitzicht van een stad aan de rivier, de zon scheen en verwarmde mijn gezicht, de glinstering op het water deed me verlangen naar de zomer......en tijdens dit schilderachtige tafereel luisterde ik naar (skip even naar 1.58, krijg die YT link niet zo dattie dat automatisch doet)
quote:HerkenbaarOp dinsdag 26 oktober 2010 21:46 schreef T_Killer het volgende:
Jawel, Dilemma is wel vet (wie is waverider btw?). Rauwe HS is vet, maar een mooie melodie is ook echt machtig, leef je bijvoorbeeld even in in mij bij het volgende verhaal:
quote:Hier ook met Alphaverb - The Otherside of Max Enforcer - Gold of *Vult random sfeerplaat in*
quote:Dit dus... maar k ben dus niet de enige die dat heeft.... biertje in de hand is complementerend voor Hardstyle-sfeerplaten..Op dinsdag 26 oktober 2010 22:53 schreef de_huig het volgende:
[..]
hardstyle, check
zon, check
uitzicht/decor, check
maar ik voel een soort van leegte...waar is het biertje in je hand?
quote:Ik heb het al door. Adblock plus blijkt de boosdoener.....
quote:maar het is je vergeven
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar Dilemma klinkt via de officiële kanalen toch wel lekker. Beter iig dan dat filmpje van Stanley, maar toch vind ik 'm net niet.....
quote:oh, ben dus niet de enige die de track wel kan waarderen; gelukkigOp dinsdag 26 oktober 2010 21:46 schreef T_Killer het volgende:
Jawel, Dilemma is wel vet (wie is waverider btw?)
quote:ja, die ging heerlijk los laatst in de autoOp dinsdag 26 oktober 2010 22:02 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Herkenbaar! Lekkere euforische nummers zijn dat.
Moet je eens proberen met dit nummer, zekers als je zelf rijdt (of loopt of fietst), ben al meerdere keren al fietsend helemaal los gegaan![]()
quote:heerlijke platen om even weg te zwevenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:14 schreef ElDani het volgende:
[..]
Hier ook met Alphaverb - The Otherside of Max Enforcer - Gold of *Vult random sfeerplaat in*
quote:Ja je kunt niet alles hebben, want als ik dat biertje had gehad, was er geen verschil geweest tussen die busrit en een Decibel / Defqon / Emporium. En dat zou dan betekend hebben dat ik 45 euro entree had moeten betalen om die bus in te komenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:53 schreef de_huig het volgende:
[..]
hardstyle, check
zon, check
uitzicht/decor, check
maar ik voel een soort van leegte...waar is het biertje in je hand?
quote:en had je in een stampvolle bus gezeten tussen allemaal mensen die daar een beetje mooi staan te zijnOp woensdag 27 oktober 2010 09:09 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja je kunt niet alles hebben, want als ik dat biertje had gehad, was er geen verschil geweest tussen die busrit en een Decibel / Defqon / Emporium. En dat zou dan betekend hebben dat ik 45 euro entree had moeten betalen om die bus in te komen
quote:hardstyle is niet per definitie rawstyle, dat is meer een stroming binnen de hardstyleOp woensdag 27 oktober 2010 10:19 schreef stoeltafel het volgende:
Ga zaterdag naar Thrillogy. Nu staat er bij de muziek stijlen early Hardstyle en Hardstyle. Is dat laatste automatisch raw style ? Vind dat wel vet. Vooral op Qbase:)
quote:Dit is de line up van de HS stageOp woensdag 27 oktober 2010 10:19 schreef stoeltafel het volgende:
Ga zaterdag naar Thrillogy. Nu staat er bij de muziek stijlen early Hardstyle en Hardstyle. Is dat laatste automatisch raw style ? Vind dat wel vet. Vooral op Qbase:)
quote:Terwijl je juist de Donkeyrollers niet bij blije hardstyle kan scharen...Op woensdag 27 oktober 2010 10:23 schreef T_Killer het volgende:
Live: Donkey Rollers
Live: Noisecontrollers
Het enige wat je naar mijn mening echt onder de categorie 'raw' kunt scharen is Crypsis. Verder zijn Noisecontrollers, en soms Donkeyrollers ook enigszins 'raw'
quote:Hehe herkenbaar
quote:Heel kut dus, en heel Outland ging los bij dat nummer afgelopen zaterdag
quote:Jammer dat het dan weer in Zwitserland isAnagenetic
Blackmail
Chain Reaction
Lady Tom
Luna
Philippe Rochard
Proteus
Tatanka
quote:Ik vind Samara en Sanctus wel onder Raw vallenOp woensdag 27 oktober 2010 11:02 schreef 16meter het volgende:
Noisecontrollers vind ik niet raw (voor zover daar een definitie van is)... zelfs niet enigzins.
quote:Hij doet mij juist aan spacer denken...Op woensdag 27 oktober 2010 11:03 schreef NLS04 het volgende:
Die dilemma-track doet me op de een of andere manier denken aan een mix van outburst van the prophet en gold.
quote:Behalve die 2 dan.Op woensdag 27 oktober 2010 11:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik vind Samara en Sanctus wel onder Raw vallenvoor de rest idd niet echt..
quote:hahaha dat album..wat een crap. draaiorgelhardstyle in het kwadraat.
quote:Daar zit ik eigenlijk niet op te wachten..Op dinsdag 26 oktober 2010 18:54 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik..
Er ligt nog heel veel Beat Providers werk klaar ook, dus dan zal het denk ik wel goed komen.
quote:QFT!!Op woensdag 27 oktober 2010 11:45 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Daar zit ik eigenlijk niet op te wachten..
Doe mij maar gewoon dikke Alpha Twins & Ran-D producties
quote:Zekers!!Op woensdag 27 oktober 2010 11:45 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Daar zit ik eigenlijk niet op te wachten..
Doe mij maar gewoon dikke Alpha Twins & Ran-D producties (Ran-D heeft nog heel veel werk wat nog niet gereleased is toch)?
quote:Alleen voor Isaac die met Luna een early set gaat draaien en Crypsis Live al!
quote:http://www.hardtraxx.nl/n(...)t-je-moet-weten.htmlOp woensdag 27 oktober 2010 13:36 schreef Sc0tTy het volgende:
Edit: word trilogy uitgezonden ? worden uber sets volges mij
quote:SukkelsOp woensdag 27 oktober 2010 13:03 schreef StM het volgende:
En sowieso gaan nc al hun nummers draaien zaterdag en dan is het hoofdstuk van de laatste 3 jaar afgeslotenZe willen zich dan gaan richten op hun nieuwe producties en niet of veel minder de oude draaien...
quote:dacht ik :Op woensdag 27 oktober 2010 15:23 schreef StM het volgende:
Die track vinden ze zelf juist slechtZe bewegen juist meer en meer naar de mainstream zoals ze het zelf noemen en vinden Down with the hardstyle een toffe track...
quote:maar zelfs ik kan het wel eens mis hebben en ben down with the hardstyle nog maar eens gaan luisteren...en:
quote:
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 15:44 schreef de_huig het volgende:
toen ik dit las:
[..]
dacht ik :
[..]
maar zelfs ik kan het wel eens mis hebben en ben down with the hardstyle nog maar eens gaan luisteren...en:
[..]
quote:Waar is dat terug te lezen ofzo?Op woensdag 27 oktober 2010 13:03 schreef StM het volgende:
En sowieso gaan nc al hun nummers draaien zaterdag en dan is het hoofdstuk van de laatste 3 jaar afgeslotenZe willen zich dan gaan richten op hun nieuwe producties en niet of veel minder de oude draaien... En ik moet zeggen, ze hebben redelijk wat goede nummers gemaakt, vooral 2007-2008
quote:Weer een artiest van het lijstje met artiesten waar ik nog verwachtingen van heb af kan...
quote:Jezus wat zonde.. Had echt gehoopt dat ze wat oudere sounds aan zouden blijven houden.
quote:Deden ze toch al niet (qua draaien dan). Telkens als ik bij een set van hun stond op n feest was ik aan het bidden voor Aliens en dat soort platen...maar nooit gedraaidOp woensdag 27 oktober 2010 18:23 schreef ElDani het volgende:
[..]
Jezus wat zonde.. Had echt gehoopt dat ze wat oudere sounds aan zouden blijven houden.
quote:PM!!! op mijn site staat ie nog niet
quote:PM gestuurdOp woensdag 27 oktober 2010 19:04 schreef T_Killer het volgende:
[..]
PM!!! op mijn site staat ie nog niet
quote:Leuke plaat idd..Op woensdag 27 oktober 2010 18:22 schreef ReMcOrE het volgende:
geen hardstyle, maar vast wel bekendik heb hem vroeger echt zwart (overtreffende trap van grijs) gedraaid
quote:point madeOp woensdag 27 oktober 2010 19:10 schreef Koepert het volgende:
[..]
Leuke plaat idd..
maaruh... dat zou dan wit gedraaid zijn... Grijs gedraaid was letterlijk omdat LP's grijs werden van tevaak draaien (slijtage) ipv zwart, dus naar nog lichter grijs en uiteindelijk wit, bij nog vaker draaien
quote:naar jou ook 1 dan maar
quote:ik heb ze hier alle 10 ook wel ergens liggenOp woensdag 27 oktober 2010 19:14 schreef stoeltafel het volgende:
Vroeg draaide ik al bitte ein beat
Zin in zaterdag, raw style:)
quote:nee, te ver weg vanuit Twente...Op woensdag 27 oktober 2010 19:27 schreef stoeltafel het volgende:
Haha te fout. Ga jij nog naar Thrillogy ?
quote:Had er al wat over gehoord idd. MOOI!Op woensdag 27 oktober 2010 19:58 schreef ElDani het volgende:
http://partyflock.nl/artist/41026:2_Sidez.html
Hoe kan dit? 2-Sidez terug!
quote:Dat is waarschijnlijk een stream geripte klote versie... HQ podcast komt vanavond of morgenOp woensdag 27 oktober 2010 20:18 schreef kollie het volgende:
complimenten MI, zeer dikke set. Staat inmiddels op de mp3-spieler!
quote:kwaliteit is niet super idd. Dan vervang ik deze rip morgen voor de HQ.Op woensdag 27 oktober 2010 20:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Dat waarschijnlijk een stream geripte klote versie... HQ podcast komt vanavond of morgen
quote:HQ is al te krijgen hoor via dancetunesradio.comOp woensdag 27 oktober 2010 20:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Dat waarschijnlijk een stream geripte klote versie... HQ podcast komt vanavond of morgen
quote:Nou hopen dat het bij Q-dance een keer doordringt dat er voldoende fans zijn die verheugen op een feestje die dit soort tracks weer eens ten gehore brengen. Doel daarmee wel op de oudere nummers in de setOp woensdag 27 oktober 2010 20:09 schreef Mind.Illusion het volgende:
Vandaag op Q-dance & Dance-Tunes radio geweest.. Dis m'n set...
00. Intro
01. Overload - The Anthem (Zatox & Vortex Remix)
02. Builder - Her Voice (Super Bass Mix)
03. Alphaverb - Got It (Unoriginal Mix)
04. Tat & Zat - Gold Medley With Strange
05. Crypsis - Oppose The Majors
06. Hardstyle Masterz - Risk
07. D-Block & S-Te-Fan - Guilty
08. Activator - Go To Church
09. Frontliner - Greenhouse
10. Technoboy - Rage
11. W.A.S.H. - Radio Alarm (Zatox Remix)
12. B-Front - Neophobia
13. Alphaverb - The Otherside
Rest mij de vraag.... links van livesets mogen hier niet, maar mag een link naar een officiele podcast (waar rechten voor worden afgedragen) wel??
quote:Ik zag het net idd jahOp woensdag 27 oktober 2010 20:29 schreef ElDani het volgende:
[..]
HQ is al te krijgen hoor via dancetunesradio.com
quote:Dikke tracklistOp woensdag 27 oktober 2010 20:09 schreef Mind.Illusion het volgende:Vandaag op Q-dance & Dance-Tunes radio geweest.. Dis m'n set...
00. Intro
10. Technoboy - Rage
12. B-Front - Neophobia
Rest mij de vraag.... links van livesets mogen hier niet, maar mag een link naar een officiele podcast (waar rechten voor worden afgedragen) wel??
quote:Hmm. Kreeg de vorige keer namelijk PB dat links van sets niet mochten omdat het copyright materiaal kon bevatten e.d. Maar in dit geval is 't natuurlijk wel officieel en wordt er gewoon betaald voor de rechten aan Buma. Geen idee of het dan nog niet mag. Wacht het antwoord wel afOp woensdag 27 oktober 2010 22:54 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Er mogen volgens mij helemaal geen links geplaatst worden..
quote:Ziet er erg nice uit. Kan je niet de DL link pm'en voor de geinteresseerdenOp woensdag 27 oktober 2010 20:09 schreef Mind.Illusion het volgende:Vandaag op Q-dance & Dance-Tunes radio geweest.. Dis m'n set...
00. Intro
10. Technoboy - Rage
12. B-Front - Neophobia
quote:Ik hem net op mijn site gezet. Surf dus gewoon ff naar mindillusion.nlOp woensdag 27 oktober 2010 23:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ziet er erg nice uit. Kan je niet de DL link pm'en voor de geinteresseerden?
quote:Ik zou een link via PM wel op prijs stellen.Op woensdag 27 oktober 2010 20:09 schreef Mind.Illusion het volgende:
Vandaag op Q-dance & Dance-Tunes radio geweest.. Dis m'n set...
00. Intro
10. Technoboy - Rage
12. B-Front - Neophobia
quote:Die hoeft ik niet
quote:geen dank...Op woensdag 27 oktober 2010 19:45 schreef Koepert het volgende:
Thnx for PM
K moet zeggen dat tot nu toe van die QSB (qdance Usb, haha woordgrapje, haha) die Houseqlassics cd mij nog het meest kan boeien... das toch ook nie best
quote:hell yeah!Op woensdag 27 oktober 2010 19:58 schreef ElDani het volgende:
http://partyflock.nl/artist/41026:2_Sidez.html
Hoe kan dit? 2-Sidez terug!
quote:jah, dat krijg ik ookOp donderdag 28 oktober 2010 08:20 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Neen, ik krijg deze site als ik mind.illusion.nl typ.
quote:Lekker setje, link is wel zonder de .Op woensdag 27 oktober 2010 23:21 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik hem net op mijn site gezet. Surf dus gewoon ff naar mind.illusion.nl![]()
quote:Het is een reactie op@Dutchmeister thats not actually true... hardstyle in australia is "starting" to seep into the mainstream alot more. of course not on radio etc. (except for a few underground stations) People are going, for the name, half the people who go to the festival dont even listen to hardstyle or know DJS! I dread the day when hardstyle actually becomes mainsteam. the passion of the djs will be lost and replaced by greed and money![]()
quote:Looks way better in Australia then in Holland, I've only been to the Dutch Defqon but over here we got like 40 000 people who are there just to be there... In Australia only hardstyle lovers, that way you just get a better party... It's smaller in Australia but there are only people who just really love the music..
quote:Ik hoorde m laatst ook weer sinds laaaange tijd. Wat een fucking PARELTJE is t ook he
quote:Dus in Australie wordt het ook meen-striem?Op donderdag 28 oktober 2010 09:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Het commentaar eronder wat nu bovenaan staat:
[..]
Het is een reactie op
[..]
quote:BelletjesOp donderdag 28 oktober 2010 09:47 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ik hoorde m laatst ook weer sinds laaaange tijd. Wat een fucking PARELTJE is t ook he.
Vind m ook goed passen bij die post van een tijdje terug van (ik meen) deeltjesversneller waarin ie zei dattie verliefd was op 'belletjes' in HS nummers.
[..]
Dus in Australie wordt het ook meen-striem?
quote:Line up?
Benieuwd naar de line up? Deze wordt volgende week bekend gemaakt, maar we hebben al wel wat hints voor de puzzelaars onder ons, succes!
Main Stage
1. Deze jongen kan het vanuit Nijverdal op zijn fiets afleggen. DJ Defector??
2. Dit duo heeft een overload aan psychische aandoeningen. Psyko Punkz
3. Hoevaak komt dit voor?
4. The Police – King of Pain.
5. He’s born to be wild. Tatanka / Zatox
6. Dit nummer is voor alle dakloze kabouters! Geen feest als … niet is geweest. Intractable One / Alphaverb / AVIO (live)
7. De een kent hem als Clown Bassie, de ander als … B-Front
Friends of Quake Events
8. Hoe heet je Buurman in het Spaans? Vecino
9. Dit duo is altijd gedreven om een goede set neer te zetten. Dualdriven
10. It’s like Metallica, but more gentle. This man will spin two times this night.
11. En zo heb je opeens een artiest uit Armenië op je feest staan. Armenian Boy
12. In Polen zijn het harde werkers, maar op Quake Dance spelen ze hier. Crypsis??
13. Yeey, he’s rough!
The host of tonight
14. Een kleine schurk met een grote bek MC Villian
quote:Dat dus... Mijn foutOp donderdag 28 oktober 2010 08:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Lekker setje, link is wel zonder de .
quote:Hej MI, maak je nu eigenlijk ook wel eens hardstyle? En probeer je dan gewoon maar wat of heb je echt projecten?
quote:Ben der wel druk mee bezig sinds begin dit jaar. Gaat ook behoorlijk goed, maar duurt gewoon erg lang voordat je t echt onder de knie heb zeg maar. Daarnaast ben ik echt mega perfectionistisch dus loop elke keer wat ik heb te verbeteren enzovoort. Ik hoop wel ergens in de loop van volgend jaar me 1e track(s) af te hebbenOp donderdag 28 oktober 2010 12:20 schreef eQuaL het volgende:
Hej MI, maak je nu eigenlijk ook wel eens hardstyle? En probeer je dan gewoon maar wat of heb je echt projecten?
quote:Ben benieuwd! Vroeg het me zomaar afOp donderdag 28 oktober 2010 12:36 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ben der wel druk mee bezig sinds begin dit jaar. Gaat ook behoorlijk goed, maar duurt gewoon erg lang voordat je t echt onder de knie heb zeg maar. Daarnaast ben ik echt mega perfectionistisch dus loop elke keer wat ik heb te verbeteren enzovoort. Ik hoop wel ergens in de loop van volgend jaar me 1e track(s) af te hebben
quote:HahaOp donderdag 28 oktober 2010 12:51 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Vroeg het me zomaar af
Je zou ook wel eens feedback kunnen vragen hier. Want je weet, nergens grotere HS experts dan op het Fok! Forum
quote:En ook de grootste zeikneuzen/mierenneukers/criticastenOp donderdag 28 oktober 2010 12:51 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Vroeg het me zomaar af
Je zou ook wel eens feedback kunnen vragen hier. Want je weet, nergens grotere HS experts dan op het Fok! Forum
quote:Achja, maar als dat soort volk het vet vind, weet je in ieder geval zeker dat het een topplaat isOp donderdag 28 oktober 2010 13:08 schreef Koepert het volgende:
[..]
En ook de grootste zeikneuzen/mierenneukers/criticasten
quote:Zij snapt hetOp donderdag 28 oktober 2010 13:26 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Achja, maar als dat soort volk het vet vind, weet je in ieder geval zeker dat het een topplaat is
quote:Zo ben hier ook wel benieuwd naar, Deadmau5 is echt echt een grote naam.Op donderdag 28 oktober 2010 13:35 schreef Koepert het volgende:
Nieuwsgierigmakend nieuwtje trouwens...
http://partyflock.nl/news/18201:Mau5querade.html
quote:Oeioei, en had zojuist nog in het Deadmau5-topic gepost dat ik Deadmau5 echt niet commercieel vindOp donderdag 28 oktober 2010 13:35 schreef Koepert het volgende:
Nieuwsgierigmakend nieuwtje trouwens...
http://partyflock.nl/news/18201:Mau5querade.html
Ik ben er iig wel nieuwsgierig naar.. en wel om de volgende reden..
Showtekplaten zijn technisch behoorlijk goed (instrumentaal te pruimen) en Deadmau5 is in mijn ogen ook geniaal.. maar gebruikt erg weinig vocalen..
Ergo... in potentie goeie shit..
Ja of je krijgt goeie deadmau5 platen met crappy Showtek vocals![]()
quote:
quote:Over die 1e video, de link www.gravity-music.nl doet het niet eens
quote:Eerste vind ik saaiOp donderdag 28 oktober 2010 17:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Nieuwe aanwinst van AVIO. Ik vind het eigenlijk niet zo veel aan, beetje standaard geluidjes en standaard melodie, niks speciaals...
Deze doet de naam geen eer aan eigenlijk, zo happy is ie niet
quote:hoppa!Op donderdag 28 oktober 2010 14:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Digital Punk & Profyler - Intoxication (Waverider remix)![]()
quote:Gravity: gaat welOp donderdag 28 oktober 2010 17:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Nieuwe aanwinst van AVIO. Ik vind het eigenlijk niet zo veel aan, beetje standaard geluidjes en standaard melodie, niks speciaals...
Deze doet de naam geen eer aan eigenlijk, zo happy is ie niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Nu je het zegt lijkt ie er wel op ja... Was mijzelf in eerste instantie niet opgevallen.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Mad Killer lijkt wel héél erg op DR - 2012.
quote:Begin is lekker, rest is poep....Op donderdag 28 oktober 2010 23:00 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Solo track van Adaro
Klinkt best goed
quote:Mwa niet mijn ding. Nu ik dit album ook ff gehoord heb moet ik zeggen dat de beste albums toch van Project 1 en Crypsis toch de beste zijn. Ze staan qua hardstyle redelijk uit elkaar, maar toch. De rest van de uitgebrachte albums heeft me nooit volledig geboeid.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:30 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Samples van Smack online:
http://www.junodownload.com/products/smack/1653914-02/
Klinkt erg goed!
quote:DL-linkjes doen we niet, dus neen.
quote:Ja vind het ook niet echt boeiende melodietjes, maar misschien komt er nog wel wat leuks vanOp vrijdag 29 oktober 2010 13:32 schreef Sethje het volgende:
deepack draait veel van hun shit, het klikt altijd wel leuk en hard maar ook altijd een beetje kaal vind ik
quote:Net als Marcel & Frank zelfOp vrijdag 29 oktober 2010 13:32 schreef Sethje het volgende:
.... altijd wel leuk en hard maar ook altijd een beetje kaal vind ik
quote:vind hem een beetje rustig, een beetje 'slap'...Op donderdag 28 oktober 2010 23:00 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Solo track van Adaro
Klinkt best goed
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 11:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hier kan Crypsis nog van lerenLeuke artist aftermovie
2:45
quote:ik vind Stereotuners - We Can Do This wel tofOp vrijdag 29 oktober 2010 13:21 schreef eQuaL het volgende:
Kenden jullie de Stereotuners al, weet nog niet helemaal wat ik er van vind
quote:Inspiratie is een beetje op bij Pollen zo te horen. Heb een beetje het idee dat ik naar oudere Pitcher, Dozer, Zany en Donkey producties luister die door de blender zijn gehaald.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:30 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Samples van Smack online:
http://www.junodownload.com/products/smack/1653914-02/
Klinkt erg goed!
quote:Je kunt zeggen wat je wil over Partyraiser... maar dat soort shit maakt een optreden wel tofOp vrijdag 29 oktober 2010 11:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 11:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |