quote:Dat dus... Mijn foutOp donderdag 28 oktober 2010 08:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Lekker setje, link is wel zonder de .
quote:Hej MI, maak je nu eigenlijk ook wel eens hardstyle? En probeer je dan gewoon maar wat of heb je echt projecten?
quote:Ben der wel druk mee bezig sinds begin dit jaar. Gaat ook behoorlijk goed, maar duurt gewoon erg lang voordat je t echt onder de knie heb zeg maar. Daarnaast ben ik echt mega perfectionistisch dus loop elke keer wat ik heb te verbeteren enzovoort. Ik hoop wel ergens in de loop van volgend jaar me 1e track(s) af te hebbenOp donderdag 28 oktober 2010 12:20 schreef eQuaL het volgende:
Hej MI, maak je nu eigenlijk ook wel eens hardstyle? En probeer je dan gewoon maar wat of heb je echt projecten?
quote:Ben benieuwd! Vroeg het me zomaar afOp donderdag 28 oktober 2010 12:36 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ben der wel druk mee bezig sinds begin dit jaar. Gaat ook behoorlijk goed, maar duurt gewoon erg lang voordat je t echt onder de knie heb zeg maar. Daarnaast ben ik echt mega perfectionistisch dus loop elke keer wat ik heb te verbeteren enzovoort. Ik hoop wel ergens in de loop van volgend jaar me 1e track(s) af te hebben
quote:HahaOp donderdag 28 oktober 2010 12:51 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Vroeg het me zomaar af
Je zou ook wel eens feedback kunnen vragen hier. Want je weet, nergens grotere HS experts dan op het Fok! Forum
quote:En ook de grootste zeikneuzen/mierenneukers/criticastenOp donderdag 28 oktober 2010 12:51 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Vroeg het me zomaar af
Je zou ook wel eens feedback kunnen vragen hier. Want je weet, nergens grotere HS experts dan op het Fok! Forum
quote:Achja, maar als dat soort volk het vet vind, weet je in ieder geval zeker dat het een topplaat isOp donderdag 28 oktober 2010 13:08 schreef Koepert het volgende:
[..]
En ook de grootste zeikneuzen/mierenneukers/criticasten
quote:Zij snapt hetOp donderdag 28 oktober 2010 13:26 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Achja, maar als dat soort volk het vet vind, weet je in ieder geval zeker dat het een topplaat is
quote:Zo ben hier ook wel benieuwd naar, Deadmau5 is echt echt een grote naam.Op donderdag 28 oktober 2010 13:35 schreef Koepert het volgende:
Nieuwsgierigmakend nieuwtje trouwens...
http://partyflock.nl/news/18201:Mau5querade.html
quote:Oeioei, en had zojuist nog in het Deadmau5-topic gepost dat ik Deadmau5 echt niet commercieel vindOp donderdag 28 oktober 2010 13:35 schreef Koepert het volgende:
Nieuwsgierigmakend nieuwtje trouwens...
http://partyflock.nl/news/18201:Mau5querade.html
Ik ben er iig wel nieuwsgierig naar.. en wel om de volgende reden..
Showtekplaten zijn technisch behoorlijk goed (instrumentaal te pruimen) en Deadmau5 is in mijn ogen ook geniaal.. maar gebruikt erg weinig vocalen..
Ergo... in potentie goeie shit..
Ja of je krijgt goeie deadmau5 platen met crappy Showtek vocals![]()
quote:
quote:Over die 1e video, de link www.gravity-music.nl doet het niet eens
quote:Eerste vind ik saaiOp donderdag 28 oktober 2010 17:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Nieuwe aanwinst van AVIO. Ik vind het eigenlijk niet zo veel aan, beetje standaard geluidjes en standaard melodie, niks speciaals...
Deze doet de naam geen eer aan eigenlijk, zo happy is ie niet
quote:hoppa!Op donderdag 28 oktober 2010 14:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Digital Punk & Profyler - Intoxication (Waverider remix)![]()
quote:Gravity: gaat welOp donderdag 28 oktober 2010 17:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Nieuwe aanwinst van AVIO. Ik vind het eigenlijk niet zo veel aan, beetje standaard geluidjes en standaard melodie, niks speciaals...
Deze doet de naam geen eer aan eigenlijk, zo happy is ie niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Nu je het zegt lijkt ie er wel op ja... Was mijzelf in eerste instantie niet opgevallen.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Mad Killer lijkt wel héél erg op DR - 2012.
quote:Begin is lekker, rest is poep....Op donderdag 28 oktober 2010 23:00 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Solo track van Adaro
Klinkt best goed
quote:Mwa niet mijn ding. Nu ik dit album ook ff gehoord heb moet ik zeggen dat de beste albums toch van Project 1 en Crypsis toch de beste zijn. Ze staan qua hardstyle redelijk uit elkaar, maar toch. De rest van de uitgebrachte albums heeft me nooit volledig geboeid.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:30 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Samples van Smack online:
http://www.junodownload.com/products/smack/1653914-02/
Klinkt erg goed!
quote:DL-linkjes doen we niet, dus neen.
quote:Ja vind het ook niet echt boeiende melodietjes, maar misschien komt er nog wel wat leuks vanOp vrijdag 29 oktober 2010 13:32 schreef Sethje het volgende:
deepack draait veel van hun shit, het klikt altijd wel leuk en hard maar ook altijd een beetje kaal vind ik
quote:Net als Marcel & Frank zelfOp vrijdag 29 oktober 2010 13:32 schreef Sethje het volgende:
.... altijd wel leuk en hard maar ook altijd een beetje kaal vind ik
quote:vind hem een beetje rustig, een beetje 'slap'...Op donderdag 28 oktober 2010 23:00 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Solo track van Adaro
Klinkt best goed
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 11:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hier kan Crypsis nog van lerenLeuke artist aftermovie
2:45
quote:ik vind Stereotuners - We Can Do This wel tofOp vrijdag 29 oktober 2010 13:21 schreef eQuaL het volgende:
Kenden jullie de Stereotuners al, weet nog niet helemaal wat ik er van vind
quote:Inspiratie is een beetje op bij Pollen zo te horen. Heb een beetje het idee dat ik naar oudere Pitcher, Dozer, Zany en Donkey producties luister die door de blender zijn gehaald.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:30 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Samples van Smack online:
http://www.junodownload.com/products/smack/1653914-02/
Klinkt erg goed!
quote:Je kunt zeggen wat je wil over Partyraiser... maar dat soort shit maakt een optreden wel tofOp vrijdag 29 oktober 2010 11:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 11:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |