SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 12 oktober door Neelix
Deze OP kan je hier vinden.Sarcasme. Herken het.
quote:Noem je me nou een tokkieOp donderdag 21 oktober 2010 11:15 schreef macondo het volgende:
Je kan veel zeggen van Spirit, maar zelfspot heeft ze wel
quote:Ik heb geen dateverhalenOp donderdag 21 oktober 2010 11:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heuj, ik heb jouw dateverhalen gemist de laatste tijd. Doe es updaten?
quote:Van het weekend?Op donderdag 21 oktober 2010 11:47 schreef Spirit82 het volgende:
Wanneer gaan we samen mannen hosselen dan?
quote:Ik ga zaterdag al naar de escape met mn nichtje (Amsterdam dance event). Nooit geweest nog, hopelijk is het publiek niet rond de 18
quote:Ik hoop het ook voor je!Op donderdag 21 oktober 2010 11:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag al naar de escape met mn nichtje (Amsterdam dance event). Nooit geweest nog, hopelijk is het publiek niet rond de 18Waar woon jij ook alweer?
quote:Haha, lekker end weg!! Ik woon in Zaandam, pal naast Amsterdam. Daar is het wel tof, maar dan moet je wel blijven slapen, want er gaan volgens mij geen nachttreinen naar EnschedeOp donderdag 21 oktober 2010 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je!
Ik woon in Enschede, aanbod is hier matig. En jij? Of gewoon totaal ergens anders gaan
quote:komt door de magic mickey muts gok ikOp donderdag 21 oktober 2010 11:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ben jij echt 34? Dat had ik jou zo ontzettend niet gegeven
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha, lekker end weg!! Ik woon in Zaandam, pal naast Amsterdam. Daar is het wel tof, maar dan moet je wel blijven slapen, want er gaan volgens mij geen nachttreinen naar EnschedeTotaal ergens anders is wat mij betreft ook prima
Maar voordat we dit hele topic volspammen, stuur ik je mn msn wel even
quote:Moet je hier maar vaker posten over je datingssiteavonturenOp donderdag 21 oktober 2010 11:34 schreef Civilian het volgende:
Noh, ik ben niet eens ervaringsdeskundige meer?
quote:Wat is er vrijdag in Utrecht?Op donderdag 21 oktober 2010 12:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kom vrijdag ook gezellig naar utrecht (en cue dus meteen meenemen!)
quote:Zo had ik laatst dus een AngelsboyOp donderdag 21 oktober 2010 13:17 schreef picardmike het volgende:
Klopt wel idd beter geen tokkienaam. Heette hiervoor bomchickawhawha en poweflower maar die namen sloegen minder aan dan mijn normale naam, vind ik wel vreemd eigenlijk.
quote:ik zou met engel en nog enkele voor mij onbekende meiden gaan dansen.
quote:ik vind je nu echt een nerdnaam hebben en ik weet niet goed waaromOp donderdag 21 oktober 2010 13:17 schreef picardmike het volgende:
Klopt wel idd beter geen tokkienaam. Heette hiervoor bomchickawhawha en poweflower maar die namen sloegen minder aan dan mijn normale naam, vind ik wel vreemd eigenlijk.
quote:Aaah oke. Wat oude bekenden met wat onbekenden dus.Op donderdag 21 oktober 2010 13:27 schreef Duimelot het volgende:
ik zou met engel en nog enkele voor mij onbekende meiden gaan dansen.
zaterdag had ik met Q afgesproken
nu bleek het uitverkocht te zijn en gingen die meiden voor een filmavond en daar ga ik mijn kidloze weekend niet aan pofferen natuurlijk
Snuit melde toen dat op een andere plek in utrecht ook wat leuks te dansen was waarop Q liet vallen dat hij later op de avond daar wel tijd voor had.
Toen heb ik Q. dus gesmeekt of hij met me mee wilde of ik met hem dat is niet geheel duidelijk meerEn of ik dan meteen bij hem kon blijven slapen want dat is wel zo handig
Spuit11 HW leek het ook wel wat en die wil dus ook komen en toen kreeg engel ook weer de kriebels en die is nu die andere meiden aan t ompraten zodat ze ook gaan!
om een lang errug niet spannend verhaal kort te maken
vrijdag avond dansen in de helling in utrecht (90s alternative)
quote:Ik woon letterlijk op kruipafstand (100 meterOp donderdag 21 oktober 2010 13:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aaah oke. Wat oude bekenden met wat onbekenden dus.
Vind het opzich wel oke plan, maar heb wel een slaapplek nodig dan.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik woon letterlijk op kruipafstand (100 meter) van de Tivoli de Helling. *winkwink*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:sja euh ik kan natuurlijk niet zeggen blijf slapen waar ik slaapOp donderdag 21 oktober 2010 13:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aaah oke. Wat oude bekenden met wat onbekenden dus.
Vind het opzich wel oke plan, maar heb wel een slaapplek nodig dan.
quote:Q's matras ligt wel lekkerOp donderdag 21 oktober 2010 13:45 schreef Duimelot het volgende:
sja euh ik kan natuurlijk niet zeggen blijf slapen waar ik slaap
maar je zou zelf even kunnen polsen natuurlijk![]()
(of silenus zn aanbieding aannemen)
quote:Hij zet wel lekkere koffie hoor ´s ochtendsOp donderdag 21 oktober 2010 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Q's matras ligt wel lekkerDus zal hem wel even pmen/smsen of wat dan ook
Ik slaap liever niet bij onbekende mannen
quote:Haha, ja wie weet, maar ik had net besloten om mn date van afgelopen vrijdag te vragen wat ie ging doen morgen. Als die niet kan, denk ik er eens goed over na. Ik ben gek genoeg om idd gewoon te komen, maar dan moet Q wel heel veel slaapplek hebben...Op donderdag 21 oktober 2010 12:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kom vrijdag ook gezellig naar utrecht (en cue dus meteen meenemen!)
quote:Wie Silenus?Op donderdag 21 oktober 2010 13:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij zet wel lekkere koffie hoor ´s ochtends
quote:Wat hij heeft en wat hij wil zijn natuurlijk twee verschillende dingenOp donderdag 21 oktober 2010 13:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha, ja wie weet, maar ik had net besloten om mn date van afgelopen vrijdag te vragen wat ie ging doen morgen. Als die niet kan, denk ik er eens goed over na. Ik ben gek genoeg om idd gewoon te komen, maar dan moet Q wel heel veel slaapplek hebben...
quote:Suggereer jij nou dat Q geen huis vol vrouwen wil??Op donderdag 21 oktober 2010 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat hij heeft en wat hij wil zijn natuurlijk twee verschillende dingen
quote:ik ook niet, stel ze zijn lekker enzoOp donderdag 21 oktober 2010 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:57 schreef Spirit82 het volgende:
En je hebt hem trouwens al een keer gezien
quote:Daar heb je een goed puntOp donderdag 21 oktober 2010 13:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Suggereer jij nou dat Q geen huis vol vrouwen wil??
quote:ze suggereerd dat Q misschien maar 1 vrouw in huis wilOp donderdag 21 oktober 2010 13:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Suggereer jij nou dat Q geen huis vol vrouwen wil??
quote:Maar maar.. dan mag ik er niet slapenOp donderdag 21 oktober 2010 13:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze suggereerd dat Q misschien maar 1 vrouw in huis wil
quote:ik denk dat Q toch voor t huis vol gaat hoorOp donderdag 21 oktober 2010 13:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar maar.. dan mag ik er niet slapen
quote:Cue was er ook bij toen jij even hoi kwam zeggen tijdens die meet, that's all I saidOp donderdag 21 oktober 2010 14:00 schreef Silenus het volgende:
Dingetje heeft totaal niet in de gaten dat er nu via pm over hem geroddeld wordt hoor.
quote:Hahaha, zover kennen wij allemaal Q wel een beetjeOp donderdag 21 oktober 2010 14:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik denk dat Q toch voor t huis vol gaat hoorwas niet serieus.
quote:ik ken Q in dat opzicht helemaal niet jullie hebben overduidelijk veel meer Q. ervaring dan ikOp donderdag 21 oktober 2010 14:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hahaha, zover kennen wij allemaal Q wel een beetje
quote:ik vroeg het gewoon hierOp donderdag 21 oktober 2010 14:00 schreef Silenus het volgende:
Dingetje heeft totaal niet in de gaten dat er nu via pm over hem geroddeld wordt hoor.
quote:Weet ik, ik heb haar ook wel gezien.Op donderdag 21 oktober 2010 14:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Cue was er ook bij toen jij even hoi kwam zeggen tijdens die meet, that's all I said
quote:Ik heb Q 1x 5 minuten gezien ofzoOp donderdag 21 oktober 2010 14:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ken Q in dat opzicht helemaal niet jullie hebben overduidelijk veel meer Q. ervaring dan ik![]()
anders gaan jullie allemaal bij Q. en ga ik wel bij euh Dingetje
quote:En je biedt nog steeds een slaapplek aan?Op donderdag 21 oktober 2010 14:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb haar ook wel gezien.
quote:Ja... jou welOp donderdag 21 oktober 2010 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En je biedt nog steeds een slaapplek aan?
quote:zou iedere man doen anders zijn ze homoOp donderdag 21 oktober 2010 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En je biedt nog steeds een slaapplek aan?
quote:Ja ik ook op een singles meet, we hebben toen alleen hallo gezegd verder nietsOp donderdag 21 oktober 2010 14:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb Q 1x 5 minuten gezien ofzo
quote:Ja dat klopt ik wou eigenlijk niet op dit forum zitten en had dus een profiel aangemaakt om effe te kijken. Maar ik kan mijn naam niet meer veranderen en een nieuw account aanmaken vind ik ook overbodig. Ik zoek hier ook niks meer dan een discussie, ga hier niet op zitten voor vrieden of vriendinnen. Maar ja forums zijn verslavend he!Op donderdag 21 oktober 2010 13:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind je nu echt een nerdnaam hebben en ik weet niet goed waarom
is duimelot niet te tokkie?
quote:je kan er anders erg leuke meets uit slepen als je niet al te bekrompen denkt IEK FOK!ers....Op donderdag 21 oktober 2010 14:12 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja dat klopt ik wou eigenlijk niet op dit forum zitten en had dus een profiel aangemaakt om effe te kijken. Maar ik kan mijn naam niet meer veranderen en een nieuw account aanmaken vind ik ook overbodig. Ik zoek hier ook niks meer dan een discussie, ga hier niet op zitten voor vrieden of vriendinnen. Maar ja forums zijn verslavend he!
quote:Jullie hadden het hier toch over Q? Ik ookOp donderdag 21 oktober 2010 14:13 schreef Duimelot het volgende:
die 5 min ging over silenus niet over Q?
quote:je hebt Q maar 5 min gezien?Op donderdag 21 oktober 2010 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jullie hadden het hier toch over Q? Ik ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt Q maar 5 min gezien?Daarom heb ik ook de meeste Q ervaring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meerdere keren gesproken en idd blijven slapen![]()
quote:Tja ik snap de meerwaarde daar niet echt van waarom zou ik een meet regelen met een fokker? Er komt hier toch merendeel apart volk vind ik. En een paar zeer wanhopige figuren die een heel leven in fok hebben. Sowieso heb ik er geen trek in op een half forum te vertellen hoe ik een fokker ontmoet heb.Op donderdag 21 oktober 2010 14:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je kan er anders erg leuke meets uit slepen als je niet al te bekrompen denkt IEK FOK!ers....
quote:Duim doelt ook meer op meets waar grotere groepen fokkers komen. Zodat er altijd wel 1/2/3/4/5 of meer interessante personen tussen zittenOp donderdag 21 oktober 2010 14:19 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tja ik snap de meerwaarde daar niet echt van waarom zou ik een meet regelen met een fokker? Er komt hier toch merendeel apart volk vind ik. En een paar zeer wanhopige figuren die een heel leven in fok hebben. Sowieso heb ik er geen trek in op een half forum te vertellen hoe ik een fokker ontmoet heb.
quote:tja met die bekrompen kromme instelling snap ik eigenlijk niet eens wat je uberhaupt op fok! doet?Op donderdag 21 oktober 2010 14:19 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tja ik snap de meerwaarde daar niet echt van waarom zou ik een meet regelen met een fokker? Er komt hier toch merendeel apart volk vind ik. En een paar zeer wanhopige figuren die een heel leven in fok hebben. Sowieso heb ik er geen trek in op een half forum te vertellen hoe ik een fokker ontmoet heb.
quote:Een andere reden dus meer voor de discussie en niet perse voor het uitbreiden van mijn kennissenkring. Dan was ik wel naar de buurtsoos gegaan hier. Maarja andere dingen zijn misschien wel leuk om te doen, fokkers ergens toevallig tegenkomen ofzo. Maar ik ga echt niet speciaal naar een fokmeet voor zoiets. Zo denk ik er over.Op donderdag 21 oktober 2010 14:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tja met die bekrompen kromme instelling snap ik eigenlijk niet eens wat je uberhaupt op fok! doet?
Niet dat je nu moet meeten maar de manier hoe je hier over fokkers praat.... Als ik er zo over dacht dan had ik nadat ik het account aangemaakt had en gekeken had meteen de site geblokkeerd en was niet meer teruggekomen....
quote:wat is dan de lol van discussieren met apart volk?Op donderdag 21 oktober 2010 14:24 schreef picardmike het volgende:
[..]
Een andere reden dus meer voor de discussie en niet perse voor het uitbreiden van mijn kennissenkring. Dan was ik wel naar de buurtsoos gegaan hier. Maarja andere dingen zijn misschien wel leuk om te doen, fokkers ergens toevallig tegenkomen ofzo. Maar ik ga echt niet speciaal naar een fokmeet voor zoiets. Zo denk ik er over.
quote:Hoe weet je eigenlijk dat hier 'apart volk' zit Mike? Heb je ooit een Fokker in het wild gespot? Dat er soms apart volk zit ben ik met je eens, alleen ben uitgerekend jij daar wel het exponent van.Op donderdag 21 oktober 2010 14:19 schreef picardmike het volgende:
[..]
quote:Nou Silenus in real-life telt er wel wat meer dan je mening. De mening die ik hier verkondig kan mensen in mijn omgeving geen reet roesten hoor, ze zeggen toch wel ja of nee. Maar het gaat niet om de mening dat ik mensen hier apart vind. Er komen hier gewoon mensen met een bepaalde sociale instelling die mij niet echt 100% ligt. En dat bedoel ik niet persoonlijk hoor, zou het wel leuk vinden fokkers ergens tegen te komen. Maar ik zie het nut er niet van in een beetje populair te gaan doen voor iets wat voor mij een discussieforum is. Temeer omdat mensen op forums toch al meer durven te zeggen en zich 9 van de 10 keer populairder voordoen dan ze zijn. Op datingsites ligt het toch iets anders vindt ik, dan gaat het om een 1 op 1 ontmoeting die helemaal nieuw is.Op donderdag 21 oktober 2010 14:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hoe weet je eigenlijk dat hier 'apart volk' zit Mike? Heb je ooit een Fokker in het wild gespot? Dat er soms apart volk zit ben ik met je eens, alleen ben uitgerekend jij daar wel het exponent van.![]()
(Oh ik lach om mezelf
)
Fok is natuurlijk totaal niet anders dan een datingsite. Sterker nog, FOK is veel meer een virtuele kroeg. Er zitten hier tweehonderdduuzend man, de één vind je een flapdrol, 90% is uberhaupt helemaal niks voor je, er zitten een paar leuke mensen bij met wie je het wel kunt vinden, en wie weet loopt hier iemand rond die helemaal te gek is. Weten wij veel. Wat dat betreft is een datingsite veel meer een paardenmarkt, waar je elkaar keurt op foto's/eigenschappen/verkooppraatjes. Op FOK is alles gewoon een beetje vrijblijvend ouwehoeren met elkaar, zo kun je uiteindelijk aan iemands postgedrag ook aflezen of diegene een leuke gozer is of een creep.
Fok, relatieplanet, paiq, uiteindelijk zitten we allemaal lekker suf tegen een scherm aan te giechelen. Zodra je elkaar in reallife ziet telt het allemaal pas écht.
quote:die sociale instelling is in de meeste gevallen ook vooral forum gerichtOp donderdag 21 oktober 2010 14:46 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou Silenus in real-life telt er wel wat meer dan je mening. De mening die ik hier verkondig kan mensen in mijn omgeving geen reet roesten hoor, ze zeggen toch wel ja of nee. Maar het gaat niet om de mening dat ik mensen hier apart vind. Er komen hier gewoon mensen met een bepaalde sociale instelling die mij niet echt 100% ligt. En dat bedoel ik niet persoonlijk hoor, zou het wel leuk vinden fokkers ergens tegen te komen. Maar ik zie het nut er niet van in een beetje populair te gaan doen voor iets wat voor mij een discussieforum is. Temeer omdat mensen op forums toch al meer durven te zeggen en zich 9 van de 10 keer populairder voordoen dan ze zijn. Op datingsites ligt het toch iets anders vindt ik, dan gaat het om een 1 op 1 ontmoeting die helemaal nieuw is.
quote:Er zijn natuurlijk altijd Fokkers die wel op één lijn liggen met jou toch? Ik beschouw mezelf toch iemand die qua sociale instelling 100% samengaat met jou, PicardMike. Stiekem denk ik wel eens, als ik een tweelingbroer blijk te hebben op Fok dan ben jij het. We denken over meer dan 99% van de zaken immers precies 100% hetzelfde, niet waar? Dan denk ik bij mezelf, hij schrijft het precies op zoals ik het ook zou doen. Als in echte soulmates. Nouja, je begrijpt mijn punt.Op donderdag 21 oktober 2010 14:46 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou Silenus in real-life telt er wel wat meer dan je mening. De mening die ik hier verkondig kan mensen in mijn omgeving geen reet roesten hoor, ze zeggen toch wel ja of nee. Maar het gaat niet om de mening dat ik mensen hier apart vind. Er komen hier gewoon mensen met een bepaalde sociale instelling die mij niet echt 100% ligt. En dat bedoel ik niet persoonlijk hoor, zou het wel leuk vinden fokkers ergens tegen te komen. Maar ik zie het nut er niet van in een beetje populair te gaan doen voor iets wat voor mij een discussieforum is. Temeer omdat mensen op forums toch al meer durven te zeggen en zich 9 van de 10 keer populairder voordoen dan ze zijn. Op datingsites ligt het toch iets anders vindt ik, dan gaat het om een 1 op 1 ontmoeting die helemaal nieuw is.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:54 schreef macondo het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk altijd Fokkers die wel op één lijn liggen met jou toch? Ik beschouw mezelf toch iemand die qua sociale instelling 100% samengaat met jou, PicardMike. Stiekem denk ik wel eens, als ik een tweelingbroer blijk te hebben op Fok dan ben jij het. We denken over meer dan 99% van de zaken immers precies 100% hetzelfde, niet waar? Dan denk ik bij mezelf, hij schrijft het precies op zoals ik het ook zou doen. Als in echte soulmates. Nouja, je begrijpt mijn punt.
quote:Dat kan maar ik ben als persoon meer gericht op houding en niet op ijdel gepraat. Kan het totaal met iemand oneens zijn maar toch een heel gezellig iemand vinden. Ik heb niet perse medestanders nodig voor mijn mening. Dus ik kan hier simpelweg niet zien of iemand me echt ligt en qua persoonlijkheid ben ik niet echt nieuwsgierig om precies hetzelfde tegen te komen.Op donderdag 21 oktober 2010 14:54 schreef macondo het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk altijd Fokkers die wel op één lijn liggen met jou toch? Ik beschouw mezelf toch iemand die qua sociale instelling 100% samengaat met jou, PicardMike. Stiekem denk ik wel eens, als ik een tweelingbroer blijk te hebben op Fok dan ben jij het. We denken over meer dan 99% van de zaken immers precies 100% hetzelfde, niet waar? Dan denk ik bij mezelf, hij schrijft het precies op zoals ik het ook zou doen. Als in echte soulmates. Nouja, je begrijpt mijn punt.
quote:Je zal best een leuk mens zijn maar overdrijf je niet, je bent gewoon een persoon. En dat nou via fok te doen heb ik gewoon geen behoefte aan.Op donderdag 21 oktober 2010 15:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
met zulke posts ga ik die jongen nooit overtuigen dat fokkers best leuke mensen zijn en zo
quote:Dat is niet alleen op een forum, dat is ook op datingsites. Ik bedoel, jij bent ook 'intiem' met vrouwen die je nog nooit hebt gezien. In het echt noem je iemand na 2 korte gesprekjes ook niet 'schatje' en zeg je dat je haar mist.Op donderdag 21 oktober 2010 14:46 schreef picardmike het volgende:
Temeer omdat mensen op forums toch al meer durven te zeggen en zich 9 van de 10 keer populairder voordoen dan ze zijn. Op datingsites ligt het toch iets anders vindt ik, dan gaat het om een 1 op 1 ontmoeting die helemaal nieuw is.
quote:ja kijk daar zit dan het verschil, het meisje bij ons achter de kassa gaat tegenwoordig met mij mee joggen een paar keer per weekOp donderdag 21 oktober 2010 15:02 schreef picardmike het volgende:
[..]
Je zal best een leuk mens zijn maar overdrijf je niet, je bent gewoon een persoon. En dat nou via fok te doen heb ik gewoon geen behoefte aan.
De man achter de kassa in de buurtsuper hier vind ik ook een fijne vent om is mee te praten, maar ik nodig hem nog niet thuis uit.
quote:Nou er is 1 groot verschil als je iemand op een datingsite ontmoet waar het een langere tijd mee klikt ben je weg. Op een forum blijf je hangen. Maar als ik hier om mij heen kijk wie heeft er nu al echt geklikt hier?Op donderdag 21 oktober 2010 15:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is niet alleen op een forum, dat is ook op datingsites. Ik bedoel, jij bent ook 'intiem' met vrouwen die je nog nooit hebt gezien. In het echt noem je iemand na 2 korte gesprekjes ook niet 'schatje' en zeg je dat je haar mist.
Je matcht uiteindelijk op gezamenlijke interesses, en dan vooral met mensen waarvan je het vermoeden hebt dat je ongeveer op één lijn zit. Daar wil je mee afspreken. En niet om meteen allemaal relaties te krijgen, maar gewoon om eens gezellig te kletsen en een biertje te drinken. En dat is eigenlijk veel leuker dan het tegenover-elkaar-zitten-in-een-kroegje-en-vertellen-wat-voor-werk-je-ouders-doen, of weet ik veel wat voor kutonderwerpen er altijd langskomen op een date.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:13 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind meets wel gezellig, al zie ik wel vaak dat ik met maar 2 of 3 mensen een klik heb van een totale groep van 20 man. Maar ach, boeie, heb er ook goede vriendschappen aan over gehoudenja true. die spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat eerste trouwens ook wel, al heb ik niet zo heel veel met meeten und so.
quote:Dan heb jij andere dates dan ikOp donderdag 21 oktober 2010 15:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is niet alleen op een forum, dat is ook op datingsites. Ik bedoel, jij bent ook 'intiem' met vrouwen die je nog nooit hebt gezien. In het echt noem je iemand na 2 korte gesprekjes ook niet 'schatje' en zeg je dat je haar mist.
Je matcht uiteindelijk op gezamenlijke interesses, en dan vooral met mensen waarvan je het vermoeden hebt dat je ongeveer op één lijn zit. Daar wil je mee afspreken. En niet om meteen allemaal relaties te krijgen, maar gewoon om eens gezellig te kletsen en een biertje te drinken. En dat is eigenlijk veel leuker dan het tegenover-elkaar-zitten-in-een-kroegje-en-vertellen-wat-voor-werk-je-ouders-doen, of weet ik veel wat voor kutonderwerpen er altijd langskomen op een date.
Ik vind meets wel gezellig, al zie ik wel vaak dat ik met maar 2 of 3 mensen een klik heb van een totale groep van 20 man. Maar ach, boeie, heb er ook goede vriendschappen aan over gehoudenZijn dat echte vriendschappen of zijn dat gewoon kennissen die je hier als vriend beschouwd en af en toe is ziet. Kennen ze ook andere vrienden van je, nodig je ze ook uit op verjaardagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UITGESCHREVEN
quote:Zijn echte vriendenOp donderdag 21 oktober 2010 15:15 schreef picardmike het volgende:
Zijn dat echte vriendschappen of zijn dat gewoon kennissen die je hier als vriend beschouwd en af en toe is ziet. Kennen ze ook andere vrienden van je, nodig je ze ook uit op verjaardagen?
quote:Hehe tnxOp donderdag 21 oktober 2010 15:15 schreef dawg het volgende:
ja true. die spoiler.![]()
quote:En ik ben niet onbekend?Op donderdag 21 oktober 2010 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:ik heb langer een relatie gehad met een fokker dan met iemand van een datingsiteOp donderdag 21 oktober 2010 15:11 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou er is 1 groot verschil als je iemand op een datingsite ontmoet waar het een langere tijd mee klikt ben je weg. Op een forum blijf je hangen. Maar als ik hier om mij heen kijk wie heeft er nu al echt geklikt hier?
quote:De mooiste vijf minuten van je leven hè?Op donderdag 21 oktober 2010 14:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb Q 1x 5 minuten gezien ofzo
quote:Ik ben op het forum tegenwoordig niet veel anders meer dan in het echt - alleen ben ik in het echt een tikkeltje minder fel en ook aardiger denk ikOp donderdag 21 oktober 2010 15:15 schreef dawg het volgende:
[..]
ja true. die spoiler.![]()
quote:de laatste meet was die in het vondelpark toen, met 5-en ofzo, was jij ook bij. grote meet die in den haag, bij parkpop. heb er niet zoveel mee, al was het wel leuk hoor, daar niet van.Op donderdag 21 oktober 2010 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehe tnx
Ach zo af en toe vind ik het wel leuk. Maar ik ga ze echt niet allemaal af
quote:Goh, weer nxt5spamOp donderdag 21 oktober 2010 15:16 schreef sophietjezonderrietje het volgende:
Zag 'm niet in het lijstje staan, maar ik heb nu al een paar keer leuk chat-contact via nxt5. Het stomme is alleen dat we een paar honderd kilometer van elkaar wonen. Maar goed, wat is afstand nog tegenwoordig. Het leuke is dat dat nxt5 nog maar net begonnen is, of zo. Ik heb in elk geval niet het gevoel dat ik veel concurrentie heb, want ik krijg soms wel drie of vier uitnodigingen om te chatten per dag. Waar ik nu natuurlijk helemaal niets mee doe
Ik vind meets wel gezellig, al zie ik wel vaak dat ik met maar 2 of 3 mensen een klik heb van een totale groep van 20 man. Maar ach, boeie, heb er ook goede vriendschappen aan over gehoudenje kan gewoonweg niet 20 man allemaal veel aandacht gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
logisch ook
maar je kan wel naar een meet gaan voor enkele personen en dan opeens de hele tijd met een 'wildvreemde' staan kletsen die je op t forum niet was opgevallen
dat is zo leuk aan meets!
en spoiler moet aangepast, leuker dan zoals je voorheen op t forum was, nu komt wel aardig overeen toch!?
quote:Ik zie het nut daarvan niet echt eigenlijk. Heb al genoeg contacten hier in buurt van mensen die je gewoon ontmoet bij activiteiten. Moet ik ook nog contact onderhouden met iemand uit sint juttemus. Kijk het verschil met datingsites is dat ik iemand zoek die ik op ten duur in mijn kenniskring kan opnemen en vica versa op fok blijft dit je kring 9 van de 10 gevallen.Op donderdag 21 oktober 2010 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn echte vrienden
Ze komen elk jaar op m'n verjaardag en ook daarbuiten (wonen ver weg, dus zie ze niet super regelmatig) maar spreken elkaar dagelijks tot maandelijks (afhankelijk van contact) . Spreek ze op het forum eig nooit meer.
quote:Mijn laatste meet was vorige weekOp donderdag 21 oktober 2010 15:21 schreef dawg het volgende:
de laatste meet was die in het vondelpark toen, met 5-en ofzo, was jij ook bij. grote meet die in den haag, bij parkpop. heb er niet zoveel mee, al was het wel leuk hoor, daar niet van.
quote:Hahaha, zo mooi om te zien hoe Mike's theorietjes hier altijd in no time ondergraven wordenOp donderdag 21 oktober 2010 15:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb langer een relatie gehad met een fokker dan met iemand van een datingsite
quote:ja, lang geleden.Op donderdag 21 oktober 2010 15:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn laatste meet was vorige week
Ach je vond er niks aanWow parkpop ja, owja daar was jij ook bij he
Alweer tijdje terug.
quote:Ik vind datingsites veels te geforceerd. Dus dat werkt niet voor mij. Dan heb ik liever het ongedwonge van fok en gewoon gezellig ouwehoeren en dan kan diegene ook opgenomen worden in je vriendenkringOp donderdag 21 oktober 2010 15:22 schreef picardmike het volgende:
Ik zie het nut daarvan niet echt eigenlijk. Heb al genoeg contacten hier in buurt van mensen die je gewoon ontmoet bij activiteiten. Moet ik ook nog contact onderhouden met iemand uit sint juttemus. Kijk het verschil met datingsites is dat ik iemand zoek die ik op ten duur in mijn kenniskring kan opnemen en vica versa op fok blijft dit je kring 9 van de 10 gevallen.
quote:Ik wil 20 man niet eens aandacht geven. Je weet bij sommigen gewoon gelijk dat het niet klikt, op naar de volgendeOp donderdag 21 oktober 2010 15:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je kan gewoonweg niet 20 man allemaal veel aandacht geven
logisch ook
maar je kan wel naar een meet gaan voor enkele personen en dan opeens de hele tijd met een 'wildvreemde' staan kletsen die je op t forum niet was opgevallen
dat is zo leuk aan meets!
en spoiler moet aangepast, leuker dan zoals je voorheen op t forum was, nu komt wel aardig overeen toch!?
quote:zoals de waard is.....Op donderdag 21 oktober 2010 15:25 schreef Lamon. het volgende:
Daten met FOK!kers lijkt me toch geen succes, voor je het weet gaan ze je hele postgeschiedenis na pluizen.
Maar iedereen het zijne of hare..
quote:ik ging altijd gewoon op het gras liggen (of ergens staan/zitten) en dan kwam er vanzelf iemand ouwehoeren. of om je nek gevlogen ineens. enzo.Op donderdag 21 oktober 2010 15:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wil 20 man niet eens aandacht geven. Je weet bij sommigen gewoon gelijk dat het niet klikt, op naar de volgende![]()
Ja klopt, wel meer.. Maar nog altijd komt het niet helemaal in de buurt
quote:mee eens, moets aan onze eerste meet denkenOp donderdag 21 oktober 2010 15:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wil 20 man niet eens aandacht geven. Je weet bij sommigen gewoon gelijk dat het niet klikt, op naar de volgende![]()
Ja klopt, wel meer.. Maar nog altijd komt het niet helemaal in de buurt
quote:Precies. En voor je het weet komt er zo'n foto waarop je zit te poepen boven water. Leg dát maar eens uit aan je date !Op donderdag 21 oktober 2010 15:25 schreef Lamon. het volgende:
Daten met FOK!kers lijkt me toch geen succes, voor je het weet gaan ze je hele postgeschiedenis na pluizen.
Maar iedereen het zijne of hare..
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:29 schreef macondo het volgende:
[..]
Precies. En voor je het weet komt er zo'n foto waarop je zit te poepen boven water. Leg dát maar eens uit aan je date !
quote:Blabla...Op donderdag 21 oktober 2010 15:29 schreef macondo het volgende:
[..]
Precies. En voor je het weet komt er zo'n foto waarop je zit te poepen boven water. Leg dát maar eens uit aan je date !
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mee eens, moets aan onze eerste meet denken![]()
duidelijk wie wij geen aand8 wilde geven gheghe
quote:jij weet meer dan ik?Op donderdag 21 oktober 2010 15:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat je binnenkort weer op een meet beland
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je voelde je vast genegeerd.. sorry![]()
quote:In de openingspost van dit topic stond dat er ook ruimte is voor "anderssoortige ervaringen". Dat heb ik opgevat als een uitnodiging om over dating sites te schrijven die niet in die post worden opgesomd. Nxt5 is naar mijn smaak een verrijking van het internet dating circus, al was maar als clownsact.
quote:enterOp donderdag 21 oktober 2010 15:41 schreef sophietjezonderrietje het volgende:
[..]
In de openingspost van dit topic stond dat er ook ruimte is voor "anderssoortige ervaringen". Dat heb ik opgevat als een uitnodiging om over dating sites te schrijven die niet in die post worden opgesomd. Nxt5 is naar mijn smaak een verrijking van het internet dating circus, al was maar als clownsact.En ja, ik ben subjectief.
quote:Logisch, meneer de webmaster van Nxt5.Op donderdag 21 oktober 2010 15:41 schreef sophietjezonderrietje het volgende:
En ja, ik ben subjectief.
quote:Aantal posts: 2Op donderdag 21 oktober 2010 15:41 schreef sophietjezonderrietje het volgende:
[..]
In de openingspost van dit topic stond dat er ook ruimte is voor "anderssoortige ervaringen". Dat heb ik opgevat als een uitnodiging om over dating sites te schrijven die niet in die post worden opgesomd. Nxt5 is naar mijn smaak een verrijking van het internet dating circus, al was maar als clownsact.En ja, ik ben subjectief.
quote:Die 2 posts doen het hem.Op donderdag 21 oktober 2010 15:47 schreef Viking84 het volgende:
Hij / zij heeft wel veel werk gemaakt van het profiel: ondertitel, signature. Alleen het plaatje mist nog. Ik had zelf niet door dat het spam was.
quote:Dan moet je de moeite nemen om op de postgeschiedenis van de user in kwestie te klikken en dat doe ik niet als ik geen argwaan heb
quote:Los daarvan is Nxt5 natuurlijk een grote zwendel. Je gegevens worden doorverkocht, ze blijven maar geld van je rekening afschrijven zonder toestemming en er zijn 0,0 echte vrouwen. Nee, Sophie - ik zou daar weg gaan als ik jou was.
quote:ik had er nooit van gehoordOp donderdag 21 oktober 2010 15:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Los daarvan is Nxt5 natuurlijk een grote zwendel. Je gegevens worden doorverkocht, ze blijven maar geld van je rekening afschrijven zonder toestemming en er zijn 0,0 echte vrouwen. Nee, Sophie - ik zou daar weg gaan als ik jou was.
quote:Sophietjezonderrietje is sowieso niet zo goed in spammen. Als ik kijk op de facebookpagina van Nxt5 zijn er maar liefst vier mensen die dat leuk vinden. De enige met een comment (Het is spannend en tegelijk heel relaxed. Als je geselecteerd bent, wil je natuurlijk meteen weten door wie, maar dat kom je pas te weten als je elkaar beide leuk vindt. Het fijne is dat jezelf ook anoniem blijft totdat de ander jou ook leuk vindt.Op donderdag 21 oktober 2010 16:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had er nooit van gehoord
maar alleen de naam al....
next five.....
zo van ik heb er 5 gehad... volgende 5....!?!?!?
quote:Neuh, ik ook niet. Maar google binnenkort wel met de termen nxt5, zwendel, oplichterij, adresgegevens enz..Op donderdag 21 oktober 2010 16:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had er nooit van gehoord
maar alleen de naam al....
next five.....
zo van ik heb er 5 gehad... volgende 5....!?!?!?
quote:Ja, als je het zo stelt... Maar mijn rekeningnummer weten ze niet en als e-mailadres heb ik een hotmailadres opgegeven. Ja, ja, zo'n doortrapte internetgebruiker ben ik wel ... En over mijn bestaan wil ik nog eens een filosofische boom opzetten. Alles stroomt, Heraclitus zei het al.Op donderdag 21 oktober 2010 15:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Los daarvan is Nxt5 natuurlijk een grote zwendel. Je gegevens worden doorverkocht, ze blijven maar geld van je rekening afschrijven zonder toestemming en er zijn 0,0 echte vrouwen. Nee, Sophie - ik zou daar weg gaan als ik jou was.
quote:zoals het geld naar binnen stroomt met die zwendel bedoel je?Op donderdag 21 oktober 2010 16:07 schreef sophietjezonderrietje het volgende:
[..]
Ja, als je het zo stelt... Maar mijn rekeningnummer weten ze niet en als e-mailadres heb ik een hotmailadres opgegeven. Ja, ja, zo'n doortrapte internetgebruiker ben ik wel ... En over mijn bestaan wil ik nog eens een filosofische boom opzetten. Alles stroomt, Heraclitus zei het al.
quote:Ik weet niet voor wie precies je nou nog dit toneelstukje opvoert, maar voor ons hoeft het niet. Je bent al ontmaskerd hoor.Op donderdag 21 oktober 2010 16:07 schreef sophietjezonderrietje het volgende:
[..]
Ja, als je het zo stelt... Maar mijn rekeningnummer weten ze niet en als e-mailadres heb ik een hotmailadres opgegeven. Ja, ja, zo'n doortrapte internetgebruiker ben ik wel ... En over mijn bestaan wil ik nog eens een filosofische boom opzetten. Alles stroomt, Heraclitus zei het al.
quote:Ik vraag me af wie hier nou eigenlijk wordt ontmaskerd. Ja, ik ken de mensen van Nxt5 - is daar wat mis mee? Het zijn geen zwendelaars, dat kan iedereen die de site bezoekt (voorwaarden, Kvk-inschrijving enz.) zelf nagaan. Het is trouwens nogal een beschuldiging, een bedrijf of een persoon zomaar uit het niets zwendel in de schoenen schuiven.Op donderdag 21 oktober 2010 16:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik weet niet voor wie precies je nou nog dit toneelstukje opvoert, maar voor ons hoeft het niet. Je bent al ontmaskerd hoor.
quote:Dat kan, de jaren tikken door echter...Op donderdag 21 oktober 2010 11:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ben jij echt 34? Dat had ik jou zo ontzettend niet gegeven
quote:Het is wel grappig dat iedereen hier die iets over die website komt spuien, de makers beweert te kennen. Doe je even de groeten aan je vriendjes?Op donderdag 21 oktober 2010 18:45 schreef sophietjezonderrietje het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie hier nou eigenlijk wordt ontmaskerd. Ja, ik ken de mensen van Nxt5 - is daar wat mis mee? Het zijn geen zwendelaars, dat kan iedereen die de site bezoekt (voorwaarden, Kvk-inschrijving enz.) zelf nagaan. Het is trouwens nogal een beschuldiging, een bedrijf of een persoon zomaar uit het niets zwendel in de schoenen schuiven.
Sophietje, ga jij nou maar lekker je rietjes zoeken op die website van je. Dahag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:45 schreef Fokpost het volgende:
Gister raadde iemand via fok nxt5.nl aan, maar ik kan dat topic niet meer vinden. Dus kan ik niet bedanken of weet niet hoe dat moet.
hoe moet dat?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:14 schreef Fokpost het volgende:
@Neelix
Betrapt, ik ben overigens niet ivo'tje, maar ik heb me gister aangemeld, nadat ik via google op fok terecht gekomen ben. Ik zag dat er hier over nxt5 gesproken werd en vond dat erg leuk. Ik ken namelijk de maker, een oud-collega van mij.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het is wel grappig dat iedereen hier die iets over die website komt spuien, de makers beweert te kennen. Doe je even de groeten aan je vriendjes?Succes bij het paiqen. Iedereen het allerbeste toegewenst. Vaarwel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sophietje, ga jij nou maar lekker je rietjes zoeken op die website van je. Dahag!
Ik ga vanavond maar weer eens een avondje paiqen. Eens zien of er nog wat leuke battledates kunnen ontstaan![]()
Niemand steekt ooit tweemaal dezelfde Autobahn over.
quote:VaarwelOp donderdag 21 oktober 2010 19:11 schreef sophietjezonderrietje het volgende:
[..]
Succes bij het paiqen. Iedereen het allerbeste toegewenst. Vaarwel.
quote:Misschien moet je je daar even aan gaan melden.Op donderdag 21 oktober 2010 19:49 schreef Duimelot het volgende:
kut, nu is 'ze' weg en is me die vreemde naam nog niet uitgelegd
quote:ik ben nogal gekOp donderdag 21 oktober 2010 19:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien moet je je daar even aan gaan melden.
quote:De tamtam doet zn werk goed.Op donderdag 21 oktober 2010 19:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh en ik heb gehoord dat je voor ons gaat koken!?!?![]()
quote:zij dronk ranja met een rietje, mijn sophietje was ooit een hit van Johnny Lion. ik den kdat zij sophiertje heet en dat haar rietjes op zijn? of ze houdt niet van zuigen en drinkt haar ranja rechtstreeks uit het glas of de fles.Op donderdag 21 oktober 2010 19:49 schreef Duimelot het volgende:
kut, nu is 'ze' weg en is me die vreemde naam nog niet uitgelegd
quote:is 1 date niet genoeg?Op donderdag 21 oktober 2010 19:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zij dronk ranja met een rietje, mijn sophietje was ooit een hit van Johnny Lion. ik den kdat zij sophiertje heet en dat haar rietjes op zijn? of ze houdt niet van zuigen en drinkt haar ranja rechtstreeks uit het glas of de fles.
goedenavond btw! ik heb zo een date met 4 dames tegelijk!
quote:ik ga oh oh cherso kijken
quote:dankje voor je inbrengOp donderdag 21 oktober 2010 20:02 schreef Pan.da het volgende:
Nou, heb mijn datingsite profielen maar weer verwijderd. Ik vind het echt twee keer niksMaar mooi voor de mensen die er 'baat' bij hebben.
quote:Verrassing.Op donderdag 21 oktober 2010 19:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
er is me alleen niet verteld wat we gaan eten![]()
en moet ik nog iets meenemen?
quote:Maar natuurlijk. Ik voel me er erg ongemakkelijk bijOp donderdag 21 oktober 2010 20:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dankje voor je inbreng
mss wil je ook nog vertellen WAARM het voor jou twee keer niks is? (waarom niet 3x nix of 7x?)
quote:Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik ben wel content. Nog minder concurrentie, terwijl veel leuke dames het tegenwoordig niet meer in de kroeg zoeken.Op donderdag 21 oktober 2010 20:19 schreef Pan.da het volgende:
Nu ook op je teentjes getrapt of ben je content met mijn antwoord?
quote:Ach ja, 'kroeg' noemde ik als voorbeeldOp donderdag 21 oktober 2010 20:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik ben wel content. Nog minder concurrentie, terwijl veel leuke dames het tegenwoordig niet meer in de kroeg zoeken.
quote:Och werkt, het is een toevoeging, en aangezien mijn vrienden niet op zoek zijn, heb ik in de kroeg niet veel meer te zoeken dan een biertje.Op donderdag 21 oktober 2010 20:27 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Ach ja, 'kroeg' noemde ik als voorbeeldMaar goed dat je er content mee bent! Dat zeg ik, als het voor jou werkt, dan is het alleen maar mooi.
quote:Helemaal mee eens! Mijn partner in crime heeft nu ook weer een scharrel haha. Maar hiervoor had ik een relatie van 20 maanden. Dus moest hij het zonder mij reddenOp donderdag 21 oktober 2010 20:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Och werkt, het is een toevoeging, en aangezien mijn vrienden niet op zoek zijn, heb ik in de kroeg niet veel meer te zoeken dan een biertje.
Want dat is wel een feit, samen op zoek is okay, maar je moet wel een grote held zijn om in je eentje te zoeken.
quote:Ik doe niet aan GangbangsOp donderdag 21 oktober 2010 18:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat kan, de jaren tikken door echter...
Ben ik aan het werk, wordt hier gewoon even een megavette Fok!gangbang geregeld...
Jammer, vrijdag heb ik al andere plannen..
Maar goed, voor Het Lijstje :
Silenus-Cue_-Spirit82-Duimelot-Q
Wie nu bij wie gaat aanhaken is natuurlijk nog onduidelijk..
Post ff als iemand zwanger is geworden
quote:Ik had voor de lol bij een match die vroeg als ice-breaker "Waar kunnen ze je 's nachts voor wakker maken?" als antwoord gegeven "Een geile neukpartij!", ik was erg snel geblokkeerd.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:00 schreef Lamon. het volgende:
Ik had voor de lol bij een match die vroeg als ice-breaker "Waar kunnen ze je 's nachts voor wakker maken?" als antwoord gegeven "Een geile neukpartij!", ik was erg snel geblokkeerd.
quote:Wel een suggestieve vraag stellen, en dan kwaad worden als je een mannelijk antwoord geeft, typisch vrouwen.Op donderdag 21 oktober 2010 21:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mannen kunnen dat meestal wel waarderen, veel vrouwen niet
quote:Die icebreakers heb je zelf niet in de hand heOp donderdag 21 oktober 2010 21:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wel een suggestieve vraag stellen, en dan kwaad worden als je een mannelijk antwoord geeft, typisch vrouwen.
quote:Is dat zo, ik doe ze zelf nooit, ik beantwoord alleen maar, eigenlijk doe ik enkel wat met speeddates..Op donderdag 21 oktober 2010 21:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die icebreakers heb je zelf niet in de hand he
Of was dit een zelfbedachte?
Maarja.. vrouwen![]()
quote:Op paiq heb je die niet te kiezen, dat beslist het lot gewoonOp donderdag 21 oktober 2010 21:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is dat zo, ik doe ze zelf nooit, ik beantwoord alleen maar, eigenlijk doe ik enkel wat met speeddates..
quote:Kun je uitzetten bij je instellingen!Op donderdag 21 oktober 2010 20:56 schreef Lamon. het volgende:
Oh, trouwens nog een klacht over Paiq, er worden steeds mensen aan je contactenlijst toegevoegd zonder dat je er om vraagt of iets beantwoord hebt, dat heeft natuurlijk met dat match-gebeuren te maken, maar ik zou liever zien dat pas wanneer je reageert iemand een contactpersoon wordt, want zo blijf je verwijderen...
quote:Kijk wat je aanspreekt bij anderen en maak daar een leuke combi vanOp donderdag 21 oktober 2010 21:19 schreef DestroyerPiet het volgende:
hey waar moet een goed berichtje eigenlijk aan voldoen? iemand tips
ik merk altijd aan me zelf dat ik te zakelijk ga schrijven waarschijnlijk omdat ik dat gewend ben vanuit mijn werk. als ik daar iemand mail die ik niet ken ga ik ook netter te werk etc
quote:Ik heb automatisch matchen uitgevinkt, dat is em toch?Op donderdag 21 oktober 2010 21:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kun je uitzetten bij je instellingen!
quote:Luchtig en grappig. Niet vragen om msn, telefoonnummer en/of cupmaat.Op donderdag 21 oktober 2010 21:19 schreef DestroyerPiet het volgende:
ik merk altijd aan me zelf dat ik te zakelijk ga schrijven waarschijnlijk omdat ik dat gewend ben vanuit mijn werk. als ik daar iemand mail die ik niet ken ga ik ook netter te werk etc
quote:Q&A Hoe reageer jij als de bril op de WC omhoog staat?
wat een vraag..
ach, omhoog of omlaag, we moeten er allemaal wat mee, toch?
Icebreaker: Geloof je dat alles een reden heeft?
ja
Nee. Misschien heel kort en bot, maar nee, dat geloof ik gewoonweg niet.
Eefje heeft je uit haar contactenlijst verwijderd.
quote:Dat ligt echt een beetje aan het type wat jou aanspreekt. Een nette, meer zakelijke benadering hoeft namelijk echt niet zo verkeerd te zijn.Op donderdag 21 oktober 2010 21:19 schreef DestroyerPiet het volgende:
quote:Ja, en zolang je beseft dat je een apostrof pas krijgt na een spatie, dus zo a'. Anders wordt het ineens een trema. Dus á. Heel irritant als mensen dat doen.Op donderdag 21 oktober 2010 21:31 schreef Cue_ het volgende:
Zolang je maar punten, kommás, hoofdletters en normale spelling gebruikt
quote:Oh...Op donderdag 21 oktober 2010 21:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Luchtig en grappig. Niet vragen om.......... en/of cupmaat.
quote:.Op donderdag 21 oktober 2010 21:31 schreef Cue_ het volgende:
Zolang je maar punten, kommás, hoofdletters en normale spelling gebruikt
quote:Oh! De Helling is ook echt bij mij om de hoek...Op donderdag 21 oktober 2010 18:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat kan, de jaren tikken door echter...
Ben ik aan het werk, wordt hier gewoon even een megavette Fok!gangbang geregeld...
Jammer, vrijdag heb ik al andere plannen..
Maar goed, voor Het Lijstje :
Silenus-Cue_-Spirit82-Duimelot-Q
Wie nu bij wie gaat aanhaken is natuurlijk nog onduidelijk..
Post ff als iemand zwanger is geworden
quote:Maar goed dat ik niet bij je slaapOp donderdag 21 oktober 2010 21:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, en zolang je beseft dat je een apostrof pas krijgt na een spatie, dus zo a'. Anders wordt het ineens een trema. Dus á. Heel irritant als mensen dat doen.
quote:Zeg als je dan les gaat geven over accenten, mag je wel de goeie termen gebruiken. In het Nederlands heet ´ een accent en is ¨ een trema.Op donderdag 21 oktober 2010 21:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, en zolang je beseft dat je een apostrof pas krijgt na een spatie, dus zo a'. Anders wordt het ineens een trema. Dus á. Heel irritant als mensen dat doen.
quote:Jij blijft bij m'n drankje vandaanOp donderdag 21 oktober 2010 21:42 schreef Silenus het volgende:
Wacht maar totik die GHB in je drankjeje tegenover me staat!
quote:Geen problemen meeOp donderdag 21 oktober 2010 21:58 schreef Silenus het volgende:
Dan haal jij al m'n drankjes, ook goed.
quote:Wees maar niet bang, ik zal aan je schouder hangen als een aanhankelijk dronken meisjeOp donderdag 21 oktober 2010 22:01 schreef Q. het volgende:
Hey, niet de M-V verhouding morgen teveel verstoren jullie hè?
quote:dat was mijn rolOp donderdag 21 oktober 2010 22:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, ik zal aan je schouder hangen als een aanhankelijk dronken meisje
quote:Hé, kunnen jullie niet even samen een kamer nemen !Op donderdag 21 oktober 2010 22:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ook goed, voor mij win win cue en Q dicht bij me
quote:Volgens mij is die MV verhouding nog steeds best primaOp donderdag 21 oktober 2010 22:01 schreef Q. het volgende:
Hey, niet de M-V verhouding morgen teveel verstoren jullie hè?
quote:Jij komt ook?Op donderdag 21 oktober 2010 22:12 schreef Neelix het volgende:
[..]
Volgens mij is die MV verhouding nog steeds best primaEn ik blijf waarschijnlijk niet heel lang, dus geen enkel probleem
quote:Ik heb wel een groot bed.Op donderdag 21 oktober 2010 22:10 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Hé, kunnen jullie niet even samen een kamer nemen !
quote:Dan misschien tot morgenOp donderdag 21 oktober 2010 22:16 schreef Neelix het volgende:
[..]
Misschien...Ik moet nog even kijken of ik het allemaal kan regelen, maar ik doe mijn best!
quote:Eb en vloed hebben we niet zoveel last van hoor in UtrechtOp donderdag 21 oktober 2010 22:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb zwart op wit staan dat ik de ebste slaapplaats ging krijgen he
niet vergeten
quote:vast meer dan waar ik vandaan komOp donderdag 21 oktober 2010 22:28 schreef Neelix het volgende:
[..]
Eb en vloed hebben we niet zoveel last van hoor in Utrecht
quote:Dan zou ik maar niet teveel hier blijven stekenOp donderdag 21 oktober 2010 22:54 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb echt moeite met 2 dates tegelijk te praten, was ik maar een echte player..
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:45 schreef Cue_ het volgende:
OT: Ik hoop morgen wel ergens een date te scoren.. als dat niet lukt.. dan ben ik mislukt
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:57 schreef Duimelot het volgende:
weet je wat
ik ga een voor jou scoren en jij voor mij
maar wil je een date of wil je gewoon morgen iemand minimaal zoenen?ik wil echt een date scoren.. een leuke jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Wat heeft een sc op FOK! te maken met mijn dagelijkse bezigheden?Op donderdag 21 oktober 2010 22:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zou ik maar niet teveel hier blijven steken
quote:2 dates tegelijk te praten.. of doe je dat niet nu online?Op donderdag 21 oktober 2010 22:58 schreef Lamon. het volgende:
Wat heeft een sc op FOK! te maken met mijn dagelijkse bezigheden?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik wil echt een date scoren.. een leuke jongenik een leuke manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gok toch dat jij eerder zal slagen dan ik....
quote:Ik heb ze tegelijk welterusten gewenst.Op donderdag 21 oktober 2010 22:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
2 dates tegelijk te praten.. of doe je dat niet nu online?
quote:Ik een jongen/man/kerel .. alle drie de categorienOp donderdag 21 oktober 2010 23:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik een leuke man
gok toch dat jij eerder zal slagen dan ik....
quote:De oudere meisjes (hoe oud eig) zijn de relaties misschien even zat.. geen idee. VAn allerlei redenen voor te verzinnen natuurlijkOp donderdag 21 oktober 2010 23:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb ze tegelijk welterusten gewenst.
1 voor zondag, en 1 voor dinsdag...ik word het chatten echt zat na een tijdje, ik heb dan zoiets van moet je echt alles weten voordat we afspreken?
Nu wil de ene volgens mij weer alleen maar seks, maar de jongste is wel in voor wat meer inhoudelijks geloof ik...
Wel grappig dat juist de oudere meisjes voor seks gaan, ik zou het omgekeerd verwachten...
quote:neuken?Op donderdag 21 oktober 2010 23:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb ze tegelijk welterusten gewenst.
1 voor zondag, en 1 voor dinsdag...ik word het chatten echt zat na een tijdje, ik heb dan zoiets van moet je echt alles weten voordat we afspreken?
Nu wil de ene volgens mij weer alleen maar seks, maar de jongste is wel in voor wat meer inhoudelijks geloof ik...
Wel grappig dat juist de oudere meisjes voor seks gaan, ik zou het omgekeerd verwachten...
quote:een kerelOp donderdag 21 oktober 2010 23:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik een jongen/man/kerel .. alle drie de categorien
We zullen het wel zien morgen
quote:Na 20 pagina's heb je de kennismaking toch wel duidelijk?Op donderdag 21 oktober 2010 23:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neuken?
maar je wil niet veel chatten maar vind het wel fijn als iemand wa inhoudelijker is ipv alleen sex wilt
dit is ietwat tegenstrijdig
oh en ik zeg meestal: dat kunnen we ook tijdens de date wel bepraten anders hebben we dan niets meer te vertellen. Dan hoef je verder niet veel meer te tikken
(al ga ik meestal over in telefoongesprekken)
quote:tja, ik was er niet....ik moest zonodig een volslagen debiel sportfantasycomedy uit Hong Kong bekijken. dat doe ik niet nog een keerOp donderdag 21 oktober 2010 23:20 schreef douche-eendje het volgende:
Nou, dat was mijn avondje paiqen... Wat een saaie battledates/speeddates waren het weer. Morgen weer een kans
quote:wel gezellig geweest?Op vrijdag 22 oktober 2010 00:18 schreef macondo het volgende:
Avondje gehad met mijn allereerste Paiq date, van begin dit jaar. Toen een klein maandje wat mee gehad. Ze is zó leuk - word er zelfs een beetje sip van. Waarom dan afspreken? Nou ja, ergens zijn de gevoelens aan beide kanten nog niet helemaal weg. Maar wel ver genoeg weg dat er niets gaat gebeuren.
quote:ligt er aan hoe groot de letters zijnOp donderdag 21 oktober 2010 23:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Na 20 pagina's heb je de kennismaking toch wel duidelijk?
Ook ik heb dat tegen beiden gezegd trouwens, en blijf nu gewoon even van Paiq af tot de daadwerkelijke dates, 29 en 24, en de 29-jarige heeft het telkens over seks en de 24 jarige is juist inhoudelijk veel geinteresseerder...
It's a funny world...
quote:Ik ben er niet. Zoals verwacht toch de tweede date geplandOp donderdag 21 oktober 2010 23:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik een jongen/man/kerel .. alle drie de categorien
We zullen het wel zien morgen
quote:Dat is wel jammerOp vrijdag 22 oktober 2010 09:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben er niet. Zoals verwacht toch de tweede date gepland
quote:Zonde!Op vrijdag 22 oktober 2010 09:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:Klinkt ook al echt erg foutOp donderdag 21 oktober 2010 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, ik was er niet....ik moest zonodig een volslagen debiel sportfantasycomedy uit Hong Kong bekijken. dat doe ik niet nog een keer
quote:Jammer, zeker als je er sip van wordt.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:18 schreef macondo het volgende:
Avondje gehad met mijn allereerste Paiq date, van begin dit jaar. Toen een klein maandje wat mee gehad. Ze is zó leuk - word er zelfs een beetje sip van. Waarom dan afspreken? Nou ja, ergens zijn de gevoelens aan beide kanten nog niet helemaal weg. Maar wel ver genoeg weg dat er niets gaat gebeuren.
quote:ik had me niet echt geod ingelezen vantevoren......zelfs moviemeter.nl kent de film nog niet en dat is pas de 2e keer in de jaren dat ik die site gebruikt.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:51 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Klinkt ook al echt erg fout![]()
[..]
quote:nja, als er een gangbang is moet ik daar natuurlijk bij zijn....hoewel dat voor de mannen misschien wat te confronterend is.....Op vrijdag 22 oktober 2010 10:55 schreef douche-eendje het volgende:
3rdRock, ik wil het niet weten wat er vanavond allemaal gaat gebeuren
quote:Jij zou toch alleen gaan filmen?Op vrijdag 22 oktober 2010 10:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, als er een gangbang is moet ik daar natuurlijk bij zijn....hoewel dat voor de mannen misschien wat te confronterend is.....
quote:het 1 sluit het ander niet uitOp vrijdag 22 oktober 2010 10:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jij zou toch alleen gaan filmen?
quote:Er is hopelijk geen gangbangOp vrijdag 22 oktober 2010 10:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, als er een gangbang is moet ik daar natuurlijk bij zijn....hoewel dat voor de mannen misschien wat te confronterend is.....
quote:ik meen er dan ook geen zak van. vanavond is 3FM-avond en dat prefereer ik boven een door mij gefilmde gangbang!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 09:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:Had je al geSMSt dat ik dat had gedaan.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:08 schreef Neelix het volgende:
[..]
Jammer, maar veel plezier op je date
.
Maar niet getreurd, want ik ben er wel bij!(Als Q. tenminste een kaartje voor me weet te regelen...)
quote:ik heb een pinpas maar geen geldOp vrijdag 22 oktober 2010 11:20 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb weer geld![]()
Alleen nog geen pinpas, maar wel geld
quote:gaat over kaartje voor de borrel lieverdOp vrijdag 22 oktober 2010 11:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is het ook verstandig dat duim en ik kaartje regelen?
quote:medame?Op vrijdag 22 oktober 2010 11:21 schreef Cue_ het volgende:krijg net een pm van iemand of ik ook met vrouwen date
quote:NopOp vrijdag 22 oktober 2010 11:21 schreef Duimelot het volgende:
ik heb een pinpas maar geen geld
ruilen?
quote:jij hebt echt van iedereen het nummer he!?Op vrijdag 22 oktober 2010 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Had je al geSMSt dat ik dat had gedaan.
quote:Ik heb zo'n 40 foknr's. en zelfs wat verwijderdOp vrijdag 22 oktober 2010 11:22 schreef Duimelot het volgende:
jij hebt echt van iedereen het nummer he!?
(verkapte ik wil ook Neelix nummer hebben post)
quote:slet!Op vrijdag 22 oktober 2010 11:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 40 foknr's. en zelfs wat verwijderd
quote:Ow daar heb ik nog niks over gehoordOp vrijdag 22 oktober 2010 11:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yup ik heb m ook gehad en anderen iets met een massage
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:21 schreef Cue_ het volgende:krijg net een pm van iemand of ik ook met vrouwen date
quote:Valt mee, ik hou regelmatig opruiming.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Als je mijn nummer wilt hebben kan je dat ook gewoon via PM aan me vragen hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 11:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:En die is voor allebei geregeld. Kaartjes voor 'het feest' kan je aan de deur halen, is nog nooit uitverkocht geweest. En zo wel dan gaan we ergens anders naar toe.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gaat over kaartje voor de borrel lieverd
quote:ik ben zo slim geweest om ditmaal direct nieuwe nummers op sim te zetten ipv in mn telefoonOp vrijdag 22 oktober 2010 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Valt mee, ik hou regelmatig opruiming.Moest pas ook wel, kreeg nieuwe telefoon en moest de nummers van de oude op mn sim zetten en daar passen er maar 200 op.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
En die is voor allebei geregeld. Kaartjes voor 'het feest' kan je aan de deur halen, is nog nooit uitverkocht geweest. En zo wel dan gaan we ergens anders naar toe.
quote:En?Op vrijdag 22 oktober 2010 11:21 schreef Cue_ het volgende:krijg net een pm van iemand of ik ook met vrouwen date
quote:ja maar wat moet ik er nu mee, je hebt alles toch al met Q geregeldOp vrijdag 22 oktober 2010 11:26 schreef Neelix het volgende:
[..]
Als je mijn nummer wilt hebben kan je dat ook gewoon via PM aan me vragen hoor
quote:allebei, je moet er 3 hebben toch? of jezelf meegerekend?Op vrijdag 22 oktober 2010 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
En die is voor allebei geregeld. Kaartjes voor 'het feest' kan je aan de deur halen, is nog nooit uitverkocht geweest. En zo wel dan gaan we ergens anders naar toe.
quote:Sorry .. wie weet komt er ooit nog wel een fotoOp vrijdag 22 oktober 2010 11:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En?.
Jammer dat je fobo zo leeg is.
quote:Vier dus totaal.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
allebei, je moet er 3 hebben toch? of jezelf meegerekend?
quote:Kan je hem stalken.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar wat moet ik er nu mee, je hebt alles toch al met Q geregeld
quote:Dat werkt trager. En het is een goede reden om eens mensen er uit te mikken die je toch nooit meer spreekt.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben zo slim geweest om ditmaal direct nieuwe nummers op sim te zetten ipv in mn telefoon
dus als eindelijk es mn nieuwe telefoon er is heb ik daar geen werk aan
quote:ik heb nu al een dagtaak aan het stalken van mensen, kan er eigenlijk geen meer bij op het moment
quote:
quote:dat doe ik snachts in bed wel eens als ik me verveelOp vrijdag 22 oktober 2010 11:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat werkt trager. En het is een goede reden om eens mensen er uit te mikken die je toch nooit meer spreekt.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 08:58 schreef Duimelot het volgende:
wel gezellig geweest?
en zondeop naar de volgende
![]()
![]()
quote:Het zou anders zijn geweest als het "gewoon" gezellig was (filmpje, biertje, grappen maken en naar huis). Maar door *kuch* omstandigheden liep het gesprek allemaal wat anders en werd de relatie-kaart gespeeld, en wel heel erg open. Wat ze van mij vond, met welk idee we beiden naar de film gingen (was ook van haar kant een oprechte date).Op vrijdag 22 oktober 2010 10:51 schreef kieskleurig het volgende:
Jammer, zeker als je er sip van wordt.
Wel 1 van de redenen waarom ik zelf eigenlijk zelden afspreek met mensen waar ik ooit een zwak voor heb gehad.
Komt goed, volgende keer beter![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overal verstand van.
quote:Vergeet dan niet te douchenOp vrijdag 22 oktober 2010 11:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
ik vind het wel onwerkelijk een beetje dat ik jullie straks weer echt ga zien
zit hier nu nog stinkend en wel in mn huiskloffie
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:36 schreef macondo het volgende:
[..]
[..]
Het zou anders zijn geweest als het "gewoon" gezellig was (filmpje, biertje, grappen maken en naar huis). Maar door *kuch* omstandigheden liep het gesprek allemaal wat anders en werd de relatie-kaart gespeeld, en wel heel erg open. Wat ze van mij vond, met welk idee we beiden naar de film gingen (was ook van haar kant een oprechte date).Maar uiteindelijk wel een goed gevoel nu? Dat er veel gesproken is erover.. of had je liever gewoon zo'n bier/film avondje gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:36 schreef macondo het volgende:
[..]
[..]
Het zou anders zijn geweest als het "gewoon" gezellig was (filmpje, biertje, grappen maken en naar huis). Maar door *kuch* omstandigheden liep het gesprek allemaal wat anders en werd de relatie-kaart gespeeld, en wel heel erg open. Wat ze van mij vond, met welk idee we beiden naar de film gingen (was ook van haar kant een oprechte date).je weet nu waar je aan toe bent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor een vrouw betekenen die woorden: hij is alles wat ik zoek maar het gevoel ontbreekt en k muts wil het ook VOELEN.
het gaat nooit werken... srry![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vergeet dan niet te douchen
en idd.. lang geleden voor ons. Q niet, maar wel leuk![]()
quote:Oooh, dat verklaart een boel.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat doe ik snachts in bed wel eens als ik me verveel
moet het alleen eens anders gaan indelen
alle fokkers staan nu ook erin als: fok, nick, echte naam
alleen gaat dat met smsen wel eens fout en dan komen smsjes bij de verkeerde mensen![]()
![]()
quote:was niet aan jou lieverd
quote:Geen idee eigenlijk, maar heb wel een paar topics gemist.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:36 schreef Viking84 het volgende:
Waar is de dame achter dit usericon gebleven? [ afbeelding ]
Karina oid?
quote:Nee, ik zie gewoon namen. Dus ik herken jouw probleem niet. Wel heb ik veel mensen wier naam met dezelfde drie letters beginnen in m'n foon staan, dus dat is nog wel eens even oplettenOp vrijdag 22 oktober 2010 11:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was niet aan jou lieverd
maar is dat bij elke telefoon dat als je een naam selecteerd voor een sms je dan alleen het telefoon nummer ziet en pas als je verzonden hebt zie je: verzonden aan: naam
dan is het nl te laat en heb je echt zo'n:KUHUT hart staat even stil gevoel.....
quote:Ik ken opvallend veel vrouwens wiens naam met 'Mar' begint, met veel daarvan heb ik ook wel gedate ooit.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik zie gewoon namen. Dus ik herken jouw probleem niet. Wel heb ik veel mensen wier naam met dezelfde drie beginletters beginnen in m'n foon staan, dus dat is nog wel eens even opletten.
quote:ik zie wel namen bij t selecteren, maar touchscreen en dan komt t voor dat ik de naam eronder of boven aanklikOp vrijdag 22 oktober 2010 11:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik zie gewoon namen. Dus ik herken jouw probleem niet. Wel heb ik veel mensen wier naam met dezelfde drie letters beginnen in m'n foon staan, dus dat is nog wel eens even opletten.
quote:Precies die drie beginletters bedoelde ik!Op vrijdag 22 oktober 2010 11:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ken opvallend veel vrouwens wiens naam met 'Mar' begint, met veel daarvan heb ik ook wel gedate ooit.Dat kan erg gevaarlijk zijn.
quote:ook veel mannen namen als ik t zo bedenkOp vrijdag 22 oktober 2010 11:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ken opvallend veel vrouwens wiens naam met 'Mar' begint, met veel daarvan heb ik ook wel gedate ooit.Dat kan erg gevaarlijk zijn.
quote:Ik wist al waar ik aan toe was, heb haar ten slotte een half jaar niet gezien. Ik andere vriendin gehad, zij andere vriend gehad. Case closed. Maar het was wel degelijk een avond met het idee van haar kant om te kijken of het niet toch zó leuk is om het te proberen.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je weet nu waar je aan toe bent!
voor een vrouw betekenen die woorden: hij is alles wat ik zoek maar het gevoel ontbreekt en k muts wil het ook VOELEN.
het gaat nooit werken... srry
quote:okee maar ik dacht dat je toch nog iets van hoop had misschien?Op vrijdag 22 oktober 2010 11:50 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik wist al waar ik aan toe was, heb haar ten slotte een half jaar niet gezien. Ik andere vriendin gehad, zij andere vriend gehad. Case closed. Maar het was wel degelijk een avond met het idee van haar kant om te kijken of het niet toch zó leuk is om het te proberen.
Als een soort voetbalwedstrijd verliezen met 1-0. Klaar, douchen en wat anders doen. En dat de scheidsrechter zegt, hey - kom eens terug, je mag nog een vrije trap nemen. Wedstrijd is toch niet helemaal beslist. En dan niet scoren. Zoiets. Verzin maar een vergelijking.
quote:Ik ook!!Op vrijdag 22 oktober 2010 11:21 schreef Cue_ het volgende:krijg net een pm van iemand of ik ook met vrouwen date
quote:ik heb uit verveling gereageerdOp vrijdag 22 oktober 2010 12:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ook!!
--edit-- ooh, iedere vrouw dus zo ongeveerEn ik voelde me net speciaal
![]()
quote:He verdorie, ben ik weer niet speciaal genoegOp vrijdag 22 oktober 2010 12:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ook!!
--edit-- ooh, iedere vrouw dus zo ongeveerEn ik voelde me net speciaal
![]()
quote:Je hele verhaal hier en ook met dat smsje maakt het allemaal niet heel erg duidelijkOp vrijdag 22 oktober 2010 11:50 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik wist al waar ik aan toe was, heb haar ten slotte een half jaar niet gezien. Ik andere vriendin gehad, zij andere vriend gehad. Case closed. Maar het was wel degelijk een avond met het idee van haar kant om te kijken of het niet toch zó leuk is om het te proberen.
Als een soort voetbalwedstrijd verliezen met 1-0. Klaar, douchen en wat anders doen. En dat de scheidsrechter zegt, hey - kom eens terug, je mag nog een vrije trap nemen. Wedstrijd is toch niet helemaal beslist. En dan niet scoren. Zoiets. Verzin maar een vergelijking.
quote:Zo te zien ben ik ook weg gepromoveerdOp donderdag 21 oktober 2010 11:34 schreef Civilian het volgende:
Noh, ik ben niet eens ervaringsdeskundige meer?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:01 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Zo te zien ben ik ook weg gepromoveerd
quote:De ervaringsdeskundige lijst stond bol met mensen die niet meer kwamen. Dus ik heb hem een keer opgeschoond en wat user images bij elkaar geschraapt uit een vorig topic. Daar hebben jullie niet gepost, dus zet jezelf er maar weer bij als je dat graag wil.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:01 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
quote:Klopt, heb een paar deeltjes gemistOp vrijdag 22 oktober 2010 13:11 schreef Neelix het volgende:
[..]
De ervaringsdeskundige lijst stond bol met mensen die niet meer kwamen. Dus ik heb hem een keer opgeschoond en wat user images bij elkaar geschraapt uit een vorig topic. Daar hebben jullie niet gepost, dus zet jezelf er maar weer bij als je dat graag wil.
quote:Update update update!!Op vrijdag 22 oktober 2010 13:16 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Klopt, heb een paar deeltjes gemist
quote:Zeker de hort op geweest met Natalie78 (die is ook al een paar delen verdwenen...)Op vrijdag 22 oktober 2010 13:16 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Klopt, heb een paar deeltjes gemist
quote:Die is verhuisd naar [Singles]Op vrijdag 22 oktober 2010 13:49 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Zeker de hort op geweest met Natalie78 (die is ook al een paar delen verdwenen...)
quote:Ow! Dat had ze wel even mogen melden dan
quote:Wie ? Ehmm nee, niet eens.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:49 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Zeker de hort op geweest met Natalie78 (die is ook al een paar delen verdwenen...)
quote:hoi !Op vrijdag 22 oktober 2010 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig voor hier verhuizen mensen ook andersom
quote:Ik word dus ten huwelijk gevraagd door 'Racella'. Wel een lekker ding. Helaas kan ik niet reageren.hahahaha wat een geweldig verhaal!!!!!!
Trouwen?!want als ik het zo lees zou het een gemiste kans zijn als ik het je niet zou vragen!
quote:je kan altojd een interesse ding sturen en hopen dat ze dat opmerkt als smeekbede om haar msn te krijgenOp vrijdag 22 oktober 2010 16:03 schreef Silenus het volgende:
Wat raar, ik ben al weken niet meer op RP geweest en krijg ineens twee berichtjes.
[..]
Ik word dus ten huwelijk gevraagd door 'Racella'. Wel een lekker ding. Helaas kan ik niet reageren.
quote:Zet op je profiel een reactie aan haar.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:03 schreef Silenus het volgende:
Wat raar, ik ben al weken niet meer op RP geweest en krijg ineens twee berichtjes.
[..]
Ik word dus ten huwelijk gevraagd door 'Racella'. Wel een lekker ding. Helaas kan ik niet reageren.
quote:Inderdaad. Nu maar hopen dat het niet zo'n gans is zoals een half jaar geleden die op elk interesseberichtje een vrolijk verhaal terugstuurde. Zonder email of wat-dan-ook.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
je kan altojd een interesse ding sturen en hopen dat ze dat opmerkt als smeekbede om haar msn te krijgen
quote:En ikOp vrijdag 22 oktober 2010 13:01 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
quote:Ik had nog een paiq speeddate met ene mevrouw R. Woont ook in Amsterdam, maar heeft als "do" staan "Utrecht" vanwege Silenus. Een kleine wereld - of eigenlijk een kleine Paiq.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu maar hopen dat het niet zo'n gans is zoals een half jaar geleden die op elk interesseberichtje een vrolijk verhaal terugstuurde. Zonder email of wat-dan-ook.(En nee, niet zo'n scam-mailtje
)
quote:en anders heb je nog altijd het geluk om mij te moen ontoeten vanavondOp vrijdag 22 oktober 2010 16:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu maar hopen dat het niet zo'n gans is zoals een half jaar geleden die op elk interesseberichtje een vrolijk verhaal terugstuurde. Zonder email of wat-dan-ook.(En nee, niet zo'n scam-mailtje
)
quote:Twee kleine vraagjes CueOp vrijdag 22 oktober 2010 16:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en anders heb je nog altijd het geluk om mij te moen ontoeten vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |