quote:mee eens, moets aan onze eerste meet denkenOp donderdag 21 oktober 2010 15:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wil 20 man niet eens aandacht geven. Je weet bij sommigen gewoon gelijk dat het niet klikt, op naar de volgende![]()
Ja klopt, wel meer.. Maar nog altijd komt het niet helemaal in de buurt

quote:Precies. En voor je het weet komt er zo'n foto waarop je zit te poepen boven water. Leg dát maar eens uit aan je date !Op donderdag 21 oktober 2010 15:25 schreef Lamon. het volgende:
Daten met FOK!kers lijkt me toch geen succes, voor je het weet gaan ze je hele postgeschiedenis na pluizen.
Maar iedereen het zijne of hare..

quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:29 schreef macondo het volgende:
[..]
Precies. En voor je het weet komt er zo'n foto waarop je zit te poepen boven water. Leg dát maar eens uit aan je date !

quote:Blabla...Op donderdag 21 oktober 2010 15:29 schreef macondo het volgende:
[..]
Precies. En voor je het weet komt er zo'n foto waarop je zit te poepen boven water. Leg dát maar eens uit aan je date !

quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mee eens, moets aan onze eerste meet denken![]()
duidelijk wie wij geen aand8 wilde geven gheghe

quote:jij weet meer dan ik?Op donderdag 21 oktober 2010 15:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat je binnenkort weer op een meet beland
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je voelde je vast genegeerd.. sorry![]()

quote:In de openingspost van dit topic stond dat er ook ruimte is voor "anderssoortige ervaringen". Dat heb ik opgevat als een uitnodiging om over dating sites te schrijven die niet in die post worden opgesomd. Nxt5 is naar mijn smaak een verrijking van het internet dating circus, al was maar als clownsact.

quote:enterOp donderdag 21 oktober 2010 15:41 schreef sophietjezonderrietje het volgende:
[..]
In de openingspost van dit topic stond dat er ook ruimte is voor "anderssoortige ervaringen". Dat heb ik opgevat als een uitnodiging om over dating sites te schrijven die niet in die post worden opgesomd. Nxt5 is naar mijn smaak een verrijking van het internet dating circus, al was maar als clownsact.En ja, ik ben subjectief.

quote:Logisch, meneer de webmaster van Nxt5.Op donderdag 21 oktober 2010 15:41 schreef sophietjezonderrietje het volgende:
En ja, ik ben subjectief.

quote:Aantal posts: 2Op donderdag 21 oktober 2010 15:41 schreef sophietjezonderrietje het volgende:
[..]
In de openingspost van dit topic stond dat er ook ruimte is voor "anderssoortige ervaringen". Dat heb ik opgevat als een uitnodiging om over dating sites te schrijven die niet in die post worden opgesomd. Nxt5 is naar mijn smaak een verrijking van het internet dating circus, al was maar als clownsact.En ja, ik ben subjectief.

quote:Die 2 posts doen het hem.Op donderdag 21 oktober 2010 15:47 schreef Viking84 het volgende:
Hij / zij heeft wel veel werk gemaakt van het profiel: ondertitel, signature. Alleen het plaatje mist nog. Ik had zelf niet door dat het spam was.

quote:Dan moet je de moeite nemen om op de postgeschiedenis van de user in kwestie te klikken en dat doe ik niet als ik geen argwaan heb

quote:Los daarvan is Nxt5 natuurlijk een grote zwendel. Je gegevens worden doorverkocht, ze blijven maar geld van je rekening afschrijven zonder toestemming en er zijn 0,0 echte vrouwen. Nee, Sophie - ik zou daar weg gaan als ik jou was.

quote:ik had er nooit van gehoordOp donderdag 21 oktober 2010 15:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Los daarvan is Nxt5 natuurlijk een grote zwendel. Je gegevens worden doorverkocht, ze blijven maar geld van je rekening afschrijven zonder toestemming en er zijn 0,0 echte vrouwen. Nee, Sophie - ik zou daar weg gaan als ik jou was.

quote:Sophietjezonderrietje is sowieso niet zo goed in spammen. Als ik kijk op de facebookpagina van Nxt5 zijn er maar liefst vier mensen die dat leuk vinden. De enige met een comment (Het is spannend en tegelijk heel relaxed. Als je geselecteerd bent, wil je natuurlijk meteen weten door wie, maar dat kom je pas te weten als je elkaar beide leuk vindt. Het fijne is dat jezelf ook anoniem blijft totdat de ander jou ook leuk vindt.Op donderdag 21 oktober 2010 16:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had er nooit van gehoord
maar alleen de naam al....
next five.....
zo van ik heb er 5 gehad... volgende 5....!?!?!?

quote:Neuh, ik ook niet. Maar google binnenkort wel met de termen nxt5, zwendel, oplichterij, adresgegevens enz..Op donderdag 21 oktober 2010 16:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had er nooit van gehoord
maar alleen de naam al....
next five.....
zo van ik heb er 5 gehad... volgende 5....!?!?!?

quote:Ja, als je het zo stelt... Maar mijn rekeningnummer weten ze niet en als e-mailadres heb ik een hotmailadres opgegeven. Ja, ja, zo'n doortrapte internetgebruiker ben ik wel ... En over mijn bestaan wil ik nog eens een filosofische boom opzetten. Alles stroomt, Heraclitus zei het al.Op donderdag 21 oktober 2010 15:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Los daarvan is Nxt5 natuurlijk een grote zwendel. Je gegevens worden doorverkocht, ze blijven maar geld van je rekening afschrijven zonder toestemming en er zijn 0,0 echte vrouwen. Nee, Sophie - ik zou daar weg gaan als ik jou was.

quote:zoals het geld naar binnen stroomt met die zwendel bedoel je?Op donderdag 21 oktober 2010 16:07 schreef sophietjezonderrietje het volgende:
[..]
Ja, als je het zo stelt... Maar mijn rekeningnummer weten ze niet en als e-mailadres heb ik een hotmailadres opgegeven. Ja, ja, zo'n doortrapte internetgebruiker ben ik wel ... En over mijn bestaan wil ik nog eens een filosofische boom opzetten. Alles stroomt, Heraclitus zei het al.

quote:Ik weet niet voor wie precies je nou nog dit toneelstukje opvoert, maar voor ons hoeft het niet. Je bent al ontmaskerd hoor.Op donderdag 21 oktober 2010 16:07 schreef sophietjezonderrietje het volgende:
[..]
Ja, als je het zo stelt... Maar mijn rekeningnummer weten ze niet en als e-mailadres heb ik een hotmailadres opgegeven. Ja, ja, zo'n doortrapte internetgebruiker ben ik wel ... En over mijn bestaan wil ik nog eens een filosofische boom opzetten. Alles stroomt, Heraclitus zei het al.

quote:Ik vraag me af wie hier nou eigenlijk wordt ontmaskerd. Ja, ik ken de mensen van Nxt5 - is daar wat mis mee? Het zijn geen zwendelaars, dat kan iedereen die de site bezoekt (voorwaarden, Kvk-inschrijving enz.) zelf nagaan. Het is trouwens nogal een beschuldiging, een bedrijf of een persoon zomaar uit het niets zwendel in de schoenen schuiven.Op donderdag 21 oktober 2010 16:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik weet niet voor wie precies je nou nog dit toneelstukje opvoert, maar voor ons hoeft het niet. Je bent al ontmaskerd hoor.

quote:Dat kan, de jaren tikken door echter...Op donderdag 21 oktober 2010 11:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ben jij echt 34? Dat had ik jou zo ontzettend niet gegeven

quote:Het is wel grappig dat iedereen hier die iets over die website komt spuien, de makers beweert te kennen. Doe je even de groeten aan je vriendjes?Op donderdag 21 oktober 2010 18:45 schreef sophietjezonderrietje het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie hier nou eigenlijk wordt ontmaskerd. Ja, ik ken de mensen van Nxt5 - is daar wat mis mee? Het zijn geen zwendelaars, dat kan iedereen die de site bezoekt (voorwaarden, Kvk-inschrijving enz.) zelf nagaan. Het is trouwens nogal een beschuldiging, een bedrijf of een persoon zomaar uit het niets zwendel in de schoenen schuiven.
Sophietje, ga jij nou maar lekker je rietjes zoeken op die website van je. Dahag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:45 schreef Fokpost het volgende:
Gister raadde iemand via fok nxt5.nl aan, maar ik kan dat topic niet meer vinden. Dus kan ik niet bedanken of weet niet hoe dat moet.
hoe moet dat?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:14 schreef Fokpost het volgende:
@Neelix
Betrapt, ik ben overigens niet ivo'tje, maar ik heb me gister aangemeld, nadat ik via google op fok terecht gekomen ben. Ik zag dat er hier over nxt5 gesproken werd en vond dat erg leuk. Ik ken namelijk de maker, een oud-collega van mij.

quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het is wel grappig dat iedereen hier die iets over die website komt spuien, de makers beweert te kennen. Doe je even de groeten aan je vriendjes?Succes bij het paiqen. Iedereen het allerbeste toegewenst. Vaarwel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sophietje, ga jij nou maar lekker je rietjes zoeken op die website van je. Dahag!
Ik ga vanavond maar weer eens een avondje paiqen. Eens zien of er nog wat leuke battledates kunnen ontstaan![]()
Niemand steekt ooit tweemaal dezelfde Autobahn over.

quote:VaarwelOp donderdag 21 oktober 2010 19:11 schreef sophietjezonderrietje het volgende:
[..]
Succes bij het paiqen. Iedereen het allerbeste toegewenst. Vaarwel.

quote:Misschien moet je je daar even aan gaan melden.Op donderdag 21 oktober 2010 19:49 schreef Duimelot het volgende:
kut, nu is 'ze' weg en is me die vreemde naam nog niet uitgelegd

quote:ik ben nogal gekOp donderdag 21 oktober 2010 19:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien moet je je daar even aan gaan melden.

quote:De tamtam doet zn werk goed.Op donderdag 21 oktober 2010 19:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh en ik heb gehoord dat je voor ons gaat koken!?!?![]()

quote:zij dronk ranja met een rietje, mijn sophietje was ooit een hit van Johnny Lion. ik den kdat zij sophiertje heet en dat haar rietjes op zijn? of ze houdt niet van zuigen en drinkt haar ranja rechtstreeks uit het glas of de fles.Op donderdag 21 oktober 2010 19:49 schreef Duimelot het volgende:
kut, nu is 'ze' weg en is me die vreemde naam nog niet uitgelegd

quote:is 1 date niet genoeg?Op donderdag 21 oktober 2010 19:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zij dronk ranja met een rietje, mijn sophietje was ooit een hit van Johnny Lion. ik den kdat zij sophiertje heet en dat haar rietjes op zijn? of ze houdt niet van zuigen en drinkt haar ranja rechtstreeks uit het glas of de fles.
goedenavond btw! ik heb zo een date met 4 dames tegelijk!

quote:ik ga oh oh cherso kijken

quote:dankje voor je inbrengOp donderdag 21 oktober 2010 20:02 schreef Pan.da het volgende:
Nou, heb mijn datingsite profielen maar weer verwijderd. Ik vind het echt twee keer niksMaar mooi voor de mensen die er 'baat' bij hebben.

quote:Verrassing.Op donderdag 21 oktober 2010 19:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
er is me alleen niet verteld wat we gaan eten![]()
en moet ik nog iets meenemen?

quote:Maar natuurlijk. Ik voel me er erg ongemakkelijk bijOp donderdag 21 oktober 2010 20:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dankje voor je inbreng
mss wil je ook nog vertellen WAARM het voor jou twee keer niks is? (waarom niet 3x nix of 7x?)

quote:Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik ben wel content. Nog minder concurrentie, terwijl veel leuke dames het tegenwoordig niet meer in de kroeg zoeken.Op donderdag 21 oktober 2010 20:19 schreef Pan.da het volgende:
Nu ook op je teentjes getrapt of ben je content met mijn antwoord?

quote:Ach ja, 'kroeg' noemde ik als voorbeeldOp donderdag 21 oktober 2010 20:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik ben wel content. Nog minder concurrentie, terwijl veel leuke dames het tegenwoordig niet meer in de kroeg zoeken.

quote:Och werkt, het is een toevoeging, en aangezien mijn vrienden niet op zoek zijn, heb ik in de kroeg niet veel meer te zoeken dan een biertje.Op donderdag 21 oktober 2010 20:27 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Ach ja, 'kroeg' noemde ik als voorbeeldMaar goed dat je er content mee bent! Dat zeg ik, als het voor jou werkt, dan is het alleen maar mooi.

quote:Helemaal mee eens! Mijn partner in crime heeft nu ook weer een scharrel haha. Maar hiervoor had ik een relatie van 20 maanden. Dus moest hij het zonder mij reddenOp donderdag 21 oktober 2010 20:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Och werkt, het is een toevoeging, en aangezien mijn vrienden niet op zoek zijn, heb ik in de kroeg niet veel meer te zoeken dan een biertje.
Want dat is wel een feit, samen op zoek is okay, maar je moet wel een grote held zijn om in je eentje te zoeken.

quote:Ik doe niet aan GangbangsOp donderdag 21 oktober 2010 18:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat kan, de jaren tikken door echter...
Ben ik aan het werk, wordt hier gewoon even een megavette Fok!gangbang geregeld...
Jammer, vrijdag heb ik al andere plannen..
Maar goed, voor Het Lijstje :
Silenus-Cue_-Spirit82-Duimelot-Q
Wie nu bij wie gaat aanhaken is natuurlijk nog onduidelijk..
Post ff als iemand zwanger is geworden

quote:Ik had voor de lol bij een match die vroeg als ice-breaker "Waar kunnen ze je 's nachts voor wakker maken?" als antwoord gegeven "Een geile neukpartij!", ik was erg snel geblokkeerd.

quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:00 schreef Lamon. het volgende:
Ik had voor de lol bij een match die vroeg als ice-breaker "Waar kunnen ze je 's nachts voor wakker maken?" als antwoord gegeven "Een geile neukpartij!", ik was erg snel geblokkeerd.

quote:Wel een suggestieve vraag stellen, en dan kwaad worden als je een mannelijk antwoord geeft, typisch vrouwen.Op donderdag 21 oktober 2010 21:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mannen kunnen dat meestal wel waarderen, veel vrouwen niet

quote:Die icebreakers heb je zelf niet in de hand heOp donderdag 21 oktober 2010 21:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wel een suggestieve vraag stellen, en dan kwaad worden als je een mannelijk antwoord geeft, typisch vrouwen.

quote:Is dat zo, ik doe ze zelf nooit, ik beantwoord alleen maar, eigenlijk doe ik enkel wat met speeddates..Op donderdag 21 oktober 2010 21:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die icebreakers heb je zelf niet in de hand he
Of was dit een zelfbedachte?
Maarja.. vrouwen![]()

quote:Op paiq heb je die niet te kiezen, dat beslist het lot gewoonOp donderdag 21 oktober 2010 21:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is dat zo, ik doe ze zelf nooit, ik beantwoord alleen maar, eigenlijk doe ik enkel wat met speeddates..

quote:Kun je uitzetten bij je instellingen!Op donderdag 21 oktober 2010 20:56 schreef Lamon. het volgende:
Oh, trouwens nog een klacht over Paiq, er worden steeds mensen aan je contactenlijst toegevoegd zonder dat je er om vraagt of iets beantwoord hebt, dat heeft natuurlijk met dat match-gebeuren te maken, maar ik zou liever zien dat pas wanneer je reageert iemand een contactpersoon wordt, want zo blijf je verwijderen...

quote:Kijk wat je aanspreekt bij anderen en maak daar een leuke combi vanOp donderdag 21 oktober 2010 21:19 schreef DestroyerPiet het volgende:
hey waar moet een goed berichtje eigenlijk aan voldoen? iemand tips
ik merk altijd aan me zelf dat ik te zakelijk ga schrijven waarschijnlijk omdat ik dat gewend ben vanuit mijn werk. als ik daar iemand mail die ik niet ken ga ik ook netter te werk etc

quote:Ik heb automatisch matchen uitgevinkt, dat is em toch?Op donderdag 21 oktober 2010 21:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kun je uitzetten bij je instellingen!

quote:Luchtig en grappig. Niet vragen om msn, telefoonnummer en/of cupmaat.Op donderdag 21 oktober 2010 21:19 schreef DestroyerPiet het volgende:
ik merk altijd aan me zelf dat ik te zakelijk ga schrijven waarschijnlijk omdat ik dat gewend ben vanuit mijn werk. als ik daar iemand mail die ik niet ken ga ik ook netter te werk etc

quote:Q&A Hoe reageer jij als de bril op de WC omhoog staat?
wat een vraag..
ach, omhoog of omlaag, we moeten er allemaal wat mee, toch?
Icebreaker: Geloof je dat alles een reden heeft?
ja
Nee. Misschien heel kort en bot, maar nee, dat geloof ik gewoonweg niet.
Eefje heeft je uit haar contactenlijst verwijderd.

quote:Dat ligt echt een beetje aan het type wat jou aanspreekt. Een nette, meer zakelijke benadering hoeft namelijk echt niet zo verkeerd te zijn.Op donderdag 21 oktober 2010 21:19 schreef DestroyerPiet het volgende:

quote:Ja, en zolang je beseft dat je een apostrof pas krijgt na een spatie, dus zo a'. Anders wordt het ineens een trema. Dus á. Heel irritant als mensen dat doen.Op donderdag 21 oktober 2010 21:31 schreef Cue_ het volgende:
Zolang je maar punten, kommás, hoofdletters en normale spelling gebruikt

quote:Oh...Op donderdag 21 oktober 2010 21:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Luchtig en grappig. Niet vragen om.......... en/of cupmaat.

quote:.Op donderdag 21 oktober 2010 21:31 schreef Cue_ het volgende:
Zolang je maar punten, kommás, hoofdletters en normale spelling gebruikt

quote:Oh! De Helling is ook echt bij mij om de hoek...Op donderdag 21 oktober 2010 18:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat kan, de jaren tikken door echter...
Ben ik aan het werk, wordt hier gewoon even een megavette Fok!gangbang geregeld...
Jammer, vrijdag heb ik al andere plannen..
Maar goed, voor Het Lijstje :
Silenus-Cue_-Spirit82-Duimelot-Q
Wie nu bij wie gaat aanhaken is natuurlijk nog onduidelijk..
Post ff als iemand zwanger is geworden

quote:Maar goed dat ik niet bij je slaapOp donderdag 21 oktober 2010 21:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, en zolang je beseft dat je een apostrof pas krijgt na een spatie, dus zo a'. Anders wordt het ineens een trema. Dus á. Heel irritant als mensen dat doen.

quote:Zeg als je dan les gaat geven over accenten, mag je wel de goeie termen gebruiken. In het Nederlands heet ´ een accent en is ¨ een trema.Op donderdag 21 oktober 2010 21:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, en zolang je beseft dat je een apostrof pas krijgt na een spatie, dus zo a'. Anders wordt het ineens een trema. Dus á. Heel irritant als mensen dat doen.

quote:Jij blijft bij m'n drankje vandaanOp donderdag 21 oktober 2010 21:42 schreef Silenus het volgende:
Wacht maar totik die GHB in je drankjeje tegenover me staat!

quote:Geen problemen meeOp donderdag 21 oktober 2010 21:58 schreef Silenus het volgende:
Dan haal jij al m'n drankjes, ook goed.

quote:Wees maar niet bang, ik zal aan je schouder hangen als een aanhankelijk dronken meisjeOp donderdag 21 oktober 2010 22:01 schreef Q. het volgende:
Hey, niet de M-V verhouding morgen teveel verstoren jullie hè?

quote:dat was mijn rolOp donderdag 21 oktober 2010 22:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, ik zal aan je schouder hangen als een aanhankelijk dronken meisje

quote:Hé, kunnen jullie niet even samen een kamer nemen !Op donderdag 21 oktober 2010 22:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ook goed, voor mij win win cue en Q dicht bij me

quote:Volgens mij is die MV verhouding nog steeds best primaOp donderdag 21 oktober 2010 22:01 schreef Q. het volgende:
Hey, niet de M-V verhouding morgen teveel verstoren jullie hè?

quote:Jij komt ook?Op donderdag 21 oktober 2010 22:12 schreef Neelix het volgende:
[..]
Volgens mij is die MV verhouding nog steeds best primaEn ik blijf waarschijnlijk niet heel lang, dus geen enkel probleem

quote:Ik heb wel een groot bed.Op donderdag 21 oktober 2010 22:10 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Hé, kunnen jullie niet even samen een kamer nemen !

quote:Dan misschien tot morgenOp donderdag 21 oktober 2010 22:16 schreef Neelix het volgende:
[..]
Misschien...Ik moet nog even kijken of ik het allemaal kan regelen, maar ik doe mijn best!

quote:Eb en vloed hebben we niet zoveel last van hoor in UtrechtOp donderdag 21 oktober 2010 22:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb zwart op wit staan dat ik de ebste slaapplaats ging krijgen he
niet vergeten

quote:vast meer dan waar ik vandaan komOp donderdag 21 oktober 2010 22:28 schreef Neelix het volgende:
[..]
Eb en vloed hebben we niet zoveel last van hoor in Utrecht

quote:Dan zou ik maar niet teveel hier blijven stekenOp donderdag 21 oktober 2010 22:54 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb echt moeite met 2 dates tegelijk te praten, was ik maar een echte player..

quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:45 schreef Cue_ het volgende:
OT: Ik hoop morgen wel ergens een date te scoren.. als dat niet lukt.. dan ben ik mislukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:57 schreef Duimelot het volgende:
weet je wat
ik ga een voor jou scoren en jij voor mij
maar wil je een date of wil je gewoon morgen iemand minimaal zoenen?ik wil echt een date scoren.. een leuke jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Wat heeft een sc op FOK! te maken met mijn dagelijkse bezigheden?Op donderdag 21 oktober 2010 22:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zou ik maar niet teveel hier blijven steken

quote:2 dates tegelijk te praten.. of doe je dat niet nu online?Op donderdag 21 oktober 2010 22:58 schreef Lamon. het volgende:
Wat heeft een sc op FOK! te maken met mijn dagelijkse bezigheden?

quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik wil echt een date scoren.. een leuke jongenik een leuke manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gok toch dat jij eerder zal slagen dan ik....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |