quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 09:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben er niet. Zoals verwacht toch de tweede date gepland
quote:Had je al geSMSt dat ik dat had gedaan.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:08 schreef Neelix het volgende:
[..]
Jammer, maar veel plezier op je date
.
Maar niet getreurd, want ik ben er wel bij!(Als Q. tenminste een kaartje voor me weet te regelen...)
quote:ik heb een pinpas maar geen geldOp vrijdag 22 oktober 2010 11:20 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb weer geld![]()
Alleen nog geen pinpas, maar wel geld
quote:gaat over kaartje voor de borrel lieverdOp vrijdag 22 oktober 2010 11:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is het ook verstandig dat duim en ik kaartje regelen?
quote:medame?Op vrijdag 22 oktober 2010 11:21 schreef Cue_ het volgende:krijg net een pm van iemand of ik ook met vrouwen date
quote:NopOp vrijdag 22 oktober 2010 11:21 schreef Duimelot het volgende:
ik heb een pinpas maar geen geld
ruilen?
quote:jij hebt echt van iedereen het nummer he!?Op vrijdag 22 oktober 2010 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Had je al geSMSt dat ik dat had gedaan.
quote:Ik heb zo'n 40 foknr's. en zelfs wat verwijderdOp vrijdag 22 oktober 2010 11:22 schreef Duimelot het volgende:
jij hebt echt van iedereen het nummer he!?
(verkapte ik wil ook Neelix nummer hebben post)
quote:slet!Op vrijdag 22 oktober 2010 11:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 40 foknr's. en zelfs wat verwijderd
quote:Ow daar heb ik nog niks over gehoordOp vrijdag 22 oktober 2010 11:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yup ik heb m ook gehad en anderen iets met een massage
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:21 schreef Cue_ het volgende:krijg net een pm van iemand of ik ook met vrouwen date
quote:Valt mee, ik hou regelmatig opruiming.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Als je mijn nummer wilt hebben kan je dat ook gewoon via PM aan me vragen hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 11:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:En die is voor allebei geregeld. Kaartjes voor 'het feest' kan je aan de deur halen, is nog nooit uitverkocht geweest. En zo wel dan gaan we ergens anders naar toe.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gaat over kaartje voor de borrel lieverd
quote:ik ben zo slim geweest om ditmaal direct nieuwe nummers op sim te zetten ipv in mn telefoonOp vrijdag 22 oktober 2010 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Valt mee, ik hou regelmatig opruiming.Moest pas ook wel, kreeg nieuwe telefoon en moest de nummers van de oude op mn sim zetten en daar passen er maar 200 op.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
En die is voor allebei geregeld. Kaartjes voor 'het feest' kan je aan de deur halen, is nog nooit uitverkocht geweest. En zo wel dan gaan we ergens anders naar toe.
quote:En?Op vrijdag 22 oktober 2010 11:21 schreef Cue_ het volgende:krijg net een pm van iemand of ik ook met vrouwen date
quote:ja maar wat moet ik er nu mee, je hebt alles toch al met Q geregeldOp vrijdag 22 oktober 2010 11:26 schreef Neelix het volgende:
[..]
Als je mijn nummer wilt hebben kan je dat ook gewoon via PM aan me vragen hoor
quote:allebei, je moet er 3 hebben toch? of jezelf meegerekend?Op vrijdag 22 oktober 2010 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
En die is voor allebei geregeld. Kaartjes voor 'het feest' kan je aan de deur halen, is nog nooit uitverkocht geweest. En zo wel dan gaan we ergens anders naar toe.
quote:Sorry .. wie weet komt er ooit nog wel een fotoOp vrijdag 22 oktober 2010 11:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En?.
Jammer dat je fobo zo leeg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |