quote:The DemandOp maandag 25 oktober 2010 16:22 schreef T_Killer het volgende:
Iets van Crypsis(met luna?) of chain reaction, maar kan zo even niet de titel komen opkomen en zit op werk dus kan niet bladeren in mijn immense HS-collection om het op te zoeken
quote:Ik dacht eigenlijk serieus van niet?
quote:Snijdende geluidenOp maandag 25 oktober 2010 16:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
dank heren! echt een heerlijke plaat
quote:cutting hardstyle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Zal ik het zo zeggen, als jij gaat, ga ik ook! En anders ga ik misschien toch welOp maandag 25 oktober 2010 16:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Heel misschien ook aanwezig op Thrillogy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil
quote:ghihi ik dacht: "I am not down with the bandit"Op maandag 25 oktober 2010 16:08 schreef Krulliewullie het volgende:
I am not DOWN WITH THE STANDING!! BAM BAM BAM BAM *snijdend geluid* BAM BAM BAM BAM *snijdend geluid* BAM BAM BAM BAM *snijdend geluid* BAM BAM BAM BAM *snijdend geluid*![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:40 schreef Da_Ripper het volgende:
Zit nog steeds te wachten op de ID van Crypsis & Kold Konexion ...
gokje: Bandit
quote:Hmm..... nu je het zegtOp maandag 25 oktober 2010 18:23 schreef Koepert het volgende:
Volgens mij he...
Beide...
In dat YT van Rip..
@ 1.32 min & 2.20min
I'm not down with the Bandit...I'm demanding the truth like every other man did..
@ 2.58 min
I'm not down with the standing...imagine not doing whatever you're demanding..
quote:Not down with the standard*Op maandag 25 oktober 2010 16:08 schreef Krulliewullie het volgende:
I am not DOWN WITH THE STANDING!! BAM BAM BAM BAM *snijdend geluid* BAM BAM BAM BAM *snijdend geluid* BAM BAM BAM BAM *snijdend geluid* BAM BAM BAM BAM *snijdend geluid*![]()
![]()
Het begint hier wel een beetje op een agressief getint schreeuwtopic te lijken nu
Nog wat nieuws:
[..]
quote:Wat ben je toch weer goed bezig! En eigenlijk alle brainstormende mensen die meededen ookOp maandag 25 oktober 2010 18:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Zal ik jullie dan maar uit dit grote dilemma van twijfels verlossen
@ 3:45
I, am not, down with the standard
The man did, not do, what every other man did
quote:Ik voel het als mijn plicht jullie de juiste kennis wat betreft hardstylemuziek te educaterenOp maandag 25 oktober 2010 18:57 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer goed bezig! En eigenlijk alle brainstormende mensen die meededen ook. Ik gaat even editten
quote:Ik heb net ook maar eventjes een mixje gemaaktOp maandag 25 oktober 2010 10:14 schreef RiKe het volgende:
Mijn mix hebben ze in ieder geval binnen (8 tracks in net geen 30min is best netjes dacht ik zo).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch een behoorlijk fijne tracklist al zeg ik zelf![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik heb net ook maar eventjes een mixje gemaakt
Zorg eens héél snel dat die in mijn mailbox komt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch een behoorlijk fijne tracklist al zeg ik zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik heb net ook maar eventjes een mixje gemaakt
Ga je em uploaden ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch een behoorlijk fijne tracklist al zeg ik zelf
The Outside Agency
quote:Ja ik sta nog steeds niet in die PM-lijst, als iemand die mij ff doorstuurt dan stuur ik hem wel rond
quote:Echt zo'n heerlijke kippevel plaat
quote:Not down with the standing.
quote:eens!
quote:Eensch!Op dinsdag 26 oktober 2010 09:23 schreef Mind.Illusion het volgende:
Vind bass modulators sowieso goeie tracks makenZijn beetje ondergewaardeerd imo....
quote:Zou het niet de bedoeling zijn dat het zo klinkt, beetje rave stijl ofzo?Op dinsdag 26 oktober 2010 09:30 schreef NLS04 het volgende:
Als Max Enforcer maakt ie goede platen maar als evil activities wordt het echt met de productie treuriger:
Die synth klinkt eerder als hands-up dan hardcoreNee dan valt het met teloorgang van harstyle nog wel mee als ik dit soort mainstream hardcore hoor..
quote:Ik vind de hardcore sinds 2006 ook al niet veel meer aan. Die distorted kicks enzo, ik wil bambambam niet kraakkraakkraak. Hardstyle neigt ook al een beetje die richting op te gaan, hoef van mij nietOp dinsdag 26 oktober 2010 09:30 schreef NLS04 het volgende:
Als Max Enforcer maakt ie goede platen maar als evil activities wordt het echt met de productie treuriger:
Die synth klinkt eerder als hands-up dan hardcoreNee dan valt het met teloorgang van harstyle nog wel mee als ik dit soort mainstream hardcore hoor..
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 09:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
Beter die viper remix van your smile
quote:Lijkt er wel op idd!Op dinsdag 26 oktober 2010 10:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
hehe hij is ook gewoon fijn
Ik kwam gister ook nog tot een ontdekking:
Meneer Frontliner een melodietje geript? of ligt het aan mij?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 10:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
hehe hij is ook gewoon fijn
Ik kwam gister ook nog tot een ontdekking:
&
Meneer Frontliner een melodietje geript? of ligt het aan mij?
quote:Welke droom? Dat ie dat melodietje zelf gemaakt heeft? Who the fuck cares? T is toch n goeie plaat?Op dinsdag 26 oktober 2010 10:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
of wordt straks die droom ook in deugen gegooid?
quote:Is ook zo, en het is met eenOp dinsdag 26 oktober 2010 10:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Welke droom? Dat ie dat melodietje zelf gemaakt heeft? Who the fuck cares? T is toch n goeie plaat?
quote:Ya think?....Op dinsdag 26 oktober 2010 10:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Is ook zo, en het is met een
Denk dat een heel groot percentage tracks de melodieën en vocals toch gejat zijn
quote:Wees gerust, dat gebeurt in Trance net zo, dus hoeft niet eens te betekenen dat dat ene nummer de eerste was met die melodieOp dinsdag 26 oktober 2010 11:02 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ya think?....
Hardstyle is nu eenmaal n muziekstijl die melodietjes en vocals (vaker filmquotes) hergebruikt.. Zolang dat goed en niet te 1-op-1 gebeurd, is t toch prima.
quote:Yeah i know... denk wel bij 3/4 van alle 'elektronische muziek'Op dinsdag 26 oktober 2010 11:07 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wees gerust, dat gebeurt in Trance net zo, dus hoeft niet eens te betekenen dat dat ene nummer de eerste was met die melodie
quote:Mwah, zal wel iets speciaal voor die aussies zijn (gaat ook aardig los overigens). Staat ook bij dat die track niet gereleased gaat worden.Op dinsdag 26 oktober 2010 09:30 schreef NLS04 het volgende:
quote:Wij stonde verdomme klaar om te gaan haakt de chauf af, gelukkig maar dat ik de avond ervoor geen kaarten besteld had.. Maar als ik het zo hoor heb ik niet al te veel gemist..Op dinsdag 26 oktober 2010 11:06 schreef Sethje het volgende:
Ansarat was leuk, niet meer en niet minderna een dagje duitse bierfeesten in de voetbalkantine ben ik ook weer boven water
quote:Helemaal eens. Matige remix! Doet het orgineel geen eer aanOp dinsdag 26 oktober 2010 09:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Zou het niet de bedoeling zijn dat het zo klinkt, beetje rave stijl ofzo?
Verder vind ik het maar een matige rework hoor![]()
Beter die viper remix van your smile
quote:Maakt opzich niet uit toch? Ook vocals rippen uit films e.d. is misschien niet altijd origineel maar zolang ze er wat leuks van makenOp dinsdag 26 oktober 2010 11:17 schreef Koepert het volgende:
[..]
Yeah i know... denk wel bij 3/4 van alle 'elektronische muziek'
House, dubstep, hardcore, techno, etc etc.
quote:Oh ik bedoel het ook niet echt als negatieve kritiek, maar meer naar aanleiding van Boy's "droom"Op dinsdag 26 oktober 2010 13:29 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Maakt opzich niet uit toch? Ook vocals rippen uit films e.d. is misschien niet altijd origineel maar zolang ze er wat leuks van maken
quote:Gigi D'agostino - L'amour ToujouraOp dinsdag 26 oktober 2010 12:27 schreef eQuaL het volgende:
Jaaaah raad het nummer, nu een lastige![]()
Toe
Toedoedoedoe
Toedoedoedoe
Toedoe doe doe doe doe
(x2)
Niet een van de favoriete artiesten hier![]()
quote:Mwah... Die vocals van Ultra-Sonic daarentegenOp dinsdag 26 oktober 2010 09:30 schreef NLS04 het volgende:
quote:Ja helaas is dat alweer zolang geleden dat de files pleitte zijn en er waarschijnlijk nooit iets mee word gedaan.....Op dinsdag 26 oktober 2010 14:13 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik wil J&W - Sonic in betere kwaliteit.
quote:Ben ook nog niet onverdeeld enthousiast... maar dat zal kwestie van wennen zijn.. en ach, wie gaat er nou enthousiast worden van een layoutOp dinsdag 26 oktober 2010 14:28 schreef eQuaL het volgende:
Pfff even wennen zeg, deze nieuwe lay-out![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:28 schreef eQuaL het volgende:
quote:gewoon bagger blijven gebruiken tot het echt niet meer kan, daarna ga ik pas wennen aan iets nieuwsOp dinsdag 26 oktober 2010 14:30 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ben ook nog niet onverdeeld enthousiast... maar dat zal kwestie van wennen zijn.. en ach, wie gaat er nou enthousiast worden van een layout
quote:Dat dus.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:44 schreef Sethje het volgende:
Ik gebruik die nieuwe nu al 3,4 maanden ofzo en in t begin vond ik het ook kut maar als je er aan gewend bent maakt het helemaal geen zak uit
quote:Was voor een jaar of 2 geleden heel populair, dook in veel setjes op, maar was net zo snel weer verdwenen als dat ie kwamOp dinsdag 26 oktober 2010 15:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow kwam naar boven. Werd ook gedraaid op InShockprops voor wie die draaide, volgens mij tijdens Ran-D zelf
quote:Okee wat een KUT LAYOUTOp dinsdag 26 oktober 2010 15:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow kwam naar boven. Werd ook gedraaid op InShockprops voor wie die draaide, volgens mij tijdens Ran-D zelf
quote:Vind hem ook niet lekker werken.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:28 schreef eQuaL het volgende:
quote:Ik vind hem ook niks, veels te licht en klein wat het heel onduidelijk maakt.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:28 schreef eQuaL het volgende:
quote:Met welke nummers gaan ze dat dan opvullen vraag ik me dan af?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:01 schreef ElDani het volgende:
[..]
Vind hem ook niet lekker werken.
Overigens valt er uit een recente tweet van Ran-D te lezen dat er een A2 Album komt.. (ja, nog zo'n ding).
quote:Dat bedoelde ik..Op dinsdag 26 oktober 2010 18:40 schreef Bertje_NL het volgende:
Als het goed is wordt het een A2-Records album...
quote:Substream:Op maandag 25 oktober 2010 12:23 schreef Tha_Bartman het volgende:![]()
Op 3 min![]()
Voor een Max Enforcer plaat ben ik er niet weg van
quote:ik zou er op losgaanOp dinsdag 26 oktober 2010 09:30 schreef NLS04 het volgende:
quote:Missin' is gewoon onder zijn Wildstylez alias uitgekomenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:17 schreef ReMcOrE het volgende:
Outsiderz deed me denken aan Wildstylez en dat deed me weer denken aan dit:![]()
quote:zoals gezegd:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:29 schreef ElDani het volgende:
Dilemma is trouwens nu als officiele preview:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:23 schreef ReMcOrE het volgende:
Dilemma: hoe vet?!![]()
![]()
![]()
![]()
(en ja, dat meen ik!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |