abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87895580

De hardstyle liefhebbers onder ons O+
Eric_thumb.jpgStewie.gifdm.jpgUntitled-2.gifUntitled-6.gifcartmanmisslopez.jpgfok_usericon1.gifavio.gifenzyme2.jpgavatar.gifkrustyFok.jpgasdasd.jpgtreces_bg_mini.pngwillemjan2(3).jpgbovendasboot.jpg2ecg8du.giffok.pngFOKApples.jpgHard%20Bass%2012.jpgWGAF.gifwc_slot%2060x60.jpg118773.jpg161372.gifgrom.jpgq.jpgfok4.gifDSC00840.mini.jpg35085n7.jpg2hhdcup.pngusericon.jpgfat%20bleach.jpgrsz_baron.jpg2gxg2s9.gif

Welkom! :W
Welkom in het FOK!-Hardstyle topic. Hét topic voor alle hardstyle liefhebbers onder ons. Discussiëren over de nieuwste platen, even vertellen wat je van die ene liveset vindt of gewoon lekker ouwehoeren over hardstyle en alles wat er bij komt kijken... hier is het aan de orde van de dag.

Newbies zijn altijd welkom en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hardstylers in dit topic te vinden dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft.

Wat is Hardstyle? :?
Hardstyle is een muziekgenre dat overeenkomsten vertoont met trance, hardcore en hardtrance. Hardstyle, ook wel hard dance, hard trance of hardbass in het buitenland genoemd, klinkt qua melodie en opbouw ongeveer als de moderne hardcore, maar is vaak ongeveer 30 BPM langzamer. Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 160 beats per minuut. Vaak worden de nummers wel versneld afgespeeld door DJ's.

De sound is karakteristiek voor de stijl en kan omschreven worden als harde beats gecombineerd met erg aanwezige (in tegenstelling tot hardcore) melodielijnen. Veel hardcore-artiesten produceren ook hardstyle tracks, die vergelijkbaar klinken maar toegankelijker zijn. Hardstyle wordt in het Verenigd Koninkrijk vaak gecombineerd met hardhouse. In de rest van de wereld echter vindt men vaker de combinatie met hardtrance of hardcore.

Geschiedenis (8>
Hardstyle is ontstaan uit Duitse, Italiaanse, en Nederlandse hardhouse en Rave die zijn vermengd met invloeden van hardtrance en oldschool-hardcore rond 2000. De oorsprong vindt zijn plaats in Nederland, waar de eerste hardstyle evenementen werden gehouden op het einde van 1999, begin 2000.

Één van de sleutelfiguren in de ontwikkeling van de stijl is Dana van Dreven (met name onder Danamite), bekend onder haar hardstyle dj-alias Dana (Lady Dana voor hardcore). Later hielpen meer van haar collega's uit het hardcore-tijdperk, zoals Pavo, Darkraver, Luna (met name onder Straight On), Zany, DJ Isaac en The Prophet.

Bekende Feesten _O_

Bekende producers en DJ's~:)
*A-lusion*Donkey Rollers *Project One
*Abyss*Dozer (f.k.a. Tony)*Pulse
*Activator*Dutch Master*Scope DJ
*Alpha Twins*Faistos (a.k.a. Frequencerz)*Showtek
*Alphaverb*Francesco Zeta*Southstylers
*Alter Egosz*Frontliner (f.k.a. Abject)*Super Marco May
*B-Front*Genius*Tatanka
*Balistic*Gizmo*Technoboy
*Beholder*Grandmaster Q*The Partycrushers
*Blackmail*HardOnez*The Pitcher
*Blutonium Boy*Hardstyle Masterz*The Prophet
*Brainkicker*Headhunterz*The Revivals
*Brennan Heart*Isaac*The Scientist
*Calypso*Jones*The Vision
*Carnifex*Josh & Wesz*Trilok
*Charly Lownoise*Kold Konexion*Vekta
*Chiren*Lady Tom*Vince
*Clive King*Luna*Wildstylez
*D-Block & S-te-Fan*Max B. Grant*Xavi
*Dana*Max Enforcer*Zany
*Daniele Mondello*Mind Hunterz*Zatox
*Darkraver*Noisecontrollers*Zenith
*Davide Sonar*Pavo*Zero Sanity
*Deepack*Philippe Rochard
*DHHD*Pila

MC's ^)
MC Da Syndrome
MC DV8
MC Linez
MC Rems
MC Renegade
MC Ruffian
MC Villain

Hardstyle op Twitter oO<
DJ's & ProducersIsaacWildstylez
A-LusionJonesZany
Abyss & JudgeJosh & Wesz
Alpha TwinsJowan van KorvenMC's
B-FrontKutskiDa Syndrome
BioweaponLow-EDV8
Charly LownoiseLuna
D-Block + S-Te-FanNoisecontrollersOverig
DeepackPavoB2S
Digital PunkProfylerFusion Records
FrontlinerScope DJHardstyle.com
GostosaShowtekScantraxx Records
HeadhunterzThe PitcherQ-Dance

Links ^O^
Partyflock
Wiki

Downloads/Fora
0daymusic
HarderState
HardTraxx
LSDB (Liveset Database)
MusicInControl
Screamer Hardstyle

Organisaties
Art of Dance
B2S
Bass Events
ID&T
Multigroove
Q-dance
UDC

Platenlabels
AVIO-Records
FreakyMusic
M!d!fy
Mythica
Q-dance
Rytmic Records
Saifam
Scantraxx
Seismic
StraightOn Recordings
Zanzatraxx

Luister NU! hardstyle *O*
Digitally Imported - winamp / Digitally Imported - wmp
FreshFM Alleen op de woens(Showtek-Bash)dag-avond
HardFM
Real Hardstyle Radio
Hardshockers
Q-Dance radio

Oude topics :z
#1 - #100
#101 - #150
[Hardstyle #151] No time to waste!
[Hardstyle #152] It's about time..
[Hardstyle #153] You want some shit for your brain?
[Hardstyle #154] Ground Zero
[Hardstyle #155] We gonna get dirty!
[Hardstyle #156] Last night a DJ saved my life.
[Hardstyle #157] We don't care!
[Hardstyle #158] When the sky is bright we dance to infinity
[Hardstyle #159] Bum Bapi
[Hardstyle #160] Do you believe in ghosts?
[Hardstyle #161] I hate the fact I'm running late!
[Hardstyle #162] Bassdrum unstoppable
[Hardstyle #163] The madness is calling me!
[Hardstyle #164] Lock and load!!!
[Hardstyle #165] Wat een geile bedoeling, SHIIIIT!
[Hardstyle #166] The music gives me faith till we meet again
[Hardstyle #167] A Process of Creation
[Hardstyle #168] Must create the sound

[Hardstyle] Best of 2008
[Hardstyle] Best of 2009

TT:

De OP

[ Bericht 0% gewijzigd door Da_Ripper op 24-10-2010 19:49:15 ]
Mixes onder de naam Khadber
  zondag 24 oktober 2010 @ 14:20:21 #2
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_87895867
goeiemiddag :W
The only limit is your own imagination
pi_87896022
Oeh ff TT luisteren, verwachting kut :')

*edit* ... :')
pi_87896576
quote:
11.gif Op zondag 24 oktober 2010 14:23 schreef eQuaL het volgende:
Oeh ff TT luisteren, verwachting kut :')

*edit* ... :')
Je kan veel zeggen maar niet dat er een lange break in zit ;)
pi_87896703
OP zit er niet goed uit :{

quote:
Op zondag 24 oktober 2010 13:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:

Ik keur em goed :) Boy hoe was Inshock?
[..]

Hij weet het zelf ook ;)
InShock was best ok. Goed druk. Extra ruimte open om te chillen en te eten :) Geluid was wisselvallig, maar uiteindelijk gewoon goed.
Redixx was apart. Tijdens het losgaan gaat hij dan het andere nummer inmixen zeg maar. Ff schuifjes open en dicht. Heel irri.
Zatox, tja.... ik ga het toch maar eens zeggen. Een verwachte standaard set :o
Noem de laatste nummers van Zatox plus degene die nog niet officieel gereleased zijn en je hebt zijn set compleet. HIj moet gewoon samen met Tatanka draaien, want die gooit er tenminste nog wat anders zoals scary track :9
Ran-D was gewoon goed. Ben nooit volledig fan van hem geweest. Ik vind de stijl gewoon soms net niet. Maar toen hij samen met Adaro (ofzo) draaide ging het er goed op. Ze draaide zelfde "Rauwe Brok" En toen heb ik toch wel ff gas gegeven die ik de hele avond nog over had :)
En Ran-D samen met B-front, was wel vet, lekker hard.

Ik merk gewoon dat ik heel veel nummers niet ken. Mede omdat de laatste tijd de releases me tegen beginnen te vallen. Er worden veel onbekende tracks gedraaid en vaak klinken ze nog hetzelfde ook. Ik mis toch die herkenbaarheid. Toch nummers die apart zijn en die überhaupt uit elkaar te halen zijn. Mooi voorbeeld is toch die van J&W. Die klinkt gewoon hard, maar door hun aparte sound toch anders.

[ Bericht 0% gewijzigd door Boy_Snakeye op 24-10-2010 14:51:59 ]
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_87896972
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 14:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Je kan veel zeggen maar niet dat er een lange break in zit ;)
Maakt het nummer niet veel beter :P

Als je dit vergelijkt met wat de NC 1.5 jaar geleden maakten, zijn echt totaal andere artiesten geworden :o
pi_87897428
TT :') :{
pi_87897539
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 14:05 schreef ElDani het volgende:

[..]

Is tegenwoordig gewoon de standaardopbouw van ongeveer 90% van de tracks hoor ;)
Dat zal wel, alleen ik kom niet voor een dj die van de ene melodie in de andere melodie mixt. Ik wil ook gewoon vol gas die voetjes van de vloer ;)
Zo niet.. dan toch!
pi_87897542
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 14:47 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Maakt het nummer niet veel beter :P

Als je dit vergelijkt met wat de NC 1.5 jaar geleden maakten, zijn echt totaal andere artiesten geworden :o
Ik vind deze echt wel vet eigenlijk! Lekker korte break, heerlijke euforische melodie.. Ik kan hem goed waarderen!
  zondag 24 oktober 2010 @ 15:11:41 #10
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_87897803
Ik vind Robot's Dream ook een prima plaatje :)
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_87898054
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 15:03 schreef NrSiX het volgende:

[..]

Dat zal wel, alleen ik kom niet voor een dj die van de ene melodie in de andere melodie mixt. Ik wil ook gewoon vol gas die voetjes van de vloer ;)
Zoals iemand laatst al opmerkte (of iets in die trant):

Terug naar de tijd dat je blij was dat je eindelijk even kon uitrusten na al dat raggen bij een break :P

Maar ik ben echt geen tegenstander van goeie melodieën/breaks. Jammer alleen wel dat sommige artiesten het iets te serieus nemen, soms is de break 1/2 van het hele nummer :{

Draait stiekem Showtek: I wont! back! down! You fucking clown! :@
pi_87898213
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 15:19 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Zoals iemand laatst al opmerkte (of iets in die trant):

Terug naar de tijd dat je blij was dat je eindelijk even kon uitrusten na al dat raggen bij een break :P

Maar ik ben echt geen tegenstander van goeie melodieën/breaks. Jammer alleen wel dat sommige artiesten het iets te serieus nemen, soms is de break 1/2 van het hele nummer :{

Draait stiekem Showtek: I wont! back! down! You fucking clown! :@

Amen :7 Ik ben ook voorstander voor melodieuze hardstyle alleen zoals je zelf aangeeft.. eerder ging je vol gas en was het ff chill om te kunnen uitrusten voor je weer vol gas ging. Gisteravond @ Brennan Heart werd het gewoon saai op een gegeven moment.. kan je beter thuis gaan luisteren dan op de dansvloer c_/
@TT, heerlijk nummertje *O*
Zo niet.. dan toch!
pi_87898614
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 15:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik vind Robot's Dream ook een prima plaatje :)
Dik in orde inderdaad!
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_87898710
Trouwens een kleine faal in de TT: Het is Don't Be Left Behind. Mi scuzi.
  zondag 24 oktober 2010 @ 15:42:38 #15
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_87898777
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 14:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zatox, tja.... ik ga het toch maar eens zeggen. Een verwachte standaard set :o
Noem de laatste nummers van Zatox plus degene die nog niet officieel gereleased zijn en je hebt zijn set compleet. HIj moet gewoon samen met Tatanka draaien, want die gooit er tenminste nog wat anders zoals scary track :9
haha zijn twitter reactie op jouw tweet is wel geestig vind ik :@

maar met een meer serieuze noot..het is nooit goed wat dj's doen..als ze gevarieerd draaien (oud en nieuw werk en zovel van zichzelf als anderen) dan zijn er weer mensen die zeggen: ik ga naar zatox kijken, dan wil ik de nieuwste zatox-platen horen..

en vice versa
pi_87899146
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 15:42 schreef de_huig het volgende:

[..]

maar met een meer serieuze noot..het is nooit goed wat dj's doen..als ze gevarieerd draaien (oud en nieuw werk en zovel van zichzelf als anderen) dan zijn er weer mensen die zeggen: ik ga naar zatox kijken, dan wil ik de nieuwste zatox-platen horen..

en vice versa
haha, ik moest er ook om lachen. Wou eigenlijk zeggen dat de verandering zou zijn als ie zonder petje zou draaien.

Maar je hebt natuurlijk wel gelijk. Zeker de nieuwe generatie kan blijkbaar geen genoeg krijgen van Gangsta. Dus ik snap dat Zatox ook hun wil verblijden zo'n avond. Maar naar mate zijn set ging iedereen ook steeds minder los had ik het gevoel. Bij Kick 'n Ass en Loops en Things ging het nog wel, maar daar werd het gewoon minder.....
pi_87899204
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 15:42 schreef de_huig het volgende:

[..]

en vice versa
Ach, een goede afwisseling tussen nieuw/oud en populair kan moeilijk een slechte set worden denk ik dan :)
Als het maar gewoon lekker doorragt *O* Wat dat betreft was Deepack wel vet gisteravond, kende de helft van de nummers niet, maar je gaat toch behoorlijk los oO<
pi_87899396
HeartBeat was vet :) Ansarat was echt een heerlijk feestje *; *O* TOPweekend!

Op Ansarat alleen maar staan stampen (behalve toen ik naar Vato Gonzalez werd gesleept door m'n maten :X ) Dozer, Slim Shore, house-break, B-Front, Zany, Crypsis, Donkey Rollers, BRENNAN HEART (ja, de hele set gepraat met leipe mensen, erg gezellig ^O^ ) Tatanka en AVIO in die volgorde! kneiiiiiterhard gewoon :D

Vooral Crypsis, Donkeys, Tatanka en AVIO waren heldig! Overigens nog een huwelijksaanzoek tijdens AVIO, nadat het ja-woord er doorheen was gooien de mannen er gewoon Radio Alarm (Zatox Remix) in, hij is weer helemaal hip die plaat _O_
pi_87899555
Vind het wel sneu voor BH, 95% kraakt hem nu af _O-
Ach, kan hij het nog snel ff aanpassen *O*
pi_87899785
Overigens dit was dus de set van Catatonic Overload die voor het eerst een DJ performance gaven. Heeeeeeeeeel fijn en HARD, daar houden jullie wel van denk ik :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thera is trouwens een held! Hoort ie Radio Alarm, komt ie naar me toe gerent luid schreeuwend: FIYAAAAAAAAAAAAAAH. Volgens mij wist hij dat ik dat nummer wel leuk vind *O*
pi_87900120
Welk nummer doe ik na oO<

"Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"

Hij werd gisteravond door DBSTF en Max Enforcer (original) gedraaid, maar ik denk dat ik daar in mijn eentje Fok! representeerde :')

Wel een van de beter nummers van 2010 :9~
  zondag 24 oktober 2010 @ 16:14:17 #22
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_87900307
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 16:10 schreef eQuaL het volgende:
Welk nummer doe ik na oO<

"Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"

Hij werd gisteravond door DBSTF en Max Enforcer (original) gedraaid, maar ik denk dat ik daar in mijn eentje Fok! representeerde :')

Wel een van de beter nummers van 2010 :9~
gold 8-)

je imitatie..zo treffend ^O^
pi_87900796
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 16:14 schreef de_huig het volgende:

[..]

gold 8-)

je imitatie..zo treffend ^O^
Ze zeggen wel dat ik talent heb
  zondag 24 oktober 2010 @ 16:28:05 #24
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87901116
TT is eigenlijk best ok

Thera is idd Held

Zatox @ Twitter is wel goeie reactie van m... maar Boy heeft n punt..

Zondag is loze dag..

Einde bericht.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_87901722
quote:
DailymomentsNL ahhh yeah u right man.. I still have to play some tracks like that and not only the new stuff .. U was there??
Sportief!
pi_87902689
Ik vraag me wel eens af wat voor bazen trance producer Wildstylez geweest zou zijn, fuck Armin van Buuren oO<

zondag 24 oktober 2010 @ 17:25:14 #27
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_87903527
even een korte TVP. post
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 13:54 schreef de_huig het volgende:

ik las dit..en ik dacht echt: bartman, wat loop je nou weer te zeveren..
You Hate me or you love me, TRUST me ;)

quote:
maar, m'n beste, je hebt volkomen gelijk..! :N :N
Dat hoor ik graag. _O_ *; O+ :* ik voel de liefde 8-)
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:30:03 #28
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_87903699
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
even een korte TVP. post
[..]

You Hate me or you love me, TRUST me ;)
[..]

Dat hoor ik graag. _O_ *; O+ :* ik voel de liefde 8-)
nu voel je de liefde..en morgen kun je weer niet meer lopen :+
pi_87903748
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:05 schreef eQuaL het volgende:
Ik vraag me wel eens af wat voor bazen trance producer Wildstylez geweest zou zijn, fuck Armin van Buuren oO<

Ik vraag me wel eens af wat voor bazen hardstyle producer Armin van Buuren zou zijn geweest. Fuck Wildstylez... :7 ~O>

Nee geintje natuurlijk, maar moest ff >:O ~:) :P
  zondag 24 oktober 2010 @ 18:12:02 #30
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_87905185
Een geintje, maar t is wel zo :P
The Outside Agency
  zondag 24 oktober 2010 @ 18:18:46 #31
213010 haakon
pi_87905401
The Outside Agency
pi_87905562
Een compleet soort persbericht op de homgepage, waarin in youtube video geplaatst wordt over het anthem van Qlimax is ook wel een beeeeeeeetje overdreven niet.... 8-) Kan je net zo goed over elke nieuwe track die op youtube staat zo'n bericht maken...
  zondag 24 oktober 2010 @ 18:26:21 #33
213010 haakon
pi_87905644
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 18:24 schreef Mind.Illusion het volgende:
Een compleet soort persbericht op de homgepage, waarin in youtube video geplaatst wordt over het anthem van Qlimax is ook wel een beeeeeeeetje overdreven niet.... 8-) Kan je net zo goed over elke nieuwe track die op youtube staat zo'n bericht maken...
Idd ! En ik vind em echt niet goed, echt niet..

Wat vind jij dr van dan ?
The Outside Agency
pi_87905718
Wat een kut anthem :')
Het was te verwachten van Brennan Heart, het is nog net niet een remix van Face The Enemy qua melodie :')
pi_87905860
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 18:26 schreef haakon het volgende:

[..]

Wat vind jij dr van dan ?
Ik luister/ kijk nooit naar youtube movies van ongereleasde tracks. Compleet nutteloos imo. Ik luister het vanzelf wel als de volledige release kan kopen in 320 kbps. Oordeel vellen over youtube filmpie met matig geluid is.... :N

Maar ik kan me wel voorstellen dat alle synths/ one blade kick e.d. weer uit de kost getrokken zijn, maar toch net wat anders getuned, zodat je weer een heel nieuw nummer hebt... ;)
  zondag 24 oktober 2010 @ 18:35:10 #36
213010 haakon
pi_87905987
Mja, ik kan hier toch al wel een redelijk oordeel geven dacht ik toch?
En das nie goed, nie !
The Outside Agency
pi_87906456
Je kunt in ieder geval de opzet van de track en de break/melodie beoordelen.

Niet zo best inderdaad. Ga je trouwens naar Qlimax haakon?
pi_87906595
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 18:18 schreef haakon het volgende:
http://www.hardtraxx.nl/n(...)r-brennan-heart.html

ik vind hem niet slecht, maar ook zeker niet goed..
Gisteren ook gehoord, weinig aan.
Zo niet.. dan toch!
  zondag 24 oktober 2010 @ 19:40:35 #39
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87907686
Grrr irritatie hier.. K weet zeker dat t in n nummer verwerkt is.... alleen niet zeker of t Hardstyle of Hardcore is.... Lololyrics biedt geen uitkomst.. komt uit Street Kings..

quote:
Fuck him! Fuck Santos! Fuck Demille! Fuck Clady! Fuck them all! Fuck them all! They're a dime a dozen. You... you, man. You're special. You're special to me.
  zondag 24 oktober 2010 @ 19:50:45 #40
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_87908047
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 14:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 15:40 schreef ElDani het volgende:
Trouwens een kleine faal in de TT: Het is Don't Be Left Behind. Mi scuzi.
**fixed
Wat je vindt, ...
  zondag 24 oktober 2010 @ 19:54:08 #41
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_87908137
Leuk voor Hhz, maar laten we niet vergeten dat DJMag top100 niet meer is dan een populariteitswedstrijd. :)
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_87909964
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 19:54 schreef Baronpilsener het volgende:
Leuk voor Hhz, maar laten we niet vergeten dat DJMag top100 niet meer is dan een populariteitswedstrijd. :)
Ik snap het gedoe eromheen niet zo, zo bijzonder is het toch ook weer niet?
pi_87911258
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 20:13 schreef Krulliewullie het volgende:
Om het goeie voorbeeld te geven:
die is vet :D _O_

quote:
toffe plaat :Y

quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 16:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Alphaverb heeft trouwens een collab gemaakt met The Machine, ben benieuwd :9~
oei :9~ :9~ :9~

quote:
Op zondag 24 oktober 2010 01:19 schreef haakon het volgende:
Ohja Remco! Ga je vrijdag nog naar Cross Night? :D
ik heb een verjaardag vrijdag waar ongeveer alle kameraden ook heengaan, dus gok dat het geen Dieka wordt :P

trouwens, sinds wanneer zijn die weer zo into hardstyle dan?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_87912843
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:31 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Ik snap het gedoe eromheen niet zo, zo bijzonder is het toch ook weer niet?
Voor de meesten komt het een beetje over als een gehypt lijstje waarbij niet de kwaliteit bovenaan staat, maar de populariteit.

Wel is en blijft het zo dat dit de belangrijkste DJ poll van de wereld is. Voornamelijk bookers van artiesten binnen & buitenland zullen hier naar kijken. Als je bijvoorbeeld een booker in het buitenland bent, waar hardstyle nog niet zo groot is, zal die hoogst waarschijnlijk dus een headhunterz pakken, door de populariteit om zo zijn club vol te krijgen. Deze DJMag heeft imo wel degelijk veel invloed :Y
pi_87919171
Jup, eindelijk :)
  zondag 24 oktober 2010 @ 23:24:51 #47
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_87919887
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 22:37 schreef RiKe het volgende:
Fear FM komt terug woohooo! :D :D
http://www.fear.fm/we-want-fearfm-back/
Nice!
Tics van je petten.
  maandag 25 oktober 2010 @ 00:16:43 #48
238230 em-dee-em-aa
pi_87921814
Vind deze ondanks de wat cheesy vocals ook wel erg lekker wegluisteren :@ :)

maandag 25 oktober 2010 @ 02:48:55 #49
213010 haakon
pi_87925370
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 18:52 schreef 16meter het volgende:
Je kunt in ieder geval de opzet van de track en de break/melodie beoordelen.

Niet zo best inderdaad. Ga je trouwens naar Qlimax haakon?
Nee man. Vond het vorig jaar echt te erg tegenvallen dat ik maar heb besloten niet te gaan ;)
Jij wel dus ?

quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:55 schreef ReMcOrE het volgende:

trouwens, sinds wanneer zijn die weer zo into hardstyle dan?
Sinds ze aan het failliet gaan zijn ? :P
Nee geen idee man. Maakt me ook weinig uit, voor een 10tje zo'n line-up sla ik niet over ! :D
The Outside Agency
  maandag 25 oktober 2010 @ 07:20:46 #50
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_87925930
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 19:40 schreef Koepert het volgende:
Grrr irritatie hier.. K weet zeker dat t in n nummer verwerkt is.... alleen niet zeker of t Hardstyle of Hardcore is.... Lololyrics biedt geen uitkomst.. komt uit Street Kings..
[..]

Hellsystem - Set Me Up

Bazentrack _O_ !
There is no rehab for stupidity.
pi_87926667
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 02:48 schreef haakon het volgende:
[..]

Sinds ze aan het failliet gaan zijn ? :P
Nee geen idee man. Maakt me ook weinig uit, voor een 10tje zo'n line-up sla ik niet over ! :D
ja, dat bericht had ik ook al ergens gehoord :+ inderdaad erg goedkoop, maar waarschijnlijk moet je het zonder mij doen >:O
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_87927708
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:37 schreef RiKe het volgende:
Fear FM komt terug woohooo! :D :D
http://www.fear.fm/we-want-fearfm-back/
Gonsde al een tijdje. Word een hele dikke programmering voor zover ik weet!
pi_87928075
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 10:00 schreef ElDani het volgende:

[..]

Gonsde al een tijdje. Word een hele dikke programmering voor zover ik weet!
Ik wist dat het er eigenlijk aan zat te komen, maar zo'n bevestiging is toch leuk!
Mijn mix hebben ze in ieder geval binnen (8 tracks in net geen 30min is best netjes dacht ik zo ;) ).
Kuch
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kuch
pi_87929239
Ja het was ook niet het best bewaarde geheim geloof ik ;).
  maandag 25 oktober 2010 @ 11:16:35 #55
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_87929796
Wat is nou eigenlijk: Rauwe Brok of Brokkie Hard ?
Ik dacht Brokkie Hard maar ik kom het allebei tegen :?
Wat je vindt, ...
pi_87929968
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 11:16 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat is nou eigenlijk: Rauwe Brok of Brokkie Hard ?
Ik dacht Brokkie Hard maar ik kom het allebei tegen :?
Op de Oblivian release staat Rauwe Brok, Brokkie Hard is dan OF een andere track, OF de naam is veranderd.
pi_87930246
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 11:21 schreef RiKe het volgende:

[..]

Op de Oblivian release staat Rauwe Brok, Brokkie Hard is dan OF een andere track, OF de naam is veranderd.
Heb de vraag maar eens gesteld op twitter. Ennuh hun tracks staan nu alle 3 in de top 3 _O_
  maandag 25 oktober 2010 @ 11:36:01 #58
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_87930424
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 11:21 schreef RiKe het volgende:
idd ... Ik zie Lanoz reageren op de vraag:
"06. Josh & Wesz - Rauwe Brok, heet toch brokkie hard?" met:
quote:
dat was eerst de titel idd, op hardstyle.com is ie iig als rauwe brok uitgekomen
Lekkere TL trouwens van hem @ Hardstation FM
SPOILER
Wat je vindt, ...
pi_87931156
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 11:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Heb de vraag maar eens gesteld op twitter. Ennuh hun tracks staan nu alle 3 in de top 3 _O_
Die top 10 downloads op downloads portals stellen over 't algemeen vrij weinig voor hoor ;) Eigenlijk elke nieuwe release beland wel zo hoog. Ik weet bijvoorbeeld dat een release van Mythica Records op Junodownload destijd 9 tot 12 keer gekocht was en stond al gelijk 2e in de top 10. Een nieuwe release hoeft dus maar enkele keer gekocht te worden, om gelijk zo hoog te eindigen :P
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:23:01 #60
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_87931965
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_87932022
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 11:57 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Die top 10 downloads op downloads portals stellen over 't algemeen vrij weinig voor hoor ;) Eigenlijk elke nieuwe release beland wel zo hoog. Ik weet bijvoorbeeld dat een release van Mythica Records op Junodownload destijd 9 tot 12 keer gekocht was en stond al gelijk 2e in de top 10. Een nieuwe release hoeft dus maar enkele keer gekocht te worden, om gelijk zo hoog te eindigen :P
Kun je dus eigenlijk nagaan hoe weinig tracks worden gekocht. Zielig eigenlijk.
pi_87933833
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:24 schreef ElDani het volgende:

[..]

Kun je dus eigenlijk nagaan hoe weinig tracks worden gekocht. Zielig eigenlijk.
Jah tis al paar jaar zo. Geld wordt verdiend met de optredens en niet meer met de muziekverkoop. Al denk ik wel dat als de grote namen nog met vinyl hadden gedraaid, meer amateur dj's dat ook hadden gedaan en er dus meer vinyl verkocht zou worden :Y
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:40:37 #63
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87934453
Tudutudutuutuutududutudutututdutudutuuu Now that.... my friend... is beautiful..... OH MY GOD!!!
pi_87934733
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:40 schreef Koepert het volgende:
Tudutudutuutuutududutudutututdutudutuuu Now that.... my friend... is beautiful..... OH MY GOD!!!
bambambam! O+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:56:06 #65
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_87934975
Wie van jullie koopt er daadwerkelijk nog muziek eigenlijk? Ik niet in ieder geval :@
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
  maandag 25 oktober 2010 @ 14:09:40 #66
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_87935422
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 13:40 schreef Koepert het volgende:
Now that.... my friend... is beautiful
Wat je vindt, ...
pi_87935433
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:56 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik niet in ieder geval :@
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 25 oktober 2010 @ 14:14:57 #68
213010 haakon
pi_87935596
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:40 schreef Koepert het volgende:
The Hard Way O+
The Outside Agency
pi_87936427
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:56 schreef Krulliewullie het volgende:
Wie van jullie koopt er daadwerkelijk nog muziek eigenlijk? Ik niet in ieder geval :@
Ik wel, maargoed... das ook logisch ~:)
  maandag 25 oktober 2010 @ 14:49:06 #70
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_87936886
Whooohooo, over 11 minuten komt er weer een AVIO-plaatje uit ^O^

Thee rooots.. of EVIIIILLL! ~O>
pi_87939800
ANGER AGRESSION THE FURY OF AAAALL
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:08:37 #72
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_87940330
I am not DOWN WITH THE STANDARD!! BAM BAM BAM BAM *snijdend geluid* BAM BAM BAM BAM *snijdend geluid* BAM BAM BAM BAM *snijdend geluid* BAM BAM BAM BAM *snijdend geluid* :D :D

Het begint hier wel een beetje op een agressief getint schreeuwtopic te lijken nu

Nog wat nieuws:
quote:
AVIO Records
Already too much information for one day, but what they hell... did you know a release is coming up by a new artist for AVIO Records?

[ Bericht 11% gewijzigd door Krulliewullie op 25-10-2010 18:58:44 ]
pi_87940590
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:08 schreef Krulliewullie het volgende:
I am not DOWN WITH THE STANDING!! BAM BAM BAM BAM *snijdend geluid* BAM BAM BAM BAM *snijdend geluid* BAM BAM BAM BAM *snijdend geluid* BAM BAM BAM BAM *snijdend geluid* :D :D

Het begint hier wel een beetje op een agressief getint schreeuwtopic te lijken nu
welk nummer is dit? :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:22:14 #75
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_87941026
Iets van Crypsis (met luna?) of chain reaction, maar kan zo even niet de titel komen opkomen en zit op werk dus kan niet bladeren in mijn immense HS-collection om het op te zoeken
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:22:50 #76
237704 Dalton_
Recalled to life
pi_87941057
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:13 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

welk nummer is dit? :+
crypsis - the demand
Zaterdag crypsis live op thrillogy, heerlijk O+
pi_87941119
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 16:22 schreef T_Killer het volgende:
Iets van Crypsis (met luna?) of chain reaction, maar kan zo even niet de titel komen opkomen en zit op werk dus kan niet bladeren in mijn immense HS-collection om het op te zoeken
The Demand

Wat dat boefje zegt. Heel misschien ook aanwezig op Thrillogy :Y
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:25:04 #78
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_87941153
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:13 schreef Mind.Illusion het volgende:
Het is Standard i.p.v. Standing :P
Ik dacht eigenlijk serieus van niet? :? :@
pi_87941385
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:22 schreef Dalton_ het volgende:

[..]

crypsis - the demand
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

The Demand
dank heren! echt een heerlijke plaat :D
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:39:26 #80
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_87941857
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:29 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

[..]

dank heren! echt een heerlijke plaat :D
Snijdende geluiden :9~ :9~
pi_87941964
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:39 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

Snijdende geluiden :9~ :9~
cutting hardstyle :Y)

SPOILER
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_87942703
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 16:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Heel misschien ook aanwezig op Thrillogy :Y
Zal ik het zo zeggen, als jij gaat, ga ik ook! En anders ga ik misschien toch wel :+
  maandag 25 oktober 2010 @ 17:01:27 #83
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87942869
Ork Ork Ork... Hardstyle snij je met een.....

SPOILER
pi_87943430
www.heatzone.nl

gratis track: To Become.

Lekker mid-intro/outtro, alleen hoge pitchkick in de climax.
  maandag 25 oktober 2010 @ 17:48:34 #85
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_87944741
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 16:08 schreef Krulliewullie het volgende:
I am not DOWN WITH THE STANDING!! BAM BAM BAM BAM *snijdend geluid* BAM BAM BAM BAM *snijdend geluid* BAM BAM BAM BAM *snijdend geluid* BAM BAM BAM BAM *snijdend geluid* :D :D
ghihi ik dacht: "I am not down with the bandit"
quote:
5s.gif Op zaterdag 24 april 2010 14:40 schreef Da_Ripper het volgende:
Zit nog steeds te wachten op de ID van Crypsis & Kold Konexion ...

gokje: Bandit :9

[ Bericht 25% gewijzigd door Da_Ripper op 25-10-2010 18:56:38 ]
Wat je vindt, ...
  maandag 25 oktober 2010 @ 18:11:34 #86
238230 em-dee-em-aa
pi_87945495
Volgens mij is het gewoon standard hoor :P
  maandag 25 oktober 2010 @ 18:23:44 #87
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87945910
Volgens mij he...

Beide...
In dat YT van Rip..

@ 1.32 min & 2.20min
I'm not down with the Bandit...I'm demanding the truth like every other man did..

@ 2.58 min
I'm not down with the standing...imagine not doing whatever you're demanding..
  maandag 25 oktober 2010 @ 18:31:07 #88
238230 em-dee-em-aa
pi_87946190
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 18:23 schreef Koepert het volgende:
Volgens mij he...

Beide...
In dat YT van Rip..

@ 1.32 min & 2.20min
I'm not down with the Bandit...I'm demanding the truth like every other man did..

@ 2.58 min
I'm not down with the standing...imagine not doing whatever you're demanding..
Hmm..... nu je het zegt :P

Heb het hem in elk geval gevraagd dus hopelijk binnekort reactie :)
pi_87946373
Zal ik jullie dan maar uit dit grote dilemma van twijfels verlossen

@ 3:45

I, am not, down with the standard
The man did, not do, what every other man did
  maandag 25 oktober 2010 @ 18:46:38 #90
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_87946808
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:08 schreef Krulliewullie het volgende:

Nog wat nieuws:
[..]

Not down with the standard* ;)
  maandag 25 oktober 2010 @ 18:57:05 #91
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_87947283
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 18:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Zal ik jullie dan maar uit dit grote dilemma van twijfels verlossen

@ 3:45

I, am not, down with the standard
The man did, not do, what every other man did
Wat ben je toch weer goed bezig! En eigenlijk alle brainstormende mensen die meededen ook :). Ik gaat even editten ;)
pi_87947746
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 18:57 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

Wat ben je toch weer goed bezig! En eigenlijk alle brainstormende mensen die meededen ook :). Ik gaat even editten ;)
Ik voel het als mijn plicht jullie de juiste kennis wat betreft hardstylemuziek te educateren :)

Net als te melden dat de Noisecontrollers een nieuwe plaat hebben gemaakt genaamd Escape, ben benieuwd wat voor iets het is :)
pi_87947829
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 10:14 schreef RiKe het volgende:
Mijn mix hebben ze in ieder geval binnen (8 tracks in net geen 30min is best netjes dacht ik zo ;) ).
Ik heb net ook maar eventjes een mixje gemaakt :)
SPOILER
Toch een behoorlijk fijne tracklist al zeg ik zelf O+
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:15:13 #94
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_87948048
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:10 schreef T-Force het volgende:

[..]

SPOILER
Zorg eens héél snel dat die in mijn mailbox komt! :Y)

SPOILER
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:28:20 #95
213010 haakon
pi_87948629
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:10 schreef T-Force het volgende:

[..]

SPOILER
Ga je em uploaden ?
The Outside Agency
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:30:49 #96
213010 haakon
pi_87948739

omg wat blijft dat een geile plaat
The Outside Agency
pi_87948743
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:28 schreef haakon het volgende:
Ga je em uploaden ?
Ja ik sta nog steeds niet in die PM-lijst, als iemand die mij ff doorstuurt dan stuur ik hem wel rond ^O^
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:33:03 #98
213010 haakon
pi_87948839
Ik sta ook niet in de PM lijst dacht ik
The Outside Agency
pi_87950939
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:30 schreef haakon het volgende:

Echt zo'n heerlijke kippevel plaat O+

Zeker in mijn top 10 van 2010 oO<
pi_87967326
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 18:46 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Not down with the standard* ;)
Not down with the standing. ;)
edit: spuit 11 :o

[ Bericht 5% gewijzigd door 16meter op 26-10-2010 07:59:54 ]
pi_87967818
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:30 schreef haakon het volgende:

eens! O+ *)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_87968239
Vind bass modulators sowieso goeie tracks maken :Y Zijn beetje ondergewaardeerd imo....
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:30:40 #103
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_87968378
Als Max Enforcer maakt ie goede platen maar als evil activities wordt het echt met de productie treuriger:

Die synth klinkt eerder als hands-up dan hardcore :{ Nee dan valt het met teloorgang van harstyle nog wel mee als ik dit soort mainstream hardcore hoor..
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_87968410
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 09:23 schreef Mind.Illusion het volgende:
Vind bass modulators sowieso goeie tracks maken :Y Zijn beetje ondergewaardeerd imo....
Eensch! :Y
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:38:50 #105
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_87968526
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 09:30 schreef NLS04 het volgende:
Als Max Enforcer maakt ie goede platen maar als evil activities wordt het echt met de productie treuriger:

Die synth klinkt eerder als hands-up dan hardcore :{ Nee dan valt het met teloorgang van harstyle nog wel mee als ik dit soort mainstream hardcore hoor..
Zou het niet de bedoeling zijn dat het zo klinkt, beetje rave stijl ofzo?

Verder vind ik het maar een matige rework hoor :N

Beter die viper remix van your smile :Y
pi_87968529
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 09:30 schreef NLS04 het volgende:

Ik vind de hardcore sinds 2006 ook al niet veel meer aan. Die distorted kicks enzo, ik wil bambambam niet kraakkraakkraak. Hardstyle neigt ook al een beetje die richting op te gaan, hoef van mij niet :N
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:54:13 #107
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_87968819
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 09:38 schreef Tha_Bartman het volgende:

*) Haha ik zie je reactie nu pas maar sinds ik dat filmpje van EA gepost had ben ik die plaat gaan opzoeken in die set van CL &MT @ Defqon 2010. Hoor um nu het afgelopen uur al voor de 7e keer en om de een of andere gekke manier kan ik er geen genoeg van krijgen. c_/

Zal wel komen door die afsluiter van DBSTF op Emporium:

http://www.twitvid.com/ZFXD5

Een van de betere feestjes van 2010 voor mij O+
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:29:32 #108
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_87969564
hehe hij is ook gewoon fijn :Y

Ik kwam gister ook nog tot een ontdekking:

&

Meneer Frontliner een melodietje geript? of ligt het aan mij? :7
pi_87969732
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 10:29 schreef Tha_Bartman het volgende:

Lijkt er wel op idd!

Ooow wat is die melodie van Delay Distortion toch lekker, _O_ _O_

Eargasms O+
pi_87969854
Wel typisch, Wildstylez maakt vaak EPIC producties, maar zijn sets zijn meestal bagger :D
pi_87970236
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 10:29 schreef Tha_Bartman het volgende:

&

:X gelukkig ben ik meer van Warphole, of wordt straks die droom ook in deugen gegooid?
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:55:08 #112
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87970316
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 10:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

of wordt straks die droom ook in deugen gegooid?
Welke droom? Dat ie dat melodietje zelf gemaakt heeft? Who the fuck cares? T is toch n goeie plaat?
pi_87970431
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 10:55 schreef Koepert het volgende:

[..]

Welke droom? Dat ie dat melodietje zelf gemaakt heeft? Who the fuck cares? T is toch n goeie plaat?
Is ook zo, en het is met een ;)

Denk dat een heel groot percentage tracks de melodieën en vocals toch gejat zijn :P
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:02:11 #114
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87970565
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 10:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Is ook zo, en het is met een ;)

Denk dat een heel groot percentage tracks de melodieën en vocals toch gejat zijn :P
Ya think?....

Hardstyle is nu eenmaal n muziekstijl die melodietjes en vocals (vaker filmquotes) hergebruikt.. Zolang dat goed en niet te 1-op-1 gebeurd, is t toch prima.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:06:01 #115
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_87970665
Ansarat was leuk, niet meer en niet minder :) na een dagje duitse bierfeesten in de voetbalkantine ben ik ook weer boven water :')
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_87970698
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 11:02 schreef Koepert het volgende:

[..]

Ya think?....

Hardstyle is nu eenmaal n muziekstijl die melodietjes en vocals (vaker filmquotes) hergebruikt.. Zolang dat goed en niet te 1-op-1 gebeurd, is t toch prima.
Wees gerust, dat gebeurt in Trance net zo, dus hoeft niet eens te betekenen dat dat ene nummer de eerste was met die melodie
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:17:20 #117
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87971003
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 11:07 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Wees gerust, dat gebeurt in Trance net zo, dus hoeft niet eens te betekenen dat dat ene nummer de eerste was met die melodie
Yeah i know... denk wel bij 3/4 van alle 'elektronische muziek'
House, dubstep, hardcore, techno, etc etc.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:38:25 #118
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_87971639
quote:

Mwah, zal wel iets speciaal voor die aussies zijn (gaat ook aardig los overigens). Staat ook bij dat die track niet gereleased gaat worden.
En bewijs dat hij het nog absoluut wel kan:

pi_87973224
Jaaaah raad het nummer, nu een lastige oO<

Toe
Toedoedoedoe
Toedoedoedoe
Toedoe doe doe doe doe
(x2)

Niet een van de favoriete artiesten hier :P
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:42:23 #120
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_87973769
recalled to life O+
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:57:30 #121
237704 Dalton_
Recalled to life
pi_87974314
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 11:06 schreef Sethje het volgende:
Ansarat was leuk, niet meer en niet minder :) na een dagje duitse bierfeesten in de voetbalkantine ben ik ook weer boven water :')
Wij stonde verdomme klaar om te gaan haakt de chauf af, gelukkig maar dat ik de avond ervoor geen kaarten besteld had.. Maar als ik het zo hoor heb ik niet al te veel gemist..
Zaterdag ook bij thrillogy?
pi_87974810
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 09:38 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Zou het niet de bedoeling zijn dat het zo klinkt, beetje rave stijl ofzo?

Verder vind ik het maar een matige rework hoor :N

Helemaal eens. Matige remix! Doet het orgineel geen eer aan
Partyagenda;
Outdated....
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:29:39 #123
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_87975538
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 11:17 schreef Koepert het volgende:

[..]

Yeah i know... denk wel bij 3/4 van alle 'elektronische muziek'
House, dubstep, hardcore, techno, etc etc.
Maakt opzich niet uit toch? Ook vocals rippen uit films e.d. is misschien niet altijd origineel maar zolang ze er wat leuks van maken :)
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:30:19 #124
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87975555
Ik heb die download van laatst, die USB-stick zeg maar.. ns in winamp gedonderd en nu achter elkaar aan terwijl k aan t studeren ben (dat gaat niet altijd goed idd...) wat zijn er toch ontzettend veel nummers op die cds (Ik noem een Ambassador Inc - Put this on YT) die zo op de achtergrond eigenlijk goed klinken, tot je ff gaat 'luisteren' en erachter komt wat de vocals ook al weer waren.... Kunnen ze niet overal gewoon n "instrumentale versie" van uitbrengen? :')
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:32:14 #125
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87975622
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 13:29 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

Maakt opzich niet uit toch? Ook vocals rippen uit films e.d. is misschien niet altijd origineel maar zolang ze er wat leuks van maken :)
Oh ik bedoel het ook niet echt als negatieve kritiek, maar meer naar aanleiding van Boy's "droom"

Vocalen en melodieen in veel van deze genres zijn niet origineel (boeien), zolang ze er maar iets origineels/creatiefs mee doen
pi_87975858
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 12:42 schreef Sethje het volgende:
recalled to life O+
^O^
pi_87976533
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 12:27 schreef eQuaL het volgende:
Jaaaah raad het nummer, nu een lastige oO<

Toe
Toedoedoedoe
Toedoedoedoe
Toedoe doe doe doe doe
(x2)

Niet een van de favoriete artiesten hier :P
Gigi D'agostino - L'amour Toujoura :')
Zo niet.. dan toch!
  Redactie Frontpage dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:57:48 #128
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_87976665
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 09:30 schreef NLS04 het volgende:

Mwah... Die vocals van Ultra-Sonic daarentegen :)
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:13:05 #129
301430 Baronpilsener
pi_87977513
Ik wil J&W - Sonic in betere kwaliteit.
Aka Black/Out
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_87978351
Pfff even wennen zeg, deze nieuwe lay-out :{

Ik wil nieuwe Vamper nummers :( !
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:30:40 #131
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_87978463
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 14:13 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik wil J&W - Sonic in betere kwaliteit.
Ja helaas is dat alweer zolang geleden dat de files pleitte zijn en er waarschijnlijk nooit iets mee word gedaan..... :(
Mijn party reviews
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:30:52 #132
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87978475
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 14:28 schreef eQuaL het volgende:

Ben ook nog niet onverdeeld enthousiast... maar dat zal kwestie van wennen zijn.. en ach, wie gaat er nou enthousiast worden van een layout
pi_87978687
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 14:28 schreef eQuaL het volgende:
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 14:30 schreef Koepert het volgende:

[..]

Ben ook nog niet onverdeeld enthousiast... maar dat zal kwestie van wennen zijn.. en ach, wie gaat er nou enthousiast worden van een layout
gewoon bagger blijven gebruiken tot het echt niet meer kan, daarna ga ik pas wennen aan iets nieuws :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:44:22 #134
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_87979187
Ik gebruik die nieuwe nu al 3,4 maanden ofzo en in t begin vond ik het ook kut maar als je er aan gewend bent maakt het helemaal geen zak uit :)
Mijn party reviews
pi_87980068
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 14:44 schreef Sethje het volgende:
Ik gebruik die nieuwe nu al 3,4 maanden ofzo en in t begin vond ik het ook kut maar als je er aan gewend bent maakt het helemaal geen zak uit :)
Dat dus. ^O^

En ik heb hier de meeste thumbs. *O*
Wat ben ik toch trots. :D :')
gr gr
pi_87980292
Ow kwam naar boven. Werd ook gedraaid op InShock :)

_O_ props voor wie die draaide, volgens mij tijdens Ran-D zelf
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:29:01 #137
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_87981314
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 15:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Was voor een jaar of 2 geleden heel populair, dook in veel setjes op, maar was net zo snel weer verdwenen als dat ie kwam
pi_87982169
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 15:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Okee wat een KUT LAYOUT

Ik draai jouw nummer en zit tegelijkertijd in een andere tab te surfen op een andere site, stopt ie na 2 minuten opeens, omdat hij zegt dat ik 2 minuten inactief ben geweest :( :( :(

*edit*
Hmm, als het goed is heb ik het nu uitgeschakeld, :P

[ Bericht 5% gewijzigd door eQuaL op 26-10-2010 15:55:04 ]
pi_87982814
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 14:28 schreef eQuaL het volgende:
Vind hem ook niet lekker werken.

Overigens valt er uit een recente tweet van Ran-D te lezen dat er een A2 Album komt.. (ja, nog zo'n ding).
pi_87990090
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 14:28 schreef eQuaL het volgende:
Ik vind hem ook niks, veels te licht en klein wat het heel onduidelijk maakt.
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 16:01 schreef ElDani het volgende:

[..]

Vind hem ook niet lekker werken.

Overigens valt er uit een recente tweet van Ran-D te lezen dat er een A2 Album komt.. (ja, nog zo'n ding).
Met welke nummers gaan ze dat dan opvullen vraag ik me dan af?
pi_87990312
Als het goed is wordt het een A2-Records album...
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pacman affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”
Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989
pi_87990475
Niemand iets te zeggen over mijn setje trouwens? :@ Opbouwende kritiek mag ook he, dat heb ik het liefste zelfs :D
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:46:17 #143
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_87990586
Ik haat sleur en elke dag hetzelfde, dus doe mij maar die nieuwe lay-out! Gewoon wat wennen :). Ik kan alleen geen smileys vinden?
pi_87990995
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 18:40 schreef Bertje_NL het volgende:
Als het goed is wordt het een A2-Records album...
Dat bedoelde ik.. :)
Er ligt nog heel veel Beat Providers werk klaar ook, dus dan zal het denk ik wel goed komen.
pi_87992122
Outsiderz deed me denken aan Wildstylez en dat deed me weer denken aan dit:

_O_ O+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_87992414
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:23 schreef Tha_Bartman het volgende:

:Y

Op 3 min :Y

Voor een Max Enforcer plaat ben ik er niet weg van :P
Substream: ^O^
B-Front filmpje: _O_ _O_ _O_
Dilemma: hoe vet?! :D :D :D :9~ *; (en ja, dat meen ik!)

quote:

ik zou er op losgaan :Y maar ben dan ook best wel van de mainstream, makkelijk te onthouden hardcore-platen :@
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:28:04 #147
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_87992662
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 19:17 schreef ReMcOrE het volgende:

_O_ O+
Missin' is gewoon onder zijn Wildstylez alias uitgekomen 8-) .
Bazentrack, dat dan weer wel.
pi_87992728
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 19:28 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Bazentrack, dat dan weer wel.
en daar ging het om, niet om de artiest :6
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_87992734
Dilemma is trouwens nu als officiele preview:
pi_87992767
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 19:29 schreef ElDani het volgende:
Dilemma is trouwens nu als officiele preview:
zoals gezegd:
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 19:23 schreef ReMcOrE het volgende:
Dilemma: hoe vet?! :D :D :D :9~ *; (en ja, dat meen ik!)
:@
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:32:49 #151
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_87992908
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 19:17 schreef ReMcOrE het volgende:

_O_ O+
Ooee daar zijn ze weer, de verliefdheiskriebels O+ O+

Toch vind ik deze versie zachter, dromeriger en nog veel fijner klinken:

pi_87993146
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 19:32 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

Ooee daar zijn ze weer, de verliefdheiskriebels O+ O+

Toch vind ik deze versie zachter, dromeriger en nog veel fijner klinken:

deze is ook fijn :Y
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:36:33 #153
213010 haakon
pi_87993153
Vrijdag Cross Night:

Line-up:

B-Front
D-Block & S-te-Fan
Deepack
Ran-D
MC: Da Syndrome

voor een 10tje :D
The Outside Agency
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:38:38 #154
238230 em-dee-em-aa
pi_87993269
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 19:36 schreef haakon het volgende:
Vrijdag Cross Night:

Line-up:

B-Front
D-Block & S-te-Fan
Deepack
Ran-D
MC: Da Syndrome

voor een 10tje :D
Nette line-up :D

Hier zaterdag lokaal feestje met B-Front, Zatox en Psyko Punkz...
pi_87993680
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 19:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Nette line-up :D

Hier zaterdag lokaal feestje met B-Front, Zatox en Psyko Punkz...
Waar halen jullie al die grote namen zo vandaan zo dichtbij? Als ik een feestje wil bezoeken zit ik meteen aan Rotterdam oid. In de buurt van Haarlem/Leiden wordt zo bijzonder weinig georganiseerd. Is ook lastig voor de Dj's hier in de buurt. Qua grotere namen zit hier in de buurt toch genoeg: Luna, Pavo, Josh & Wesz, Beat Providers en Bass Modulators zitten hier allemaal in de buurt zover ik weet.
pi_87993709
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 19:45 schreef ElDani het volgende:

[..]

Waar halen jullie al die grote namen zo vandaan zo dichtbij?\
ik weet het niet en ik klaag niet ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:29:02 #157
238230 em-dee-em-aa
pi_87995630
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 19:45 schreef ElDani het volgende:

[..]

Waar halen jullie al die grote namen zo vandaan zo dichtbij? Als ik een feestje wil bezoeken zit ik meteen aan Rotterdam oid. In de buurt van Haarlem/Leiden wordt zo bijzonder weinig georganiseerd. Is ook lastig voor de Dj's hier in de buurt. Qua grotere namen zit hier in de buurt toch genoeg: Luna, Pavo, Josh & Wesz, Beat Providers en Bass Modulators zitten hier allemaal in de buurt zover ik weet.
Hier heb je ook amper feestjes hoor...

In Leeuwarden (waar ik woon) misschien 1 hardstylefeestje in het jaar + paar early hardcoreavondjes. In nabijgelegen dorpje meestal wel maandelijks feestje met 2 a 3 grotere namen wat aankomende zaterdag dus B-Front, Psyko Punkz en Zatox zijn :D
pi_87995819
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 18:44 schreef T-Force het volgende:
Niemand iets te zeggen over mijn setje trouwens? :@ Opbouwende kritiek mag ook he, dat heb ik het liefste zelfs :D
Mixen gaat goed! Nummers zelf vind ik niet zo boeiend, maar dat is een kwestie van smaak :)

Ik zat trouwens te denken, zou het nou niet briljant zijn als Alphaverb of Thera oid bij FearFM een wekelijkse show doet? Of afwisselend :P Goeie marketing en meteen ook dikke reclame voor FearFM...
pi_87996580
Wie weet komen er nog wel grotere namen op Fear.FM met een show ;) En een artiest moet natuurlijk ook wel mee willen werken he. We moeten gewoon nog even geduld hebben :)
pi_87997892
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 20:33 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Mixen gaat goed! Nummers zelf vind ik niet zo boeiend, maar dat is een kwestie van smaak :)

Ik zat trouwens te denken, zou het nou niet briljant zijn als Alphaverb of Thera oid bij FearFM een wekelijkse show doet? Of afwisselend :P Goeie marketing en meteen ook dikke reclame voor FearFM...
Naast de 2Dangerous komt er nog een show ;)
pi_87997977
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 21:17 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Naast de 2Dangerous komt er nog een show ;)
Zover ik weet inderdaad heel dik :).
pi_87998096
Hardstyle _O_
Born free... taxed to death
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:31:38 #163
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_87998664
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

en daar ging het om, niet om de artiest :6
pi_87998869
Ben ik nou gek of mis ik gewoon de quote button in de nieuwe lay-out. :{

Maar Dilemma klinkt via de officiële kanalen toch wel lekker. Beter iig dan dat filmpje van Stanley, maar toch vind ik 'm net niet.....
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:46:56 #165
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_87999658
Jawel, Dilemma is wel vet (wie is waverider btw?). Rauwe HS is vet, maar een mooie melodie is ook echt machtig, leef je bijvoorbeeld even in in mij bij het volgende verhaal:

Ik zat gisteren in de bus van stage naar Arnhem CS om naar huis te gaan. Zoals gewoonlijk had ik mijn ipod in. Moe maar voldaan zat ik dus in die bus, want had lekker wat werk verzet dus voelde me goed. De bus reed op een weg die langs de Rijn loopt. Ik genoot van het uitzicht van een stad aan de rivier, de zon scheen en verwarmde mijn gezicht, de glinstering op het water deed me verlangen naar de zomer......en tijdens dit schilderachtige tafereel luisterde ik naar (skip even naar 1.58, krijg die YT link niet zo dattie dat automatisch doet)

* T_Killer traantje wegpinken doet

[ Bericht 2% gewijzigd door T_Killer op 26-10-2010 21:56:54 ]
pi_87999988
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben ik nou gek of mis ik gewoon de quote button in de nieuwe lay-out. :{
Die quote knop laat zich pas zien als je de muis in het bericht houdt dat je wilt quoten ;)
pi_88000729
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:46 schreef T_Killer het volgende:
Ik zat gisteren in de bus van stage naar Arnhem CS om naar huis te gaan. Zoals gewoonlijk had ik mijn ipod in. Moe maar voldaan zat ik dus in die bus, want had lekker wat werk verzet dus voelde me goed. De bus reed op een weg die langs de Rijn loopt. Ik genoot van het uitzicht van een stad aan de rivier, de zon scheen en verwarmde mijn gezicht, de glinstering op het water deed me verlangen naar de zomer......en tijdens dit schilderachtige tafereel luisterde ik naar (skip even naar 1.58, krijg die YT link niet zo dattie dat automatisch doet)

Herkenbaar! Lekkere euforische nummers zijn dat.

Moet je eens proberen met dit nummer, zekers als je zelf rijdt (of loopt of fietst), ben al meerdere keren al fietsend helemaal los gegaan :@ _O-

pi_88001407
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:51 schreef RiKe het volgende:

[..]

Die quote knop laat zich pas zien als je de muis in het bericht houdt dat je wilt quoten ;)
Niet in Firefox dus.... _O-
pi_88001694
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Niet in Firefox dus.... _O-
Ehm, jawel?
pi_88001719
Ik krijg nu ook geen quote-knop te zien, terwijl ik die eerder wel degelijk heb gezien. Ik gebruik Chrome.
Flesje bier
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:34:09 #171
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_88002675
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:17 schreef Gezicht het volgende:
Ik krijg nu ook geen quote-knop te zien, terwijl ik die eerder wel degelijk heb gezien. Ik gebruik Chrome.
Thema-instellingen (rechtsboven); vastzetten; quote/edit aanvinken.
Tics van je petten.
pi_88002907
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 21:46 schreef T_Killer het volgende:
(wie is waverider btw?)
De nieuwste aanwinst van TiLLT, Andy Blom, 21 jaar. Heeft al op Defqon gestaan en bij ons op de Hardtraxx Future Stage (Qontinent Preparty), was toen een erg dikke set.

Heeft al TiLLT005 op zijn naam staan, samen met Digital Punk 2 tracks (Angel, Death Scentence). Nu dus met Max Enforcer een TiLLT Gold. Komen verder nog wat vette releases aan ;).

Morgen is hij bij onze radioshow te gast. Ik heb de set al: het luisteren waard! Dus trek hem desnoods daarna even van het net, dan weet je ook wat je van hem kan verwachten.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:53:42 #173
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_88003714
quote:
Jawel, Dilemma is wel vet (wie is waverider btw?). Rauwe HS is vet, maar een mooie melodie is ook echt machtig, leef je bijvoorbeeld even in in mij bij het volgende verhaal:

hardstyle, check
zon, check
uitzicht/decor, check
maar ik voel een soort van leegte...waar is het biertje in je hand?

en waarom is deze layout zo kut? waar is mijn clownsgezichtsmileyding?

oh hier :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:03:11 #174
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_88004253
quote:

Herkenbaar :)
pi_88004843
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 23:03 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

Herkenbaar :)
Hier ook met Alphaverb - The Otherside of Max Enforcer - Gold of *Vult random sfeerplaat in*
  FOK!fotograaf dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:17:41 #176
159915 -Menn0-
MNO
pi_88004998
Wel of niet naar Thrillogy gaan.....
,,/
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:27:54 #177
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_88005489
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:53 schreef de_huig het volgende:

[..]

hardstyle, check
zon, check
uitzicht/decor, check

Dit dus... maar k ben dus niet de enige die dat heeft.... biertje in de hand is complementerend voor Hardstyle-sfeerplaten.. c_/ maar dan met bier... b_/ zeg maar..

Oh enneh..

deze vind k ook wel prima eigenlijk..
pi_88012136
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:17 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Ehm, jawel?
[ afbeelding ]
Ik heb het al door. Adblock plus blijkt de boosdoener..... :{
pi_88012263
Eindelijk een preview van de nogal geniale ducktool van The Qontinent..

_O_

Ah kak, hij mist net het 2e climaxje, die juist ook zo lekker klinkt!
pi_88012424
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 21:31 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

maar het is je vergeven :Y)

quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 21:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar Dilemma klinkt via de officiële kanalen toch wel lekker. Beter iig dan dat filmpje van Stanley, maar toch vind ik 'm net niet.....
quote:
Jawel, Dilemma is wel vet (wie is waverider btw?)
oh, ben dus niet de enige die de track wel kan waarderen; gelukkig :D :+

quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 22:02 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Herkenbaar! Lekkere euforische nummers zijn dat.

Moet je eens proberen met dit nummer, zekers als je zelf rijdt (of loopt of fietst), ben al meerdere keren al fietsend helemaal los gegaan :@ _O-

ja, die ging heerlijk los laatst in de auto *; *)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_88012444
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 23:14 schreef ElDani het volgende:

[..]

Hier ook met Alphaverb - The Otherside of Max Enforcer - Gold of *Vult random sfeerplaat in*
heerlijke platen om even weg te zweven O+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 27 oktober 2010 @ 09:09:29 #182
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_88012698
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 22:53 schreef de_huig het volgende:

[..]

hardstyle, check
zon, check
uitzicht/decor, check
Ja je kunt niet alles hebben, want als ik dat biertje had gehad, was er geen verschil geweest tussen die busrit en een Decibel / Defqon / Emporium. En dat zou dan betekend hebben dat ik 45 euro entree had moeten betalen om die bus in te komen :P
  woensdag 27 oktober 2010 @ 09:33:00 #183
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_88013165
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 09:09 schreef T_Killer het volgende:

[..]

Ja je kunt niet alles hebben, want als ik dat biertje had gehad, was er geen verschil geweest tussen die busrit en een Decibel / Defqon / Emporium. En dat zou dan betekend hebben dat ik 45 euro entree had moeten betalen om die bus in te komen :P
en had je in een stampvolle bus gezeten tussen allemaal mensen die daar een beetje mooi staan te zijn :+

om deze post verder toch nog iets mee te geven:

deze link , waarin alphaverb iets meer inside info geeft over hoe zijn track(s) tot stand komen. Ik vind het wel aardig eigenlijk ^O^ en als ik het goed begrijp wil ie dit vaker gaan doen.
pi_88014181
Ga zaterdag naar Thrillogy. Nu staat er bij de muziek stijlen early Hardstyle en Hardstyle. Is dat laatste automatisch raw style ? Vind dat wel vet. Vooral op Qbase:)
pi_88014201
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 10:19 schreef stoeltafel het volgende:
Ga zaterdag naar Thrillogy. Nu staat er bij de muziek stijlen early Hardstyle en Hardstyle. Is dat laatste automatisch raw style ? Vind dat wel vet. Vooral op Qbase:)
hardstyle is niet per definitie rawstyle, dat is meer een stroming binnen de hardstyle ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 27 oktober 2010 @ 10:23:48 #186
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_88014255
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 10:19 schreef stoeltafel het volgende:
Dit is de line up van de HS stage

Gary D
Headhunterz
Noisecontrollers
Tatanka
The Pitcher
Tuneboy
Wildstylez
Live: Crypsis
Live: Donkey Rollers
Live: Noisecontrollers

Het enige wat je naar mijn mening echt onder de categorie 'raw' kunt scharen is Crypsis. Verder zijn Noisecontrollers, en soms Donkeyrollers ook enigszins 'raw'
pi_88014439
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 10:23 schreef T_Killer het volgende:
Live: Donkey Rollers
Live: Noisecontrollers

Het enige wat je naar mijn mening echt onder de categorie 'raw' kunt scharen is Crypsis. Verder zijn Noisecontrollers, en soms Donkeyrollers ook enigszins 'raw'
Terwijl je juist de Donkeyrollers niet bij blije hardstyle kan scharen...
pi_88015198
Noisecontrollers vind ik niet raw (voor zover daar een definitie van is)... zelfs niet enigzins.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 11:03:09 #189
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_88015203
Beste track van 2010:

.. ;(

Die dilemma-track doet me op de een of andere manier denken aan een mix van outburst van the prophet en gold.

quote:
..
Hehe herkenbaar *)
pi_88015258
Zoek nog 1/2 kaarten voor Qlimax trouwens!
pi_88015438
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 11:03 schreef NLS04 het volgende:
Beste track van 2010:

.. ;(
Heel kut dus, en heel Outland ging los bij dat nummer afgelopen zaterdag :')
pi_88015569
Dit is in mijn ogen eens een vernieuwde line-up! :Y
quote:
Anagenetic
Blackmail
Chain Reaction
Lady Tom
Luna
Philippe Rochard
Proteus
Tatanka
Jammer dat het dan weer in Zwitserland is
  woensdag 27 oktober 2010 @ 11:23:14 #193
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_88015823
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 11:02 schreef 16meter het volgende:
Noisecontrollers vind ik niet raw (voor zover daar een definitie van is)... zelfs niet enigzins.
Ik vind Samara en Sanctus wel onder Raw vallen :Y voor de rest idd niet echt..

quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 11:03 schreef NLS04 het volgende:

Die dilemma-track doet me op de een of andere manier denken aan een mix van outburst van the prophet en gold.

Hij doet mij juist aan spacer denken...

:')
pi_88016401
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 11:23 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Ik vind Samara en Sanctus wel onder Raw vallen :Y voor de rest idd niet echt..
Behalve die 2 dan. :)
  woensdag 27 oktober 2010 @ 11:41:16 #195
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_88016494
quote:
hahaha dat album..wat een crap. draaiorgelhardstyle in het kwadraat.

en dat terwijl de man toch geen onverdienstelijk werk heeft afgeleverd vroeger.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 11:45:23 #196
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_88016637
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 18:54 schreef ElDani het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik.. :)
Er ligt nog heel veel Beat Providers werk klaar ook, dus dan zal het denk ik wel goed komen.
Daar zit ik eigenlijk niet op te wachten.. :{
Doe mij maar gewoon dikke Alpha Twins & Ran-D producties (Ran-D heeft nog heel veel werk wat nog niet gereleased is toch :9 )?
pi_88016669
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 11:45 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Doe mij maar gewoon dikke Alpha Twins & Ran-D producties
QFT!! :7
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 27 oktober 2010 @ 11:51:32 #198
238230 em-dee-em-aa
pi_88016884
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 11:45 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Doe mij maar gewoon dikke Alpha Twins & Ran-D producties (Ran-D heeft nog heel veel werk wat nog niet gereleased is toch :9 )?
Zekers!!

Escapism, Fanatics, Crossroads, Better on the Otherside, Feel my Fire, Untill we meet Again (Feat Redixx), The music made me do It (Feat Freqz)

:D
  woensdag 27 oktober 2010 @ 11:51:45 #199
237704 Dalton_
Recalled to life
pi_88016893
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:17 schreef -Menn0- het volgende:
Wel of niet naar Thrillogy gaan.....
Alleen voor Isaac die met Luna een early set gaat draaien en Crypsis Live al!
Dan bouw ik wel een feestje daar:D
pi_88019292
En sowieso gaan nc al hun nummers draaien zaterdag en dan is het hoofdstuk van de laatste 3 jaar afgesloten ;) Ze willen zich dan gaan richten op hun nieuwe producties en niet of veel minder de oude draaien... En ik moet zeggen, ze hebben redelijk wat goede nummers gemaakt, vooral 2007-2008 :)
  woensdag 27 oktober 2010 @ 13:36:31 #201
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_88020358
Halloo :W Heb et de laatste weken zo druk gehad dus kon nouwelijks mee lezen, nu kan ik eindelijk op het werk in de pause weer Fokken!

Ik vind die anthem van BH echt veel op z'n andere tracks lijken... 3x niks dus :p Ik wens de Qlimax gangers iig veel plezier, als BH de hoofdact is kan de lineup echt niet beter worden :p

Edit: word trilogy uitgezonden ? worden uber sets volges mij :)
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 13:41:19 #202
213010 haakon
pi_88020542
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 13:36 schreef Sc0tTy het volgende:
Edit: word trilogy uitgezonden ? worden uber sets volges mij :)
http://www.hardtraxx.nl/n(...)t-je-moet-weten.html

b2s radio
Wegens technische redenen zal Thrillogy dit jaar niet live uitgezonden worden op b2s radio. Uiteraard zal b2s in de week na het evenement alsnog enkele livesets aanbieden via b2s radio!
The Outside Agency
  woensdag 27 oktober 2010 @ 14:27:48 #203
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_88022408
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 13:03 schreef StM het volgende:
En sowieso gaan nc al hun nummers draaien zaterdag en dan is het hoofdstuk van de laatste 3 jaar afgesloten ;) Ze willen zich dan gaan richten op hun nieuwe producties en niet of veel minder de oude draaien...
Sukkels 8)7

Tenzij ze met 'nieuw' de weg inslaan van Club jumper-stijl natuurlijk :D
pi_88024377
Die track vinden ze zelf juist slecht :P Ze bewegen juist meer en meer naar de mainstream zoals ze het zelf noemen en vinden Down with the hardstyle een toffe track... Ja dat deed pijn toen ik dat hoorde :)
  woensdag 27 oktober 2010 @ 15:44:39 #205
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_88025210
toen ik dit las:
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:23 schreef StM het volgende:
Die track vinden ze zelf juist slecht :P Ze bewegen juist meer en meer naar de mainstream zoals ze het zelf noemen en vinden Down with the hardstyle een toffe track...
dacht ik :
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 14:27 schreef Krulliewullie het volgende:
Sukkels 8)7
maar zelfs ik kan het wel eens mis hebben en ben down with the hardstyle nog maar eens gaan luisteren...en:
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:23 schreef StM het volgende:
Ja dat deed pijn toen ik dat hoorde :)
  woensdag 27 oktober 2010 @ 16:06:40 #206
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_88026097
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:44 schreef de_huig het volgende:
toen ik dit las:
[..]

dacht ik :
[..]

maar zelfs ik kan het wel eens mis hebben en ben down with the hardstyle nog maar eens gaan luisteren...en:
[..]

_O- Prachtige post... en couldnt agree with you more..

Kasparov is voor de Hardcore
Pavelow is voor de Dubstep/soft side
dus NC moet maar mainstream blij worden ?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 16:16:18 #207
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_88026496
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 13:03 schreef StM het volgende:
En sowieso gaan nc al hun nummers draaien zaterdag en dan is het hoofdstuk van de laatste 3 jaar afgesloten ;) Ze willen zich dan gaan richten op hun nieuwe producties en niet of veel minder de oude draaien... En ik moet zeggen, ze hebben redelijk wat goede nummers gemaakt, vooral 2007-2008 :)
Waar is dat terug te lezen ofzo?
Mijn party reviews
  woensdag 27 oktober 2010 @ 16:18:34 #208
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_88026588
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 14:27 schreef Krulliewullie het volgende:

Sukkels 8)7

Weer een artiest van het lijstje met artiesten waar ik nog verwachtingen van heb af kan...

Het is een beetje als in And Then There Were None of voor de mensen die niet van boeken houden zoals aftellen naar het nieuwe jaar, echter ipv vuurwerk volgt er niets...

maar eerst maar eens afwachten of het echt waar is uiteraard ;)
pi_88029035
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 16:16 schreef Sethje het volgende:

[..]

Waar is dat terug te lezen ofzo?
Nergens :) Vertelde Bas op de HDE
pi_88031958
geen hardstyle, maar vast wel bekend :D ik heb hem vroeger echt zwart (overtreffende trap van grijs) gedraaid :P

(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_88032013
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 17:14 schreef StM het volgende:

[..]

Nergens :) Vertelde Bas op de HDE
Jezus wat zonde.. Had echt gehoopt dat ze wat oudere sounds aan zouden blijven houden.
pi_88032279
Psyko_Punkz_-_Bassboom-(XXXXXXXX) *O* _O_

[ Bericht 2% gewijzigd door Da_Ripper op 29-10-2010 09:47:20 ]
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  FOK!fotograaf woensdag 27 oktober 2010 @ 18:31:25 #213
159915 -Menn0-
MNO
pi_88032360
Vet nummer!!
,,/
  woensdag 27 oktober 2010 @ 19:04:35 #214
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_88033711
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 18:23 schreef ElDani het volgende:

[..]

Jezus wat zonde.. Had echt gehoopt dat ze wat oudere sounds aan zouden blijven houden.
Deden ze toch al niet (qua draaien dan). Telkens als ik bij een set van hun stond op n feest was ik aan het bidden voor Aliens en dat soort platen...maar nooit gedraaid :(

quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 18:29 schreef ReMcOrE het volgende:
PM!!! op mijn site staat ie nog niet

[ Bericht 0% gewijzigd door Da_Ripper op 29-10-2010 09:47:50 ]
pi_88033984
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 19:04 schreef T_Killer het volgende:
[..]

PM!!! op mijn site staat ie nog niet
PM gestuurd ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 27 oktober 2010 @ 19:10:54 #216
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_88034010
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 18:22 schreef ReMcOrE het volgende:
geen hardstyle, maar vast wel bekend :D ik heb hem vroeger echt zwart (overtreffende trap van grijs) gedraaid :P

Leuke plaat idd..

maaruh... dat zou dan wit gedraaid zijn... Grijs gedraaid was letterlijk omdat LP's grijs werden van tevaak draaien (slijtage) ipv zwart, dus naar nog lichter grijs en uiteindelijk wit, bij nog vaker draaien ;)
  woensdag 27 oktober 2010 @ 19:11:45 #217
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_88034047
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 19:10 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

PM gestuurd ;)
Oh? ;)
pi_88034093
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 19:10 schreef Koepert het volgende:

[..]

Leuke plaat idd..

maaruh... dat zou dan wit gedraaid zijn... Grijs gedraaid was letterlijk omdat LP's grijs werden van tevaak draaien (slijtage) ipv zwart, dus naar nog lichter grijs en uiteindelijk wit, bij nog vaker draaien ;)
point made :D dan heb ik hem dus wit gedraaid :Y)

quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 19:11 schreef Koepert het volgende:

[..]

Oh? ;)
naar jou ook 1 dan maar :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_88034172
Vroeg draaide ik al bitte ein beat :)
Zin in zaterdag, raw style:)
pi_88034201
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 19:14 schreef stoeltafel het volgende:
Vroeg draaide ik al bitte ein beat :)
Zin in zaterdag, raw style:)
ik heb ze hier alle 10 ook wel ergens liggen >:O
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_88034806
Haha te fout. Ga jij nog naar Thrillogy ?
pi_88034888
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 19:27 schreef stoeltafel het volgende:
Haha te fout. Ga jij nog naar Thrillogy ?
nee, te ver weg vanuit Twente...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  FOK!fotograaf woensdag 27 oktober 2010 @ 19:32:51 #223
159915 -Menn0-
MNO
pi_88035118
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 19:10 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

PM gestuurd ;)
Me 2 please!
,,/
pi_88035219
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 19:32 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Me 2 please!
vooruit dan :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 27 oktober 2010 @ 19:45:24 #225
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_88035658
Thnx for PM ;)

K moet zeggen dat tot nu toe van die QSB (qdance Usb, haha woordgrapje, haha ;( ) die Houseqlassics cd mij nog het meest kan boeien... das toch ook nie best :')
pi_88036307
pi_88036489
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 19:58 schreef ElDani het volgende:
http://partyflock.nl/artist/41026:2_Sidez.html
Hoe kan dit? 2-Sidez terug!
Had er al wat over gehoord idd. MOOI! *O*
pi_88036803
:W Vandaag op Q-dance & Dance-Tunes radio geweest.. Dis m'n set...

00. Intro
01. Overload - The Anthem (Zatox & Vortex Remix)
02. Builder - Her Voice (Super Bass Mix)
03. Alphaverb - Got It (Unoriginal Mix)
04. Tat & Zat - Gold Medley With Strange
05. Crypsis - Oppose The Majors
06. Hardstyle Masterz - Risk
07. D-Block & S-Te-Fan - Guilty
08. Activator - Go To Church
09. Frontliner - Greenhouse
10. Technoboy - Rage
11. W.A.S.H. - Radio Alarm (Zatox Remix)
12. B-Front - Neophobia
13. Alphaverb - The Otherside

Rest mij de vraag.... links van livesets mogen hier niet, maar mag een link naar een officiele podcast (waar rechten voor worden afgedragen) wel?? :9
pi_88037176
complimenten MI, zeer dikke set. Staat inmiddels op de mp3-spieler!
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_88037549
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 20:18 schreef kollie het volgende:
complimenten MI, zeer dikke set. Staat inmiddels op de mp3-spieler!
Dat is waarschijnlijk een stream geripte klote versie... HQ podcast komt vanavond of morgen ;)
pi_88037629
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 20:26 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Dat waarschijnlijk een stream geripte klote versie... HQ podcast komt vanavond of morgen ;)
kwaliteit is niet super idd. Dan vervang ik deze rip morgen voor de HQ.
Bobby Robson forever!
pi_88037727
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 20:26 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Dat waarschijnlijk een stream geripte klote versie... HQ podcast komt vanavond of morgen ;)
HQ is al te krijgen hoor via dancetunesradio.com ;)
pi_88038044
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 20:09 schreef Mind.Illusion het volgende:

00. Intro
10. Technoboy - Rage
12. B-Front - Neophobia

Rest mij de vraag.... links van livesets mogen hier niet, maar mag een link naar een officiele podcast (waar rechten voor worden afgedragen) wel?? :9
Nou hopen dat het bij Q-dance een keer doordringt dat er voldoende fans zijn die verheugen op een feestje die dit soort tracks weer eens ten gehore brengen. Doel daarmee wel op de oudere nummers in de set ;)

En een Housqlassics is niet de optie :P
pi_88038208
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 20:29 schreef ElDani het volgende:

[..]

HQ is al te krijgen hoor via dancetunesradio.com ;)
Ik zag het net idd jah :7
  woensdag 27 oktober 2010 @ 22:54:48 #235
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_88046222
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 20:09 schreef Mind.Illusion het volgende:

00. Intro
10. Technoboy - Rage
12. B-Front - Neophobia

Dikke tracklist _O_ !
Er mogen volgens mij helemaal geen links geplaatst worden..
pi_88047193
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 22:54 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Er mogen volgens mij helemaal geen links geplaatst worden..
Hmm. Kreeg de vorige keer namelijk PB dat links van sets niet mochten omdat het copyright materiaal kon bevatten e.d. Maar in dit geval is 't natuurlijk wel officieel en wordt er gewoon betaald voor de rechten aan Buma. Geen idee of het dan nog niet mag. Wacht het antwoord wel af :D
pi_88047294
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 20:09 schreef Mind.Illusion het volgende:

00. Intro
10. Technoboy - Rage
12. B-Front - Neophobia

Ziet er erg nice uit. Kan je niet de DL link pm'en voor de geinteresseerden :P?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_88047681
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 23:14 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Ziet er erg nice uit. Kan je niet de DL link pm'en voor de geinteresseerden :P?
Ik hem net op mijn site gezet. Surf dus gewoon ff naar mindillusion.nl ~:) :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Mind.Illusion op 28-10-2010 11:31:46 ]
pi_88047750
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 20:09 schreef Mind.Illusion het volgende:

00. Intro
10. Technoboy - Rage
12. B-Front - Neophobia

Ik zou een link via PM wel op prijs stellen. :*

-Edit- Zie net je post hierboven dus laat maar zitten. :P
Flesje bier
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:03:04 #241
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_88049684
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 18:29 schreef ReMcOrE het volgende:
Die hoeft ik niet :N

Doe mij dan maar lieve die gratis release van Chain Reaction ^O^

[ Bericht 5% gewijzigd door Da_Ripper op 29-10-2010 09:50:36 ]
pi_88051591
Zo, een paar dagen in Panama geweest, en meteen 10 pagina's verder. Ziek!

Bassboom release vind ik lekkerr hoor!
pi_88055674
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 23:47 schreef Mind.Illusion het volgende:
Gelukt? w/
Neen, ik krijg deze site als ik mind.illusion.nl typ. :P
Flesje bier
pi_88055917
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 19:45 schreef Koepert het volgende:
Thnx for PM ;)

K moet zeggen dat tot nu toe van die QSB (qdance Usb, haha woordgrapje, haha ;( ) die Houseqlassics cd mij nog het meest kan boeien... das toch ook nie best :')
geen dank...

die download gaat bij mij prima, maar bij het uitpakken krijg ik een foutmelding; al gaat hij daarna wel gewoon verder en lijk ik toch alles gewoon te hebben :+ (strakke woordgrap trouwens >:O)

quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 19:58 schreef ElDani het volgende:
http://partyflock.nl/artist/41026:2_Sidez.html
Hoe kan dit? 2-Sidez terug!
hell yeah! :D _O_

quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 08:20 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Neen, ik krijg deze site als ik mind.illusion.nl typ. :P
jah, dat krijg ik ook :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 28 oktober 2010 @ 08:43:39 #245
258885 Solique
I Kill You !
pi_88055936
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 23:21 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Ik hem net op mijn site gezet. Surf dus gewoon ff naar mind.illusion.nl ~:) :P
Lekker setje, link is wel zonder de . ;)
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_88056031
even voor het goede gevoel:

(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_88056245

Het commentaar eronder wat nu bovenaan staat:

quote:
@Dutchmeister thats not actually true... hardstyle in australia is "starting" to seep into the mainstream alot more. of course not on radio etc. (except for a few underground stations) People are going, for the name, half the people who go to the festival dont even listen to hardstyle or know DJS! I dread the day when hardstyle actually becomes mainsteam. the passion of the djs will be lost and replaced by greed and money :(
Het is een reactie op
quote:
Looks way better in Australia then in Holland, I've only been to the Dutch Defqon but over here we got like 40 000 people who are there just to be there... In Australia only hardstyle lovers, that way you just get a better party... It's smaller in Australia but there are only people who just really love the music..
_O_
  donderdag 28 oktober 2010 @ 09:47:52 #248
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_88056913
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 08:51 schreef ReMcOrE het volgende:
even voor het goede gevoel:

Ik hoorde m laatst ook weer sinds laaaange tijd. Wat een fucking PARELTJE is t ook he O+ .
Vind m ook goed passen bij die post van een tijdje terug van (ik meen) deeltjesversneller waarin ie zei dattie verliefd was op 'belletjes' in HS nummers.

quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 09:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Het commentaar eronder wat nu bovenaan staat:
[..]

Het is een reactie op
[..]

_O_
Dus in Australie wordt het ook meen-striem?
pi_88057806
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 09:47 schreef T_Killer het volgende:

[..]

Ik hoorde m laatst ook weer sinds laaaange tijd. Wat een fucking PARELTJE is t ook he O+ .
Vind m ook goed passen bij die post van een tijdje terug van (ik meen) deeltjesversneller waarin ie zei dattie verliefd was op 'belletjes' in HS nummers.
[..]

Dus in Australie wordt het ook meen-striem?
Belletjes :9~ God _O_ 2-Sidez _O_ 2-Sidez goden _O_
pi_88057974
raad mee naar de line-up van Quake Dance 8-)

quote:
Line up?
Benieuwd naar de line up? Deze wordt volgende week bekend gemaakt, maar we hebben al wel wat hints voor de puzzelaars onder ons, succes!

Main Stage
1. Deze jongen kan het vanuit Nijverdal op zijn fiets afleggen. DJ Defector??
2. Dit duo heeft een overload aan psychische aandoeningen. Psyko Punkz
3. Hoevaak komt dit voor?
4. The Police – King of Pain.
5. He’s born to be wild. Tatanka / Zatox
6. Dit nummer is voor alle dakloze kabouters! Geen feest als … niet is geweest. Intractable One / Alphaverb / AVIO (live)
7. De een kent hem als Clown Bassie, de ander als … B-Front

Friends of Quake Events
8. Hoe heet je Buurman in het Spaans? Vecino
9. Dit duo is altijd gedreven om een goede set neer te zetten. Dualdriven
10. It’s like Metallica, but more gentle. This man will spin two times this night.
11. En zo heb je opeens een artiest uit Armenië op je feest staan. Armenian Boy
12. In Polen zijn het harde werkers, maar op Quake Dance spelen ze hier. Crypsis??
13. Yeey, he’s rough!

The host of tonight
14. Een kleine schurk met een grote bek MC Villian
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_88058060
als het allemaal klopt tot nu toe, is het wel een geniale line-up voor dat geld _O_ O+ :7
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_88059284
kleine aanvulling op de mogelijke line-up :s) :+

3. Frequencerz
4. Promo
10. Gentalica
12. Radial Playerz
13. Ruff-J
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 28 oktober 2010 @ 11:26:05 #253
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_88059392
Line up?
Benieuwd naar de line up? Deze wordt volgende week bekend gemaakt, maar we hebben al wel wat hints voor de puzzelaars onder ons, succes!

Main Stage
1. Deze jongen kan het vanuit Nijverdal op zijn fiets afleggen. DJ Defector??
2. Dit duo heeft een overload aan psychische aandoeningen. Psyko Punkz
3. Hoevaak komt dit voor?
4. The Police – King of Pain. Promo
5. He’s born to be wild. Tatanka / Zatox
6. Dit nummer is voor alle dakloze kabouters! Geen feest als … niet is geweest. Intractable One / Alphaverb / AVIO (live)
7. De een kent hem als Clown Bassie, de ander als … B-Front

Friends of Quake Events
8. Hoe heet je Buurman in het Spaans? Vecino
9. Dit duo is altijd gedreven om een goede set neer te zetten. Dualdriven
10. It’s like Metallica, but more gentle. This man will spin two times this night.
11. En zo heb je opeens een artiest uit Armenië op je feest staan. Armenian Boy
12. In Polen zijn het harde werkers, maar op Quake Dance spelen ze hier. Crypsis??
13. Yeey, he’s rough!

The host of tonight
14. Een kleine schurk met een grote bek MC Villia

Edit: Balen, toch net niet snel genoeg :+
pi_88059919
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 08:43 schreef Solique het volgende:

[..]

Lekker setje, link is wel zonder de . ;)
Dat dus... Mijn fout O~)
pi_88061141
Cool!
Jasper (Ruff J) op QD (als dat inderdaad klopt :P zal het even vragen aan hem )
pi_88061216
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 11:42 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Dat dus... Mijn fout O~)
Hej MI, maak je nu eigenlijk ook wel eens hardstyle? En probeer je dan gewoon maar wat of heb je echt projecten? :)
pi_88061878
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 12:20 schreef eQuaL het volgende:

Hej MI, maak je nu eigenlijk ook wel eens hardstyle? En probeer je dan gewoon maar wat of heb je echt projecten? :)
Ben der wel druk mee bezig sinds begin dit jaar. Gaat ook behoorlijk goed, maar duurt gewoon erg lang voordat je t echt onder de knie heb zeg maar. Daarnaast ben ik echt mega perfectionistisch dus loop elke keer wat ik heb te verbeteren enzovoort. Ik hoop wel ergens in de loop van volgend jaar me 1e track(s) af te hebben :Y
pi_88062443
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 12:36 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Ben der wel druk mee bezig sinds begin dit jaar. Gaat ook behoorlijk goed, maar duurt gewoon erg lang voordat je t echt onder de knie heb zeg maar. Daarnaast ben ik echt mega perfectionistisch dus loop elke keer wat ik heb te verbeteren enzovoort. Ik hoop wel ergens in de loop van volgend jaar me 1e track(s) af te hebben :Y
Ben benieuwd! Vroeg het me zomaar af :P

Je zou ook wel eens feedback kunnen vragen hier. Want je weet, nergens grotere HS experts dan op het Fok! Forum :D
pi_88063158
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 12:51 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Je zou ook wel eens feedback kunnen vragen hier. Want je weet, nergens grotere HS experts dan op het Fok! Forum :D
Haha :D Alst ergens op begint te lijken hoor je t wel :Y)
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:08:39 #260
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_88063175
quote:
10s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 12:51 schreef eQuaL het volgende:

[..]

En ook de grootste zeikneuzen/mierenneukers/criticasten ;)
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:26:21 #261
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_88063875
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:08 schreef Koepert het volgende:

[..]

En ook de grootste zeikneuzen/mierenneukers/criticasten ;)
Achja, maar als dat soort volk het vet vind, weet je in ieder geval zeker dat het een topplaat is :9
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:35:55 #262
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_88064229
Nieuwsgierigmakend nieuwtje trouwens...

http://partyflock.nl/news/18201:Mau5querade.html

Ik ben er iig wel nieuwsgierig naar.. en wel om de volgende reden..

Showtekplaten zijn technisch behoorlijk goed (instrumentaal te pruimen) en Deadmau5 is in mijn ogen ook geniaal.. maar gebruikt erg weinig vocalen..

Ergo... in potentie goeie shit..

Ja of je krijgt goeie deadmau5 platen met crappy Showtek vocals :')
pi_88064232
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:26 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

Achja, maar als dat soort volk het vet vind, weet je in ieder geval zeker dat het een topplaat is :9
Zij snapt het ^O^
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:44:47 #264
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_88064583
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 13:35 schreef Koepert het volgende:

Zo ben hier ook wel benieuwd naar, Deadmau5 is echt echt een grote naam.

Maar ben bang dat het idd crap wordt, zoals al die andere House/elektro/trance/rock/metal nummers in een hardstyle/hardcore jasje. Genoeg crappy voorbeelden te over denk ik zo
  donderdag 28 oktober 2010 @ 14:11:01 #265
238230 em-dee-em-aa
pi_88065596
Digital Punk & Profyler - Intoxication (Waverider remix) _O_ _O_

donderdag 28 oktober 2010 @ 14:15:38 #266
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_88065747
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:35 schreef Koepert het volgende:

Ik ben er iig wel nieuwsgierig naar.. en wel om de volgende reden..

Showtekplaten zijn technisch behoorlijk goed (instrumentaal te pruimen) en Deadmau5 is in mijn ogen ook geniaal.. maar gebruikt erg weinig vocalen..

Ergo... in potentie goeie shit..

Ja of je krijgt goeie deadmau5 platen met crappy Showtek vocals :')
Oeioei, en had zojuist nog in het Deadmau5-topic gepost dat ik Deadmau5 echt niet commercieel vind :|W Dat had ik dus nooit moeten doen zonder af te kloppen |:(

Maargoed, ik schrijf hem nog niet helemaal af, Deadmau5 is een held dus ik vertrouw hem erop dat hij niks stoms gaat doen :Y
pi_88072971
WAT IS HET STIL HIER
pi_88073214
quote:
10s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 17:23 schreef eQuaL het volgende:
WAT IS HET STIL HIER

Nieuwe aanwinst van AVIO. Ik vind het eigenlijk niet zo veel aan, beetje standaard geluidjes en standaard melodie, niks speciaals...

Deze doet de naam geen eer aan eigenlijk, zo happy is ie niet :9
pi_88073363
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 17:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[...]
Over die 1e video, de link www.gravity-music.nl doet het niet eens :') FAIL!
Verder idd weinig aan, maargoed het is een nieuwe dus ik geef ze nog wel een kans :)

Die 2e gaat wel lekker, maar ben nu niet in de mood voor brainless stamp-muziek :D
  donderdag 28 oktober 2010 @ 18:17:49 #270
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_88074161
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 17:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Nieuwe aanwinst van AVIO. Ik vind het eigenlijk niet zo veel aan, beetje standaard geluidjes en standaard melodie, niks speciaals...

Eerste vind ik saai :Z
Tweede is weer lekker hard, druk en hersenloos zoals het hoort ~O>
pi_88074453
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 14:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Digital Punk & Profyler - Intoxication (Waverider remix) _O_ _O_

hoppa! :9 ^O^

quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 17:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Gravity: gaat wel :)
DJ Thera & Geck-O: niet echt mijn ding...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_88079610
Catatonic Overload (Co2) @ Theracords Radio Show 096

SPOILER
_O_
pi_88079845
Bohhhh, tijdens die set van Catatonic Overload heb ik heerlijk met KrullieWullie, Geck-O en Thera lopen stampen. Wat een toffe kerels zijn dat zeg! (KrullieWullie is een tof wijffie, geen kerel :p)
pi_88085183
Nu heb ik je site gevonden, Mind.Illusion, vind ik die liveset niet. :P Ik zie alleen die Wake you from your Boredom's staan. :P
Flesje bier
  donderdag 28 oktober 2010 @ 23:00:19 #275
238230 em-dee-em-aa
pi_88086500
Solo track van Adaro

Klinkt best goed :)
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 00:30:49 #276
238230 em-dee-em-aa
pi_88090643
Samples van Smack online:
http://www.junodownload.com/products/smack/1653914-02/

Klinkt erg goed! _O_
pi_88090842
Mad Killer lijkt wel héél erg op DR - 2012.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 00:44:00 #278
238230 em-dee-em-aa
pi_88091177
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 00:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Mad Killer lijkt wel héél erg op DR - 2012.
Nu je het zegt lijkt ie er wel op ja... Was mijzelf in eerste instantie niet opgevallen.
Verder wel erg lekkere track dus heb er ook weinig moeite mee :D

Verder:
Release Me _O_
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 07:10:58 #279
301430 Baronpilsener
pi_88094308
Normaal vind ik platen als This is who we are zwaar klote, maar hij zit zo vet in elkaar!
Aka Black/Out
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 07:37:10 #280
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_88094437
-Ik vind Shut up echt een heerlijke plaat, met fijne euforische melodie en een schreeuwende vocal ^O^
-La Nuit Noire heeft wel een aparte, lompe climax waar ik aan moet wennen, maar de break is heerlijk trancy, geeft me flashbacks naar de Sensation-white-anthems van 2003/2004/2005 O+ (En die moet ik eigenlijk zometeen maar weer eens gaan luisteren bedenk ik me nu :D )
-Verders hoop ik Noctus Noa, Cherish en Start rocking vaker te gaan horen op feesten :)
-Bandgrindin vind ik echt zwaar irritant met die vocals erdoor }:| Maar dat kan nog wel gaan wennen ;)
-De vocal van Kingdom is zooo cheesy, maar toch vind ik em leuk :@ Het origineel vond ik al leuk, maar denk de remix tikkeltje beter (niet helemaal sure). Dus dat wordt keihard meeblééren als ik die hoor *O*
-Rest vind ik slappe hap

[ Bericht 27% gewijzigd door Krulliewullie op 29-10-2010 08:14:53 ]
pi_88095074
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 23:00 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Solo track van Adaro

Begin is lekker, rest is poep....

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 00:30 schreef em-dee-em-aa het volgende:

Klinkt erg goed! _O_
Mwa niet mijn ding. Nu ik dit album ook ff gehoord heb moet ik zeggen dat de beste albums toch van Project 1 en Crypsis toch de beste zijn. Ze staan qua hardstyle redelijk uit elkaar, maar toch. De rest van de uitgebrachte albums heeft me nooit volledig geboeid.

[ Bericht 32% gewijzigd door Boy_Snakeye op 29-10-2010 08:49:08 ]
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:10:41 #282
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_88096823
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 23:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
... Wacht het antwoord wel af :D
DL-linkjes doen we niet, dus neen.

Net als label/release tags, die mogen ook niet.
Trouwens dat gevraag/aanbod van pm'etjes is ook niet de bedoeling van het forum.
Wat je vindt, ...
pi_88098510

Hier kan Crypsis nog van leren :P Leuke artist aftermovie

2:45 _O_
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:11:44 #284
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_88100582
Dikke shit :D
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:13:17 #285
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_88100629
kan ik ook :+
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:55:43 #286
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_88102103
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:11 schreef NLS04 het volgende:
Dikke shit :D
Ziet er ook niet uit in mixmeister beetje met je neus op de spatie drukken :9
Wat je vindt, ...
pi_88102992
Kenden jullie de Stereotuners al, weet nog niet helemaal wat ik er van vind :P

vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:32:43 #288
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_88103381
deepack draait veel van hun shit, het klikt altijd wel leuk en hard maar ook altijd een beetje kaal vind ik
Mijn party reviews
pi_88103462
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 13:32 schreef Sethje het volgende:
deepack draait veel van hun shit, het klikt altijd wel leuk en hard maar ook altijd een beetje kaal vind ik
Ja vind het ook niet echt boeiende melodietjes, maar misschien komt er nog wel wat leuks van :)
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:21:06 #290
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_88105174
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 13:32 schreef Sethje het volgende:
.... altijd wel leuk en hard maar ook altijd een beetje kaal vind ik
Net als Marcel & Frank zelf *O*
Wat je vindt, ...
pi_88107131
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 14:21 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Net als Marcel & Frank zelf *O*
_O- _O-
pi_88108334
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 23:00 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Solo track van Adaro

vind hem een beetje rustig, een beetje 'slap'...

quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 11:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:

:D :D _O_

quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 13:21 schreef eQuaL het volgende:
Kenden jullie de Stereotuners al, weet nog niet helemaal wat ik er van vind :P

ik vind Stereotuners - We Can Do This wel tof :Y
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_88109265
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 00:30 schreef em-dee-em-aa het volgende:

Klinkt erg goed! _O_
Inspiratie is een beetje op bij Pollen zo te horen. Heb een beetje het idee dat ik naar oudere Pitcher, Dozer, Zany en Donkey producties luister die door de blender zijn gehaald.

De hardere platen klinken wel leuk (La Nuit Noir en het nummer met B-Front) en ook de samenwerkingen met NC zijn aardig uit de verf gekomen. Maar imo is het er al met al niet beter op geworden met The Pitcher.

* 16meter denkt terug aan platen als...

vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:15:20 #294
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_88109508
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 11:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Je kunt zeggen wat je wil over Partyraiser... maar dat soort shit maakt een optreden wel tof >:)

Alleen zou die nou ook schaafplekken op zn elleboog en neus hebben :+
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:17:43 #295
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_88109605
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 11:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:

:D _O- !
pi_88110007
Wel een baas die Partyraiser, denk dat weinig hardstyle DJs het hem nadoen.

vette aftermovie en vette track trouwens :9
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:26:58 #297
301430 Baronpilsener
pi_88110011
Haha damn zeg, die partyraiser kan een partij draaien. Jammer dat het een flutproducer is :P
Aka Black/Out
  FOK!fotograaf vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:33:44 #298
159915 -Menn0-
MNO
pi_88110319
Met z'n neus haha!
,,/
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:38:36 #299
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_88110536
Ik kon voor 35 euro een kaartje kopen voor Thrillogy maar ik heb het niet gedaan ;(
Tics van je petten.
  FOK!fotograaf vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:46:42 #300
159915 -Menn0-
MNO
pi_88110848
Why not?
,,/
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:47:36 #301
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_88110879
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 16:46 schreef -Menn0- het volgende:
Why not?
Nou, mijn bankrekening laat me niet gaan. Niet voor die 35 euro, maar uit ervaring weet ik dat me dat een beetje meer gaat kosten :D
Tics van je petten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')