quote:Gigi D'agostino - L'amour ToujouraOp dinsdag 26 oktober 2010 12:27 schreef eQuaL het volgende:
Jaaaah raad het nummer, nu een lastige![]()
Toe
Toedoedoedoe
Toedoedoedoe
Toedoe doe doe doe doe
(x2)
Niet een van de favoriete artiesten hier![]()
quote:Mwah... Die vocals van Ultra-Sonic daarentegenOp dinsdag 26 oktober 2010 09:30 schreef NLS04 het volgende:
Als Max Enforcer maakt ie goede platen maar als evil activities wordt het echt met de productie treuriger:
Die synth klinkt eerder als hands-up dan hardcoreNee dan valt het met teloorgang van harstyle nog wel mee als ik dit soort mainstream hardcore hoor..
quote:Ja helaas is dat alweer zolang geleden dat de files pleitte zijn en er waarschijnlijk nooit iets mee word gedaan.....Op dinsdag 26 oktober 2010 14:13 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik wil J&W - Sonic in betere kwaliteit.
quote:Ben ook nog niet onverdeeld enthousiast... maar dat zal kwestie van wennen zijn.. en ach, wie gaat er nou enthousiast worden van een layoutOp dinsdag 26 oktober 2010 14:28 schreef eQuaL het volgende:
Pfff even wennen zeg, deze nieuwe lay-out![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:28 schreef eQuaL het volgende:
quote:gewoon bagger blijven gebruiken tot het echt niet meer kan, daarna ga ik pas wennen aan iets nieuwsOp dinsdag 26 oktober 2010 14:30 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ben ook nog niet onverdeeld enthousiast... maar dat zal kwestie van wennen zijn.. en ach, wie gaat er nou enthousiast worden van een layout
quote:Dat dus.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:44 schreef Sethje het volgende:
Ik gebruik die nieuwe nu al 3,4 maanden ofzo en in t begin vond ik het ook kut maar als je er aan gewend bent maakt het helemaal geen zak uit
quote:Was voor een jaar of 2 geleden heel populair, dook in veel setjes op, maar was net zo snel weer verdwenen als dat ie kwamOp dinsdag 26 oktober 2010 15:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow kwam naar boven. Werd ook gedraaid op InShockprops voor wie die draaide, volgens mij tijdens Ran-D zelf
quote:Okee wat een KUT LAYOUTOp dinsdag 26 oktober 2010 15:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow kwam naar boven. Werd ook gedraaid op InShockprops voor wie die draaide, volgens mij tijdens Ran-D zelf
quote:Vind hem ook niet lekker werken.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:28 schreef eQuaL het volgende:
quote:Ik vind hem ook niks, veels te licht en klein wat het heel onduidelijk maakt.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:28 schreef eQuaL het volgende:
quote:Met welke nummers gaan ze dat dan opvullen vraag ik me dan af?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:01 schreef ElDani het volgende:
[..]
Vind hem ook niet lekker werken.
Overigens valt er uit een recente tweet van Ran-D te lezen dat er een A2 Album komt.. (ja, nog zo'n ding).
quote:Dat bedoelde ik..Op dinsdag 26 oktober 2010 18:40 schreef Bertje_NL het volgende:
Als het goed is wordt het een A2-Records album...
quote:Substream:Op maandag 25 oktober 2010 12:23 schreef Tha_Bartman het volgende:![]()
Op 3 min![]()
Voor een Max Enforcer plaat ben ik er niet weg van
quote:ik zou er op losgaanOp dinsdag 26 oktober 2010 09:30 schreef NLS04 het volgende:
Als Max Enforcer maakt ie goede platen maar als evil activities wordt het echt met de productie treuriger:
Die synth klinkt eerder als hands-up dan hardcoreNee dan valt het met teloorgang van harstyle nog wel mee als ik dit soort mainstream hardcore hoor..
quote:Missin' is gewoon onder zijn Wildstylez alias uitgekomenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:17 schreef ReMcOrE het volgende:
Outsiderz deed me denken aan Wildstylez en dat deed me weer denken aan dit:![]()
quote:zoals gezegd:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:29 schreef ElDani het volgende:
Dilemma is trouwens nu als officiele preview:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:23 schreef ReMcOrE het volgende:
Dilemma: hoe vet?!![]()
![]()
![]()
![]()
(en ja, dat meen ik!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |